<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vil du jobbe med Inbound Marketing og kreativ markedsføring? 24SevenOffice

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Har du et sterkt ønske om å jobbe målrettet med Inbound Marketing og kreativ markedsføring? Er du en dyktig formidler som trives best når du kan skape innhold som engasjerer? Da er vi kanskje den rette arbeidsplassen for deg!

Markedsavdelingen i 24SevenOffice er i sterk vekst og vi søker deg som kan fylle rollen som vår Inbound Marketing Manager og bidra til å ta fagfeltet til et nytt og spennende nivå. Vi søker deg med god skrivepenn og høye ambisjoner. I rollen som Inbound Marketing Manager vil du, sammen Lead Inbound Marketing, være ansvarlig for all innholdsproduksjon og kreativ markedsføring i Inbound Marketing avdelingen.

Noen av dine viktigste arbeidsoppgaver

Stillingen din er nyopprettet, og det innebærer at du kommer til å være med på å forme arbeidshverdagen din, og videreutvikle rollen. Ditt ansvarsområde innebærer:

  • B2B markedsføring: Produksjon av innhold som retter seg mot våre potensielle og eksisterende kunder og partnere.
  • Produksjon av innhold til 24SevenOffice sine ulike kanaler: Webside, blogg, nyhetsbrev, nedlastbart innhold i ulike formater, kampanjesider og event, i samarbeid med Lead Inbound Marketing.
  • Sette deg godt inn i kjernevirksomheten til våre kunder og partnere for å få en best mulig forståelse for hvem du skal kommunisere med.
  • Bidra med innspill og nye ideer til hvordan vi kan skape engasjerende innhold som er i tråd med vår strategi og visjon.

Hvorfor skal du bli en del av 24SevenOffice?

  • Bli en ekspert på ditt område: Som en del av et markedsteam i vekst, og i en nyopprettet rolle, er vi opptatt av at du skal bli en ekspert på ditt område. Ved at du er med på å forme din egen rolle, gir vi også spillerom for at du skal videreutvikle rollen, og utvikle din spisskompetanse.
  • Faglig sterkt miljø: Markedsteamet består av 10 dyktige kolleger, men stor lidenskap for sitt ansvarsområde og teamets fremgang. Som en del av et faglig sterkt miljø vil du kunne dra god nytte av kompetansen internt. Det er også viktig for oss at du får mulighet til å søke faglig påfyll ved å delta på eksterne eventer/ konferanser/ webinarer.
  • Karrieremuligheter i inn og utland: 24SevenOffice-familien holder til i Oslo, Skien, Notodden, USA og Stockholm -- og vi vil tilrettelegge for at du kan utvikle deg i den retningen du ønsker i organisasjonen.
  • Moderne lokaler: Kontoret du blir en del av holder til i lyse og moderne lokaler på Fornebu. Her har vi sjøutsikt, 3 kantiner, gratis treningsstudio, og mye mer!

Som Lead Inbound Marketing får jeg drive med det jeg brenner for -- kreativ markedsføring med fokus på kundereisen, omringet av et fantastisk team med et like stort engasjement for jobben som meg. Jeg vet at den jobben markedsteamet vårt gjør er avgjørende, både internt og for våre kunder. Kompetansen min har utviklet seg mye siden jeg startet for litt over ett år siden. Tillit, ansvar og opplevelsen av å bli sett og hørt er mye av årsaken til dette. Det å få muligheten til å forme hvordan markedsavdelingen skal se ut fremover er veldig motiverende. Jeg gleder meg til å utvide inbound-teamet med et friskt tilskudd som deler samme engasjement for inbound marketing som oss, og sammen få til mye spennende.

Linn Skulstad, Lead Inbound Marketing

Vi søker deg som:

  • Har fullført en bachelorgrad som du selv mener er relevant for denne stillingen. Vi ønsker at du forteller oss hvorfor i din søknad.
  • Har 1-3 års erfaring med innholdsproduksjon, enten på deltid ved siden av studiet eller på fulltid i etterkant av endt utdanning.
  • Er en dyktig formidler på norsk, og evner å fange leseren gjennom godt og tydelig språk.
  • Det er en fordel hvis du kan vise til tidligere publiserte tekster

Selvgående -- Du motiveres av å ta ansvar for oppgaver som mangler et klart rammeverk og instrukser, og er ikke redd for å gå foran og ta i et ekstra tak.

