Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Prosjektleder ved EVRY Fraud Prevention EVRY

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Har du lyst å bidra til å stoppe svindlere? Da har vi en spennende mulighet for deg! Hvert år avdekker vi 100 000 svindelsaker og bidrar til å redusere finansielle tap og tap av omdømme for våre kunder. Vi har kjempet mot svindel i flere tiår, og er stolte over å bli ansett som en pålitelig rådgiver for transaksjonsovervåkning til mange fremtredende kunder i Norden og i Nord-Europa.

Som følge av økt kundemasse og nye tjenester er vi på utkikk etter en Prosjektleder som kan være med å løfte forretningsenheten vår til nye høyder.

Denne stillingen inngår i et team av fageksperter som jobber med kvalitetssikring og kontinuerlig forbedring av våre tjenester. Som Prosjektleder vil du vil jobbe tett med ulike roller på tvers av Fraud Prevention og vil være en viktig bidragsyter for at vi skal lykkes med våre spennende satsninger.

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede nyskapende og spennende prosjekter
  • Utarbeidelse av prosjektplaner
  • Følge opp prosjekt og prosjektleveranser ift. fremdrift, kostnader og kvalitet
  • Være rådgiver og samarbeidspartner på tvers av organisasjonen
  • Bidra til kontinuerlig forbedring gjennom tverrfaglig samarbeid
  • Bidra til intern kompetansebygging og fokus på prosjektledelse som fag

     

Kvalifikasjoner

  • Universitet/Høyskoleutdannelse
  • Minimum 2 års erfaring innen prosjektledelse
  • Erfaring fra forbedringsarbeid
  • God datakompetanse. Erfaren bruker av Excel, Word, PowerPoint etc.
  • Sterk skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk


Utdanningsnivå

  • Master/Bachelorgrad
  • Relevant erfaring kan erstatte manglende utdanning


Personlig egenskaper

  • Løsningsorientert, initiativrik og god gjennomføringsevne
  • Gode kommunikasjons- og relasjonsbyggende egenskaper
  • Lærevillig og positiv til nye utfordringer
  • God på struktur
  • Evne til å tenke helhetlig
  • Teamarbeider med evne til å jobbe selvstendig
  • Høy arbeidsmoral
  • Positiv, entusiastisk og engasjert


Vi tilbyr

Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.

I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet for videre karriereutvikling uten å bytte arbeidsgiver. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk. Nylig har EVRY Mo i Rana flyttet inn i topp moderne lokaler som er skreddersydd etter virksomhetens krav og behov.

I stillingen tilbys konkurransedyktige lønnsvilkår, gode forsikrings- og pensjonsordninger og mulighet for fleksibel arbeidstid. 


Andre opplysninger:

Arbeidstid: dagtid

Stillingsprosent: 100%, ønskelig med oppstart så snart som mulig

Arbeidsplass for stillingen er Mo i Rana.

Noe reisevirksomhet må påregnes i stillingen.

Alle søknader blir behandlet med diskresjon. Aktuelle kandidater for intervju vil bli kontaktet.

Spørsmål om stillingen kan rettes til Seksjonsleder for Quality and Technical Development, Fraud Prevention André Moen Eide. E-post andre.eide@evry.com eller mobil +47 918 87 837

