Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon63 Presentasjon av stillingen:
Innkjøpsavdelingen ved Akershus universitetssykehus HF er en profesjonell og moderne serviceavdeling med fagansvar innenfor innkjøp, varemottak og lager. Avdelingen består i dag av 17 medarbeidere som jobber med for å levere gode tjenester hver dag basert på våre kunders behov.
Arbeidsoppgaver
Mottak og rett behandling av varer på sentralt varemottak
Plukk, pakk og skipning av forsendelser til rett lokasjon fra lager
Oppfølging og utvikling av rapporter og KPIer
Oppfølging og utvikling av prosesser og rutiner knyttet til varemottak og lager
Kvalifikasjoner
Gode IKT kunnskaper, spesielt innenfor bruk av MS Office, med vekt på MS Excel.
Bransjeerfaring innenfor logistikk/helse er ønskelig
Gode kommunikative ferdigheter
Personlige egenskaper
Fleksibel
Ansvarsbevisst
Serviceorientert
Selvstendig
Personlig egenhet vektlegges
Vi tilbyr
En spennende jobb med gode muligheter for personlig utvikling i en organisasjon som jobber med kontinuerlig forbedring
Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteleie, teaterbilletter/kino og mye annet
Bedriftsidrettslag med stort og varierende tilbud
Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass
Kontaktinformasjon
Åsmund Ruud, Seksjonsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Sykehusveien 27
1474 Nordbyhagen
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Akershus universitetssykehus HF
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon63
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 02.09.2019