Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Butikkmedarbeider helg (midlertidig) - Coop Byggmix Ørnes Coop Nordland

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Byggmix Ørnes søker vi nå etter en kundefokusert og serviceinnstilt butikkmedarbeider helg. Arbeidstid vil variere, men vil hovedsakelig være fast annenhver lørdag. Det må i tillegg påregnes tidvis økt tilkalling, som i sesong og ellers ved behov. Oppstart etter avtale og med varighet ut året. Det kan være mulighet for forlengelse.

Coop Byggmix er din lokale faghandelsbutikk, og vi har over 60 butikker totalt i Norge. Hos oss får kundene gode råd når det kommer til å fornye, forbedre eller pusse opp. Våre dyktige fagfolk vet hva som skal til for at kundene skal lykkes med byggeprosjekter eller oppgraderingen av hus og hage

Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus!
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du har gjerne en interesse for varegruppene
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Byggmix Ørnes!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: 25. august 2019

Se annonsen og søk på stillingen





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: https://www.youtube.com/watch?v=vUBh2Wb386Y  Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Videre vurderes brukerens status for bistandsbehov og om vedtak eventuelt bør endres. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss en sykepleierkollega som er faglig sterk. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov på nøyaktig vis. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Autorisert sykepleier Førerkort klasse B eller AM B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Sykepleierstillinger på hhv 75 % og 68 %. Todelt turnus, arbeid hver 3. helg. Hvis ønskelig kan sykepleier stillingene økes til 100% ved å kombinere arbeid på Stendis private hjemmesykepleier i Oslo. ·         Helgestillinger Ekstravakter
15.09.2019 Bærum, Asker
Stendi driver Vestre Nes omsorgsbolig på oppdrag fra Asker kommune. Fra 1. september økes sykepleierbemanningen og vi søker i den forbindelse etter både en ny fagleder og flere sykepleiere! Om Vestre Nes omsorgsboligVestre Nes er en koselig, liten omsorgsbolig beliggende i et hyggelig nabolag på Billingstad, like ved IKEA.Dette er hjemmet til 16 eldre beboere, med ulike behov, interesser og ressurser. På Vestre Nes har vi kompetent bemanning hele døgnet. Vi har et høyt fokus på hverdagsrehabilitering og tilrettelegger aktiviteter utifra hver enkelts ønsker og behov. Vårt mål er å gi beboerne meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Om Fagleder stillingen Som Fagleder på Vestre Nes vil du ha det overordnede ansvaret for kvalitetsutviklingen i omsorgsboligen, herunder ansvar for oppdatering av lokale rutiner og sikre kompetanseheving. Fagleder har, sammen med avdelingsleder, et overordnet ansvar for at tjenestene vi leverer er i tråd med gjeldende lovverk og interne retningslinjer.Videre har Fagleder ansvar for at studenter/ praksiskandidater og lærlinger blir ivaretatt. Fagleder følger opp innmeldte avvik i samarbeid med avdelingsleder. Fagledere på Stendis virksomheter møtes jevnlig til møter i Stendis sentrale Kvalitetsteam og er sammen aktive bidragsytere for at kvaliteten i våre virksomheter følges opp og stadig utvikles. Fagleder er stedfortreder for avdelingsleder. Om sykepleierstillingene Økt sykepleierbemanning gir oss en god anledning til å skape et godt sykepleiefaglig miljø med tett og trygg sykepleiefaglig oppfølging til våre beboere. Som sykepleier består arbeidsoppgavene primært av å gjøre sykepleiefaglige observasjoner og vurderinger, bistå beboerne med praktiske gjøremål, tverrfaglig samarbeid, og utføre sykepleiespesifikke oppgaver og prosedyrer.Som sykepleier vil dine arbeidsoppgaver også bestå av å veilede andre kollegaer og bidra til kompetanseheving lokalt på omsorgsboligen. Ettersom Vestre Nes samarbeider tett med Risenga bo og omsorgssenter, tilbys sykepleierne på Vestre Nes samme internundervisning og faglig utvikling som sykepleierne på Risenga. Vi ønsker også at både Fagleder og sykepleierne bidrar til et trivelig og sosialt arbeidsmiljø, og et godt tverrfaglig samarbeid. På Vestre Nes vil du vil få mulighet til å utvikle deg sammen med kompetente og hyggelige kolleger.Det er viktig for oss at du er opptatt av verdien av å gi god, personsentrert omsorg til våre beboere, og har fokus på at beboernes ressurser blir opprettholdt. Vi søker deg som: Er autorisert sykepleier, relevant videreutdanning og erfaring er ønskelig Er faglig engasjert, og liker å dele din kunnskap med andre Brenner for god eldreomsorg og ønsker å gjøre en forskjell for våre beboere Har gode datakunnskaper, og gjerne har kjennskap til Gerica Behersker norsk skriftlig og muntlig godt, tilsvarende Bergens-testen Er initiativrik, selvgående, ansvarsfull og har en empatisk og trygg personlighet Personlig egnethet vil bli vektlagt. Vi tilbyr: Fagleder stilling: 100 % stilling. Arbeidstid på dag i ukedagene, arbeid hver 3. helg Sykepleierstillinger på hhv 75 % og 68 %. Todelt turnus (dag/ kveld), arbeid hver 3. helg. Hvis ønskelig kan sykepleier stillingene økes ved å kombinere arbeid på Stendis alarmtjeneste i Sandvika Spennende og varierte arbeidsoppgaver Konkurransedyktige lønnsbetingelser, tariffavtale God opplæring Et meget godt arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer Høyt faglig nivå med stort fokus på videreutvikling Aktuelle kandidater vil bli bedt om å fremlegge gyldig politiattest før ansettelse. Les mer på vår facebookside: https://nb-no.facebook.com/pages/category/Medical---Health/Vestre-Nes-Omsorgsbolig-1725303101087366/ Søknadsinformasjon Ved spørsmål ta kontakt med Anna Holc på 99380142.