Uredd -- Du trives godt utenfor comfortzonen og takler et høyt tempo,og er ikke redd for å kaste deg ut i ukjente situasjoner og nye måter å jobbe på.

Kommunikativ -- Du viser forståelse for hvordan man skal agere, samt kommunisere for å tilpasse og selge inn sitt budskap til mottakeren.

Strategisk ---Du har et godt utgangspunkt for å forstå hvordan ditt arbeid kan bidra til at vi når vårt langsiktige mål som selskap.

Vi håper også at du vil være en bidragsyter i et arbeidsmiljø som kjennetegnes av tillit, driv og nysgjerrighet. Vi gleder oss til å høre fra deg!




Adresse: Martin Linges Vei 25,1364 Fornebu

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

This position opens March 2020 at Lysaker, Norway. Applications will be evaluated on a running basis.  We are looking for an ambitious Senior Design Researcher to join our design team at an exciting time; we are growing beyond designing award-winning video products to building entire workplace journeys. Watch this video to see where you could be working next: cs.co/uxresearcher (2.38 mins). Your background More than 5 years of experience in design research. 5 years of higher education in design or social sciences. Proven track record of improving user experiences. Versatile skills in qualitative and quantitative research methods. Experience working with agile development teams. Strong analytical, communication and visualisation skills. Located in Oslo, or willing to relocate. Fluent in English and willing to learn Norwegian if necessary (training costs covered). Benefits Competitive salary, bonuses, 6 weeks of holiday, 5 days off for voluntary work, your birthday off, family care days, a nice gym, bike shower, great pension benefits, travel/medical/life insurances, wellness offerings and free ice cream. A wide range of social activities, sports groups and events. Cultivate your personal growth and career through mentoring, training and conferences. Make a difference by helping our customers reduce emissions from business air travel: sustainable businesses depend on the quality and adoption of distributed teamwork. Your efforts will reach millions of users around the globe. What you'll do As the main authority on design research, work alongside other researchers and service designers across hardware, software and services. Put your full skillset to use by applying methods such as benchmarking, probes, follow-me homes, usability testing, metrics, interviews surveys. Futuring and agenda setting will also be part of the work. Make it easy for leaders to align over research. Take cross-functional teams out into the field to share our customer's experience first hand. Spend around 20% of the time on local and international customer visits. About you You have a genuine curiosity about people, and are a good listener. You’re happier out in the field talking to customers than sitting at your desk with headphones on. You’re comfortable standing in front of people, telling an inspiring story or running a high-energy workshop. You know how to move people from insight to action. You see things through, follow-up on implementation, and you don’t give up easily.
09.01.2020 Bærum
Vil du lede Norconsults kontor på Jessheim?   Romerikes ledende konsulentselskap; Øvre Romerike Prosjektering ble i 2019 en del av Norconsult. ØRP leverte rådgivning og prosjektering fra idé til byggeklar tomt. Medarbeiderne utgjør i dag stammen av Norconsults kontor på Jessheim, og Norconsults ambisjon er å videreutvikle virksomheten til å bli en komplett leverandør innen samfunnsplanlegging og prosjektering.     Vår nåværende leder ønsker å gå over i en ny rolle som prosjektleder internt i selskapet, og vi søker derfor etter en ny leder til vårt Jessheim-kontor.   Vår nye leder skal videreutvikle et veldrevet kontor med et godt arbeidsmiljø og høy kompetanse. Norconsults kontor på Jessheim består i dag av nærmere 30 dyktige og motiverte medarbeidere innen flere fagområder. Vi arbeider med planlegging og prosjektering av både mindre enfaglige og større, krevende og tverrfaglige prosjekter. Vi holder til i attraktive kontorer i Jessheim sentrum. Vi ser etter deg som er en dyktig leder og teambygger, har gode kommunikasjonsevner og liker godt samspillet med både kunder og kolleger. Du er opptatt av utvikling, og har et bevisst forhold til fag, ledelse og forretnings-, miljø- og samfunnsutvikling. Du har bred bransjeerfaring, solid faglig kompetanse i kombinasjon med gode sosiale ferdigheter, og du ser dine ansatte. Oppgavene