Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vil du jobbe med Inbound Marketing og kreativ markedsføring? 24SevenOffice

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Har du et sterkt ønske om å jobbe målrettet med Inbound Marketing og kreativ markedsføring? Er du en dyktig formidler som trives best når du kan skape innhold som engasjerer? Da er vi kanskje den rette arbeidsplassen for deg!

Markedsavdelingen i 24SevenOffice er i sterk vekst og vi søker deg som kan fylle rollen som vår Inbound Marketing Manager og bidra til å ta fagfeltet til et nytt og spennende nivå. Vi søker deg med god skrivepenn og høye ambisjoner. I rollen som Inbound Marketing Manager vil du, sammen Lead Inbound Marketing, være ansvarlig for all innholdsproduksjon og kreativ markedsføring i Inbound Marketing avdelingen.

Noen av dine viktigste arbeidsoppgaver

Stillingen din er nyopprettet, og det innebærer at du kommer til å være med på å forme arbeidshverdagen din, og videreutvikle rollen. Ditt ansvarsområde innebærer:

  • B2B markedsføring: Produksjon av innhold som retter seg mot våre potensielle og eksisterende kunder og partnere.
  • Produksjon av innhold til 24SevenOffice sine ulike kanaler: Webside, blogg, nyhetsbrev, nedlastbart innhold i ulike formater, kampanjesider og event, i samarbeid med Lead Inbound Marketing.
  • Sette deg godt inn i kjernevirksomheten til våre kunder og partnere for å få en best mulig forståelse for hvem du skal kommunisere med.
  • Bidra med innspill og nye ideer til hvordan vi kan skape engasjerende innhold som er i tråd med vår strategi og visjon.

Hvorfor skal du bli en del av 24SevenOffice?

  • Bli en ekspert på ditt område: Som en del av et markedsteam i vekst, og i en nyopprettet rolle, er vi opptatt av at du skal bli en ekspert på ditt område. Ved at du er med på å forme din egen rolle, gir vi også spillerom for at du skal videreutvikle rollen, og utvikle din spisskompetanse.
  • Faglig sterkt miljø: Markedsteamet består av 10 dyktige kolleger, men stor lidenskap for sitt ansvarsområde og teamets fremgang. Som en del av et faglig sterkt miljø vil du kunne dra god nytte av kompetansen internt. Det er også viktig for oss at du får mulighet til å søke faglig påfyll ved å delta på eksterne eventer/ konferanser/ webinarer.
  • Karrieremuligheter i inn og utland: 24SevenOffice-familien holder til i Oslo, Skien, Notodden, USA og Stockholm -- og vi vil tilrettelegge for at du kan utvikle deg i den retningen du ønsker i organisasjonen.
  • Moderne lokaler: Kontoret du blir en del av holder til i lyse og moderne lokaler på Fornebu. Her har vi sjøutsikt, 3 kantiner, gratis treningsstudio, og mye mer!

Som Lead Inbound Marketing får jeg drive med det jeg brenner for -- kreativ markedsføring med fokus på kundereisen, omringet av et fantastisk team med et like stort engasjement for jobben som meg. Jeg vet at den jobben markedsteamet vårt gjør er avgjørende, både internt og for våre kunder. Kompetansen min har utviklet seg mye siden jeg startet for litt over ett år siden. Tillit, ansvar og opplevelsen av å bli sett og hørt er mye av årsaken til dette. Det å få muligheten til å forme hvordan markedsavdelingen skal se ut fremover er veldig motiverende. Jeg gleder meg til å utvide inbound-teamet med et friskt tilskudd som deler samme engasjement for inbound marketing som oss, og sammen få til mye spennende.

Linn Skulstad, Lead Inbound Marketing

Vi søker deg som:

  • Har fullført en bachelorgrad som du selv mener er relevant for denne stillingen. Vi ønsker at du forteller oss hvorfor i din søknad.
  • Har 1-3 års erfaring med innholdsproduksjon, enten på deltid ved siden av studiet eller på fulltid i etterkant av endt utdanning.
  • Er en dyktig formidler på norsk, og evner å fange leseren gjennom godt og tydelig språk.
  • Det er en fordel hvis du kan vise til tidligere publiserte tekster

Selvgående -- Du motiveres av å ta ansvar for oppgaver som mangler et klart rammeverk og instrukser, og er ikke redd for å gå foran og ta i et ekstra tak.