Søknadsfrist: 15.09.2019

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Aleris søker dyktig og engasjert innkjøpsrådgiver til vårt hovedkontor i Norge, som er lokalisert sentralt på Frogner i Oslo. Stillingen vil få ansvar for både sykehus- og røntgendivisjon, og rapporterer til innkjøpssjef i Norge.  Arbeidsoppgaver: Arbeide sammen med innkjøpsteamet i strategiske prosjekt, med fokus på å redusere innkjøpskostnader og sikre synergier på tvers av Aleris' enheter i Skandinavia Strategisk og operativt ivareta og utvikle samarbeid med eksterne leverandører Samarbeide tett, støtte og sikre god dialog med driftsenhetene for å innhente informasjon om behov, erfaringer og utfordringer Bidra i arbeidet med å sikre effektive innkjøpsprosesser i virksomheten Arkivere avtaler og følge opp avtaleportefølje Forvalte innkjøpssystemer Delta i relevante utviklingsprosjekter (forretningsutvikling/bygg/innovasjon/systemer)   Kvalifikasjoner: Relevant høyere utdanning, gjerne innen økonomi, jus eller lignende Minimum 3 års arbeidserfaring innen innkjøp eller andre kommersielle stillinger med relevans Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne Erfaring fra helsesektoren en fordel   Personlige egenskaper: Nysgjerrig og lærevillig Serviceminded Strukturert arbeidsmetodikk og god evne til å prioritere Motiveres av en hektisk hverdag med høy aktivitet God evne til å bygge relasjoner både internt og eksternt   Vi tilbyr: Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos en viktig samfunnsaktør Et tverrfaglig og dynamisk arbeidsmiljø hvor vi jobber sammen for å utvikle selskapet og kollegaer Konkurransedyktige betingelser Ved spørsmål kan du kontakte innkjøpssjef Camilla Hetland på mobil 976 58 828 / camilla.hetland@aleris.no.
11.10.2019 Oslo
Stillingsbeskrivelse: Stendi Midt respiratorteam trenger en trygg og fleksibel sykepleier til våre barneteam. Du liker å jobbe alene, men samtidig samarbeide med andre. Du er vant til å håndtere akutte situasjoner, men trives godt i å jobbe i hjemmet til familiene. Du har et godt klinisk blikk, og ønsker å holde deg faglig oppdatert. Vi vil at Stendi sin visjon og verdier skal prege alt vårt arbeid for å gi best mulig tjenester.   Arbeidsoppgaver: Dine arbeidsoppgaver vil bestå av praktisk og personlig helsehjelp til barn med ulike utfordringer som for eksempel behandlingsterapi og trakeostomi. Yte omsorg slik at barn med ulike somatiske og psykososiale utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme med foreldrene sine. Kontinuerlig observasjon og vurdering av barnets helsetilstand.           Legemiddelhåndtering.            Du får mulighet til å jobbe i et team med ett tverrfaglig miljø.         Kommunikasjon og veiledning av pårørende/ foreldre.    Kvalifikasjoner: ·         Sykepleier.          Politiattest uten anmerkninger.                          Fordel å ha arbeidserfaring med barn, men dette er ingen krav.                         Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.                    Personlig egnethet vil bli vektlagt.                   Basale IT kunnskaper.                  Førerkort klasse B er en fordel, men ikke et krav.     Vi kan tilby:                     Engasjement i 83% stilling i et år, med mulighet for forlengelse.  Turnus med langvakter (12,25 timer) hver 3. helg med friperioder mellom vaktene.           God opplæring.                   Kurs og fagdager.               Personlig og faglig utvikling.                 Tariffavtale.  
11.10.2019 Sør-Trøndelag
Ønsker du å jobbe som RADIOLOG ved vår avdeling i Stavanger? Til vår radiologiske avdeling i Stavanger søker vi radiologer til fast stilling. Vi søker deg som ønsker å jobbe i et spennende og bredt fagmiljø med private og offentlige pasienter. Vi stiller krav til at du har godkjent spesialistutdanning innen radiologi med norsk autorisasjon. Du må kunne jobbe selvstendig, strukturert og effektivt. Ønsket faglig kompetanse er fortrinnsvis innen MR, CT og mammografi. Det er også viktig med gode samarbeidsevner, faglig engasjement, høy grad av serviceinnstilling, samt god norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale.  
09.10.2019 Stavanger
Aleris Helse søker en dyktig regnskapsmedarbeider til vår regnskapsavdeling, som holder til i trivelige lokaler i tilknytning til Oslo City. Regnskapsavdelingen inngår i vår økonomifunksjon.  Arbeidsoppgaver Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Delta i månedsavslutning/ avstemminger av balanse Behandle henvendelser fra intern og eksternt pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Minimum 3 års erfaring med regnskapsarbeid Har utdanning innen regnskap, men god erfaring kan kompensere for utdanning Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt Erfaring med prosessering av store mengder inngående fakturaer vil være en fordel God kjennskap til norsk kontoplan og mva koder er viktig i rollen God systemkompetanse, fordel med erfaring fra Visma Global og Visma dokumentsenter. Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Positiv, strukturert og nøyaktig. Fleksibel og løsningsorientert Nysgjerrig og alltid åpen for læring og utvikling Du har gode samarbeidsevner, bidrar til et trygt og godt arbeidsmiljø og er service innstilt Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. Spørsmål til stillingen kan rettes til regnskapssjef Thao Pham, mobil 970 65744.  
10.10.2019 Oslo