løser du planmessig og strukturert, og du er opptatt av gode økonomiske leveranser både på topp- og bunnlinje. Dine viktigste arbeidsoppgaver være: Teambygging og teamutvikling Evne til å skape entusiasme og engasjement mot tydelige mål Strategi- og forretningsutvikling - langsiktig utvikling av virksomheten Resultatansvar Overordnet prosjektansvar og prosjektdeltakelse Markedsutvikling - planmessig bearbeiding av kunder for å sikre ønsket omsetning og vekst Ressursstyring og rekruttering Personalansvar - utvikle og ta vare på medarbeiderne, både mht. kompetanse og kapasitet Din erfaringsbakgrunn og personlige egenskaper er som følger: Ingeniør- eller arkitekt utdannelse - gjerne på masternivå   Bransjeerfaring og ledererfaring Motiverende, tillitsskapende og samarbeidsorientert Erfaring fra arbeid med tverrfaglige prosjekter Tydelig i kommunikasjon og lederstil Markedsorientering, evne å skape et godt kontaktnett og solid erfaring med kundekontakt Forretningsorientert og erfaring med forretningsutvikling Hos oss får du: Lede de fremste innen sine fagmiljø Bli en del av en sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Interne lederutviklingsarena samt tilbud om coaching Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Eierskap i Norconsult ved tilbud om kjøp av aksjer Vi tilbyr en utfordrende og spennende lederposisjon i et fremgangsrikt selskap preget av høy kompetanse, dyktige medarbeidere, solid forretningsorientering og prosjektgjennomføring. Selskapet tilbyr gode betingelser og medeierskap. Stillingen inngår i den regionale ledergruppen. Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne regiondirektør Vegard Jacobsen tlf. 46811381 eller vår rekrutteringsrådgiver i Technogarden Bjørn Harald Aadne, tlf. 48076515. Søknad sendes innen 31. august til stilling ledig www.norconsult.no eller til aadne@technogarden.no   Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 4 400 medarbeidere som er stasjonert på 113 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
13.07.2020 Ullensaker
Søkes til Kontor Kløfta eller Stange Peab AS er i positiv utvikling, og søker etter en målrettet og systematisk prosjekteringsleder til vår virksomhet på Innlandet, hvor vi har kontor både på Kløfta og Stange. Stillingen er utfordrende og variert, og har selvstendig myndighet innenfor sitt ansvarsområde. Stillingen rapporterer til Prosjektleder, og er en viktig brikke i prosjektets gjennomføring. Arbeidsoppgaver: Ha eierskap til prosjekteringsprosessen fra tidlig fase til overlevering Lede og koordinere prosjekteringsgruppen tverrfaglig, og påse god informasjonsflyt Sikre effektiv fremdrift i prosjektene gjennom god styring og ledelse Utarbeide plan for prosjekteringen Påvikre valg av samarbeidspartnere på prosjekteringssiden Kvalitetssikre beskrivelser, beregninger og tegninger Følge opp offentlige krav i forbindelse med prosjekteringen Kvalifikasjoner: Relevant Bachelor-/ Mastergrad, eller tilsvarende Fagkompetanse innenfor prosjekteringsledelse BIM-kompetanse er ønskelig Bakgrunn fra entreprenør, byggherre eller konsulent, er en fordel Personlige egenskaper: Analytisk og har samtidig en praktisk tilnærming til løsninger Gode samarbeidsevner Målrettet og systematisk Nysgjerrig på innovative og kreative løsninger Kjenner deg igjen i våre verdier; Jordnær, Utviklende, Personlig og Pålitelig Vi tilbyr: Et spennende selskap og konsern i vekst Konkurransedyktige lønn/betingelser Åpen og inkluderende ledelse Meget gode pensjons -og forsikringsordninger Søknadsfrist 07.09.2020
13.07.2020 Ullensaker, Stange
Søkes til Prosjekter Innlandet, med tilknytning til et av regionkontorene på Kløfta eller Stange Peab AS er i positiv utvikling, og søker etter Prosjektleder til vår virksomhet på Innlandet, hvor vi har kontor både på Kløfta og Stange. Arbeidsoppgaver: Totalt ansvar for prosjektgjennomføring Bistå andre prosjektledere ved behov Delta i prosjektutvikling i tidligfase, budsjettering, samt bistå kalkulasjon Kundekontakt og delta i oppfølging av nøkkelkunder Ansvar for at alle forhold til offentlkige myndigheter ivaretas Ansvar for HMS, kvalitetssikring og økonomiske aspekter knyttet til prosjektet Foretrukket utdannelse og erfaring: Sivilingeniør eller ingeniør innenfor bygg og anlegg Minimum 5-7 års erfaring innen prosjektledelse fra entreprenørvirksomhet innen bygg med dokumenterte gode resultater Personlige egenskaper: Kommunikativ og engasjert Kundefokusert God til å lede og motivere andre i teamet, og ellers i organisasjonen Klar og tydelig Løsningsorientert og kreativ Strukturert og detaljorientert Fremoverlent og resultatorientert Vi tilbyr: Et spennende selskap og konsern i vekst Konkurransedyktig lønn/betingelser Åpen og inkluderende ledelse Meget gode pensjons -og forsikringsordninger Søknadsfrist 07.09.2020
