<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Spesialkonsulent innen dokumentasjon- og informasjonsforvaltning - Digitalisering-IT Tjenester Bærum Kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Trives du med opplæring og brukerstøtte innen dokumentforvaltning? Vil du bidra i digitaliseringsarbeidet som berører arkiv? Vi søker aktiv og utadvent medarbeider med arkivfaglig bakgrunn og gode kommunikasjonsevner!

Digitalisering er et satsningsområde for Bærum kommune. Økt bruk av digitale prosesser og automatisering skal bidra til en effektivisering av arbeidsprosessene. For å kunne oppfylle kravene om høy innbyggertilfredshet og effektive saksbehandlingsprosesser, trenger vi dyktige fagpersoner.

Avdeling for Dokumentasjon er en del av Digitalisering og IT. Avdelingen har ansvaret for at Bærum kommunes ansatte og innbyggere har tilgang til relevant dokumentasjon som gjør dem i stand til å utføre sine arbeidsprosesser og få tak i relevante data på en enkel og sikker måte.

Vi søker to medarbeidere som skal sørge for at ledere og saksbehandlere i Bærum kommune gis nødvendig opplæring i verktøy og rutiner som gir dem tilstrekkelig kompetanse til å utføre sine oppgaver i tråd med lovverk og bestemmelser.
Vi ser etter medarbeidere med bred arkivfaglig bakgrunn, som har innsikt i alle aspekter ved et moderne arkiv.

Tiltredelse snarest mulig.

Arbeidsoppgaver

¿ Gi relevant opplæring i systemstøtte, arkivfaglige spørsmål og lovverk i form av kurs, work-shops, møter o.l.
¿ Utarbeide og vedlikeholde e-læringer og annet kursmateriell ¿ Betjene brukerstøttetelefon og følge opp henvendelser ¿ Sikre korrekt og oppdatert postjournal ¿ Bidra til å optimalisere data- og dokumentflyt i arbeidsprosesser ¿ Være en viktig bidragsyter i digitaliseringsarbeidet som berører arkiv ¿ Delta i arkivfaglige prosjekter

Kvalifikasjoner

¿ Arkiv- og systemkompetanse på høyskole-/universitetsnivå
¿ Riktig erfaring og praksis kan kompensere for formell utdanning
¿ God kjennskap til digitale verktøy generelt og dokumenthåndteringssystemer spesielt ¿ Gode kunnskaper om lovverk, bestemmelser og standarder innen fagområdet ¿ God skriftlig og muntlig framstillingsevne ¿ Det er ønskelig med erfaring i bruk av kommunens sak- og arkivsystem WebSak

Utdanningsretning

Arkivfag

Utdanningsnivå

Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad

Personlige Egenskaper

Som spesialkonsulent
¿ er du aktiv og fremoverlent
¿ er du analytisk og strukturert ¿ har du evner til helhetstenkning ¿ har du gode samarbeidsevner ¿ har du gode kommunikasjonsferdigheter Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

¿ Kompetanseutviklingsstipend
¿ Offentlig tjenestepensjonsordning
¿ Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland

Annet ¿ Vitnemål og attester tas med på intervju ¿ Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig ¿ Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25)

Kontaktinformasjon

Birthe Olsvik, Avdelingsleder, Tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Sandvika

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Bærum kommune


Stillingsbrøk: 100%
Heltid, Fast Antall stillinger: 2 Søknadsfrist: 21.08.2019

For elektronisk søknadsskjema:





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Nytt år, nye muligheter!Falck Alarms avdeling i Vestfold og Telemark er i kraftig vekst!I den anledning ser vi nå etter nye selgere som vil være med å bidra til skape enda større suksess i 2020!Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
22.02.2020 Porsgrunn
Nytt år, nye muligheter!Falck Alarms avdeling i Stavanger er i kraftig vekst!I den anledning ser vi nå etter nye selgere som vil være med å bidra til skape enda større suksess i 2020!Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
22.02.2020 Stavanger
Nytt år, nye muligheter!Falck Alarms Oslo-avdeling stakk nylig av med prisen for "Beste salgsavdeling 2019"!I den anledning ser vi nå etter nye selgere som vil være med å bidra til skape enda større suksess i 2020!Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
22.02.2020 Oslo
Nytt år, nye muligheter!Falck Alarms avdeling i Ålesund er i kraftig vekst!I den anledning ser vi nå etter nye selgere som vil være med å bidra til skape enda større suksess i 2020!Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
22.02.2020 Ålesund
Vi har ledige sommerstillinger for helsefagarbeidere, pleieassistenter, renholdere, sykepleiere, fra og med 15. juni, til og med 10.august (minimum 4 uker). Vi ønsker deg som har relevant utdanning/erfaring er positiv og liker å jobbe i team behersker norsk muntlig og skriftlig har gyldig politiattest er minst 18 år har sertifikat B (gjelder HPO - hjemmepleie- og omsorg) Vi kan tilby interessante arbeidsoppgaver positivt arbeidsmiljø lønn etter taruiffavtale  
30.01.2019 Austevoll
Faste sykepleierstillinger på natt Henholdsvis 78,17 % og 56.46 % stilling ledig som offentlig godkjent sykepleier i turnus på natt ved Stendi Senior AS, avd. Austevoll. Stillingene er ledige snarest. Det er en forutsetning at søker liker å jobbe med mennesker, er fleksibel, arbeidsvillig, positiv og trives med å jobbe i team. Sykepleier samarbeider med tre andre fagpersoner i et særs godt arbeidsmiljø. Høy kompetanse og erfaringsutveksling bidrar til et aktivt fagmiljø. Oppgavene er å yte tjenester til beboerne ved Austevoll Pleie- og Omsorgssenter, samt brukere i hjemmetjenestene.   Søker må ha sertifikat, og gode kunnskaper i norsk både muntlig og skriftlig.
19.06.2019 Austevoll
Vi søker deg som har et engasjement for mennesker og ikke er redd for og stå i vanskelige situasjoner. Du vil jobbe med ulike barn og ungdom, noe som krever at du er fleskibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må være arbeidsvillig og engasjert og kunne jobbe selvstendig som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Som vikar hos hos oss vil du bli spurt om arbeid både på døgn og på timer og vi foretrekker at du er en tydelig voksen person. Kvalifikasjoner Fortrinnvis ønsker vi vikarer som har en 3 årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning; barneverspedagog, sosiaom, vernepleier, pedagog med relevant videreutdanning. Rus og traumekompetanse er en fordel. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel. Vi søker også vikarer med relvant erfaring og personlig egnethet. Gjerne med bakgrunn som helse og ungdomsarbeider eller annen relevant utdanning eller erfaring.   Førekort kl. B er et krav.  Arbeidstid: Som sommervikar vil vi avtale med deg på forhånd hvilke vakter du jobber i løpet av sommeren. Vaktene vil tilsvare opp mot 100 % stilling. Vi ønsker ikke sommervikarer som har planlagt egen ferie i sommer månedene juli og frem til 20 august. Som vikar kan du bli tilkalt både på døgn og timer. Vår medlever turnus innebærer 3 døgn arbeid- 7 døgn fri- 4 døgn arbeid- 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidstedet de døgnene du er i arbeid.  Det er krav til polititattest for og jobbe hos oss. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner , veiledning og oppfølging - og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål vedrørende det og være vikar hos oss så kontakt Institusjonsleder Lise Kristensen Tlf 94792707 eller mail Lise.kristensen@stendi.no
29.08.2019 Målselv
Stendi AS er inne i en spennende men samtidig krevende vekstprosess i Møre & Romsdal. Som virksomhetsleder vil du få en nøkkelrolle og være sentral i å drive organisasjonen videre.   Virksomhetsleder har det overordnede lederansvaret for regionen, og skal bidra til en helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgtjenester i Møre & Romsdal. Du vil ha stor påvirkningskraft innen egen virksomhet, og vi ønsker at du er nytenkende og innovativ. Du må være kvalitetsbevisst og være en leder som går foran å viser vei i utviklingen av kulturen. Du skal bidra til økt samhandling med våre oppdragsgivere og sikre at Stendi leverer tjenester av høy kvalitet og er førstevalget til våre oppdragsgivere. Du skal bidra til å sette mål for virksomheten og du har strategisk ansvar for utvikling og god ressursutnyttelse. Du vil rapportere til Regionleder for Omsorgstjenester. Arbeidsoppgaver: Ledelse og drift av virksomheten. Sørge for effektiv ressursutnyttelse og faglig kvalitet i tjenesten. Ansvar for budsjett og for at virksomheten drives innenfor den økonomiske rammen. Strategisk arbeid. Deltakelse i regionleders ledergruppe, bidra aktivt til helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgstjenester totale tjenestetilbud. Kvalifikasjoner: Min. utdanning på bachelornivå, fortrinnsvis innen helse- eller sosialfag  Relevant ledererfaring og lederutdanning God kjennskap til kommunale helse- og omsorgstjenester God kompetanse i økonomi- og ressursstyring  God kompetanse på IT  Førerkort klasse B Personlige egenskaper:  Tydelig og motiverende leder som kommuniserer godt og evner å se sine ansatte  Evne til å skape gode relasjoner til brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere Evne til å engasjere og motivere til endring God gjennomføringsevne og løsningsorientert Gode evner til å prioritere, vurdere, beslutte og til å se helheter Personlig egnethet for stillingen vil tillegges stor vekt Vi tilbyr:  Utfordrende og interessant lederstilling, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling Spennende og varierte oppgaver, der du får være med på å utforme egen virksomhet  Dyktige og hyggelige kollegaer Lønn og øvrige vilkår etter avtale, gode pensjonsordninger Fleksibel arbeidstid Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler, reglement og øvrige bestemmelser Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
21.02.2020 Møre og Romsdal
Vis alle 38.527 ledige stillinger

