Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vernepleier 100% fast stilling - Nedre Eiker kommune Nedre Eiker kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon26 Presentasjon av stillingen:
Vi har behov for å øke staben og søker deg som er fleksibel, har høy arbeidskapasitet og som gjerne yter det lille ekstra. Til gjengjeld får du gode og dyktige kollegaer med faglig fokus, i en spennende og variert hverdag.
Høres dette ut som noe for deg, så søk da vel!

Arbeidsoppgaver

  • Målrettet miljøarbeid
  • Benytte kartleggingsverktøy
  • Utarbeide tiltak, tilrettelegge for mestring og utvikling
  • Evaluere og saksutrede tjenester
  • Aktiv i arbeidet med kapittel 9 (Rettsikkerhet ved bruk av tvang og makt)
  • Koordinator med ansvar for individuell plan
  • Ha tjenesteansvar for enkeltbrukere
  • Veilede annet miljøpersonell
  • Samarbeid med nettverk og eksterne samarbeidspartnere, spesialisthelsetjeneste
  • Medikamenthåndtering
  • Ledsage ved legebesøk
  • Ledsage i svømmehall

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som vernepleier
  • Erfaring fra målgruppen er en fordel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Gode IKT-ferdigheter
  • Førerkort kl B (manuell og automat)
  • Må kunne ledsage i svømmehall
  • Gyldig politiattest må fremlegges ved ansettelse

Personlige Egenskaper

  • Har fokus på kompetanse og kvalitet
  • Tar initiativ og er pådriver i prosesser
  • Kan jobbe like godt selvstendig som i team
  • Er lojal overfor beslutninger
  • Er tydelig og evner og beslutte og delegere
  • Har tro på et tverrfaglig samarbeid
  • Har fokus på ivaretakelse av egen helse

Vi tilbyr

  • 100% fast stilling som vernepleier
  • Turnus med arbeid hver 3. helg
  • Kompetansegruppe kapittel 9
  • Jevnlige møter for virksomhetens miljøterapeuter
  • Godt og stabilt arbeidsmiljø, preget av humor og glede
  • Medlemskap i KLP
  • Bedriftsavtale for ansatte ved Stamina/Akropolis
  • Ansattfordel ved Eknesbadet og Drammensbadet

Kontaktinformasjon

Lena Lundberg, Avdelingsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Krokstadelva

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Nedre Eiker kommune

Stillingsbrøk: 100% Fast Antall stillinger: 1 Søknadsfrist: 22.09.2019

For elektronisk søknadsskjema:





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Kabelavdelingen i Statnett søker engasjert medarbeider med høyspenning kabelkompetanse til utfordrende og spennende prosjekter   Til våre prosjekter trenger vi flere dyktige og engasjerte medarbeidere med høyspenning kabelteknisk bakgrunn, primært innen beregninger, kabeldesign, kabelproduksjon samt prosjektoppfølging. Arbeidsoppgavene i avdelingen er varierte, og Statnetts satsing på digitalisering bidrar til mange spennende oppgaver. Kabelavdelingen i Statnett utvikler og gjennomfører jord -og sjøkabelprosjekter nasjonalt og internasjonalt. Avdelingen har et anerkjent, bredt og sterkt kompetansemiljø innen høyspenning kabelteknologi for jord og -sjøkabler, samt operasjoner knyttet til installasjon. Stillingen har tilhørighet i seksjon for kabelteknologi som har kontor i Oslo og Sandnes. Ønsker du å jobbe her? Da hører vi gjerne i fra deg! Teknologi og utvikling har ansvaret for kraftsystemutvikling, prosjektutvikling, kabelavdelingen og kabelprosjektene til Tyskland og England. Divisjonen har et konsernansvar for utvikling og implementering av ny teknologi. I tillegg er Forskning og utvikling (FoU) og Prosjektporteføljestyring en del av divisjonen. Sentrale arbeidsoppgaver Utføre kabeltekniske beregninger, analyser, økonomiske kalkyler og design basis for jord og – sjøkabelprosjekter Utarbeide tekniske spesifikasjoner og veiledere for jord og -sjøkabelanlegg Delta i kontrahering av jord og -sjøkabelanlegg. Herunder forespørselsdokumenter, evalueringer, forhandlinger, mm. Oppfølging av kabelleverandør i prosjekter. Herunder oppfølging av engineering, produksjon, testing, installasjon, mm. Noe reising må påregnes Kvalifikasjoner og personlige egenskaper Sivilingeniør/ingeniør fra ett eller flere av følgende fagområder: elkraft, energi, produksjonsteknikk eller maskinteknikk. Erfaring fra tverrfaglig arbeid i større prosjekter, gjerne innen energisektor eller olje og gass. Relevant og solid fagkompetanse og god helhetsforståelse Interesse for og gode kunnskaper innen digitalisering/data/IKT Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk Gode analytiske evner, en strukturert arbeidsform og er ansvarsbevisst      Teamorientert og bidragsyter til det faglige og sosiale miljøet Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet. IKT-løsninger spiller en stadig større rolle i utviklingen av et mer effektivt, smartere og sikrere kraftsystem, og vi etterspør derfor digital kompetanse i alle våre stillinger. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med avdelingsleder, Carl Erik Hillesund, mobil tlf.nr. 41 55 30 37eller seksjonsleder Jon Ivar Juvik, mobil tlf.nr.48 13 86 01.For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
22.10.2019 Oslo
Statkraft er Europas største leverandør av fornybar energi, og har virksomhet over hele verden innen energiproduksjon og distribusjon. Statkrafts fjernvarmevirksomhet har drevet med energigjenvinning og fjernvarme siden 1982 og har i dag 130 medarbeidere i Norge og Sverige. Fjernvarmeanlegg på Heimdal er det største industrianlegget i Trondheim og anlegget har det operative ansvaret for 10 produksjonsanlegg og distribusjon av fjernvarme og fjernkjøling i Trondheim. Fjernvarmeproduksjonen er i dag 650 GWh/år, produksjonen skjer ved forskjellige energikilder hvorav avfallsforbrenning av ca 220 000 tonn pr år er den største. Stillingen er nyopprettet og forankret i nylig revidert strategi. Vi søker etter en Prosessingeniør med god teknisk kompetanse innen forbrenning, renseteknologi, styring og regulering av forbrenningsanlegg. Du må trives i en variabel arbeidshverdag og aktivt bidra til kontinuerlig forbedringsarbeid i hele organisasjonen.   Din Rolle: -       Etterleve og bidra til Statkrafts nullvisjon innen HSE-       Faglig ansvar for både prosess og teknologi ved anlegget-       Premissgiver for optimal drift, herunder også gjennomføring av rot årsaksanalyser og prosessteknisk forbedringsarbeid-       Utarbeide standarder og være ansvarlig for tilgjengeliggjøring og opplæring av beste praksis beskrivelser for drift av anlegget-       Sette krav til, og bidra i utvikling og gjennomføring av forbedringer og prosjekter ved anlegget-       Gjennomføre prosesstekniske- og økonomiske analyser-       Bidra til økt samarbeid og kunnskapsdeling på tvers i hele organisasjonen   Din profil: -       Høyskole-/universitetsutdanning eller tilsvarende-       Erfaring innen drift av prosessanlegg en fordel-       Erfaring med forbedringsmetodikk som legger til rette for en prestasjonskultur-       Teamorientert med gode kommunikasjons- og relasjonsferdigheter-       Evne å inspirere og utvikle kollegaer-       Evne å jobbe strukturert og selvstendig-       Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig-       Førerkort for personbil Vi vektlegger personlige egenskaper som samsvarer med våre verdier;kompetent, ansvarlig og nyskapende Statkraft forvalter kritisk infrastruktur og tjenester i flere land. Vi gjennomfører bakgrunnssjekk på kvalifiserte søkere før ansettelse.   Statkraft tilbyr: -       Faglig og personlig utvikling i et konsern i vekst-       Et godt arbeidsmiljø preget av kompetanse, ansvarlighet og nyskaping-       Mangfold med hensyn til kjønn, alder og kulturell bakgrunn-       Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger  
22.10.2019 Trondheim