13.07.2020 Innlandet (Oppland og Hedmark)
AF Energi & Miljøteknikk AS er en forretningsenhet i AF Gruppen ASA med over 100 medarbeidere med engasjement for bærekraftige energiløsninger i bygg og industri. Selskapet vinner frem på ambisjonen med å kombinere tverrfaglig energikompetanse med innovative produksjonsmetoder og moderne gjennomføringskonsepter. Vår virksomhet innenfor EnergiRehab er i kraftig vekst i Østlandsområdet. Vi søker nå etter en dyktig ingeniør innenfor kulde, som ønsker å jobbe med spennende tverrfaglige prosjekter med energifokus. Arbeidsoppgaver: Jobbe med bedriftens service- og rammeavtaler innen kulde og ventilasjon Utforme gode energitekniske tverrfaglige løsninger Salg, kalkulasjon og gjennomføring av prosjekter innenfor bedriftens service- og rammeavtaler Planlegge og lede prosjekter, herunder kontrakt, økonomi og rapporteringsansvar Kundeoppfølging Kvalifikasjoner: Vi ser gjerne at du har relevant ingeniørutdannelse eller teknisk fagskole, gjerne med fagbrev innen kulde. v.Noen års relevant erfaring er en fordel i denne stillingen. Vi verdsetter en bred tverrfaglig kompetanse der du evner å se helheten i tekniske installasjoner innenfor varme, kjøling, ventilasjon og automasjon. Du kjennetegnes av å være kontaktskapende, nysgjerrig og ikke minst har du en selvstendig driv til å gjennomføre gode prosjekter. Du beholder roen i en hektisk hverdag og er tydelig i forhold til forventninger og kvalitet. Kombinert med dette er vi ute etter deg med forretningsteft, som har lyst og evne til å bidra til løsninger som gir fornøyde kunder og god økonomi. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. Vi tilbyr: I AF Gruppen blir du en del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag- og resultatoppnåelse. I AF tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn med bonusordning, gode forsikringsordninger og mulighet til medeierskap i AF Gruppen gjennom vårt aksje- og opsjonsprogram.    
10.08.2020 Oslo
AF Energi & Miljøteknikk AS er en forretningsenhet i AF Gruppen ASA med over 100 medarbeidere med engasjement for bærekraftige energiløsninger i bygg og industri. Selskapet vinner frem på ambisjonen med å kombinere tverrfaglig energikompetanse med innovative produksjonsmetoder og moderne gjennomføringskonsepter. Vår avdeling innen Fornybar Energi og tekniske entrepriser øker oppdragsmengden gjennom flere energisentraler og tekniske prosjekter som f.eks. Livsvitenskapsbygget, Park Inn Hotel, UNSØ Gardermoen, Haakonsvern, Digiplex, etc. Se mer om våre prosjekter og tjenester på www.afgruppen.no/energi. Forretningsenheten har en klar målsetning om å være en preferert energipartner for våre kunder og nå har du muligheten til å bli med å videreutvikle vårt forretningskonsept. Vi søker nå etter en erfaren prosjekteringsleder innen tekniske anlegg. Arbeidsoppgaver: Prosjekteringsledelse innenfor alle faser av prosjektgjennomføringen, fra tidligfase til gjennomføring / anleggsfase Bistå prosjekteringsprosessen i totalentrepriser frem mot arbeidsgrunnlag for tekniske fag Tett samarbeid med byggherrer og underentreprenører Ansvar for planlegging og gjennomføring for tekniske anlegg i prosjekt Sentral rolle i drift av byggeplasser sammen med byggeplassledelsen Personlige egenskaper: Du kjennetegnes av å ha gode motiverende lederegenskaper, kontaktskapende og ikke minst en selvstendig driv til å lykkes godt med det du foretar deg. Det er viktig for rollen at du er en god relasjonsskaper, med evne til å utvikle gode relasjoner internt og eksternt. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. Kvalifikasjoner: Faglig tyngde og erfaring/ ingeniørutdannelse (bachelor/master) innen tekniske fag (rør, ventilasjon, elektro) 3-5 års relevant arbeidserfaring fra prosjektering av bolig- og næringsprosjekter innen fagområdene VVS Erfaring fra ledelse av prosjekteringen av tekniske fag i byggeprosjekter, både i planlegging og gjennomføringsfasen Gode kunnskaper innen 3D modellering, BIM, Revit, etc. Vi tilbyr: I AF Gruppen blir du en del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag- og resultatoppnåelse. I AF tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn med bonusordning, gode forsikringsordninger og mulighet til medeierskap i AF Gruppen gjennom vårt aksje- og opsjonsprogram.
