Ledig stilling

Åpen søknad – Blatchford Ortopedi AS Blatchford Ortopedi AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Gruppeseksjon med lange tradisjoner blant annet med integrativ behandling der ekspressiv gruppebehandling  har vært et viktig element, søker ekspressiv behandler/terapeut for å kunne videreføre tilbudet vårt. Vi er en tverrfaglig seksjon der en overlege, to til fire psykologspesialister, tre psykologer, tre psykiatriske sykepleiere og en ergoterapeut med utdanning- og lang ekspressiv erfaring inngår.   Arbeidsoppgaver Drive ekspressive grupper alene og/eller sammen med ko-terapeut. Samarbeid med andre,  både innenfor og utenfor seksjonen, som for eksempel Nav, fastlege og førstelinje. Selv om vi søker etter deg som har interesse for- og erfaring med ekspressiv terapi, bør du også ha erfaring med utredning og behandling av pasienter.  Kvalifikasjoner Utdanning og/eller erfaring innenfor ekspressiv terapi, integrativ terapi, uttrykksterapi eller bildeterapi. Kjennskap og interesse for personlighets- og traumefeltet.   Klinisk erfaring og godkjenning som helsearbeider.   Personlige egenskaper Vi tror du er fleksibel og leken. Du må være interessert i å jobbe i et tverrfaglig team og med mennesker med personlighetsmessige utfordringer. Du må tåle å stå i vanskelige prosesser og kunne forholde deg til pasienter med komplekse traumer og personlighetsforstyrrelse.  Vi tilbyr Vi kan tilby tverrfaglig veiledning, prosessveiledning med ekstern veileder, behandlingsmøter, videreutdanning og kurs etter avtale. Ahus er en stor bedrift med mange tilbud, som hytteutleie, bedriftsbarnehage osv. Vi har ikke kantine hos oss, men vi har felles lunsj. Vikariatet er i utgangspunktet en 100 % stilling i et år og det er mulighet for forlengelse. Vi er også åpne for å diskutere en lavere stillingsprosent. 
04.12.2019 Oslo
 akuttmottaket tar vi i mot ulike pasientkategorier tilhørende kirurgisk, ortopedisk og indremedisinsk sengepost samt gyn / føde og intensiv. I seksjonen driftes også kirurgisk poliklinikk 24/7.Akuttmottaket AHUS Kongsvinger har teammottak for alvorlig syke medisinske pasienter, og er del av traumesystemet i Helsesørøst.Akuttmottaket tar også imot og stabiliserer akutt syke barn, før videresending til AHUS Nordbyhagen eller OUS.   Vi søker etter en engasjert og motivert leder som kan bidra til å videreutvikle vårt akuttmottak.  Hos oss blir du en del av lederteamet i akuttmedisin og en del av en virksomhet som er i stadig utvikling og har fokus på forbedringsarbeid. Vi forventer derfor å kunne tilby nye og spennende utfordringer framover! Arbeidsoppgaver Seksjonsleder har et overordnet faglig, strategisk, økonomisk, personal- og driftsmessig ansvar for seksjonen Stillingsinnehaver er underlagt de forpliktelser og rettigheter som til enhver tid er nedfelt i gjeldende lov- og avtaleverk som gjelder for Akershus universitetssykehus Seksjonen skal ledes i tråd med Akuttmedisinsk avdeling sine behov, vedtatte planer og rammer Som seksjonsleder inngår du i lederteam i akuttmedisin.  Som medlem av avdelingens ledergruppe skal seksjonsleder bidra til samlet måloppnåelse for Akuttmedisinsk avdeling Delta aktivt i utvikling av arbeid med hensiktsmessig pasientflyt og kontinuerlig forbedringsarbeid  Kvalifikasjoner Norsk autorisasjon som sykepleier Ledererfaring fra komplekse, kunnskapsintensive virksomheter/sektorer er en fordel Lederutdanning, fortrinnsvis med erfaring fra helse, eller villighet til å gjennomføre/delta på leder- og ledelsesutviklingstiltak i regi av foretaket Kjennskap til pasientadministrativ system DIPS Kjennskap til GAT/Personalportalen Gode norskkunnskaper Gode kommunikasjonsevner  Personlige egenskaper Du er ansvarlig, helhetstenkende, utøver god handlekraft, viser endringsvillighet, er inspirerende og kommuniserende i sin lederadferd Du innehar analytiske evner er systematisk og strukturert med evne til langsiktig tenking Du fungerer godt i team og i samhandling med andre faggrupper Personlige egenskaper vil bli vektlagt ved ansettelse Vi tilbyr Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende overenskomst og arbeidsreglement Meget gode pensjonsordninger i KLP Et inkluderende og godt arbeidsmiljø  Godt faglig miljø, engasjerte medarbeidere, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver 