19.06.2019 Asker
Vi søker engasjerte medarbeidere med et ønske om å utgjøre en forskjell for menneskene rundt seg. Vi jobber opp mot ulike utfordringer knyttet til psykisk utviklingshemming og autisme. Vi bistår brukere med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg i deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og sette fag i fokus. Vi jobber tett opp til HOTL. kap. 9, så erfaring med dette er en fordel. Vi arbeider i medleverturnus og 12-timers kombinasjonsturnus, noe som sikrer en mer forutsigbar hverdag både for de ansatte og beboer. Som ansatt som medlever vil du arbeide 3-7-4-7-turnus, mens i en 12-timers kombinasjonsstilling vil man arbeide med tilnærmet lik fordeling mellom dag/aften og aften/natt. Helgestillingene som nattevakt innebærer 12-timers natt fredag, lørdag og søndag hver 3. helg. Vi søker kandidater til følgende stillinger: Miljøterapeut: 50-100 % medlever stilling, 3-7-4-7 Miljøterapeut/helsefagarbeider/studenter: 40-100 % 12-timers kombinasjonsturnus Miljøterapeut/helsefagarbeider/studenter: 34 % nattevaktsstilling, hver 3. helg Miljøterapeut/helsefagarbeider/studenter: tilkallingsvikarer Merk søknaden med aktuell stilling. Kvalifikasjoner:         Er vernepleier, sykepleier, helsefagarbeider eller student innenfor helse- og omsorgsfag. Annen relevant utdanning/erfaring og/eller særskilt personlig egnethet kan kompensere for vernepleie/sykepleieutdanning.          Har evne til å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak ·         Førerkort klasse b        Erfaring fra arbeid rundt HOTL. kapittel 9 og autisme er en fordel.    Du:      Er trygg i deg selv og evner å se løsninger i utfordrende situasjoner         Er reflektert med evne til å tenke selvstendig        Har stå-på-vilje og kan gi av deg selv          Bidrar til et godt arbeidsmiljø          Har erfaring med utfordrende atferd    Vi tilbyr:        Fleksibel arbeidstid          Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige betingelser          Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø      Tett samarbeid med spesialisthelsetjenesten          Intern og ekstern relevant kursing          Gode muligheter for utvidet ansvar          En spennende arbeidshverdag!    Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk.
03.09.2019 Holmestrand
Vi søker nye kollegaer med et genuint ønske om å utgjøre en forskjell for menneskene rundt seg. Vi jobber opp mot ulike utfordringer knyttet til utviklingshemming og utfordrende atferd. Vi bistår de som bor hos oss med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi jobber daglig med HOTL. kap. 9, og stillingen i medleverturnus vil ha særskilt ansvar for oppfølgingen av kap 9 på avdelingen. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester gjennom høyt faglig fokus i alle ledd. Vi søker derfor faglig engasjerte og nytenkende personer som har lyst til å være med på å fortsette dette arbeidet. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Det er nå følgende ledige stillinger hos oss:  1 miljøterapeut i 100 % medleverstilling 2 stillinger miljøterapeut/helsefagarbeider/studenter i 30-100 % 12-timers kombinasjonsturnus, arbeid hver 3. helg 2 stillinger 54 % og 78 % nattevaktstilling miljøterapeut/helsefagarbeider/studenter, med arbeid hver 3. helg Vi søker også tilkallingsvikarer til alle stillinger Merk søknaden med aktuell stilling.  Dine oppgaver i medleverstilling eller 100 % 12 timer vil blant annet være:          primærkontaktansvar for brukere          utarbeidelse av tiltaksplaner og styringssystemer          kontakt med helsevesen og spesialisthelsetjeneste, avholde ansvarsgruppemøter og være kontaktperson for pårørende          ansvar for opplæring og veiledning av teamet til brukeren        Hovedansvar for HOTL kap 9 på avdelingen (medleverstilling)          daglig oppfølging og aktivisering. ·         Ansvarsområder og oppgaver vil samsvare med den enkeltes kompetanse og erfaring.   Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap danner grunnlaget for arbeidet og tjenesten vi tilbyr, og vi forventer at vårt personell deler disse verdiene.     Kvalifikasjoner – vi søker deg som:                Er autorisert vernepleier, sosionom, barnevernpedagog, helsefagarbeider eller student innenfor helse- og omsorgsfag.              Har førerkort, klasse B            Annen relevant utdanning/erfaring og/eller særskilt personlig egnethet kan kompensere for kompetansekravet.      