Ledig stilling

Kundeservicemedarbeider, Aleris Helse Kundesenter Aleris

Søknadsfrist : Snarest

Vi søker en Kundeservicemedarbeider til Aleris Helse på Lillestrøm. Du vil primært besvare og behandle innkommende kundehenvendelser på telefon. Det er ønskelig med snarlig oppstart (August 2019) i et vikariat som har varighet til 28. Februar 2020

Dine oppgaver vil bestå blant annet av:

  • Primæroppgaven er å besvare innkommende pasienthenvendelser på telefon
  • Booke timer til pasienter
  • Informere pasientene om de valgmulighetene de har

Kvalifikasjoner:

Du må ha generelt gode dataferdigheter og evne til å lære nye systemer fort. Du har minimum generell studiekompetanse og erfaring fra sentralbord eller kundeservice. Du behersker norsk og engelsk flytende både skriftlig og muntlig, og trives med å bruke telefon og data som arbeidsverktøy.

Du er nøyaktig, serviceorientert, pålitelig, selvstendig samt løsningsorientert og evner å ha mange baller i luften samtidig.

Vi tilbyr:

  • Du vil bli del av et team med hyggelige kolleger og teamledere
  • Et godt arbeidsmiljø der det er mye humor og godt humør
  • 100% stilling. Primær arbeidstid kl.08.00-15.30 med noen kveld og ettermiddagsvakter

 

Høres dette ut som en rolle for deg og du i tillegg kan identifisere deg med våre kjerneverdier Omtenksom, Profesjonell, Engasjert og Nytenkende, så ønsker vi veldig gjerne å høre fra deg!

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Aleris er Norges ledende private helseforetak med et landsdekkende tilbud av sykehus- og røntgentjenester. Virksomheten dekker de fleste medisinske fagområder - og vårt mål er å tilby helhetlige pasientforløp fra diagnostikk til behandling, både på vegne av det offentlige og til private pasienter.

I Norge er vi 1100 medarbeidere fordelt på 14 sykehus, 13 røntgenavdelinger og Norges eneste private kreftsenter. Aleris omsetter i Norge for 1,5 milliarder i året.

Vi er en del av Aleris-konsernet som er det største private helseforetaket i Skandinavia. Totalt har konsernet rundt 4500 medarbeidere og en omsetning på omkring 5,5 milliarder norske kroner.

Les mer om Aleris

Stillingsbeskrivelse

Vi søker en Kundeservicemedarbeider til Aleris Helse på Lillestrøm. Du vil primært besvare og behandle innkommende kundehenvendelser på telefon. Det er ønskelig med snarlig oppstart (August 2019) i et vikariat som har varighet til 28. Februar 2020

Dine oppgaver vil bestå blant annet av:

  • Primæroppgaven er å besvare innkommende pasienthenvendelser på telefon
  • Booke timer til pasienter
  • Informere pasientene om de valgmulighetene de har

Kvalifikasjoner:

Du må ha generelt gode dataferdigheter og evne til å lære nye systemer fort. Du har minimum generell studiekompetanse og erfaring fra sentralbord eller kundeservice. Du behersker norsk og engelsk flytende både skriftlig og muntlig, og trives med å bruke telefon og data som arbeidsverktøy.

Du er nøyaktig, serviceorientert, pålitelig, selvstendig samt løsningsorientert og evner å ha mange baller i luften samtidig.

Vi tilbyr:

  • Du vil bli del av et team med hyggelige kolleger og teamledere
  • Et godt arbeidsmiljø der det er mye humor og godt humør
  • 100% stilling. Primær arbeidstid kl.08.00-15.30 med noen kveld og ettermiddagsvakter

 

Høres dette ut som en rolle for deg og du i tillegg kan identifisere deg med våre kjerneverdier Omtenksom, Profesjonell, Engasjert og Nytenkende, så ønsker vi veldig gjerne å høre fra deg!

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Snarest

Kontaktperson

Teamleder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 20
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
4 ledige stillinger