Vi søker etter sekretær i hel- eller deltidsstilling, avhengig av kvalifikasjoner og preferanser. Vikariatet har tiltredelse i desember 2019.
Du tar initiativ, har god ordenssans og trives i et hektisk arbeidsmiljø.
Sekretærstillingen er meget innholdsrik og favner alt fra "daglig drift" av kontoret til typiske bistandsoppgaver for advokatene. Særlig vil arbeidet bestå av betjening av sentralbord/resepsjon, ansvar for bibliotek, post og innkjøp, arrangere møter og seminarer, forberede lunsj, administrere og bistå i interne møter og generelt forefallende kontorarbeid.
Arbeidsoppgaver:
Hovedoppgavene vil være å bistå advokatene med deres arbeid, samt ta del i kontorets administrative oppgaver. Oppgavene vil være varierte og omfatter bl.a
·Utarbeidelse av dokumentutdrag, herunder organisere elektroniske og fysiske saksdokumenter, skriving, arkivering etc.
·Bilagsregistrering for selskapets regnskap
·Arbeidsoppgaver knyttet til systemer som Altinn, Aktørportalen, Maconomy og Worksite
·Enkel IT-bistand
·Inngå i administrativ gruppe med fellesoppgaver
Personlige egenskaper:
·Gode kommunikasjonsevner
·God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
·God kjennskap til Office-pakken og Adobe Acrobat (Adobe Pro)
·Interesse for og kjennskap til bruk av elektroniske arbeidsverktøy
·Trives i et arbeidsmiljø som stiller høye krav til faglig kompetanse og profesjonalitet
·Evne til å være i forkant, håndtere et høyt arbeidstempo, prioritere og jobbe mot tidsfrister
·Trives med mange baller i luften samtidig, fleksibel og ansvarsbevisst
·Grunnleggende økonomiforståelse/kunnskap
Til gjengjeld kan vi tilby konkurransedyktig lønn og gode personalytelser i et hyggelig miljø.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Helle Reinsnos på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon .Søknad med vitnemål og attester sendes Advokatfirmaet Simonsen Vogt Wiig AS, Postboks 929, 9259 Tromsø eller per e-post til: Logg inn for å se kontaktinformasjon, innen den 15. september 2019.
Adresse: Fredrik Langes gate 19-21,9008 Tromsø