10.08.2020 Oslo
AF Energi & Miljøteknikk AS er en forretningsenhet i AF Gruppen ASA med over 100 medarbeidere med engasjement for bærekraftige energiløsninger i bygg og industri. Selskapet vinner frem på ambisjonen med å kombinere tverrfaglig energikompetanse med innovative produksjonsmetoder og moderne gjennomføringskonsepter. Vår avdeling innen Fornybar Energi og tekniske entrepriser øker oppdragsmengden gjennom flere energisentraler og tekniske prosjekter som f.eks. Livsvitenskapsbygget, Park Inn Hotel, UNSØ Gardermoen, Haakonsvern, Digiplex, etc. Se mer om våre prosjekter og tjenester på www.afgruppen.no/energi. Forretningsenheten har en klar målsetning om å være en preferert energipartner for våre kunder og nå har du muligheten til å bli med å videreutvikle vårt forretningskonsept. Vi søker nå etter flere dyktige ledere innen tekniske anlegg med energifokus. Vi søker etter ledere i følgende kategorier: Prosjektleder Anleggsleder Personlige egenskaper: Du kjennetegnes av en drivkraft for å utvikle, motivere og inspirere dine medarbeidere og ta gruppens betydelige kompetanse til et nytt nivå. Du har i tillegg en selvstendig driv til å lykkes godt med det du foretar deg og erfaring fra å planlegge større prosjekter. Det er viktig at du er en god relasjonsskaper, med evne til å utvikle gode relasjoner internt og eksternt. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. Kvalifikasjoner: Faglig tyngde og erfaring/utdannelse (bachelor/master/fagskole) innen tekniske fag (rør, ventilasjon, elektro) 3-5 års relevant arbeidserfaring fra prosjekterings-/prosjektledelse av bolig- og næringsprosjekter innen fagområdene VVS Evne til å utforme gode energitekniske løsninger Erfaring fra å planlegge og lede prosjekter teknisk og økonomisk Vi tilbyr: I AF Gruppen blir du en del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag- og resultatoppnåelse. I AF tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn med bonusordning, gode forsikringsordninger og mulighet til medeierskap i AF Gruppen gjennom vårt aksje- og opsjonsprogram.  
10.08.2020 Oslo
AF Energi & Miljøteknikk AS er en forretningsenhet i AF Gruppen ASA med over 100 medarbeidere med engasjement for bærekraftige energiløsninger i bygg og industri. Selskapet vinner frem på å kombinere tverrfaglig energikompetanse med innovative produksjonsmetoder og moderne gjennomføringskonsepter. Forretningsenheten har en klar målsetning om å være en preferert energipartner for våre kunder og nå har du muligheten til å bli med å videreutvikle vårt forretningskonsept. Vi søker nå etter en dyktig tilbudsleder til vår EnergiRehab portefølje som er spesialister innen modernisering og oppgradering av eksisterende bygg med fokus på gode og fremtidsrettede energiløsninger. Arbeidsoppgaver: Identifisere og kvalifisere relevante case Utstrakt kundekontakt og en aktiv pådriver for prosjektutvikling Planlegge, lede og gjennomføre tilbuds-/anbudsprosesser Evaluere anbudsprosessen etter utført og se etter forbedringer som kan optimalisere vår arbeidsmetode Planlegge, lede og gjennomføre innkjøp av samarbeidspartnere i prosjekter porteføljen tildeles Bidra aktivt i oppstarten av prosjekter med kunnskap og historikk fra anbudsprosessen Delta aktivt i budsjetteringen av prosjektet i samråd med Prosjektleder Oppfølgning i prosjekt Kvalifikasjoner: Du har høyere teknisk utdannelse (BSc/MSc) innen relevante bygg/tekniske fag. Erfaring fra kalkylearbeid og/eller innkjøp er en fordel. Vi verdsetter en bred tverrfaglig kompetanse, god økonomisk og forretningsmessig forståelse, et sunt konkurranseinstinkt og at du trigges av å oppnå resultater sammen med andre. Du kjennetegnes av å være strukturert, kontaktskapende, motiverende og ikke minst har du en selvstendig driv til å gjennomføre gode prosesser og skape nye muligheter. Du beholder roen i en hektisk hverdag og er tydelig i forhold til forventninger og kvalitet. Kombinert med dette er vi ute etter deg med forretningsteft, som har lyst og evne til å bidra til løsninger som gir fornøyde kunder og god økonomi. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. Vi tilbyr: I AF Gruppen blir du en del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag- og resultatoppnåelse. I AF tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn med bonusordning, gode forsikringsordninger og mulighet til medeierskap i AF Gruppen gjennom vårt aksje- og opsjonsprogram.
10.08.2020 Oslo
Vis alle 17.922 ledige stillinger

