<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Erfaren akustiker som ønsker nye utfordringer? Norconsult

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Norconsult tilbyr akustikk rådgivertjenester over hele landet og har behov for flere rådgivere som kan jobbe med bygningsakustikk. Har du lyst på nye utfordringer og har du i løpet av sommerferien tenkt på å kunne flytte nærmere hjem og familie, da er dette noe til deg!

Bygg og eiendom er et sterkt voksende markedsområder for Norconsult. Akustikk er et viktig fagområde innen dette markedsområdet. Vi har den siste tiden fått en rekke interessante og utfordrende oppdrag og legger opp til sterk vekst i løpet av de kommende årene.

I den forbindelse søker vi etter deg som har ambisjoner om å være med å videreutvikle akustikkmiljøet i Norconsult som en del av en slagkraftig organisasjon. Du har med fordel minst 5 års erfaring innenfor bygningsakustikk. Du vil være en del av akustikkmiljøet i Norconsult som er en betydelig aktør innen akustikkrådgivning i Norge og Norden. Fagmiljøet består nå av cirka 50 rådgivere, fordelt på kontorene i Sandvika, Tønsberg, Levanger, Stjørdal, Trondheim, Voss, Hamar, Göteborg og Stockholm.

Stillingen vil kunne by på varierende arbeid. Du vil være oppdragsleder eller fagansvarlig i ulike oppdrag i forbindelse med prosjektering, lydtekniske beregninger / teoretiske analyser, samt lydmålinger i felt, i hovedsak knyttet til rom- og bygningsakustikk. Du vil også delta i tverrfaglige team og løser de utfordringer vi til enhver tid har påtatt oss. Som ansatt i Norconsult vil du delta i vårt faglige nettverk innen akustikk-rådgivning, der vi utveksler faglig kunnskap, arbeidsmetoder og verktøy på tvers av kontorer innad i organisasjonen. Som kompetansedelingstiltak arrangeres det blant annet fagseminarer og videokonferanser om utvalgte temaer. Vi har svært varierte oppgaver, og gode karrieremuligheter både innen fag og ledelse.

Ansettelsen vil i utgangspunktet være knyttet til de kontorene vi allerede har akustikk, fortrinnsvis i Sandvika eller Hamar, men arbeidssted kan diskuteres.

Norconsult har kontorer i hele Norge og er åpen for at folk kan jobbe der de ønsker å bo.

For oss er det viktig at du:

  • Har relevant utdannelse på universitets- eller høgskolenivå
  • Har relevant arbeidserfaring og minimum 5 års erfaring fra akustisk rådgiving eller annen relevant virksomhet
  • Har god erfaring med bruk av ulike beregningsprogram for bygningsakustikk
  • Viser et stort engasjement for akustikk.
  • Er engasjert, kreativ, fleksibel og ansvarsbevisst
  • Er initiativrik og selvstendig
  • Er målrettet og resultatorientert
  • Har gode samarbeidsevner
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Hos oss får du:

  • Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag
  • Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger
  • Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi
  • Fleksibel arbeidstid
  • Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat
  • Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift
  • Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser
  • Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m.

Innsendelse av søknad:
Søknad med CV, vitnemål og attester kan sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Ta gjerne uforpliktende kontakt med avdelingsleder akustikk Ivonne Verstappen.

Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Hei! Er du på utkikk etter en sommerjobb som gir deg muligheten til å redde liv og reise rundt i hele landet?  Vi ser etter flinke folk til å bli med på vår sommerkampanje, og du kan søke fra nesten hvor som helst - Oslo, Trondheim, Tromsø, Bergen, Stavanger, Gjøvik  - ja, kort og godt så lenge du bor i nærheten av en flyplass og kan bli med på ukeslange reiser, så kan du søke.  Lønnen er på 190 kr i timen, og vi dekker reisetid og matpenger på reiser. Og du skal få lov til å reise - vi ønsker å besøke alt fra Lofoten til Sognefjorden, for å finne nye faste giverer til Stiftelsen Norsk Luftambulanse.  Vi i Stiftelsen Norsk Luftambulanse arbeider hardt hver eneste dag for å forbedre akutthjelpen i landet vårt, og nå leter vi etter DEG som kan hjelpe oss å klare dette. Stiftelsen Norsk Luftambulanse er en ideell organisasjon som fullt ut er finansiert av privat innsamlede midler fra enkeltpersoner og støttebedrifter. De fleste som støtter oss blir med etter et møte med en feltverver på dør eller på en stand. Vi hadde ikke klart arbeidet vårt om det ikke var for et team med flotte ververe som får samlet inn penger så vi kan fortsette med våre prosjekt. Nå har du muligheten til å bli en del av dette teamet og bidra til at vi får reddet flere liv i hele Norge.Vi søker personer som har mulighet til å være med på vår sommerkampanje, og kan jobbe minst 7 uker fra sen mai - august. Det vil også være mulighet til tidlig oppstart og forlengelse etter sommeren, dersom du kan jobbe i Oslo, Bergen, Trondheim eller Tromsø. Alle reisene i løpet av sommeren blir dekt, og vi skal  banke på dører på både land og strand og få fram givergleden til hele det norske folk. Jobben går ut på å snakke med folk, både på dør og på gata, og forklare de hvorfor jobben vi gjør fortjener deres penger. Man blir altså veldig flink på å snakke mye og å overtale i denne jobben. Man må være forberedt på å jobbe i all slags vær, møte mange forskjellige mennesker og få en del avslag i denne jobben, så pågangsmot vil absolutt være en fordel!Vanlig arbeidstid er fra kl. 15 til 21. Man vil være på reise hele sommeren, hvor man ofte enten er borte fra man-fre eller er borte i to uker og kan tilbringe helgen sammen på et flott området i Norge, hvor man f.eks. kan overnatte på trolltunga eller nyte midnattssola fra toppen av et fjell. Man vil altså være borte store deler av sommeren og bo tett sammen med andre mennesker, så dette kan vi en intens men utrolig kul sommer! Vi syns det er viktig at man skal trives i jobben, så vi oppfordrer veldig til at man kan finne på noe sosialt med kollegaene sine før og etter jobb når man er på tur (og når man ikke er på tur for den del!). Dette er en jobb for utadvendte, hyggelige typer så mangel på gode kollegaer skal det ikke være. Vi ønsker å ha et arbeidsmiljø hvor man gleder seg til å komme på jobb og hvor man kan finne venner som kan vare livet ut. Krav til søkere Søkeren er over 18 år Kommuniserer godt på norsk muntlig Referanser er ønskelig. Tidligere arbeidsgivere eller kollegaer vil bli kontaktet Førerkort er ønskelig (men ikke et krav) Må være i fysisk form til å gå hele dagen Hvem er du? Du har mulighet til å reise hele sommeren og jobbe ettermiddag fra kl 15-21 Du har lett for å bygge relasjoner og skape tillit til andre Du er organisert og målrettet Du er løsningsorientert, samvittighetsfull og kvalitetsbevisst Du er samarbeidsvillig og liker å jobbe i team Du er et tydelig, engasjert og et positivt forbilde Du har pågangsmot og en positiv innstilling Du liker å reise og klarer å bo tett med andre mennesker Du takler både varmt og kaldt vær og lar deg ikke stoppe av litt uvær Vi tilbyr: Nye venner og opplevelser Muligheten til å se hele Norge mens man er på jobb Mulighet til å starte i jobben allerede nå, enten som deltid eller fulltid, og mulighet for forlengelse etter sommeren Et engasjerende og oppløftende arbeidsmiljø  En arbeidsplass med ansvarsoppgaver hvor du og din innsats blir satt stor pris på Opplæring og arbeidserfaring innen salg, kommunikasjon og organisasjonsarbeid Konkurransedyktig timelønn - 190 kr  Alle reiseutgifter dekkes Mulighet til å bli godt kjent med Stiftelsen Norsk Luftambulanses arbeid Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt! Prosjektleder for sommerkampanjen, Emilie Tingstad på telefon 95946796 eller på e-post emilie.tingstad@norskluftambulanse.no ELLER Leder for feltverving, Jon Magne Kleiven på telefon 900 34 583 eller på e-post: jon.magne.kleiven@norskluftambulanse.noVi ser frem til å høre fra deg! SØK HER
28.01.2020 Oslo, Tromsø, Trondheim, Bergen