The main activities of the business area Markets & IT (M) are energy management for Statkraft’s assets, trading & origination and market access services in Europe, South America and India. The business area also contains IT services and local business support, finance and risk support. In M there are more than 700 employees.  Nordic Energy Management (ME) is part of the business area Market Operations & IT, and is responsible for optimizing the value of Statkraft's Nordic hydropower portfolio. The portfolio is one of Europe's largest, with a total installation of over 11,000 MW in Norway and Sweden. In addition to the hydropower portfolio, ME also manages the position of a growing wind portfolio which is currently approximately 2000 MW. In ME, there are around 85 employees working in an integrated business process that includes hydrology, market analysis, production planning and power trading. The department Financial Optimization and Portfolio Management (MEF) is responsible for optimizing the value of the exposures of Statkrafts Nordic Assets. These exposures are managed through portfolios for financial hedging and optimization, and long-term industrial contract portfolios. These portfolios are strategically important and represent significant values for Statkraft. Major decisions within the long-term portfolios need to be anchored with Statkrafts top management. Senior Portfolio manager will report to the Vice President Financial optimization and portfolio management. Your role: Portfolio manager for long term power contracts, guarantees of origin and El-cert Key account manager Nordics towards the business area European Wind and Solar, including portfolio management for wind hedging Provide back-up for the other portfolio managers in the department Prepare and hold market presentations across the organisation Contribute to annual hedging assessment for Statkraft Contribute to project work within and outside the department Your profile Relevant master’s degree in Finance and Business Administration, Science, Economics or similar/equivalent Experience with portfolio management, risk analysis and hedging Experience from/with the energy industry preferable Experience with/or knowledge of energy derivatives preferable Fluent in English and Scandinavian language, both written and spoken Strong analytical capacity and ability to draw implications of analysis Structured with the ability to see both the full picture and details Good business acumen – commercially minded and result oriented Ability to work well in a team and to build strong relationships across the organisation Self-driven and able work on several activities simultaneously, and handle tight deadlines Good communication and collaboration skills Statkraft offers: Professional and personal development in a company experiencing strong growth A positive working environment characterised by expertise, integrity and responsibility A diverse workplace with regard to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. The applicant must be eligible for security clearance and authorization. The position will be located at the main office Oslo, Lilleaker. To apply, please submit your CV, application and grade transcripts via www.statkraft.com; “Careers – Job vacancies” by the 3rd of November 2019. Questions regarding the position may be directed to Boyden Global Executive search: Kjetil Haug-Nodeland, mobile: +47 911 67 703, or Bjørn Håkon Bærug, mobile: +47 970 75 941.
22.10.2019 Oslo
Statkraft er Europas største leverandør av fornybar energi, og har virksomhet over hele verden innen energiproduksjon og distribusjon. Statkrafts fjernvarmevirksomhet har drevet med energigjenvinning og fjernvarme siden 1982 og har i dag 130 medarbeidere i Norge og Sverige. Fjernvarmeanlegget på Heimdal er det største industrianlegget i Trondheim og anlegget har det operative ansvaret for 10 produksjonsanlegg og distribusjon av fjernvarme og fjernkjøling i Trondheim.Fjernvarmeproduksjonen er i dag 650 GWh/år. Produksjonen skjer med forskjellige energikilder, hvorav avfallsforbrenning av ca. 220 000 tonn pr år er den største.Vi søker etter en Automasjonsteknikker med god teknisk kompetanse og erfaring innen programmering, drift og vedlikehold av kontroll systemer. Du må trives i en variabel arbeidshverdag og aktivt bidra til kontinuerlig forbedringsarbeid i hele organisasjonen.Din Rolle: Etterleve og bidra til Statkrafts nullvisjon innen HSE Bidra til å styrke vår kompetanse innen programmering, drift og vedlikehold av Siemens PCS7 kontrollsystem. Faglig ansvar for styring, regulerings og overvåkningsanlegg (SRO) ved sentralen, herunder infrastruktur og tilrettelegge/implementere et optimalt brukergrensesnitt Sikre at egne og myndighetspålagte krav til IT-sikkerhet etterleves Ansvar for planlegging, tilrettelegging og gjennomføring av vedlikehold innen eget ansvarsområde, herunder også utarbeidelse av dokumentasjon og rapportering av planlagte og utførte vedlikeholdsoppgaver i SAP Følge opp eksterne leverandører innen SRO/Automasjonstjenester i henhold til avtaler og kontrakter Utarbeide standarder i henhold til beste praksis innen fagområdet Sette krav til og bidra i utvikling og gjennomføring av forbedringsprosesser ved anlegget Din Profil: Teknisk fagskole/høyskole innen Automasjonsteknikk / Digital teknikk eller annen relevant erfaring. Fordel med erfaring innen bruk av Siemens S7 og PCS7 Erfaring fra feilsøking på instrument- og automasjonssystemer Erfaring med forbedringsmetodikk som legger til rette for en prestasjonskultur Evne å arbeide strukturert og selvstendig Teamorientert med gode kommunikasjons- og relasjonsferdigheter Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig   Søker må ha sertifikat for personbil. I stillingen må det påregnes noe utkalling. Vi vektlegger personlige egenskaper som samsvarer med våre verdier; kompetent, ansvarlig og nyskapende. Statkraft forvalter kritisk infrastruktur og tjenester i flere land. Vi gjennomfører bakgrunnssjekk på kvalifiserte søkere før ansettelse.  Statkraft tilbyr: Faglig og personlig utvikling i et konsern i vekst Et godt arbeidsmiljø preget av kompetanse, ansvarlighet og nyskaping Mangfold med hensyn til kjønn, alder og kulturell bakgrunn Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger
22.10.2019 Trondheim