Vi er 24SevenOffice -- et norsk gründerselskap som har blitt en internasjonal suksess. Vi var det første skybaserte ERP-systemet i Europa og i dag har vi lykkes i å bli lendende aktører på området. Vår ambisjon er å flytte grenser for hva et forretningssystem skal kunne løse for mennesker og organisasjoner.

I dag er det 40 000 kunder som bruker vårt forretningssystem -- og vi har så vidt startet reisen. Overskuddet vårt investerer vi i ny teknologi og i de ansatte -- vårt viktigste verktøy for å lykkes. 24SevenOffice-familien holder til i Oslo, Skien, Notodden, USA og Stockholm.Vårt Produkt-team i Skien leder alle produktutviklingsprosjektene i 24SevenOffice. Nå skal teamet vokse, og vi håper at du har lyst til å bli med på reisen!

Les mer om 24SevenOffice

Stillingsbeskrivelse

Har du et sterkt ønske om å jobbe målrettet med Inbound Marketing og kreativ markedsføring? Er du en dyktig formidler som trives best når du kan skape innhold som engasjerer? Da er vi kanskje den rette arbeidsplassen for deg!

Markedsavdelingen i 24SevenOffice er i sterk vekst og vi søker deg som kan fylle rollen som vår Inbound Marketing Manager og bidra til å ta fagfeltet til et nytt og spennende nivå. Vi søker deg med god skrivepenn og høye ambisjoner. I rollen som Inbound Marketing Manager vil du, sammen Lead Inbound Marketing, være ansvarlig for all innholdsproduksjon og kreativ markedsføring i Inbound Marketing avdelingen.