Stiftelsen Norsk Luftambulanse trenger feltververe til deltidsjobb i Bergen. Dette er en stilling som passer bra for deg som er på utkikk etter en flott jobb å ha ved siden av studiene dine eller bare søker en givende ettermiddagsjobb. På sommeren vil det være muligheter for å jobbe fulltid dersom det skulle være interessant og bli med på reiser rundt i landet. Normal arbeidstid er ukedager fra 15:00 - 21:00, lørdag 11:00 -1700. Timelønn er fast på 190 kr. per time. Reisetid og matpenger ved lengre reiser tilkommer.Oppstart snarest. Ansetter fortløpende. Ulykker og plutselig sykdom skjer ofte langt fra nærmeste sykehus. Siden 1978 har Stiftelsen Norsk Luftambulanse jobbet for en stadig bedre pasientbehandling utenfor sykehus og for å bringe den beste behandlingen raskest mulig ut til pasienten. Stiftelsen Norsk Luftambulanse er hovedsakelig finansiert av private givere og vi jobber kontinuerlig med å tiltrekke oss enda flere givere.Nå ser vi etter deg som ønsker en spennende jobb i Bergen og som sammen med oss ønsker å bidra til at vi sammen kan redde enda flere liv og gjøre alt som trengs for å trygge pasienten! Som feltverver i Stiftelsen Norsk Luftambulanse vil du jobbe i team. Du vil være en svært viktig og sentral person i organisasjonen, for uten deg vil ikke resten kunne gjøre det livreddende arbeidet vi gjør. Du vil få muligheten til å møte mange hyggelige mennesker, lære masse om akutthelsetjenesten og ideell sektor og om ønskelig vil du også få mulighet til å reise i hele Norge,. Arbeidsoppgavene består i hovedsak i å overbevise private givere til å støtte Stiftelsen Norsk Luftambulanse med et månedlig valgfritt beløp, og den primære arbeidsteknikken vil være å gå dør til dør, samt å stå på stands i blant.Dersom du kjenner deg igjen i flere av følgende punkter, kan du være akkurat den vi er på jakt etter: Du er over 18 år Du kommuniserer godt på både norsk og engelsk Du har erfaring fra- eller har gode evner innen salg, innsamling eller direkte kundebehandling. Du trives godt i samtale med andre mennesker Du liker å reise Du er ansvarsfull og pålitelig Du er resultatorientert Du har lyst og vilje til å representere en sterk og populær merkevare  Du har lyst til å jobbe hardt for å oppnå både teamets og egne målsetninger Du har mulighet til å jobbe ettermiddag og kveld, to til fem dager i uken.   Vi tilbyr:  Fast, konkurransedyktig timelønn 2-5 arbeidsdager i uken En meningsfull jobb Arbeidserfaring fra markedsarbeid i en av Norges største ideelle organisasjoner Opplæring og arbeidserfaring innen salg og organisasjonsarbeid Gode kollegaer i et bra arbeidsmiljø der alt vi gjør handler om å redde liv og helse. Gode forsikrings- og pensjonsordninger Alle reiseutgifter dekkes  Attest og mulighet for å være med på vår sommerkampanje: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=168269073 Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt! Regional koordinator, Emilie Tingstad på telefon 95946796 eller på e-post emilie.tingstad@norskluftambulanse.no ELLER Leder for feltverving, Jon Magne Kleiven på telefon 900 34 583 eller på e-post jon.magne.kleiven@norskluftambulanse.noVi ser frem til å høre fra deg! SØK HER
08.02.2020 Bergen
Gjennom flere år med formidabel vekst, har Sector Alarm befestet sin posisjon som den mest ekspansive trygghetsleverandøren i Europa. Vi ser etter to sikkerhetsrådgivere som skal bidra til at veksten fortsetter i området Follo. Du vil være sikkerhetsseksperten, og ditt ansvar er å gi kunden gode råd og veiledning for at de skal få den tryggheten de søker, gjennom Sector Alarm sine sikkerhetsløsninger.  I rollen vil du montere våre alarmløsninger for både privat- og bedriftsmarkedet, hvor du vil treffe nye mennesker hver dag. Kundenes behov er ulike og løsningene som blir presentert av deg vil derfor variere. Dine hovedoppgaver vil være: Installasjon av alarmanlegg og skreddersy en god løsning for kunden Service og vedlikehold av eksisterende alarmanlegg samt oppgradering ved behov Ansvar for utstyr og lager i egen bil samt logistikk mot lokal lagerplass Som sikkerhetsrådgiver må du evne å kombinere rådgiving og salg samt kundepleie og tekniske oppgaver. Stillingen er en del av driftsavdelingen vår, og vil rapportere til regional driftssjef. Hvem ser vi etter: Til stillingen som Sikkerhetsrådgiver ser vi etter deg som er svært samarbeidsvillig, serviceorientert og som har kundens behov i fokus. Du bør være proaktiv, lærevillig og legge inn en ekstra innsats når det trengs. Man vil være en del av et miljø med høyt arbeidstempo og det er viktig at du trives med dette. Som person er du pålitelig, strukturert og selvgående. Å