Merk: stillingen som medlever krever relevant utdannelse på minimum høgskolenivå, og vi ønsker fortrinnsvis vernepleier i denne da du vil få ansvar for oppfølging av KAP 9. Søkere uten relevant kompetanse vil ikke bli vurdert til denne stillingen Du:      Er varm og omsorgsfull, men også tydelig og trygg          Har evne og stort ønske om å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak, og du har erfaring med at prosesser kan ta tid som vi må tåle og stå i          Klarer å se løsninger i utfordrende situasjoner                  Er reflektert med evne til å tenke selvstendig          Har stå-på-vilje og kan gi av deg selv – ofte mer enn det som stillingsbeskrivelsen definerer              Bidrar til et godt arbeidsmiljø med gode holdninger, humor og lojalitet til beboere og kollegaer          Har erfaring med utviklingshemming og utfordrende atferd        Har erfaring og kompetanse på HOTL kap 9        Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap gir gjenklang i deg  Vi tilbyr:            Fleksibel arbeidstid                Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige betingelser              Et godt fagmiljø i en trygg gruppe med profesjonalitet i fokus          Engasjerte kollegaer som har jobbet sammen lenge, og har en god kultur med mye raushet og humor        Intern og ekstern relevant kursing                Gode muligheter for utvidet ansvar med forventing om eget engasjement              En spennende arbeidshverdag!    Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk
06.09.2019 Lier
Cognizant is looking for graduate talent with a background in human centric design, visual communication and associated disciplines to join our Interactive department in Oslo.  We offer an international, results driven, fun environment in which to grow, learn and build your own professional network. As part of the team you will be able to develop and apply your skills and experience in various multi-disciplinary facets of design such as user research, service design, product design and customer experience strategy. You will work with global, multidisciplinary teams on diverse projects spanning several industry domains, both in B2C and B2B markets. Your role as a UX Designer You will be working as a designer and strategist in various projects which can range from new product initiatives to digital transformation. As an advocate for end users, you will bring the customer experience to the core of our approach.  You will help us use design thinking and human centric perspectives to create leading customer experiences and cutting-edge usability. Your tasks may range from planning and conducting qualitative and quantitative research to user journey and experience mapping and from design conceptualization to detailed product designs and feedback-driven iterations.   About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program offers an 18 month targeted training program and Comprehensive Cognizant Academy training, including a two-week onboarding in Spain. All graduates are mentored by Cognizant experts throughout program.   Key Requirements: Masters or Bachelor’s degree in Design or other relevant disciplines Good portfolio and previous work demonstrating sound knowledge and application of human-centric design principles towards design of services or digital products Hands-on experience conducting research, insights gathering, and synthesis is an advantage Strong and confident communication skills – written, spoken, and presented   Personal attributes we are looking for in our graduates: You are curious and self-driven with a willingness to learn You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment You have an eye for detail and are focused on quality standards You take initiative and proactively identify opportunities for improvement You are able to implement structure and process You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad Access to top ranked learning and development opportunities Competitive salary and pension A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important: All candidates must be fluent in English and fluency in the local Scandinavian language is an advantage.           Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language) We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible   Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  02.10.19  
10.09.2019 Oslo
Telia sitt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, bli med på reisen!   Maskineriet er Norges største utgående callcenter, og vi starter nå opp ett helt nytt team i samarbeid med Telia. Dette er en spennende nysatsning for begge selskaper, hvor du har mulighet til å være med å bygge ett helt nytt team fra bunnen av. Vi skal bli det beste teamet i Norge innenfor salg av mobiltjenester!   Telia Norge AS er Nordens største leverandør av mobiltjenester og har merkevarer som Telia, OneCall, MyCall, Phonero og Get.   Vi søker etter deg som ønsker en karriere innen salg og trigges av konkurranse.  Du er initiativrik og drives av å oppnå gode resultater. Som selger hos hos oss må du brenne for å oppnå budsjett gjennom å kunne arbeide strukturert og målrettet. Lykkes du med salg i Maskineriet vil du bli lagt merke til, og vi kan tilby store utviklingsmuligheter i en bedrift med et sterkt salgs- og faglig miljø.   For kandidater med de riktige egenskapene og høyt ambisjonsnivå kan det på sikt åpne seg muligheter for roller innen salgsledelse. Gjennom vårt opplæringsprogram får du den opplæring og oppfølging du trenger for å lykkes, og for å utvikle deg videre i din karriere.   