Ledig stilling

Assisterende butikksjef - Coop Marked Engavågen Coop Nordland

Søknadsfrist : 06.08.2020
Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Marked Engavågensøker vi nå etter en arbeidslysten og motivert assisterende butikksjef til å bli en viktig del av vårt team. Som assisterende butikksjef vil du være butikksjefens høyrehånd, og stedfortreder når butikksjef ikke er tilstede. Ønsket oppstart er omgående.

Coop Marked er Coops dagligvarekjede med lokal forankring. Våre butikker ligger spredt rundt i Norge og fører tradisjonen fra det første samvirkelaget videre. Service og nærhet er viktig, og det skal være hyggelig å handle hos oss. Er du vår nye kollega ved Coop Marked Engavågen?

Hva ser vi etter?

Din rolle som assisterende butikksjef vil bli å utøve ledelse i henhold til de oppgaver butikksjef delegerer, samtidig som du vil være en viktig sparringspartner i forhold til hvordan dere velger å drifte og lede butikken i det daglige. Godt samarbeid med butikksjef vil være en forutsetning, og vesentlig for at butikken skal lykkes i sine målsettinger. Assisterende butikksjef har instruksjonsmyndighet over andre medarbeidere i butikken, og skal bistå butikksjef i arbeidet med å skape gode holdninger, og bygge et godt arbeidsmiljø internt.

Viktige ansvarsområder:
  • Lede innenfor de områder som fastsattes i samarbeid med butikksjef
  • Butikksjefens rådgiver i spørsmål som vedrører butikken og den daglige driften
  • Representere arbeidsgiver i diverse møter, herunder personalmøter/ledermøter
  • Ansvar for å rapportere forhold som er av betydning for ansatte ved butikken
  • Følge opp og rapportere saker av sikkerhetsmessig karakter
  • Jobbe for å innfri Coop Nordlands overordnede mål
  • Følge opp interne pålegg og bestemmelser
Følgende vil bli vektlagt
  • Du har kjennskap og erfaring fra salgsbransjen - fortrinnsvis innen dagligvare
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du har en stor arbeidskapasitet og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du vet viktigheten av å gå foran som en god rollemodell
  • Du er initiativrik, strukturert og løsningsorientert
  • Du er positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du har gjerne relevant ledererfaring
Hva vi tilbyr
  • Ledende stilling i en ansvarsfull og utfordrende jobb
  • Gode betingelser og arbeidsforhold
  • Gode utviklingsmuligheter
Generell informasjon

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen"