inneha en god innstilling til fleksibilitet er også viktig, da det kan bli endringer i oppdrag i løpet av dagen. Er du en kremmer med et sunt konkurranseinstinkt og sans for salg, vil belønningen øke i samme takt. På denne måten er du i stor grad din egen lykkes smed. I stillingen som sikkerhetsrådgiver kreves det: Førerkort, klasse B Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk At du er praktisk anlagt. Det er en fordel om du har teknisk interesse Tidligere erfaring med salg og kundepleie veier tyngre og er en fordel At du har tilfredsstillende vandel. Den som ansettes må fremskaffe en uttømmende politiattest. Vi vil bistå deg i denne prosessen Sector Alarm kan tilby: Vi kan tilby deg en variert arbeidsdag, et meget godt arbeidsmiljø, med dyktige kolleger med lidenskap for trygghet. Hos oss kan du være trygg på at du vil få grundig opplæring gjennom vårt opplæringsprogram, og vi har fokus på intern utvikling med egne utviklingsprogram. Du vil ha en firmabil til disposisjon etter avtale samt svært gode lønnsbetingelser med fastlønn og provisjonsordning. Du vil oppleve utviklingsmuligheter i et selskap med sterk internasjonal vekst. Søknadsfristen er satt til 1. mars, men søknader behandles fortløpende og aktuelle kandidater inviteres til intervju. Oppstartsdato avtales nærmere. Har du spørsmål eller trenger ytterligere informasjon, er du velkommen til å ta kontakt med Recruitment Specialist, Celin Voldsæter på telefon 926 26 253.
14.02.2020 Østfold
Stiftelsen Norsk Luftambulanse søker etter ildsjeler som ønsker å bidra til vårt arbeid med å optimalisere norsk akuttmedisin. Feltververne våre er ambassadører for organisasjonen. Det er viktig for oss at de fremstår som imøtekommende og er oppdaterte på vårt arbeid da deres hovedoppgave er å verve nye givere til våre forsknings- og utviklingsprosjekter. Dette arbeidet foregår hovedsakelig ved oppsøkende salg fra dør-til-dør kl 15:00-21:00. Av og til ved å stå på stand kl 10:00-16:00. På en vanlig arbeidsdag som feltverver jobber man sammen med teamet sitt i et gitt område. Man går enten alene eller sammen med en kollega. Teamleder er ansvarlig for teamet og det forventes at man respekterer og følger instruksjoner fra han/henne.Jobben er både preget av trivelige overraskelser og goder som å bli bedt inn på kaffe hos Ola og Kari Nordmann, men også av ustabilt vær og mindre hyggelige møter. Det er derfor viktig at du som feltverver ikke lar deg knekke av motstand, men har godt med pågangsmot og bidrar til motivere og inspirere dine kolleger. Som feltverver for omreisende team i Stiftelsen Norsk Luftambulanse vil du reise rundt i Norge hver uke. Etter en liten stund vil du nok bli veldig godt kjent med dine kolleger, da dere vil bo tett på hverandre og jobbe sammen som team for å nå satte mål. Kanskje vil du anerkjenne dem som din andre familie? Arbeidsoppgaver Være en god ambassadør for Stiftelsen Norsk Luftambulanse Følge reiseplanen og respektere Teamlederens instrukser for arbeidsdagen Jobbe aktivt for at teamet oppnår sine mål Rapportere daglig til nærmeste leder Fremstå som en god kollega: respektere arbeidstiden, ha riktig utstyr på jobb og være oppdatert på Stiftelsen sitt arbeid Vi tilbyr Opp til 100% stilling i et engasjerende og oppløftende arbeidsmiljø En humanitær arbeidsplass som setter pris på ditt engasjement Konkurransedyktig timelønn (190 kr) Dagpenger og dekker alle reiseutgifter  Gode forsikrings- og pensjonsordninger Mulighet til å bli godt kjent med Stiftelsen Norsk Luftambulanses livsviktige arbeid Opplæring og arbeidserfaring innen salg, kommunikasjon og organisasjonsarbeid Kvalifikasjonskrav Du er over 18 år Du kommuniserer godt på norsk og engelsk  Du er i god nok fysisk form til å kunne gå og stå hele arbeidsdagen Ønskelig kompetanse Du har førerkort klasse B Ønskelige egenskaper og interesser Du tar utfordringer på strak arm Du fremstår som tillitsvekkende og er dyktig på relasjonsbygging Du er samarbeidsvillig og trives med teamarbeid  Du er organisert og løsningsorientert Du er kvalitetsbevisst og målrettet Du liker å reise Spørsmål om stillingen?Kontakt vår leder for feltverving, Jon Magne Kleiven  Tlf: 900 34 583E-post: jon.magne.kleiven@norskluftambulanse.noVi gleder oss til å bli kjent med deg! SØK HER
14.02.2020 Norge
Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg og hjemmetjenester.  I den forbindelse er vi i behov av ferievikarer og ekstravakter til våre avdelinger innen virksomhetene psykiatri/utviklingshemming i Innlandet. Avdelingene varerier i størrelse og har brukere med ulike utfordringer. Avdelingen det primært søkes vikarer for, er lokalisert på Brøttum og Moelv, men det kan være aktuelt med andre boliger i vårt distrikt også. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester gjennom høyt faglig fokus i alle ledd. Vi søker derfor faglig engasjerte og nytenkende personer som har lyst til å være med på å etablere avdelingene våre. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Dine oppgaver hos oss vil være daglig oppfølging og aktivisering av brukere gjennom primærkontaktansvar, utarbeidelse av tiltaksplaner, eventuell somatisk oppfølging, kontakt med helsevesen og spesialisthelsetjeneste med mere. Ansvarsområder og oppgaver vil samsvare med den enkeltes kompetanse og erfaring.   Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap danner grunnlaget for arbeidet og tjenesten vi tilbyr, og vi forventer at vårt personell deler disse verdiene.   Kvalifikasjoner:  du har erfaring fra arbeid med miljøterapi og mennesker med utfordrende adferd   evne til å jobbe målrettet kompetanse og erfaring fra arbeid med tiltaksplaner  god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne  gode samarbeidsevner Førerkort kl.B  Personlige egenskaper: du har gode relasjonelle ferdigheter du ønsker å gjøre en forskjell i brukernes liv du er målrettet, løsningsorientert og engasjert du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø  du har gode holdninger og verdier du er trygg, tydelig og omsorgsfull Vi tilbyr:  ferievikariater  stilling som vikar 12-timersturnus medleverturnus  lønn etter gjeldene avtaler og kvalifikasjoner engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø intern opplæring og kursing Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
14.02.2020 Ringsaker
Vi er stolte og ydmyke over at kundesenteret vårt i Spania har blitt kåret til årets beste kundeservice i åpen klasse. Dette beviser at gode kundeopplevelser er svært viktig for Sector Alarm! Kundesenteret har holdt til i Spania i over 10 år, og består av et internasjonalt arbeidsmiljø, hvor vi jobber side om side med våre svenske, finske, franske og spanske kollegaer. Fra Fuengirola, utenfor Malaga skapes de gode kundeopplevelsene. Arbeidsoppgaver: Hovedoppgaven din er å forsterke den fornøyde kundemassen vår, yte god service og gi veiledning til alle våre kunder. Behandle tekniske spørsmål og brukerveiledning på alarmanleggene våre Besvarelse på faktura- og abonnementsspørsmål samt andre generelle henvendelser Booking av nyinstallasjon, service og batteribytte hos kunden Velkomst- og oppfølgingssamtaler ut til kundene Vi jobber mandag til fredag, og vi er tilgjengelige for våre kunder mellom kl. 08:00-19:00. Da vi jobber i ulike skift, varierer arbeidstiden noe. Hva kan vi tilby: Vi bistår med innhenting av nødvendige papirer som NIE/arbeidstillatelse og Seguridad Social God onboarding og et opplæringsprogram på 3 uker Gratis frokost og lunsj hver dag i vår egen kantine Hyggelig, inkluderende og sosialt arbeidsmiljø Sosiale aktiviteter for alle ansatte Personlig utvikling og karrieremuligheter Stillingen som kunderådgiver krever: Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig At du er komfortabel med PC og telefon som arbeidsverktøy Målbevissthet og trives med å jobbe i et åpent landskap Erfaring med kundekontakt og kundehåndtering Lærevillighet og selvgåenhet Tilfredsstillende vandel. Du må kunne fremskaffe tilfredsstillende uttømmende politiattest. Vi må bistå deg i denne prosessen. Hvis du vil lese mer om kundeserviceprisen, kan du lese pressemelding fra NTB her. Ta gjerne kontakt med Recruitment Specialist Celin Voldsæter for mer informasjon, enten på epost eller tlf. Søknader behandles fortløpende og aktuelle kandidater inviteres til samtale.
14.02.2020 Spania
DPS Groruddalen (GDPS) Akershus universitetssykehus HF Vi søker SEKSJONSLEDER, 1-års vikariat til Seksjon for gruppeterapi  Seksjon for gruppeterapi ved Groruddalen DPS holder til i Jerikoveien 28 B i Alna bydel. Seksjonen består av tverrfaglig team.Seksjonens målgruppe er pasienter med personlighetsforstyrrelser og relasjonstraumer. Vi tilbyr gruppeterapi og kurs i kombinasjon med individualterapi. Vårt gruppetilbud er faglig forankret innenfor psykodynamisk retning og består av samtalegrupper, grupper med ekspressiv terapitilnærming. Vi har også mentaliseringsbasert gruppetilbud for pasienter med emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse og gruppetilbud med metakognitivt fokus for pasienter med unnvikende personlighetsforstyrrelse. Våre psykoedukative kurs har fokus på mentalisering og håndtering av traumesymptomer. DPS Groruddalen gir spesialisthelsetjenester innen psykisk helsevern for voksne i bydelene Alna, Grorud og