Uredd -- Du trives godt utenfor comfortzonen og takler et høyt tempo,og er ikke redd for å kaste deg ut i ukjente situasjoner og nye måter å jobbe på.

Kommunikativ -- Du viser forståelse for hvordan man skal agere, samt kommunisere for å tilpasse og selge inn sitt budskap til mottakeren.

Strategisk ---Du har et godt utgangspunkt for å forstå hvordan ditt arbeid kan bidra til at vi når vårt langsiktige mål som selskap.

Vi håper også at du vil være en bidragsyter i et arbeidsmiljø som kjennetegnes av tillit, driv og nysgjerrighet. Vi gleder oss til å høre fra deg!




Adresse: Martin Linges Vei 25,1364 Fornebu

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Stendi AS søker miljøterapeuter til våre avdelinger i Møre og Romsdal. Vi ser etter miljøterapeuter som er trygge og tydelige voksenpersoner i en tøff og uforutsigbar hverdag. Vårt fagmiljø og organisasjon er preget av at vi alltid gir det lille ekstra for å løse våre oppdrag. På våre avdelinger har alle miljøterapeuter stort faglig ansvar og det legges vekt på selvstendighet i jobben, dette er stillinger med mulighet for personlig og faglig vekst. Du vil jobbe med ulike ungdommer, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må kunne snu deg raskt rundt for å møte utfordringer og behov hos våre ungdommer. Arbeidsoppgaver Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte brukers behov, ressurser og mål Aktivt miljøarbeid i institusjonene Saksoppfølging Dokumentasjon etter gjeldende lovverk og bruk av elektronisk journalføringssystem Være en trygg voksenperson i miljøet Lytte til ungdommen Motivere og være med ungdommen på aktiviteter Gi trøst, støtte og glede Kvalifikasjoner 3-årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning: barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, evt. psykiatrisk sykepleier eller lærer med spesialpedagogikk Institusjonsarbeid, ruskompetanse og erfaring fra psykiatrifeltet er spesielt interessant Førerkort kl. B er et krav Egenskaper  Du er god på å skape og opprettholde relasjoner tuftet på samarbeid både med ungdom og kollegaer Du er trygg og har autoritet Du er faglig interessert og kreativ i utførelsen din av arbeidet Du er lærevillig, effektiv, pålitelig og ansvarsfull og du byr på deg selv Du er robust og utholdende og innehar stor grad av endringsvillighet og endringsevne Du tåler å stå i krevende uttrykk og kriser, og du er god på å gi omsorg Har du fritidsinteresser som kan bringes med inn i arbeidet med ungdommen er det en fordel Det tilbys Lønn etter kvalifikasjoner/tariffavtale og pensjonsordning Veiledning/opplæring En fleksibel og variert arbeidsdag Muligheter for faglig utvikling i et stort konsern  Medleverturnus med 3 døgn arbeid – 7 døgn avspasering – 4 døgn arbeid – 7 døgn avspasering.  Grunnet sammensetning av team oppfordres menn til å søke. Arbeidssted er på våre avdelinger i Møre og Romsdal og turnusen tillater stor fleksibilitet i forhold til pendlig og bosted.  Søknadsfrist er snarest. Alle søknader vil bli lest og behandlet og aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende. Vi gleder oss til å høre mer fra deg! Ønsker du å vite mer om stillingene kan du kontakte institusjonsleder Karianne Havnes på mob. 924 39 544 eller avdelingsleder Tone Kvammen på mob. 934 66 344.
20.09.2019 Møre og Romsdal
Stendi driver Vestre Nes omsorgsbolig på oppdrag fra Asker kommune. Fra 1. september økes sykepleierbemanningen og vi søker i den forbindelse etter både en ny Fagleder og flere sykepleiere! Om Vestre Nes omsorgsbolig: Vestre Nes er en koselig, liten omsorgsbolig beliggende i et hyggelig nabolag på Billingstad, like ved IKEA. Dette er hjemmet til 16 eldre beboere, med ulike behov, interesser og ressurser. På Vestre Nes har vi kompetent bemanning hele døgnet. Vi har et høyt fokus på hverdagsrehabilitering og tilrettelegger aktiviteter utifra hver enkelts ønsker og behov. Vårt mål er å gi beboerne meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Om Fagleder stillingen: Som Fagleder på Vestre Nes vil du ha det overordnede ansvaret for kvalitetsutviklingen i omsorgsboligen, herunder ansvar for oppdatering av lokale rutiner og sikre kompetanseheving. Fagleder har, sammen med avdelingsleder, et overordnet ansvar for at tjenestene vi leverer er i tråd med gjeldende lovverk og interne retningslinjer. Videre har Fagleder ansvar for at studenter/ praksiskandidater og lærlinger blir ivaretatt. Fagleder følger opp innmeldte avvik i samarbeid med avdelingsleder. Fagledere på Stendis virksomheter møtes jevnlig til møter i Stendis sentrale Kvalitetsteam og er sammen aktive bidragsytere for at kvaliteten i våre virksomheter følges opp og stadig utvikles. Fagleder er stedfortreder for avdelingsleder. Om sykepleierstillingene: Økt sykepleierbemanning gir oss en god anledning til å skape et godt sykepleiefaglig miljø med tett og trygg sykepleiefaglig oppfølging til våre beboere. Som sykepleier består arbeidsoppgavene primært av å gjøre sykepleiefaglige observasjoner og vurderinger, bistå beboerne med praktiske