Noen av dine viktigste arbeidsoppgaver

Stillingen din er nyopprettet, og det innebærer at du kommer til å være med på å forme arbeidshverdagen din, og videreutvikle rollen. Ditt ansvarsområde innebærer:

  • B2B markedsføring: Produksjon av innhold som retter seg mot våre potensielle og eksisterende kunder og partnere.
  • Produksjon av innhold til 24SevenOffice sine ulike kanaler: Webside, blogg, nyhetsbrev, nedlastbart innhold i ulike formater, kampanjesider og event, i samarbeid med Lead Inbound Marketing.
  • Sette deg godt inn i kjernevirksomheten til våre kunder og partnere for å få en best mulig forståelse for hvem du skal kommunisere med.
  • Bidra med innspill og nye ideer til hvordan vi kan skape engasjerende innhold som er i tråd med vår strategi og visjon.

Hvorfor skal du bli en del av 24SevenOffice?

  • Bli en ekspert på ditt område: Som en del av et markedsteam i vekst, og i en nyopprettet rolle, er vi opptatt av at du skal bli en ekspert på ditt område. Ved at du er med på å forme din egen rolle, gir vi også spillerom for at du skal videreutvikle rollen, og utvikle din spisskompetanse.
  • Faglig sterkt miljø: Markedsteamet består av 10 dyktige kolleger, men stor lidenskap for sitt ansvarsområde og teamets fremgang. Som en del av et faglig sterkt miljø vil du kunne dra god nytte av kompetansen internt. Det er også viktig for oss at du får mulighet til å søke faglig påfyll ved å delta på eksterne eventer/ konferanser/ webinarer.
  • Karrieremuligheter i inn og utland: 24SevenOffice-familien holder til i Oslo, Skien, Notodden, USA og Stockholm -- og vi vil tilrettelegge for at du kan utvikle deg i den retningen du ønsker i organisasjonen.
  • Moderne lokaler: Kontoret du blir en del av holder til i lyse og moderne lokaler på Fornebu. Her har vi sjøutsikt, 3 kantiner, gratis treningsstudio, og mye mer!

Som Lead Inbound Marketing får jeg drive med det jeg brenner for -- kreativ markedsføring med fokus på kundereisen, omringet av et fantastisk team med et like stort engasjement for jobben som meg. Jeg vet at den jobben markedsteamet vårt gjør er avgjørende, både internt og for våre kunder. Kompetansen min har utviklet seg mye siden jeg startet for litt over ett år siden. Tillit, ansvar og opplevelsen av å bli sett og hørt er mye av årsaken til dette. Det å få muligheten til å forme hvordan markedsavdelingen skal se ut fremover er veldig motiverende. Jeg gleder meg til å utvide inbound-teamet med et friskt tilskudd som deler samme engasjement for inbound marketing som oss, og sammen få til mye spennende.

Linn Skulstad, Lead Inbound Marketing

Vi søker deg som:

  • Har fullført en bachelorgrad som du selv mener er relevant for denne stillingen. Vi ønsker at du forteller oss hvorfor i din søknad.
  • Har 1-3 års erfaring med innholdsproduksjon, enten på deltid ved siden av studiet eller på fulltid i etterkant av endt utdanning.
  • Er en dyktig formidler på norsk, og evner å fange leseren gjennom godt og tydelig språk.
  • Det er en fordel hvis du kan vise til tidligere publiserte tekster

Selvgående -- Du motiveres av å ta ansvar for oppgaver som mangler et klart rammeverk og instrukser, og er ikke redd for å gå foran og ta i et ekstra tak.

Uredd -- Du trives godt utenfor comfortzonen og takler et høyt tempo,og er ikke redd for å kaste deg ut i ukjente situasjoner og nye måter å jobbe på.

Kommunikativ -- Du viser forståelse for hvordan man skal agere, samt kommunisere for å tilpasse og selge inn sitt budskap til mottakeren.

Strategisk ---Du har et godt utgangspunkt for å forstå hvordan ditt arbeid kan bidra til at vi når vårt langsiktige mål som selskap.

Vi håper også at du vil være en bidragsyter i et arbeidsmiljø som kjennetegnes av tillit, driv og nysgjerrighet. Vi gleder oss til å høre fra deg!




Adresse: Martin Linges Vei 25,1364 Fornebu

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om 24SevenOffice