Stovner, samt Nittedal kommune.DPS Groruddalen består av 7 polikliniske enheter lokalisert i Jerikoveien (Alna) og Rosenbergveien (Grorud), i tillegg til døgnenhet lokalisert på Skytta. Arbeidsoppgaver Personal- og lederansvar Ansvar for kompetanse- og utviklingsplaner Møteledelse av seksjonens faste møter Seksjonsleder inngår i DPS' ets ledergruppe Klinisk arbeid Kvalifikasjoner Ledererfaring/ lederutdannelse Norsk autorisasjon Erfaring fra DPS Erfaring fra Gruppeterapi Personlige egenskaper Evne til å kommunisere godt med sine medarbeidere og samarbeidspartnere Nøyaktig, evne til å arbeide i team og selvstendig Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Utfordrende arbeidsoppgaver Mulighet for å bidra til utvikling av tjenestetilbudet Positivt arbeidsmiljø med godt fagmiljø Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass
10.02.2020 Oslo
Do you want to shape our story with your personality, expertise and ambitions? At Hydro we are a global family of 35 000 people that extract, produce, shape and reuse the world’s most flexible and sustainable metal into infinite innovations and applications.Hydro is a worldwide leader in rolled aluminium products, annually supplying around 1 million metric tons of rolled products, created by a workforce of 4,600 in Europe, Asia and North America. Building on more than 100 years of experience in rolling and converting, our success relies on a strong network of European rolling mills in Germany and Norway.Rolled Products has high ambitions within Sustainability on the Environment area with a setup of key elements in realizing these ambitions. We are now offering an exciting opportunity to join our plant at Holmestrand to be a driving force to reach our targets on this field and support line management in driving strong environment performanceArea of Responsibility The role entails a lot of interaction with departments in Rolled ProductsMain responsibilities and tasks are: Work with legacy management and ensure compliance of environmental topics, such as emissions to air, water and ground Work together with production/ operations to drive activities and promotion of the sustainability aspect of operation. This is related to initiatives and projects, ranging from energy saving, CO2 reduction to optimization of production methods Have a leading role in audits and environmental reviews, to ensure compliance with regulations and steering documents Work together with finance department on CO2 system, strategy, quota and follow up  Work together with sales organisation to drive and promote sustainability initiatives with regards to product development and certification Provide quality assurance of production site environmental incident and data reporting, to identify and govern key risks Stay up to date on key environmental trends and legislation's Qualifications Master’s degree in environmental fields or other relevant engineering areas Minimum 5 years’ working experience within environmental issues, preferably from industry or research/public institutions Insight in national environmental laws and regulations - good knowledge of Norwegian environmental issues and legislation for quality assurance and expert input is an advantage Strong analytical skills Demonstrated ability to make an impact in a professional setting, through efficient communication and consensus building Proficiency in Norwegian and English, verbal and written As a person, we believe you have a structured and reflected approach towards your deliveries, allowing you to prioritize well and efficiently manage a variety of actions. You successfully collect and analyze detailed facts to build the bigger picture and are proactive and hands-on towards solving problems. You can work independently but thrive when you collaborate with people around you. Additional Information As our Sustainability & Environmental Manager, you will report to Head of HSE.Health, safety, security, and environment (HSE) are an integrated part of Hydro’s daily activities. Our responsibility is to protect the health and safety of our employees and to contribute to the sustainable development of the communities in which we operate. We thus look for employees who will contribute positively to this by their commitment to HSE, their attitude and related actions.Please enclose all relevant transcripts with your application (academic records/diplomas, certificates etc.). Only applications received through our online system will be considered, not via e-mail.As part of our recruitment process, we use Semac for background check.
11.02.2020 Holmestrand
Vis alle 31.841 ledige stillinger