gjøremål, tverrfaglig samarbeid, og utføre sykepleiespesifikke oppgaver og prosedyrer. Som sykepleier vil dine arbeidsoppgaver også bestå av å veilede andre kollegaer og bidra til kompetanseheving lokalt på omsorgsboligen. Ettersom Vestre Nes samarbeider tett med Risenga bo og omsorgssenter, tilbys sykepleierne på Vestre Nes samme internundervisning og faglig utvikling som sykepleierne på Risenga. Vi ønsker også at både Fagleder og sykepleierne bidrar til et trivelig og sosialt arbeidsmiljø, og et godt tverrfaglig samarbeid. På Vestre Nes vil du vil få mulighet til å utvikle deg sammen med kompetente og hyggelige kolleger. Det er viktig for oss at du er opptatt av verdien av å gi god, personsentrert omsorg til våre beboere, og har fokus på at beboernes ressurser blir opprettholdt. Vi søker deg som:  Er autorisert sykepleier Brenner for god eldreomsorg og ønsker å gjøre en forskjell for våre beboere Er faglig engasjert, og liker å dele din kunnskap med andre Har gode datakunnskaper, og gjerne har kjennskap til Gerica  Behersker norsk skriftlig og muntlig godt, tilsvarende Bergens-testen  Er initiativrik, selvgående, ansvarsfull og har en empatisk og trygg personlighet Personlig egnethet vil bli vektlagt. Vi tilbyr:  Fagleder stilling: 100 % stilling. Arbeidstid på dag i ukedagene, arbeid hver 3. helg Sykepleierstillinger, ulike typer stillingsprosenter. Todelt turnus (dag/ kveld), arbeid hver 3. helg. Spennende og varierte arbeidsoppgaver Konkurransedyktige lønnsbetingelser, tariffavtale God opplæring God sykepleiefaglig dekning Et meget godt arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer Høyt faglig nivå med stort fokus på videreutvikling Aktuelle kandidater vil bli bedt om å fremlegge gyldig politiattest før ansettelse.  
20.09.2019 Asker
Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   Missions   - Establish and manage Inspection & Test Plan and Quality Plan for client projects.   - Verify sub-suppliers according to quality requirements/standards.   - Together with SCM execute external quality audits towards suppliers.   - Perform inspections of parts at supplier when required and verify the required documentation.   - Lead the "Mechanical Completion" process and contribute to the publication of "Manufacturing Record          Book" during hand over of an installation to the customer   - Coordinate the tear down process after testing of complete package.   - When required, contribute to the quality assurance work within the department.     Qualifications   - 2-3 years Technical school or Engineering college   - 5-10 years relevant experience   - Preferably experienced in quality work   - Good language skills in Norwegian and English, both orally and written. - Knowledge of quality managements systems.   - Generally good computer skills   - Problem solving capability.   - Able to handle periodically heavy workloads.   - Some duty travels may be necessary   - Well-structured and result-oriented.   - Collaboration capabilities.   Manager is Jan-Derek Skogen : +47 92663237 
30.11.2018 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
Dresser-Rand Kongsberg is looking for a Cost Estimator. POSITION OBJECTIVE / SCOPE:• Cost estimation for new equipment proposals• Maintain master cost for new equipment PRINCIPAL RESPONSIBILITIES: • Cost estimation as part of the demand organization coordinated by Team Lead Demand • Follow global rules for GSP/LTO (Lead To Order) and follow other processes (locally/globally) related to cost estimation. • Perform cost estimating functions for a variety of units, components, parts and service, based on customer and/or marketing specifications or requirements • Generate cost estimates for products from a cost request or price book file • Generate cost estimates for special items not covered by price books or cost files • Support project management with cost estimates for changes and modifications • Update cost files by comparing recent contract cost and market data • Create/maintain and distribute price books and cost files for products • Align cost calculation programs and databases with what is used by D-R world wide • Review and provide improvements and necessary changes for policies and processes used as part of the function • Work closely with SCM, engineering & planning to align scope, cost and delivery schedules • Support other organizations to create engineering, manufacturing & purchasing targets KNOWLEDGE / FORMAL EDUCATION REQUIREMENT:   • Bachelor degree in Engineering or College/university degree in Economics and Business Administration (long experience can compensate for formal education) • 5 years’ experience from the oil and gas industry is preferred• Experience with project and product cost calculations or cost reporting is preferred • Product knowledge of rotating equipment and associated systems is preferred Job ID: 101745 Organisation: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
18.02.2019 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 22.549 ledige stillinger