Ved spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Til vår Fretex butikk i Universitetsgata i Oslo - trenger vi en entusiastisk og arbeidsom Butikkmedarbeider i 100% fast stilling.Fretex butikken, ligger sentralt ved plassert ved Oslo paradegate og selger i hovedsak klær, interiør og bøker. Butikken er i stadig utvikling og har økt kundestrøm som vi ønsker å gi spennende handleopplevelse, gode varer og god kundeservice.Du:er glad i folk, raus og trygg på deg selvliker å jobbe selvstendig og i teamhar gode samarbeidsevnerhar interesse for, og er god på salg og servicehar god arbeidskapasitetliker fysiske arbeidsoppgaverhar gjerne erfaring fra butikkhar evne til å se og utvikle salgsmuligheter, både fysisk i butikk og via sosiale medier/nett.kan presentere brukte varer i en spennende og trendy sammenhengkan identifisere deg med målgruppener fleksibel iforhold til arbeidstid kveld og helger ryddig og strukturter personlig egnethar interesse og god kunnskap om klær og trenderer trygg på bruk av Mobil og PC som arbeidsverktøyhar evne og vilje til å arbeide i samsvar med Frelsesarmeens verdigrunnlagVi tilbyr:et spennende og hektisk arbeidsmiljøfaglig utfordringen jobb med utviklingsmuligheter for rette personlønn etter avtalepensjonsordning Adresse: Ole Deviksvei 50,0614 Oslo
11.09.2019 Oslo
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Stendi AS søker miljøterapeuter til våre avdelinger i Møre og Romsdal. Vi ser etter miljøterapeuter som er trygge og tydelige voksenpersoner i en tøff og uforutsigbar hverdag. Vårt fagmiljø og organisasjon er preget av at vi alltid gir det lille ekstra for å løse våre oppdrag. På våre avdelinger har alle miljøterapeuter stort faglig ansvar og det legges vekt på selvstendighet i jobben, dette er stillinger med mulighet for personlig og faglig vekst. Du vil jobbe med ulike ungdommer, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må kunne snu deg raskt rundt for å møte utfordringer og behov hos våre ungdommer. Arbeidsoppgaver Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte brukers behov, ressurser og mål Aktivt miljøarbeid i institusjonene Saksoppfølging Dokumentasjon etter gjeldende lovverk og bruk av elektronisk journalføringssystem Være en trygg voksenperson i miljøet Lytte til ungdommen Motivere og være med ungdommen på aktiviteter Gi trøst, støtte og glede Kvalifikasjoner 3-årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning: barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, evt. psykiatrisk sykepleier eller lærer med spesialpedagogikk Institusjonsarbeid, ruskompetanse og erfaring fra psykiatrifeltet er spesielt interessant Førerkort kl. B er et krav Egenskaper  Du er god på å skape og opprettholde relasjoner tuftet på samarbeid både med ungdom og kollegaer Du er trygg og har autoritet Du er faglig interessert og kreativ i utførelsen din av arbeidet Du er lærevillig, effektiv, pålitelig og ansvarsfull og du byr på deg selv Du er robust og utholdende og innehar stor grad av endringsvillighet og endringsevne Du tåler å stå i krevende uttrykk og kriser, og du er god på å gi omsorg Har du fritidsinteresser som kan bringes med inn i arbeidet med ungdommen er det en fordel Det tilbys Lønn etter kvalifikasjoner/tariffavtale og pensjonsordning Veiledning/opplæring En fleksibel og variert arbeidsdag Muligheter for faglig utvikling i et stort konsern  Medleverturnus med 3 døgn arbeid – 7 døgn avspasering – 4 døgn arbeid – 7 døgn avspasering.  Grunnet sammensetning av team oppfordres menn til å søke. Arbeidssted er på våre avdelinger i Møre og Romsdal og turnusen tillater stor fleksibilitet i forhold til pendlig og bosted.  Søknadsfrist er snarest. Alle søknader vil bli lest og behandlet og aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende. Vi gleder oss til å høre mer fra deg! Ønsker du å vite mer om stillingene kan du kontakte institusjonsleder Karianne Havnes på mob. 924 39 544 eller avdelingsleder Tone Kvammen på mob. 934 66 344.
20.09.2019 Møre og Romsdal
Stendi driver Vestre Nes omsorgsbolig på oppdrag fra Asker kommune. Fra 1. september økes sykepleierbemanningen og vi søker i den forbindelse etter både en ny Fagleder og flere sykepleiere! Om Vestre Nes omsorgsbolig: Vestre Nes er en koselig, liten omsorgsbolig beliggende i et hyggelig nabolag på Billingstad, like ved IKEA. Dette er hjemmet til 16 eldre beboere, med ulike behov, interesser og ressurser. På Vestre Nes har vi kompetent bemanning hele døgnet. Vi har et høyt fokus på hverdagsrehabilitering og tilrettelegger aktiviteter utifra hver enkelts ønsker og behov. Vårt mål er å gi beboerne meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Om Fagleder stillingen: Som Fagleder på Vestre Nes vil du ha det overordnede ansvaret for kvalitetsutviklingen i omsorgsboligen, herunder ansvar for oppdatering av lokale rutiner og sikre kompetanseheving. Fagleder har, sammen med avdelingsleder, et overordnet ansvar for at tjenestene vi leverer er i tråd med gjeldende lovverk og interne retningslinjer. Videre har Fagleder ansvar for at studenter/ praksiskandidater og lærlinger blir ivaretatt. Fagleder følger opp innmeldte avvik i samarbeid med avdelingsleder. Fagledere på Stendis virksomheter møtes jevnlig til møter i Stendis sentrale Kvalitetsteam og er sammen aktive bidragsytere for at kvaliteten i våre virksomheter følges opp og stadig utvikles. Fagleder er