27.11.2019 Kongsvinger
Position Description Er du vår nye ERP-konsulent med bakgrunn innen logistikk/Supply Chain?CGI er et av landets ledende IT- og teknologiselskaper, og har i over 40 år bistått utvalgte kunder med leveranse av forretningsapplikasjoner. I denne perioden har vi bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer, og gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder med å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. CGI er i stadig vekst, og i den anledning ønsker vi å styrke vår avdeling og satsing på Microsoft Dynamics 365 i Bergen. Bergen er en viktig region hvor vi ønsker å styrke vår tilstedeværelse, samt å bygge et enda større og sterkere miljø på Microsoft Dynamics, og Microsoft sin Power-plattform. Geografisk tilhørighet og kunnskap om kunder i regionen er viktig for både oss og våre kunder. Vi søker derfor etter en senior fagkonsulent innen logistikk og Supply Chain. Your future duties and responsibilities Bli med å bygge vårt miljø i Bergen!Som senior fagkonsulent i CGI får du en viktig rolle i leveranseprosjekter hos nye og eksisterende kunder i Bergen og omegn. Du vil få ansvar for å bistå i nye kundeprosjekter innen området logistikk/Supply Chain. Ansvaret inkluderer innsalg, analyse og implementering, overlevering til forvaltning, og deretter bistand til forvaltning for utvalgte kunder i Bergensregionen. Du vil også kunne ta et utvidet ansvar som lead i større prosjekter på prosesser innen logistikk/Supply Chain. Du vil jobbe i tett samarbeid med kunde og prosjektteam på prosessforbedringer og i implementering av nye innovative løsninger. Basen er i Bergen by, i våre nye og moderne lokaler sentralt ved Danmarksplassen.Vi kan tilby deg ...Som fagkonsulent logistikk/Supply Chain i CGI vil du få muligheten til å videreutvikle vår satsing innen Microsoft Dynamics 365 i Bergen og Oslo. Du vil få muligheten til å bli en del av Norges største og mest kompetente miljø innenfor Dynamics, og gå inn i noen av de største og mest spennende prosjektene på Microsoft teknologi. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss, og tilbyr derfor muligheten til å utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, kurs, delta på konferanser osv. Samtidig vil man bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, med mer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt fordelaktig aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum! Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:• Høyre utdanning innen logistikk, økonom, administrasjon og/eller IT. Lang erfaring kankompensere for høyere utdanning.• Minimum fem års arbeidserfaring innen ERP, primært med Microsoft Dynamics AX ellerDynamics 365. Alternativt erfaring fra andre løsninger som M3 eller IFS eller SAP• Solid erfaring innen forretningsprosesser knyttet til logistikk og Supply Chain.• Du har gjerne erfaring fra kundesiden på større implementeringsprosjekter.• Erfaring med WMS-løsninger, eks. Tolncrease• Du har gjerne erfaring med DevOps, og smidig metodikk.• Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.• Du har god prosessmessig forståelse og gjennomføringsevne.• Du er en utstrakt "team-player" – Vi jobber sammen i leveranseteam og er avhengig avgodt lagspill• Gode analytiske evner.• Du har evne til å rådgi kunden i hvordan effektivisere prosesser ved bruk av ERP verktøyDet en forutsetning at du har forståelse for teknologi og digitalisering, og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Vår nye fagkonsulent bygger relasjoner, er tillitsvekkende og evner å rådgi våre kunder i hvordan effektivisere prosesser ved bruk av ERP. Du er en utstrakt lagspiller og bidrar inn i våre leveranseteam, samtidig som du evner å jobbe selvstendig og levere på egne oppgaver.Vil du vite mer?Ønsker du mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på mail: morten.kvernbraten@cgi.com eller telefon: 977 27 000. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
03.12.2019 Bergen