Vi er 24SevenOffice -- et norsk gründerselskap som har blitt en internasjonal suksess. Vi var det første skybaserte ERP-systemet i Europa og i dag har vi lykkes i å bli lendende aktører på området. Vår ambisjon er å flytte grenser for hva et forretningssystem skal kunne løse for mennesker og organisasjoner.

I dag er det 40 000 kunder som bruker vårt forretningssystem -- og vi har så vidt startet reisen. Overskuddet vårt investerer vi i ny teknologi og i de ansatte -- vårt viktigste verktøy for å lykkes. 24SevenOffice-familien holder til i Oslo, Skien, Notodden, USA og Stockholm.Vårt Produkt-team i Skien leder alle produktutviklingsprosjektene i 24SevenOffice. Nå skal teamet vokse, og vi håper at du har lyst til å bli med på reisen!

Les mer om 24SevenOffice

Stillingsbeskrivelse

Har du et sterkt ønske om å jobbe målrettet med Inbound Marketing og kreativ markedsføring? Er du en dyktig formidler som trives best når du kan skape innhold som engasjerer? Da er vi kanskje den rette arbeidsplassen for deg!

Markedsavdelingen i 24SevenOffice er i sterk vekst og vi søker deg som kan fylle rollen som vår Inbound Marketing Manager og bidra til å ta fagfeltet til et nytt og spennende nivå. Vi søker deg med god skrivepenn og høye ambisjoner. I rollen som Inbound Marketing Manager vil du, sammen Lead Inbound Marketing, være ansvarlig for all innholdsproduksjon og kreativ markedsføring i Inbound Marketing avdelingen.

