Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Sykepleier 1 natt 62, 5 % fast st. Haugtun oms.senter sykehjem Gjøvik kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Beskrivelse av arbeidsstedet

Haugtun Omsorgssenter inneholder 4 sykehjemsavdelinger, heldøgnsbemannet omsorgsbolig og baser for både hjemmetjeneste og tilrettelagte tjenester.

Nattstillingen befinner seg på avdeling 3 ved Haugtun Omsorgssenter, som igjen består av to avdelinger; 3AB og 3CD.
3AB består av 12 korttidsplasser med en lindrende enhet og en rehabiliteringsenhet. Lindrende enhet er en enhet for pasienter i en palliativ fase av et sykdomsforløp, mens rehabiliteringsenheten er en enhet for pasienter som har behov for tverrfaglig rehabilitering etter funksjonsnedsettelse i fbm. Hjerneslag/blødning, skader, brudd mm.
3CD består av 16 korttidsplasser og 4 kommunale akutte døgnplasser.

Nattevaktene ved Haugtun Omsorgssenter samarbeider i et team bestående av 2 sykepleier på natt i 3. etasje og 1 sykepleier og 2 fagarbeiderstillinger i 2. etasje med en felles arbeidsinstruks. Denne stillingen har sitt hovedansvar i 3. etasje og rullerer 6 uker på lindrende enhet/rehab og 6 uker på somatisk korttidsavdeling med KAD.

Enhetene har gode tverrfaglige fag- og arbeidsmiljø med gode muligheter for kompetanseheving.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene er varierte og spennende med hovedfokus på sykepleie, rehabilitering, palliasjon og kreftomsorg.

Hovedfokuset er:
Iivaretakelse av brukerens rettigheter i samarbeid med brukeren og pårørende gjennom primærkontakt
Dokumentasjon i henhold til gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer Pådriver for faglig utvikling og etisk refleksjon Pådriver for kvalitetssikring av tjenesten Ansvar for egenutvikling og nytenkning innen faget og i arbeidet Ansvar for å søke råd/bistand og veiledning når det er behov Være pådriver for et inkluderende godt arbeidsmiljø Tverrfaglig samarbeid innen egen kommune og eksternt Veiledning/opplæring av ansatte, studenter og elever

Kvalifikasjoner

Autorisasjon som sykepleier.
Interesse og engasjement for de aktuelle fagfeltene
Gode kunnskaper om lindring av plagsomme symtomer og sykepleie ved livets sluttfase Empati, menneskekunnskap og omsorg Kunne jobbe selvstendig og i team (gode samarbeidsevner) Gode holdninger til arbeidslivet Fleksibilitet Gode datakunnskaper Personlig egnethet vil bli vektlagt

Godkjent politiattest.

Vi kan tilby

Spennende, interessante og veldig varierte arbeidsoppgaver i et godt tverrfaglig arbeidsmiljø og funksjonstillegg på totalt 36 000 kroner på natt.

Kontaktpersoner

Nærmere informasjon om stillingen ved Evy Andersen, virksomhetsleder, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Unntatt offentlighet må begrunnes!

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad sendes

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no
Attester og vitnemål skal ikke innsendes, men medbringes ved evt. intervju.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.




Adresse: Helse og omsorg

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   Missions   - Establish and manage Inspection & Test Plan and Quality Plan for client projects.   - Verify sub-suppliers according to quality requirements/standards.   - Together with SCM execute external quality audits towards suppliers.   - Perform inspections of parts at supplier when required and verify the required documentation.   - Lead the "Mechanical Completion" process and contribute to the publication of "Manufacturing Record          Book" during hand over of an installation to the customer   - Coordinate the tear down process after testing of complete package.   - When required, contribute to the quality assurance work within the department.     Qualifications   - 2-3 years Technical school or Engineering college   - 5-10 years relevant experience   - Preferably experienced in quality work   - Good language skills in Norwegian and English, both orally and written. - Knowledge of quality managements systems.   - Generally good computer skills   - Problem solving capability.   - Able to handle periodically heavy workloads.   - Some duty travels may be necessary   - Well-structured and result-oriented.   - Collaboration capabilities.   Manager is Jan-Derek Skogen : +47 92663237 
30.11.2018 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
Dresser-Rand Kongsberg is looking for a Cost Estimator. POSITION OBJECTIVE / SCOPE:• Cost estimation for new equipment proposals• Maintain master cost for new equipment PRINCIPAL RESPONSIBILITIES: • Cost estimation as part of the demand organization coordinated by Team Lead Demand • Follow global rules for GSP/LTO (Lead To Order) and follow other processes (locally/globally) related to cost estimation. • Perform cost estimating functions for a variety of units, components, parts and service, based on customer and/or marketing specifications or requirements • Generate cost estimates for products from a cost request or price book file • Generate cost estimates for special items not covered by price books or cost files • Support project management with cost estimates for changes and modifications • Update cost files by comparing recent contract cost and market data • Create/maintain and distribute price books and cost files for products • Align cost calculation programs and databases with what is used by D-R world wide • Review and provide improvements and necessary changes for policies and processes used as part of the function • Work closely with SCM, engineering & planning to align scope, cost and delivery schedules • Support other organizations to create engineering, manufacturing & purchasing targets KNOWLEDGE / FORMAL EDUCATION REQUIREMENT:   • Bachelor degree in Engineering or College/university degree in Economics and Business Administration (long experience can compensate for formal education) • 5 years’ experience from the oil and gas industry is preferred• Experience with project and product cost calculations or cost reporting is preferred • Product knowledge of rotating equipment and associated systems is preferred Job ID: 101745 Organisation: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
18.02.2019 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Bergen
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Stavanger
Vis alle 24.465 ledige stillinger

Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring. Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen "Universitetsbyen Gjøvik - ledende i bærekraftig vekst og utvikling". Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.

Les mer om Gjøvik kommune

Stillingsbeskrivelse

Beskrivelse av arbeidsstedet

Haugtun Omsorgssenter inneholder 4 sykehjemsavdelinger, heldøgnsbemannet omsorgsbolig og baser for både hjemmetjeneste og tilrettelagte tjenester.

Nattstillingen befinner seg på avdeling 3 ved Haugtun Omsorgssenter, som igjen består av to avdelinger; 3AB og 3CD.
3AB består av 12 korttidsplasser med en lindrende enhet og en rehabiliteringsenhet. Lindrende enhet er en enhet for pasienter i en palliativ fase av et sykdomsforløp, mens rehabiliteringsenheten er en enhet for pasienter som har behov for tverrfaglig rehabilitering etter funksjonsnedsettelse i fbm. Hjerneslag/blødning, skader, brudd mm.
3CD består av 16 korttidsplasser og 4 kommunale akutte døgnplasser.

Nattevaktene ved Haugtun Omsorgssenter samarbeider i et team bestående av 2 sykepleier på natt i 3. etasje og 1 sykepleier og 2 fagarbeiderstillinger i 2. etasje med en felles arbeidsinstruks. Denne stillingen har sitt hovedansvar i 3. etasje og rullerer 6 uker på lindrende enhet/rehab og 6 uker på somatisk korttidsavdeling med KAD.

Enhetene har gode tverrfaglige fag- og arbeidsmiljø med gode muligheter for kompetanseheving.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene er varierte og spennende med hovedfokus på sykepleie, rehabilitering, palliasjon og kreftomsorg.

Hovedfokuset er:
Iivaretakelse av brukerens rettigheter i samarbeid med brukeren og pårørende gjennom primærkontakt
Dokumentasjon i henhold til gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer Pådriver for faglig utvikling og etisk refleksjon Pådriver for kvalitetssikring av tjenesten Ansvar for egenutvikling og nytenkning innen faget og i arbeidet Ansvar for å søke råd/bistand og veiledning når det er behov Være pådriver for et inkluderende godt arbeidsmiljø Tverrfaglig samarbeid innen egen kommune og eksternt Veiledning/opplæring av ansatte, studenter og elever

Kvalifikasjoner

Autorisasjon som sykepleier.
Interesse og engasjement for de aktuelle fagfeltene
Gode kunnskaper om lindring av plagsomme symtomer og sykepleie ved livets sluttfase Empati, menneskekunnskap og omsorg Kunne jobbe selvstendig og i team (gode samarbeidsevner) Gode holdninger til arbeidslivet Fleksibilitet Gode datakunnskaper Personlig egnethet vil bli vektlagt

Godkjent politiattest.

Vi kan tilby

Spennende, interessante og veldig varierte arbeidsoppgaver i et godt tverrfaglig arbeidsmiljø og funksjonstillegg på totalt 36 000 kroner på natt.

Kontaktpersoner

Nærmere informasjon om stillingen ved Evy Andersen, virksomhetsleder, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Unntatt offentlighet må begrunnes!

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad sendes

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no
Attester og vitnemål skal ikke innsendes, men medbringes ved evt. intervju.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.




Adresse: Helse og omsorg

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • SEP 19
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • SEP 24
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • SEP 26
    2019
    5 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Gjøvik kommune