HR i Skattedirektoratet utøver arbeidsgiverrollen på vegne av Skattedirektøren og sikrer at etaten har en strategisk HR-funksjon som understøtter etatens virksomhetsstrategi og målbildet. Enheten utvikler og forvalter standarder for prosesser og kvalitet på sentrale leveranser for HR i hele etaten for å sikre god og enhetlig praksis på området. Vi har flere spennende prosjekter på gang og søker en effektiv medarbeider til å bistå inn i noen av disse. Du må raskt kunne sette deg inn i nye oppgaver og Skatteetatens organisasjon. Stillingen er et engasjement på 1 år, med mulighet for forlengelse. Arbeidsoppgaver Arbeidsoppgavene vil primært være knyttet til deltakelse inn i prosjekter. Sentrale oppgaver vil være knyttet til prosessledelse, utvikling og gjennomføring av opplærings- og kompetansetiltak for ledere og medarbeidere, utarbeidelse av presentasjoner og ulike kommunikasjonsaktiviteter. Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på masternivå, helst med HR-faglig retning   erfaring fra deltakelse i endringsprosjekter  erfaring fra gjennomføring av opplærings- og kompetansetiltak erfaring fra offentlig virksomhet, gjerne Skatteetaten Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner bygge gode relasjoner til ledere og nøkkelpersoner på ulike nivåer høy arbeidskapasitet  engasjert og løsningsorientert Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger.  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – 700 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
22.10.2019 Oslo
Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på. Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor. Arbeidsoppgaver veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr husdrift og lettere vaktmesteroppgaver som avfallshåndtering, varemottak, flyttinger osv. oppgaver innen fysisk sikkerhet og brannvern bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen Kvalifikasjoner relevant utdanning på minimum videregående nivå  erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem erfaring fra eiendomsdrift god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid førerkort klasse B fordel å kunne håndtere MS Office Personlige egenskaper normalt god fysikk strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig. kan arbeide selvstendig og i team løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant må trives i tilbyderrollen forbedringsorientert  Personlige egenskaper vil tillegges vekt Vi tilbyr kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Noe reisevirksomhet må påregnes    Stillingen lønnes som Førstekonsulent (1408), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. For søkere med høyere utdanning kan innplassering i annen stillingskode vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Arbeid utenfor ordinær arbeidstid (0800 - 1545) må påregnes i perioder.     Tiltredelsestidspunkt etter avtale. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.    Generelt: Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette.Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten. 
22.10.2019 Bodø
Det er ledig en fast stilling som skattejurist/seniorskattejurist i avdeling for Skattekriminalitet, seksjon 3, gruppe 2 Bodø. Seksjon 3 skal avdekke grov skattekriminalitet og arbeider ofte med store og kompliserte saker innenfor skatte- og avgiftsområdet. Nedslagsfeltet er i hovedsak Nord-Norge, men enheten jobber også med enkeltsaker/sakskompleks i resten av landet. Enheten består av 21 medarbeidere og er sammensatt av jurister, revisorer og økonomer. Skattekriminalitet jobber i storgrad tverretatlig, særlig i samarbeid med politiet. Du vil jobbe både selvstendig og i team sammensatt av revisor/kontrollør og jurist. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til denne elektroniske søknaden Arbeidsoppgaver aktiv deltakelse i planlegging og gjennomføring av kontroller i tverrfaglige team behandle rapporter og skrive varsel og vedtak innenfor skatte og avgiftsområdene klagebehandling utferdigelse av anmeldelser til politiet deltakelse og tilrettelegging i forbindelse med eventuelle rettssaker faglig støtte innenfor seksjonens arbeidsområder Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap erfaring fra arbeidsområdet eller erfaring med saksbehandling fra annen offentlig virksomheter en fordel Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner engasjert og initiativrik god til å uttrykke deg skriftlig og muntlig godt humør og evne til å skape et godt arbeidsmiljø evne til å arbeide selvstendig Vi tilbyr muligheten for å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og stort fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid en raus personalpolitikk trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som skattejurist (kode 1413) fra kr 500 000 - kr 650 000 eller seniorskattejurist (kode 1501) fra kr 575 000 - kr 750 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks måneder regnes som prøvetid.
22.10.2019 Bodø
HR stab i divisjon Innsats søker en jurist som motiveres av å jobbe med ulike problemstillinger knyttet til arbeidsgiverrollen. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver rådgi og bistå ledere i personalspørsmål og arbeidsrettslige problemstillinger   ha en sentral rolle i samarbeidet med tillitsvalgte    sikre etterlevelse av gjeldende lover og avtaler  bidra til gjennomføring av forbedringstiltak   delta i relevante prosjekter etter behov Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap dokumentert erfaring fra tilsvarende arbeid fordel med erfaring fra offentlig virksomhet og kjennskap til statlig avtaleverk (HA/HTA) interesse og motivasjon for arbeidsrett og samhandling innenfor HR-området Personlige egenskaper analytisk og med evne til å vurdere ulike problemstillinger evne til å jobbe selvstendig men trives også i team strukturert og evner å prioritere mellom ulike oppgaver kvalitets- og leveranseorientert gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid samt trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 550 000 til kr 750 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes.
22.10.2019 Oslo
Vis alle 20.180 ledige stillinger