Som en av Norges største kommuner, har Bærum høye forventninger til innsats. Vi vil ha folk med ambisjoner -- både på egne og samfunnets vegne. Våre 12 000 medarbeidere vet at resultater og utvikling ikke kommer av seg selv. Derfor forventer også de mye; faglig utvikling, godt lederskap og attraktive karrieremuligheter. Dette bidrar til å gjøre oss til en av landets beste arbeidsplasser.

Sammen skaper vi fremtiden

Les mer om Bærum Kommune

Stillingsbeskrivelse

Trives du med opplæring og brukerstøtte innen dokumentforvaltning? Vil du bidra i digitaliseringsarbeidet som berører arkiv? Vi søker aktiv og utadvent medarbeider med arkivfaglig bakgrunn og gode kommunikasjonsevner!

Digitalisering er et satsningsområde for Bærum kommune. Økt bruk av digitale prosesser og automatisering skal bidra til en effektivisering av arbeidsprosessene. For å kunne oppfylle kravene om høy innbyggertilfredshet og effektive saksbehandlingsprosesser, trenger vi dyktige fagpersoner.

Avdeling for Dokumentasjon er en del av Digitalisering og IT. Avdelingen har ansvaret for at Bærum kommunes ansatte og innbyggere har tilgang til relevant dokumentasjon som gjør dem i stand til å utføre sine arbeidsprosesser og få tak i relevante data på en enkel og sikker måte.

Vi søker to medarbeidere som skal sørge for at ledere og saksbehandlere i Bærum kommune gis nødvendig opplæring i verktøy og rutiner som gir dem tilstrekkelig kompetanse til å utføre sine oppgaver i tråd med lovverk og bestemmelser.
Vi ser etter medarbeidere med bred arkivfaglig bakgrunn, som har innsikt i alle aspekter ved et moderne arkiv.

Tiltredelse snarest mulig.

Arbeidsoppgaver

¿ Gi relevant opplæring i systemstøtte, arkivfaglige spørsmål og lovverk i form av kurs, work-shops, møter o.l.
¿ Utarbeide og vedlikeholde e-læringer og annet kursmateriell ¿ Betjene brukerstøttetelefon og følge opp henvendelser ¿ Sikre korrekt og oppdatert postjournal ¿ Bidra til å optimalisere data- og dokumentflyt i arbeidsprosesser ¿ Være en viktig bidragsyter i digitaliseringsarbeidet som berører arkiv ¿ Delta i arkivfaglige prosjekter

Kvalifikasjoner

¿ Arkiv- og systemkompetanse på høyskole-/universitetsnivå
¿ Riktig erfaring og praksis kan kompensere for formell utdanning
¿ God kjennskap til digitale verktøy generelt og dokumenthåndteringssystemer spesielt ¿ Gode kunnskaper om lovverk, bestemmelser og standarder innen fagområdet ¿ God skriftlig og muntlig framstillingsevne ¿ Det er ønskelig med erfaring i bruk av kommunens sak- og arkivsystem WebSak

Utdanningsretning

Arkivfag

Utdanningsnivå

Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad

Personlige Egenskaper

Som spesialkonsulent
¿ er du aktiv og fremoverlent
¿ er du analytisk og strukturert ¿ har du evner til helhetstenkning ¿ har du gode samarbeidsevner ¿ har du gode kommunikasjonsferdigheter Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

¿ Kompetanseutviklingsstipend
¿ Offentlig tjenestepensjonsordning
¿ Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland

Annet ¿ Vitnemål og attester tas med på intervju ¿ Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig ¿ Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25)

Kontaktinformasjon

Birthe Olsvik, Avdelingsleder, Tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Sandvika

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Bærum kommune


Stillingsbrøk: 100%
Heltid, Fast Antall stillinger: 2 Søknadsfrist: 21.08.2019

For elektronisk søknadsskjema:





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • FEB 24
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • FEB 27
    2020
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Bærum Kommune