Som salgskonsulent for Telia hos Maskineriet vil du oppleve et høyt tempo, et fantastisk arbeidsmiljø og møte mange nye mennesker. Du vil bli en del av et sammensveiset salgsteam som hjelper hverandre å nå egne og felles mål. Vi tilbyr også svært gode lønnsbetingelser, samt subisidiert mobilabonnement til alle våre salgskonsulenter.   Stillingene er på heltid med arbeidstid mandag til fredag fra kl. 08.45 - 16.15.    Kvalifikasjoner: Utadvendt og imøtekommende – gode kommunikasjonsevner Resultatorientert og målrettet Vilje og ønske om å lykkes innen salg Flytende i norsk skriftlig og muntlig   Vi tilbyr: Gode lønnsbetingelser – fast timelønn pluss provisjon Grundig produkt- og salgsopplæring Kontinuerlig oppfølging, slik at du alltid vil ha mulighet til å utvikle deg som selger Et ungt og profesjonelt arbeidsmiljø Store utviklingsmuligheter Subsidiert mobilabonnement
13.09.2019 Skien
Vi i Maskineriet jobber med flere av landets største og beste oppdragsgivere innen sine felt, og har nå en unik mulighet til deg som ønsker å bli med i et av våre beste og mest populære salgsteam!I samarbeid med NorgesEnergi skal vi nå utvide vår avdeling, og vi vil gi deg som er sulten på å lære, ha det gøy på jobb og tjene svært godt, sjansen til å bli med i vårt unge og entusiastiske arbeidsmiljø!Med nærmere 100 forskjellige strømleverandører i landet er NorgesEnergi den mest populære ifølge TNS Gallup. Siden oppstarten i 1999 har NorgesEnergi kjempet for å kutte strømutgiftene til sine kunder, og jobber aktivt for å alltid være en av de rimeligste alternativene i en bransje med mange konkurrenter.   Som feltselger for NorgesEnergi hos Maskineriet AS vil du oppleve et høyt tempo, et fantastisk arbeidsmiljø og møte mange nye mennesker. Du vil bli en del av et sammensveiset salgsteam som hjelper hverandre å nå egne og felles mål. Vi har svært gode lønnsmodeller for våre konsulenter, og våre dyktigste selgere tjener i dag godt over 500 kr/time! Dine arbeidsoppgaver vil være å møte hyggelige kunder ansikt til ansikt, og selge NorgesEnergi inn mot privatmarkedet. Du vil jobbe i team, med en fast teamleder, som sørger for at du får den oppfølgingen du trenger. Det vil også bli muligheter for reising. For de rette kandidatene er det også store karrieremuligheter internt i bedriften.    Vi søker etter deg som ønsker å jobbe deltid.  Det er mulighet for oppstart fortløpende.  Kvalifikasjoner: Fullført videregående skole Utadvendt og imøtekommende – gode kommunikasjonsevner Resultatorientert og målrettet Fordel med salgserfaring Vilje og ønske om å lykkes innen salg Flytende i norsk skriftlig og muntlig   Vi garanterer: Meget gode lønnsbetingelser Grundig produkt- og salgsopplæring Kontinuerlig oppfølging, slik at du alltid vil ha mulighet til å utvikle deg som selger Et ungt og profesjonelt arbeidsmiljø Store utviklingsmuligheter   Arbeidstiden er fra 15:30 til 22:00 og passer perfekt for deg som ønsker å kombinere jobb og studier.  Send din søknad idag, aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.     Ved spørsmål angående stillingen, send mail til martine.sletne@maskineriet.no
13.09.2019 Trondheim
Maskineriet er et salgs- og kommunikasjonshus der vi samarbeider med en rekke spennende oppdragsgivere i form av telefon- og feltsalg. Vi ser etter deg som er resultatorientert, har et sterkt konkurranseinstinkt og motiveres til å yte det lille ekstra.  Freska er et nytt og spennende firma som tilbyr hjemmerengjøringstjenester. De fokuserer på profesjonalitet, tillit og samtidig få bukt med svart arbeid. Freska består av et dynamisk og motiverende team bygget av gode kolleger. Les mer om Freska her. Maskineriet og Freska søker nå nye feltselgere. Som feltselger for Freska hos Maskineriet vil du oppleve et høyt tempo, et fantastisk arbeidsmiljø og møte mange nye mennesker. Du vil bli en del av et sammensveiset salgsteam som hjelper hverandre å nå egne og felles mål. Å bli en god selger tar tid, og vi tilbyr derfor en lønn på 150kr/t pluss provisjon den første måneden. Dine arbeidsoppgaver vil være å møte hyggelige kunder ansikt til ansikt, og selge Freskas tjenester. Du vil jobbe i et lite team, med en fast teamleder, som sørger for at du får den oppfølgingen du trenger. For de rette kandidatene er det også store karrieremuligheter internt i bedriften. Våre dyktigste selgere tjener idag over 450kr timen! Vi søker etter deg som ønsker å jobbe heltid eller deltid. Det er mulighet for oppstart fortløpende. Ønskede kvalifikasjoner Fullført videregående skole  Utadvendt og imøtekommende Gode kommunikasjonsevner og snakker flytende norsk Resultatorientert og målrettet Lærevillig, pliktoppfyllende og ansvarsbevisst  Vi tilbyr deg: Gode lønnsbetingelser Profesjonell produkt- og salgsopplæring Kontinuerlig oppfølging, slik at du alltid vil ha mulighet til å utvikle deg som selger Et ungt og profesjonelt arbeidsmiljø Store utviklingsmuligheter internt i bedriften     Bli med å bygge opp et nytt og spennende produkt - send din søknad idag! Aktuelle kandidater blir kontakter fortløpende.
13.09.2019 Oslo
Vis alle 23.456 ledige stillinger