Dresser-Rand AS, et selskap i Siemens konsernet, er en av de største globale leverandørene av spesiallagde gassturbindrevne kraftgeneratorer og kompressorer og gassturbiner. Med gassturbiner fra 1 til 55 MW kraft, støtter Dresser-Rand AS olje- og gassindustrien på offshore og landbaserte installasjoner over hele verden.Dresser-Rand er lokalisert i Kongsberg Teknologipark.  På grunn av økt oppdragsmengde søker vi: INNKJØPER / SENIOR INNKJØPER OPPGAVER: Innkjøp og oppfølging av bestillinger til prosjekt Evaluere tilbud fra leverandører og anbefale kjøpsbeslutninger Sikre at anskaffelsen er i tråd med selskapet prosedyrer og anskaffelsesregelverk Gjennomføre forhandlinger Oppfølging av innkjøpsordrer og leverandører som sikrer rettidig levering Holde tett dialog med internkunder for oppfølging av innkjøp/leveranser KVALIFIKASJONER: Teknisk utdannelse og/eller relevant erfaring Minimum 2 års erfaring som innkjøper innen fortrinnsvis olje & gass Pro-aktiv og erfaring med arbeid i team og selvstendig Kjennskap til bruk av Excel, Word og Outlook Kunnskap om ERP systemer (SAP er en fordel) Gode kommunikasjonsevner på engelsk, både muntlig og skriftlig' PERSONLIGE EGENSKAPER: Strukturert og ordensmenneske Kremmerånd Takle til tider høy aktivitet og evne prioritering ihht satte frister Løsningsorientert
19.11.2019 Kongsberg
Bakgrunn For AF Gruppen har utviklingen de siste årene bidratt til at vi nå ser et inspirerende og nesten ubegrenset mulighetsrom for bedre utnyttelse av teknologi. Vi har derfor sett behovet for en tydelig satsning, der vi aktivt arbeider med å drive frem nye muligheter og maksimere gevinsten av teknologiutnyttelse i AF. Ambisjonsnivået er høyt, og målsetningen er blant annet å være den ledende aktøren på innovasjon og digitalisering, og det miljøet i Europa som har best kompetanse på utviklingen innen vår bransje. Muligheter Vi styrker området og ser derfor etter en applikasjonsansvarlig med fokus innenfor områdene samhandling og kontorstøtte. Oppgavene vil blant annet omfatte prosjektledelse ved innføring av nye applikasjoner, veiledning i valg og bruk av applikasjoner, dialog med leverandører om utviklings- og tilpasningsbehov, støtte superbrukere gjennom support og opplæring, samt annen applikasjonsforvaltning. Ønskede kvalifikasjoner  strukturert selvstendig, nøyaktig og proaktiv liker å jobbe i team og har gode samarbeidsevner erfaring med innføring og forvaltning av applikasjoner synes teknologi er spennende og ønsker å jobbe med digitalisering av bygg- og anleggsbransjen Vi tilbyr Stillingen vil by på spennende faglige utfordringer i et engasjerende miljø. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Om AF Gruppen I AF Gruppen blir du del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag og resultatoppnåelse. Vi tror at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter god entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg og innen nye fag- og ansvarsområder.   Thomas Pedersen IS-sjef IT +47 928 45 861
19.11.2019 Oslo
Avdeling Bidrag og tilbakebetaling har 115 ansatte. Vi er lokalisert i Bjørnevatn, 10 km fra Kirkenes i Sør-Varanger kommune. Vi har i oppgave å kreve inn underholdsbidrag og feilutbetalte ytelser fra NAV  i inn- og utland. I forbindelse med innkrevingen har vi status som særnamsmann. Vi  har ledig 5 faste stillinger.  Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver Skriftlig saksbehandling av henvendelser fra våre brukere og samarbeidspartnere Besvare telefonhenvendelser fra våre brukere og samarbeidspartnere Ajourhold av våre databaser Kan være aktuelt med deltakelse i prosjekt og utviklingsarbeid Andre oppgaver kan bli pålagt etter behov og endringer  Kvalifikasjoner Utdannelse minimum bachelorgrad. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT God muntlig og skriftlig fremstillingsevne. God muntlig fremstillingsevne på engelsk  Relevant erfaring med innkreving eller saksbehandling er ønskelig Erfaring fra offentlig forvaltning er en fordel Veiledningskompetanse er en fordel  Personlige egenskaper Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Strukturert, med evne til å holde fokus Løsningsorientert Effektiv Fleksibel  Vi tilbyr Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingene lønnes som  førstekonsulent (1408)/rådgiver (1434), fra kr 449 300 til 532 300 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Hvis du bor og arbeider i Finnmark har du mulighet for sletting av ti prosent av opprinnelig studielån (maksimalt kr 25 000 per år) samt lavere skatt.   
