Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Key Account Manager Siteimprove

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Siteimprove Norge søker en erfaren og uredd person som kan jobbe som Key Account Manager sammen med vårt sammensveisede team på Aker Brygge. Personen vi søker er positiv, målrettet og ansvarsbevisst. En typisk dag på jobb vil innebære å møte/rådføre kommunikasjon-, marked- og webavdelinger i store offentlige og private selskaper. Du vil få god opplæring og jobbe tett sammen med vårt erfarne team i Oslo og København.

Arbeidsoppgaver

  • Være ansvarlig for hele salgssyklusen fra å booke møter med kunden til å lukke avtalen. Vi har salgsassistenter som i tillegg vil booke møter til teamet.
  • Du vil få ansvar for å bygge en kundeportefølje basert på rundt 1/3 av det norske markedet innenfor bransjer som f.eks Tele, IT, Retail, eCommerce, Transport og Automotive m.m.
  • Bli en ekspert på dine egne vertikaler for å kunne tilby riktig veiledning og råd til kundene dine.
  • Holde deg oppdatert på utvikling og trender i markedet.
  • Være en dedikert bidragsyter for å oppnå både individuelle og teamets målsettinger.
  • Du vil i nært samarbeid med vårt Customer Experience og Supportteam sørge for at kundene får størst effekt ut av produktene våre.

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse (relevant arbeidserfaring kan erstatte manglende utdannelse)
  • Dokumenterte gode resultater fra salgsarbeid
  • Selvstendig og strukturert med god gjennomføringsevne
  • Motiveres av budsjett og resultatoppnåelse
  • God fremstillingsevne i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Dyktig til å etablere gode relasjoner med kunder
  • Det er en fordel (men ikke et krav) hvis du har:
  • Etablert nettverk innenfor nevnte bransjer
  • Erfaring med salg av SaaS-løsninger eller lignende
  • Erfaring med Google Analytics/Ads
  • Erfaring med SEO

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktig fastlønn og gode bonusmuligheter
  • Flotte og moderne lokaler på Aker Brygge
  • Fantastisk lunsj
  • Et hyggelig, uformelt og dynamisk arbeidsmiljø
  • Betalt treningsmedlemskap
  • Betalt telefon og bredbånd hjemme
  • Gode forsikringsordninger (både pensjon- og helseforsikring)

Om Siteimprove

Siteimprove tilbyr web governance -verktøy til tusenvis av kunder rundt om i verden. Våre brukervennlige verktøy gjør det enkelt for markedsavdelinger, innholdsleverandører og webteam å kvalitetssikre og optimalisere nettsteder, samt gjøre dem mer universelt utformet.

Hovedkontoret vårt ligger i København, og med kunder i Nord-Amerika, Europa, Australia og Asia, har vi kontorer bl.a. i Minneapolis, London, Berlin, Wien, Amsterdam, Zürich, Stockholm,Toronto, Singapore, Sydney, Tokyo og Oslo. I Oslo ligger vårt fantastiske kontor på Aker Brygge.

Arbeidsmiljøet blant våre ansatte er uformelt, og hos Siteimprove gjør vi alt for at våre over 500 medarbeidere skal trives - noe som gjenspeiles i at vi er blitt kåret til en av de 10 beste arbeidsplassene i Danmark innen IT-bransjen.

Vi utfordrer hverandre kontinuerlig, for å hele tiden lære mer og forbedre oss. Filosofien vi arbeider ut ifra er at det skal være gøy å gå på jobb. Vi er stolte av å være et selskap som tar samfunnsansvar, både internt og eksternt.

Hvordan søke

Klikk på" Apply Now "knappen for å sende inn søknaden. Har du spørsmål angående stillingen, kan du kontakte vår Talent Acquisition Specialist Katrine Rav Hallas Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Siteimprove er et globalt selskap og har utviklet rutiner for behandling av data som er utformet for å sikre at din personlig identifiserbare informasjon er forsvarlig beskyttet. Vær oppmerksom på at personlig informasjon kan overføres, åpnes og lagres globalt etter behov for bruk og opplysninger som er oppgitt i samsvar med vår personvernpolicy på Siteimprove.com/privacy




Adresse: Grundingen 1,0250 Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   Missions   - Establish and manage Inspection & Test Plan and Quality Plan for client projects.   - Verify sub-suppliers according to quality requirements/standards.   - Together with SCM execute external quality audits towards suppliers.   - Perform inspections of parts at supplier when required and verify the required documentation.   - Lead the "Mechanical Completion" process and contribute to the publication of "Manufacturing Record          Book" during hand over of an installation to the customer   - Coordinate the tear down process after testing of complete package.   - When required, contribute to the quality assurance work within the department.     Qualifications   - 2-3 years Technical school or Engineering college   - 5-10 years relevant experience   - Preferably experienced in quality work   - Good language skills in Norwegian and English, both orally and written. - Knowledge of quality managements systems.   - Generally good computer skills   - Problem solving capability.   - Able to handle periodically heavy workloads.   - Some duty travels may be necessary   - Well-structured and result-oriented.   - Collaboration capabilities.   Manager is Jan-Derek Skogen : +47 92663237 
30.11.2018 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
Dresser-Rand Kongsberg is looking for a Cost Estimator. POSITION OBJECTIVE / SCOPE:• Cost estimation for new equipment proposals• Maintain master cost for new equipment PRINCIPAL RESPONSIBILITIES: • Cost estimation as part of the demand organization coordinated by Team Lead Demand • Follow global rules for GSP/LTO (Lead To Order) and follow other processes (locally/globally) related to cost estimation. • Perform cost estimating functions for a variety of units, components, parts and service, based on customer and/or marketing specifications or requirements • Generate cost estimates for products from a cost request or price book file • Generate cost estimates for special items not covered by price books or cost files • Support project management with cost estimates for changes and modifications • Update cost files by comparing recent contract cost and market data • Create/maintain and distribute price books and cost files for products • Align cost calculation programs and databases with what is used by D-R world wide • Review and provide improvements and necessary changes for policies and processes used as part of the function • Work closely with SCM, engineering & planning to align scope, cost and delivery schedules • Support other organizations to create engineering, manufacturing & purchasing targets KNOWLEDGE / FORMAL EDUCATION REQUIREMENT:   • Bachelor degree in Engineering or College/university degree in Economics and Business Administration (long experience can compensate for formal education) • 5 years’ experience from the oil and gas industry is preferred• Experience with project and product cost calculations or cost reporting is preferred • Product knowledge of rotating equipment and associated systems is preferred Job ID: 101745 Organisation: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
18.02.2019 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Bergen
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Stavanger
Vis alle 24.465 ledige stillinger