Cognizant is looking for graduate talent with a background in human centric design, visual communication and associated disciplines to join our Interactive department in Oslo.  We offer an international, results driven, fun environment in which to grow, learn and build your own professional network. As part of the team you will be able to develop and apply your skills and experience in various multi-disciplinary facets of design such as user research, service design, product design and customer experience strategy. You will work with global, multidisciplinary teams on diverse projects spanning several industry domains, both in B2C and B2B markets. Your role as a UX Designer You will be working as a designer and strategist in various projects which can range from new product initiatives to digital transformation. As an advocate for end users, you will bring the customer experience to the core of our approach.  You will help us use design thinking and human centric perspectives to create leading customer experiences and cutting-edge usability. Your tasks may range from planning and conducting qualitative and quantitative research to user journey and experience mapping and from design conceptualization to detailed product designs and feedback-driven iterations.   About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program offers an 18 month targeted training program and Comprehensive Cognizant Academy training, including a two-week onboarding in Spain. All graduates are mentored by Cognizant experts throughout program.   Key Requirements: Masters or Bachelor’s degree in Design or other relevant disciplines Good portfolio and previous work demonstrating sound knowledge and application of human-centric design principles towards design of services or digital products Hands-on experience conducting research, insights gathering, and synthesis is an advantage Strong and confident communication skills – written, spoken, and presented   Personal attributes we are looking for in our graduates: You are curious and self-driven with a willingness to learn You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment You have an eye for detail and are focused on quality standards You take initiative and proactively identify opportunities for improvement You are able to implement structure and process You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad Access to top ranked learning and development opportunities Competitive salary and pension A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important: All candidates must be fluent in English and fluency in the local Scandinavian language is an advantage.           Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language) We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible   Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  20.10.19  
10.09.2019 Oslo
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen? Vi har ledig stilling i Bø i Vesterålen og i Sør-Troms.  Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beobere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psyksik helse.    Kvalifikasjoner: * 3- årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; vernepleier, sykepleier eller annen relevant utdanning. * Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og/ eller pleie er ønskelig. * Erfaring i arbeid med mennesker. Institusjonsarbeid er en fordel. * Førerkort klasse B er et krav. * Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening. Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid- 7 døgn fri- 4 døgn arbeid- 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging- og en fleksibel og variert arbeidsdag.   Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med avdelingsleder: Kjersti Falch Jakobsen , tlf 97 14 82 58    
18.09.2019 Troms, Bø i Nordland
ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) er en teknologileder som driver den digitale endringen av industrier. Med over 130 års innovasjonshistorie har ABB fire kundefokuserte, globalt ledende virksomheter: Electrification, Industrial Automation, Motion samt Robotics & Discrete Automation som støttes av den digitale plattformen ABB AbilityTM. ABBs virksomhet Power Grids vil overdras til Hitachi i 2020. ABB er tilstede i over 100 land med rundt 147 000 ansatte.Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Ditt ansvar ABB søker etter en advokat til sin juridiske avdeling. Juridisk avdeling i ABB Norge gir juridiske råd til selskapene i ABB gruppen som opererer ut fra Norge. En vesentlig del av arbeidet består av rådgivning i forbindelse forhandling og gjennomføring av større leveransekontrakter, FOU-avtaler og diverse samarbeidsavtaler, nasjonalt og internasjonalt. Arbeidet består forøvrig av rådgivning innenfor konkurranserett, forretningsetikk, IPR samt GDPR. Din bakgrunn • Master i Rettsvitenskap • Advokatbevilling og arbeidserfaring som jurist/advokat i minst 5 år Vi kan tilby faglige utfordringer sammen med dyktige, engasjerte og hyggelige kollegaer i et internasjonalt miljø. Suksessfaktorer er; • proaktiv og fremoverlent • grundig og dedikert • god kommersiell forståelse • gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk • trives i et hektisk arbeidsmiljø • interesse for å jobbe med etiske problemstillinger   Mer om oss Spørsmål kan rettes til Kjerstin Bull-Berg, Country Head L&I/Territory Head L&I, Northern Europe på telefon 917 97 593 eller e-post kjerstin.bull-berg@no.abb.comVi er i dag lokalisert på Billingstad, men vil flytte til Fornebu i løpet av første kvartal 2020Vi ber om at søknaden sendes på engelsk og ser frem til å motta søknaden din gjennom vår jobbsøkerportal.Søknadsfrist er 27. oktober 2019, men søknadene behandles fortløpende.Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.  
09.10.2019 Asker
Urologisk sengepost ligger i Kirurgisk Divisjon på Ahus. Sengeposten har 28 senger hvor vi behandler pasienter med sykdommer i urinveier og mannlige genitalia. Vi har høy kompetanse på behandling og pleie.  Godt samarbeid mellom alle yrkesgrupper. Vi har 32,5 stillinger fordelt på 27,5 sykepleierstillinger og 5 hjelpepleierstillinger. Arbeidsoppgaver Det er 3 delt turnus. Dag/kveld/natt. Pre og postoperativ sykepleie Ivaretagelse av terminale pasienter Ta imot pasienter/planlegge utskrivelse Samarbeid med kommunene  Forefallende arbeid i avdelingen  Kvalifikasjoner Off godkjent helsefagarbeider/hjelpepleier Gode norsk kunnskaper Personlige egenskaper Vi søker en som er : Sosial og positiv Liker og jobbe Interessert i å lære og å utvikle seg   Gode samarbeidsevner Lett å snakke med Ønsker å være med å lage/bevare et godt arbeidsmiljø  Vi tilbyr Vi tilbyr: Opplæring med hjelpepleier  Godt arbeidsmiljø Høy faglig kompetanse Fagsykepleier/ stomisykepleier/kreftsykepleier/sexolog Barnehage/ Bolig Hytter Idrettslag  
09.10.2019 Lørenskog
Vis alle 21.284 ledige stillinger