Noen av dine viktigste arbeidsoppgaver

Stillingen din er nyopprettet, og det innebærer at du kommer til å være med på å forme arbeidshverdagen din, og videreutvikle rollen. Ditt ansvarsområde innebærer:

  • B2B markedsføring: Produksjon av innhold som retter seg mot våre potensielle og eksisterende kunder og partnere.
  • Produksjon av innhold til 24SevenOffice sine ulike kanaler: Webside, blogg, nyhetsbrev, nedlastbart innhold i ulike formater, kampanjesider og event, i samarbeid med Lead Inbound Marketing.
  • Sette deg godt inn i kjernevirksomheten til våre kunder og partnere for å få en best mulig forståelse for hvem du skal kommunisere med.
  • Bidra med innspill og nye ideer til hvordan vi kan skape engasjerende innhold som er i tråd med vår strategi og visjon.

Hvorfor skal du bli en del av 24SevenOffice?

  • Bli en ekspert på ditt område: Som en del av et markedsteam i vekst, og i en nyopprettet rolle, er vi opptatt av at du skal bli en ekspert på ditt område. Ved at du er med på å forme din egen rolle, gir vi også spillerom for at du skal videreutvikle rollen, og utvikle din spisskompetanse.
  • Faglig sterkt miljø: Markedsteamet består av 10 dyktige kolleger, men stor lidenskap for sitt ansvarsområde og teamets fremgang. Som en del av et faglig sterkt miljø vil du kunne dra god nytte av kompetansen internt. Det er også viktig for oss at du får mulighet til å søke faglig påfyll ved å delta på eksterne eventer/ konferanser/ webinarer.
  • Karrieremuligheter i inn og utland: 24SevenOffice-familien holder til i Oslo, Skien, Notodden, USA og Stockholm -- og vi vil tilrettelegge for at du kan utvikle deg i den retningen du ønsker i organisasjonen.
  • Moderne lokaler: Kontoret du blir en del av holder til i lyse og moderne lokaler på Fornebu. Her har vi sjøutsikt, 3 kantiner, gratis treningsstudio, og mye mer!

Som Lead Inbound Marketing får jeg drive med det jeg brenner for -- kreativ markedsføring med fokus på kundereisen, omringet av et fantastisk team med et like stort engasjement for jobben som meg. Jeg vet at den jobben markedsteamet vårt gjør er avgjørende, både internt og for våre kunder. Kompetansen min har utviklet seg mye siden jeg startet for litt over ett år siden. Tillit, ansvar og opplevelsen av å bli sett og hørt er mye av årsaken til dette. Det å få muligheten til å forme hvordan markedsavdelingen skal se ut fremover er veldig motiverende. Jeg gleder meg til å utvide inbound-teamet med et friskt tilskudd som deler samme engasjement for inbound marketing som oss, og sammen få til mye spennende.

Linn Skulstad, Lead Inbound Marketing

Vi søker deg som:

  • Har fullført en bachelorgrad som du selv mener er relevant for denne stillingen. Vi ønsker at du forteller oss hvorfor i din søknad.
  • Har 1-3 års erfaring med innholdsproduksjon, enten på deltid ved siden av studiet eller på fulltid i etterkant av endt utdanning.
  • Er en dyktig formidler på norsk, og evner å fange leseren gjennom godt og tydelig språk.
  • Det er en fordel hvis du kan vise til tidligere publiserte tekster

Selvgående -- Du motiveres av å ta ansvar for oppgaver som mangler et klart rammeverk og instrukser, og er ikke redd for å gå foran og ta i et ekstra tak.

Uredd -- Du trives godt utenfor comfortzonen og takler et høyt tempo,og er ikke redd for å kaste deg ut i ukjente situasjoner og nye måter å jobbe på.

Kommunikativ -- Du viser forståelse for hvordan man skal agere, samt kommunisere for å tilpasse og selge inn sitt budskap til mottakeren.

Strategisk ---Du har et godt utgangspunkt for å forstå hvordan ditt arbeid kan bidra til at vi når vårt langsiktige mål som selskap.

Vi håper også at du vil være en bidragsyter i et arbeidsmiljø som kjennetegnes av tillit, driv og nysgjerrighet. Vi gleder oss til å høre fra deg!




Adresse: Martin Linges Vei 25,1364 Fornebu

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om 24SevenOffice