Siteimprove offers the world's most comprehensive cloud-based Digital Presence Optimization (DPO) software. The Siteimprove Intelligence Platform empowers you and your team to create higher quality content, drive better traffic, measure digital performance, and work towards regulatory compliance---all from one place. Find out why more than 7,000 organizations around the world are using Siteimprove at siteimprove.com.

Follow us on Twitter and Facebook to ensure you're always in the know: @Siteimprove

Les mer om Siteimprove

Stillingsbeskrivelse

Siteimprove Norge søker en erfaren og uredd person som kan jobbe som Key Account Manager sammen med vårt sammensveisede team på Aker Brygge. Personen vi søker er positiv, målrettet og ansvarsbevisst. En typisk dag på jobb vil innebære å møte/rådføre kommunikasjon-, marked- og webavdelinger i store offentlige og private selskaper. Du vil få god opplæring og jobbe tett sammen med vårt erfarne team i Oslo og København.

Arbeidsoppgaver

  • Være ansvarlig for hele salgssyklusen fra å booke møter med kunden til å lukke avtalen. Vi har salgsassistenter som i tillegg vil booke møter til teamet.
  • Du vil få ansvar for å bygge en kundeportefølje basert på rundt 1/3 av det norske markedet innenfor bransjer som f.eks Tele, IT, Retail, eCommerce, Transport og Automotive m.m.
  • Bli en ekspert på dine egne vertikaler for å kunne tilby riktig veiledning og råd til kundene dine.
  • Holde deg oppdatert på utvikling og trender i markedet.
  • Være en dedikert bidragsyter for å oppnå både individuelle og teamets målsettinger.
  • Du vil i nært samarbeid med vårt Customer Experience og Supportteam sørge for at kundene får størst effekt ut av produktene våre.

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse (relevant arbeidserfaring kan erstatte manglende utdannelse)
  • Dokumenterte gode resultater fra salgsarbeid
  • Selvstendig og strukturert med god gjennomføringsevne
  • Motiveres av budsjett og resultatoppnåelse
  • God fremstillingsevne i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Dyktig til å etablere gode relasjoner med kunder
  • Det er en fordel (men ikke et krav) hvis du har:
  • Etablert nettverk innenfor nevnte bransjer
  • Erfaring med salg av SaaS-løsninger eller lignende
  • Erfaring med Google Analytics/Ads
  • Erfaring med SEO

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktig fastlønn og gode bonusmuligheter
  • Flotte og moderne lokaler på Aker Brygge
  • Fantastisk lunsj
  • Et hyggelig, uformelt og dynamisk arbeidsmiljø
  • Betalt treningsmedlemskap
  • Betalt telefon og bredbånd hjemme
  • Gode forsikringsordninger (både pensjon- og helseforsikring)

Om Siteimprove

Siteimprove tilbyr web governance -verktøy til tusenvis av kunder rundt om i verden. Våre brukervennlige verktøy gjør det enkelt for markedsavdelinger, innholdsleverandører og webteam å kvalitetssikre og optimalisere nettsteder, samt gjøre dem mer universelt utformet.

Hovedkontoret vårt ligger i København, og med kunder i Nord-Amerika, Europa, Australia og Asia, har vi kontorer bl.a. i Minneapolis, London, Berlin, Wien, Amsterdam, Zürich, Stockholm,Toronto, Singapore, Sydney, Tokyo og Oslo. I Oslo ligger vårt fantastiske kontor på Aker Brygge.

Arbeidsmiljøet blant våre ansatte er uformelt, og hos Siteimprove gjør vi alt for at våre over 500 medarbeidere skal trives - noe som gjenspeiles i at vi er blitt kåret til en av de 10 beste arbeidsplassene i Danmark innen IT-bransjen.

Vi utfordrer hverandre kontinuerlig, for å hele tiden lære mer og forbedre oss. Filosofien vi arbeider ut ifra er at det skal være gøy å gå på jobb. Vi er stolte av å være et selskap som tar samfunnsansvar, både internt og eksternt.

Hvordan søke

Klikk på" Apply Now "knappen for å sende inn søknaden. Har du spørsmål angående stillingen, kan du kontakte vår Talent Acquisition Specialist Katrine Rav Hallas Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Siteimprove er et globalt selskap og har utviklet rutiner for behandling av data som er utformet for å sikre at din personlig identifiserbare informasjon er forsvarlig beskyttet. Vær oppmerksom på at personlig informasjon kan overføres, åpnes og lagres globalt etter behov for bruk og opplysninger som er oppgitt i samsvar med vår personvernpolicy på Siteimprove.com/privacy




Adresse: Grundingen 1,0250 Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Siteimprove