Coop Nordland er en medlemseid bedrift innen Coop med over 59000 eiere. Vi har en netto årsomsetning på ca 2,4 milliarder, 1200 ansatte og 84 butikker fordelt på et område fra Terråk i sør til Andenes i nord. En viktig målsetting for Coop Nordland er å framstå som en serviceorientert bedrift med kunden og medarbeideren i sentrum.

Coop Nordland eier kjøpesenteret City Nord i Bodø, i tillegg til AMFI Havnesenteret i Brønnøysund. Det er her hovedtyngden av vår faghandel ligger. I tillegg driver Coop Nordland salg av dagligvarer gjennom butikkene Obs!, Extra, Coop Prix, Coop Marked, Matkroken og Coop Mega.

Les mer om Coop Nordland

Stillingsbeskrivelse

Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Byggmix Ørnes søker vi nå etter en kundefokusert og serviceinnstilt butikkmedarbeider helg. Arbeidstid vil variere, men vil hovedsakelig være fast annenhver lørdag. Det må i tillegg påregnes tidvis økt tilkalling, som i sesong og ellers ved behov. Oppstart etter avtale og med varighet ut året. Det kan være mulighet for forlengelse.

Coop Byggmix er din lokale faghandelsbutikk, og vi har over 60 butikker totalt i Norge. Hos oss får kundene gode råd når det kommer til å fornye, forbedre eller pusse opp. Våre dyktige fagfolk vet hva som skal til for at kundene skal lykkes med byggeprosjekter eller oppgraderingen av hus og hage

Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus!
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du har gjerne en interesse for varegruppene
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Byggmix Ørnes!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: 25. august 2019

Se annonsen og søk på stillingen





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • SEP 15
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Coop Nordland