Nedre Eiker kommune ligger i hjertet av Østlandet! Innenfor én time fra kommunen når du alt som det sentrale østlandsområdet har å tilby. Drammenselva renner igjennom kommunen, som grenser til Drammen og Lier i øst og Øvre Eiker og Modum i vest. Vi preges av et aktivt organisasjons- og idrettsliv og satsing på bl.a. miljø, helse og eldreomsorg. I dag bor det ca 24.000 innbyggere her og vi er en kommune i vekst! Vi er også midt i en spennende forberedelsestid med hensyn til kommunesammenslåing i 2020 med Drammen og Svelvik. Les mer her

Les mer om Nedre Eiker kommune

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon26 Presentasjon av stillingen:
Vi har behov for å øke staben og søker deg som er fleksibel, har høy arbeidskapasitet og som gjerne yter det lille ekstra. Til gjengjeld får du gode og dyktige kollegaer med faglig fokus, i en spennende og variert hverdag.
Høres dette ut som noe for deg, så søk da vel!

Arbeidsoppgaver

  • Målrettet miljøarbeid
  • Benytte kartleggingsverktøy
  • Utarbeide tiltak, tilrettelegge for mestring og utvikling
  • Evaluere og saksutrede tjenester
  • Aktiv i arbeidet med kapittel 9 (Rettsikkerhet ved bruk av tvang og makt)
  • Koordinator med ansvar for individuell plan
  • Ha tjenesteansvar for enkeltbrukere
  • Veilede annet miljøpersonell
  • Samarbeid med nettverk og eksterne samarbeidspartnere, spesialisthelsetjeneste
  • Medikamenthåndtering
  • Ledsage ved legebesøk
  • Ledsage i svømmehall

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som vernepleier
  • Erfaring fra målgruppen er en fordel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Gode IKT-ferdigheter
  • Førerkort kl B (manuell og automat)
  • Må kunne ledsage i svømmehall
  • Gyldig politiattest må fremlegges ved ansettelse

Personlige Egenskaper

  • Har fokus på kompetanse og kvalitet
  • Tar initiativ og er pådriver i prosesser
  • Kan jobbe like godt selvstendig som i team
  • Er lojal overfor beslutninger
  • Er tydelig og evner og beslutte og delegere
  • Har tro på et tverrfaglig samarbeid
  • Har fokus på ivaretakelse av egen helse

Vi tilbyr

  • 100% fast stilling som vernepleier
  • Turnus med arbeid hver 3. helg
  • Kompetansegruppe kapittel 9
  • Jevnlige møter for virksomhetens miljøterapeuter
  • Godt og stabilt arbeidsmiljø, preget av humor og glede
  • Medlemskap i KLP
  • Bedriftsavtale for ansatte ved Stamina/Akropolis
  • Ansattfordel ved Eknesbadet og Drammensbadet

Kontaktinformasjon

Lena Lundberg, Avdelingsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Krokstadelva

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Nedre Eiker kommune

Stillingsbrøk: 100% Fast Antall stillinger: 1 Søknadsfrist: 22.09.2019

For elektronisk søknadsskjema:





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Nedre Eiker kommune