J
  • Abonner på stillinger
  • Følg
  • Les mer om JBF bank og forsikring
Registrer deg i CV-database

Jernbanepersonalets Bank og Forsikring er et finanskonsern med 160 ansatte på 8 steder i Norge. Det består av Jernbanepersonalets Sparebank (Js) og Jernbanepersonalets Forsikring Gjensidig (Jfg). Vårt produktspekter omfatter fulldekkende egne skadeforsikrings- og bankprodukter til privatkunder, i tillegg tilbyr vi privat finansielle tjenester og produkter i samarbeid med Eika-Gruppen.

Våre kunder er ansatte og pensjonister i virksomheter med tilhørighet til jernbanen, samt deres barn og barnebarn.

Kunderådgiver - Bank
Viktig melding: Denne stillingen har utlopt / er ikke aktiv
Om stillingen

Vi søker etter en ny rådgiver til vårt kundesenter i Oslo. Som rådgiver i vårt kundesenter vil du være i førstelinjen i kundekontakt, og skal lytte og yte effektiv kundeservice, ta initiativ, og motivere og veilede kunden til bruk av digitale tjenester.

Sentrale oppgaver blir å ivareta alle henvendelser, fysisk, pr mail og telefon, i tillegg til utgående aktivitet. Det er viktig for banken å ha gode relasjoner med både eksisterende og potensielle kunder.

Eksempler på arbeidsoppgaver er:

  • Proaktivt betjene kunder både fysisk og via digitale kanaler
  • Utøve god kundebehandling gjennom tilpasset kommunikasjonen til hver enkelt kunde
  • Skape gode kundeopplevelser og yte det lille ekstra
  • Hjelpe kunden til å forstå egne behov
  • Salgsaktiviteter og møtebooking
  • Knytte kunden tettere til JBF ved å tilby andre produkter - porteføljeutvikling
  • Bidra med å videreutvikle avdelingen gjennom forbedringsarbeid for økt effektivitet
  • Bidra til at avdelingen når sine mål innen salg, god kundebehandling, effektivitet og forbedringsarbeid

Egenskaper vi synes er viktig for stillingen:

  • Du motiveres av kontinuerlig utvikling og læring
  • Du er ryddig, organisert, tar ansvar og initiativ
  • Du trives med å jobbe i et høyt tempo og kan håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
  • Du tar raskt i bruk nye prosesser og løsninger
  • Du har gode kommunikasjonsferdigheter og opptrer profesjonelt
  • Du er en dyktig lagspiller og bidrar til et godt arbeidsmiljø i en svært hektisk hverdag

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3 års relevant høyere utdanning
  • Erfaring fra kundesenter eller salg, gjerne fra bank eller forsikring
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning

Som en del av teamet i Jbf Bank og Forsikring, vil nyte du godt av konkurransedyktige betingelser som lønn, pensjon, forsikring mm. Gode muligheter for videreutvikling og autorisasjoner innen fagområdet.

Vi ønsker oss en person som har glede av å gi service og bidra til salg av bankens produkter gjennom å se muligheter for kunden. Du er selvstendig og alltid villig til å lære mer. Det er viktig at du er ryddig i alt du foretar deg og liker ansvar og kontakt med kunder. Imøtekommende og vennlig personlighet.

Spørsmål om stillingen kan rettes til leder av kundesenteret, Trude Åsen på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Send inn en søknad i dag. Link til søknadsskjema:For mer informasjon kontakt: , Trude Åsen, Mobil Logg inn for å se kontaktinformasjon, Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon





Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Internett: https://karrierestart.no/ledig-stilling/1346381
Søknadsfrist : 14.08.2019

Fakta om stillingen og søknadsprosess

Antall stillinger: 1

Tiltredelse Stillingstype Arbeidssted
Etter avtale Fast ansettelse, Heltid Ikke oppgitt