Bli kjent med EVRY

Les mer om EVRY

Stillingsbeskrivelse

Har du lyst å bidra til å stoppe svindlere? Da har vi en spennende mulighet for deg! Hvert år avdekker vi 100 000 svindelsaker og bidrar til å redusere finansielle tap og tap av omdømme for våre kunder. Vi har kjempet mot svindel i flere tiår, og er stolte over å bli ansett som en pålitelig rådgiver for transaksjonsovervåkning til mange fremtredende kunder i Norden og i Nord-Europa.

Som følge av økt kundemasse og nye tjenester er vi på utkikk etter en Prosjektleder som kan være med å løfte forretningsenheten vår til nye høyder.

Denne stillingen inngår i et team av fageksperter som jobber med kvalitetssikring og kontinuerlig forbedring av våre tjenester. Som Prosjektleder vil du vil jobbe tett med ulike roller på tvers av Fraud Prevention og vil være en viktig bidragsyter for at vi skal lykkes med våre spennende satsninger.

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede nyskapende og spennende prosjekter
  • Utarbeidelse av prosjektplaner
  • Følge opp prosjekt og prosjektleveranser ift. fremdrift, kostnader og kvalitet
  • Være rådgiver og samarbeidspartner på tvers av organisasjonen
  • Bidra til kontinuerlig forbedring gjennom tverrfaglig samarbeid
  • Bidra til intern kompetansebygging og fokus på prosjektledelse som fag

     

Kvalifikasjoner

  • Universitet/Høyskoleutdannelse
  • Minimum 2 års erfaring innen prosjektledelse
  • Erfaring fra forbedringsarbeid
  • God datakompetanse. Erfaren bruker av Excel, Word, PowerPoint etc.
  • Sterk skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk


Utdanningsnivå

  • Master/Bachelorgrad
  • Relevant erfaring kan erstatte manglende utdanning


Personlig egenskaper

  • Løsningsorientert, initiativrik og god gjennomføringsevne
  • Gode kommunikasjons- og relasjonsbyggende egenskaper
  • Lærevillig og positiv til nye utfordringer
  • God på struktur
  • Evne til å tenke helhetlig
  • Teamarbeider med evne til å jobbe selvstendig
  • Høy arbeidsmoral
  • Positiv, entusiastisk og engasjert


Vi tilbyr

Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.

I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet for videre karriereutvikling uten å bytte arbeidsgiver. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk. Nylig har EVRY Mo i Rana flyttet inn i topp moderne lokaler som er skreddersydd etter virksomhetens krav og behov.

I stillingen tilbys konkurransedyktige lønnsvilkår, gode forsikrings- og pensjonsordninger og mulighet for fleksibel arbeidstid. 


Andre opplysninger:

Arbeidstid: dagtid

Stillingsprosent: 100%, ønskelig med oppstart så snart som mulig

Arbeidsplass for stillingen er Mo i Rana.

Noe reisevirksomhet må påregnes i stillingen.

Alle søknader blir behandlet med diskresjon. Aktuelle kandidater for intervju vil bli kontaktet.

Spørsmål om stillingen kan rettes til Seksjonsleder for Quality and Technical Development, Fraud Prevention André Moen Eide. E-post andre.eide@evry.com eller mobil +47 918 87 837

Søknadsfrist: 15.09.2019

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 21
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
10 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om EVRY