stedfortreder for avdelingsleder. Om sykepleierstillingene: Økt sykepleierbemanning gir oss en god anledning til å skape et godt sykepleiefaglig miljø med tett og trygg sykepleiefaglig oppfølging til våre beboere. Som sykepleier består arbeidsoppgavene primært av å gjøre sykepleiefaglige observasjoner og vurderinger, bistå beboerne med praktiske gjøremål, tverrfaglig samarbeid, og utføre sykepleiespesifikke oppgaver og prosedyrer. Som sykepleier vil dine arbeidsoppgaver også bestå av å veilede andre kollegaer og bidra til kompetanseheving lokalt på omsorgsboligen. Ettersom Vestre Nes samarbeider tett med Risenga bo og omsorgssenter, tilbys sykepleierne på Vestre Nes samme internundervisning og faglig utvikling som sykepleierne på Risenga. Vi ønsker også at både Fagleder og sykepleierne bidrar til et trivelig og sosialt arbeidsmiljø, og et godt tverrfaglig samarbeid. På Vestre Nes vil du vil få mulighet til å utvikle deg sammen med kompetente og hyggelige kolleger. Det er viktig for oss at du er opptatt av verdien av å gi god, personsentrert omsorg til våre beboere, og har fokus på at beboernes ressurser blir opprettholdt. Vi søker deg som:  Er autorisert sykepleier Brenner for god eldreomsorg og ønsker å gjøre en forskjell for våre beboere Er faglig engasjert, og liker å dele din kunnskap med andre Har gode datakunnskaper, og gjerne har kjennskap til Gerica  Behersker norsk skriftlig og muntlig godt, tilsvarende Bergens-testen  Er initiativrik, selvgående, ansvarsfull og har en empatisk og trygg personlighet Personlig egnethet vil bli vektlagt. Vi tilbyr:  Fagleder stilling: 100 % stilling. Arbeidstid på dag i ukedagene, arbeid hver 3. helg Sykepleierstillinger, ulike typer stillingsprosenter. Todelt turnus (dag/ kveld), arbeid hver 3. helg. Spennende og varierte arbeidsoppgaver Konkurransedyktige lønnsbetingelser, tariffavtale God opplæring God sykepleiefaglig dekning Et meget godt arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer Høyt faglig nivå med stort fokus på videreutvikling Aktuelle kandidater vil bli bedt om å fremlegge gyldig politiattest før ansettelse.  
20.09.2019 Asker
Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   Missions   - Establish and manage Inspection & Test Plan and Quality Plan for client projects.   - Verify sub-suppliers according to quality requirements/standards.   - Together with SCM execute external quality audits towards suppliers.   - Perform inspections of parts at supplier when required and verify the required documentation.   - Lead the "Mechanical Completion" process and contribute to the publication of "Manufacturing Record          Book" during hand over of an installation to the customer   - Coordinate the tear down process after testing of complete package.   - When required, contribute to the quality assurance work within the department.     Qualifications   - 2-3 years Technical school or Engineering college   - 5-10 years relevant experience   - Preferably experienced in quality work   - Good language skills in Norwegian and English, both orally and written. - Knowledge of quality managements systems.   - Generally good computer skills   - Problem solving capability.   - Able to handle periodically heavy workloads.   - Some duty travels may be necessary   - Well-structured and result-oriented.   - Collaboration capabilities.   Manager is Jan-Derek Skogen : +47 92663237 
30.11.2018 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
Dresser-Rand Kongsberg is looking for a Cost Estimator. POSITION OBJECTIVE / SCOPE:• Cost estimation for new equipment proposals• Maintain master cost for new equipment PRINCIPAL RESPONSIBILITIES: • Cost estimation as part of the demand organization coordinated by Team Lead Demand • Follow global rules for GSP/LTO (Lead To Order) and follow other processes (locally/globally) related to cost estimation. • Perform cost estimating functions for a variety of units, components, parts and service, based on customer and/or marketing specifications or requirements • Generate cost estimates for products from a cost request or price book file • Generate cost estimates for special items not covered by price books or cost files • Support project management with cost estimates for changes and modifications • Update cost files by comparing recent contract cost and market data • Create/maintain and distribute price books and cost files for products • Align cost calculation programs and databases with what is used by D-R world wide • Review and provide improvements and necessary changes for policies and processes used as part of the function • Work closely with SCM, engineering & planning to align scope, cost and delivery schedules • Support other organizations to create engineering, manufacturing & purchasing targets KNOWLEDGE / FORMAL EDUCATION REQUIREMENT:   • Bachelor degree in Engineering or College/university degree in Economics and Business Administration (long experience can compensate for formal education) • 5 years’ experience from the oil and gas industry is preferred• Experience with project and product cost calculations or cost reporting is preferred • Product knowledge of rotating equipment and associated systems is preferred Job ID: 101745 Organisation: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
18.02.2019 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 21.348 ledige stillinger