26.11.2019 Sør-Varanger
Som ein naturleg konsekvens av den veksten vårt kontor har hatt dei siste åra vert det frå årsskiftet oppretta ein stilling som avdelingsleiar for vår Hardanger-avdeling. Avdelinga har kontor både i Odda og i Eidfjord, me ynskjer at den nye avdelingsleiaren skal ha kontorstad i Odda Hardanger er ei tverrfagleg avdeling med hovudvekt innanfor faga; arkitektur, bygg/konstruksjon, elektro, geo-fag, plan/GIS, vatn/avløp, landmåling, samt byggje- og prosjektleiing. Samarbeid på tvers av fagområde og mellom kontor, avdelingar og grupper internt i Norconsult vil vere ein vesentleg del av kvardagen. Stillinga inngår i Norconsult Hardanger og Voss si leiargruppe og rapporterer til kontorleiar. Arbeidsoppgåver: Strategi- og forretningsutvikling. Bidra i kontoret si leiargruppe Bidra til vidare oppbygging og utvikling av avdelinga Budsjett og resultatansvar for avdelinga Kunde- og marknadskontakt Tilbodsarbeid og tilbodsleiing Personalansvar. Utvikle og ta vare på medarbeidarane, både med omsyn til kompetanse og kapasitet Ressursstyring og rekruttering Oppdragsleiing, fag- og disiplinansvar i oppdrag Planlegging og prosjektering innanfor ditt fagområde For oss er det viktig at du: Har relevant utdanning innan eit av fagområda for avdelinga Har erfaring frå fagleg arbeid i oppdrag Har leiarerfaring frå personalleiing eller oppdragsleiing internt, frå tidlegare arbeidsforhold, eller eit sterkt ynskje om å utvikle deg i ei leiarrolle Har omsorg for medarbeidarar Er flink til å formulere deg både muntleg og skriftleg Er sjølvgåande, strukturert og likar å ta initiativ Er motiverande, tillitsskapande og nytenkjande Har gode kommunikasjonsevner, er løysingsorientert og er ein lagbyggjar Er ein rollemodell som etterlever bedriftskulturen vår i ord og handling Er marknadsorientert, og har godt kontaktnett med kundar Som avdelingsleiar får du: Leie ei fantastisk gruppe med dyktige fagfolk Verta ein del av ein sterk bedriftskultur prega av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Delta i interne leiarutviklingsprogram/leiarforum Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
26.11.2019 Odda
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi.ABB Electrification leverer produkter og løsninger til både lav- og mellomspenningsanlegg, som sikrer en mer pålitelig kraftforsyning til hele den elektriske verdikjeden, fra transformatorstasjon til sluttbruker. Vi har en produktportefølje med ti-talls tusen produkter, noe som gjør det mulig å tilby løsninger som benyttes i alt fra små leiligheter og boliger, industri- og næringsbygg, til båter, oljeplattformer og infrastruktur som for eksempel tunneler.Vi leverer med andre ord alt du trenger av lav- og mellomspenningsprodukter fra energiselskaper til siste stikkontakt. Produktkvalitet, -bredde og kompetanse er våre viktigste fokusområder. Ditt ansvar Åpne og distribuere firmapostkasse Registrere skriftlige ordre Behandle innkommende EDI ordre Oppfølging av alle egne ordre mot kunde Oppfølging av ordre mot lager Oppfølging av forsendelser mot transportører Være tilgjengelig for kunden på mail/telefon Din bakgrunn Kompetanse og erfaring: Elektroteknisk kompetanse/bakgrunnIngeniør Minimum 5 års relevant arbeidserfaring. Erfaring fra teknisk salg eller produktansvar er en fordel Flytende Norsk og Engelsk; Skriftlig og verbalt. Personlige egenskaper: Evne til å arbeide både i team og selvstendig Du er strukturert, nøyaktig og etterrettelig Du behersker å jobbe med flere samtidige prosjekter Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper Stor arbeidskapasitet Det aller viktigste; en genuine interesse for teknologi   Mer om oss Bidra ved å bruke dine egenskaper og ferdigheter til å fremme den fjerde industrielle revolusjon gjennom å skape en bærekraftig fremtid. Bli med ABB og ta del i vårt globale nettverk hvor du kan samarbeide og være del av våre ledende fagmiljøer og team. Let's write the future, together.Vi kan tilby;• Kurs og opplæring, personlig utvikling og karrieremulighet• Teknisk og personlig utfordringer et positivt og innovativt miljø• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist; 8.12.2019Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalABB er i dag lokalisert på Billingstad, men vi kommer til å flytte til Fornebu i løpet av første kvartal 2020.Hvis du har noen spørsmål eller trenger mer informasjon så ta kontakt med: Tom Heggum, e-post tom.heggum@no.abb.com eller telefon +47 24 16 55 07Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.  
20.11.2019 Asker
Vis alle 20.331 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

HR Business Partner

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter