Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon2 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon46 Presentasjon av stillingen:
TINE Salg dagligvare & KBS styrker organisasjonen for å ytterligere øke kundeorientering og gjennomføringskraft. Gjennom råere samhandling og planer skal vi sikre vekstmålsetningene sammen med våre kunder. Stillingen vil spille en sentral rolle i å bidra til at TINE blir en enda mer offensiv og tydelig leverandør, der kunde og samarbeid settes i sentrum. Vi har en tydelig målsetting om vekst fremover hvor TINE Salg dagligvare & KBS skal være offensive og sørge for fart og fremgang.
Vi søker etter deg som brenner for shopper marketing/ trade marketing.Du er offensiv og ønsker å bidra til å drive TINEs kommersielle utvikling. Som Shopper Marketing Manager vil du være en sentral brikke i å operasjonalisere TINEs markedsplan og overlevere en shopper marketing og shopper marketing plan til kjedeteamene som understøtter finansielle mål. Vi skal ligge helt i front på shopper marketing, og fremstå som attraktive samarbeidspartnere. Har du kunnskapen og energien som skal til for å drive TINES utvikling innen dette området, er du rett person for jobben.
Kategori og shopper er en avdeling i TINE Salg som i dag består av 21 medarbeidere som jobber med kategoristyring, shopper marketing og butikkutvikling. Shopper marketing avdelingen består av fem shopper marketing managers og to digital shopper marketing managers.
Arbeidsoppgaver
- Identifisere shopper marketing tiltak for å øke konkurransekraften for kjedene
- Utvikle shopper marketing verktøy som understøtter kjedeteamenes planer
- Sikre at sin del av shopper marketing plan implementeres gjennom ytre salg
- Utvikle felles og skreddersydd display og palleløsninger på nyheter og eksisterende varelinjer hos kjedene med utgangspunkt i TINEs og kjedenes sin markedstrategi
- Være ansvarlig for budsjettoppfølging på utvikling og produksjon av display, palleløsninger og felleskampanjer
- Fortløpende følge opp og evaluere av de store overordnede kampanjene for TINE
Kvalifikasjoner
- Tilsvarende bachelorgrad eller høyere
- Lang relevant erfaring kan kompensere for manglende formale krav
- Minst 5 års relevant erfaring innen Shopper Marketing / Markedsføring
- Erfaring fra dagligvare er en fordel Krav om god kompetanse på Excel, Word og PowerPoint. Fordel med erfaring fra M3 og QlikView
- Norsk: Flytende skriftlig og muntlig
- Engelsk: Flytende skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Proaktiv og selgende, imøtekommende og trives med å jobbe tett med kunde
- Pedagogisk og gode evner til å fremstille og forklare sammenhenger¿
- Presentere og komunisere på en god og tydelig måte¿
Vi tilbyr
I TINE vil vi at våre ansatte skal utvikles og skape resultater sammen med andre - gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor er arbeidsdagen i et av landets største industri- og innovasjonsmiljø preget av mening, mestring, spennende utfordringer, samarbeid, raushet, gjensidig tillit og kompetanseutvikling.
Finner du stillingen interessant? Ta gjerne kontakt med kontaktpersonen under for en uforpliktende og konfidensiell prat, eller søk i dag ved å sende søknad og CV. Relevante attester og vitnemål legges ved elektronisk. Vi foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette.
TINE har besluttet å samlokalisere hovedkontoret med TINE Meieriet på Kalbakken i Oslo. Flytting er planlagt i løpet av 2020.
TINE har gode forsikrings- og pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø
Kontaktinformasjon
Nils Petter Erikson, Direktør kategori- og shopper, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
TINE SA, Lakkegata 23
0187 Oslo
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:TINE SA
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon46
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 01.09.2019