Coop Nordland er en medlemseid bedrift innen Coop med over 57000 eiere. Vi har en netto årsomsetning på ca 2,4 milliarder, 1100 ansatte og 85 butikker fordelt på et område fra Terråk i sør til Andenes i nord. En viktig målsetting for Coop Nordland er å framstå som en serviceorientert bedrift med kunden og medarbeideren i sentrum.

Coop Nordland eier kjøpesenteret City Nord i Bodø, i tillegg til AMFI Havnesenteret i Brønnøysund. Det er her hovedtyngden av vår faghandel ligger. I tillegg driver Coop Nordland salg av dagligvarer gjennom butikkene Obs!, Extra, Coop Prix, Coop Marked, Matkroken og Coop Mega.

Les mer om Coop Nordland

Stillingsbeskrivelse

Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Marked Engavågensøker vi nå etter en arbeidslysten og motivert assisterende butikksjef til å bli en viktig del av vårt team. Som assisterende butikksjef vil du være butikksjefens høyrehånd, og stedfortreder når butikksjef ikke er tilstede. Ønsket oppstart er omgående.

Coop Marked er Coops dagligvarekjede med lokal forankring. Våre butikker ligger spredt rundt i Norge og fører tradisjonen fra det første samvirkelaget videre. Service og nærhet er viktig, og det skal være hyggelig å handle hos oss. Er du vår nye kollega ved Coop Marked Engavågen?

Hva ser vi etter?

Din rolle som assisterende butikksjef vil bli å utøve ledelse i henhold til de oppgaver butikksjef delegerer, samtidig som du vil være en viktig sparringspartner i forhold til hvordan dere velger å drifte og lede butikken i det daglige. Godt samarbeid med butikksjef vil være en forutsetning, og vesentlig for at butikken skal lykkes i sine målsettinger. Assisterende butikksjef har instruksjonsmyndighet over andre medarbeidere i butikken, og skal bistå butikksjef i arbeidet med å skape gode holdninger, og bygge et godt arbeidsmiljø internt.

Viktige ansvarsområder:
  • Lede innenfor de områder som fastsattes i samarbeid med butikksjef
  • Butikksjefens rådgiver i spørsmål som vedrører butikken og den daglige driften
  • Representere arbeidsgiver i diverse møter, herunder personalmøter/ledermøter
  • Ansvar for å rapportere forhold som er av betydning for ansatte ved butikken
  • Følge opp og rapportere saker av sikkerhetsmessig karakter
  • Jobbe for å innfri Coop Nordlands overordnede mål
  • Følge opp interne pålegg og bestemmelser
Følgende vil bli vektlagt
  • Du har kjennskap og erfaring fra salgsbransjen - fortrinnsvis innen dagligvare
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du har en stor arbeidskapasitet og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du vet viktigheten av å gå foran som en god rollemodell
  • Du er initiativrik, strukturert og løsningsorientert
  • Du er positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du har gjerne relevant ledererfaring
Hva vi tilbyr
  • Ledende stilling i en ansvarsfull og utfordrende jobb
  • Gode betingelser og arbeidsforhold
  • Gode utviklingsmuligheter
Generell informasjon

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen"

Ved spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 06.08.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • SEP 24
    2019
    3 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Coop Nordland