Bli kjent med Norconsult

Les mer om Norconsult

Stillingsbeskrivelse

Norconsult tilbyr akustikk rådgivertjenester over hele landet og har behov for flere rådgivere som kan jobbe med bygningsakustikk. Har du lyst på nye utfordringer og har du i løpet av sommerferien tenkt på å kunne flytte nærmere hjem og familie, da er dette noe til deg!

Bygg og eiendom er et sterkt voksende markedsområder for Norconsult. Akustikk er et viktig fagområde innen dette markedsområdet. Vi har den siste tiden fått en rekke interessante og utfordrende oppdrag og legger opp til sterk vekst i løpet av de kommende årene.

I den forbindelse søker vi etter deg som har ambisjoner om å være med å videreutvikle akustikkmiljøet i Norconsult som en del av en slagkraftig organisasjon. Du har med fordel minst 5 års erfaring innenfor bygningsakustikk. Du vil være en del av akustikkmiljøet i Norconsult som er en betydelig aktør innen akustikkrådgivning i Norge og Norden. Fagmiljøet består nå av cirka 50 rådgivere, fordelt på kontorene i Sandvika, Tønsberg, Levanger, Stjørdal, Trondheim, Voss, Hamar, Göteborg og Stockholm.

Stillingen vil kunne by på varierende arbeid. Du vil være oppdragsleder eller fagansvarlig i ulike oppdrag i forbindelse med prosjektering, lydtekniske beregninger / teoretiske analyser, samt lydmålinger i felt, i hovedsak knyttet til rom- og bygningsakustikk. Du vil også delta i tverrfaglige team og løser de utfordringer vi til enhver tid har påtatt oss. Som ansatt i Norconsult vil du delta i vårt faglige nettverk innen akustikk-rådgivning, der vi utveksler faglig kunnskap, arbeidsmetoder og verktøy på tvers av kontorer innad i organisasjonen. Som kompetansedelingstiltak arrangeres det blant annet fagseminarer og videokonferanser om utvalgte temaer. Vi har svært varierte oppgaver, og gode karrieremuligheter både innen fag og ledelse.

Ansettelsen vil i utgangspunktet være knyttet til de kontorene vi allerede har akustikk, fortrinnsvis i Sandvika eller Hamar, men arbeidssted kan diskuteres.

Norconsult har kontorer i hele Norge og er åpen for at folk kan jobbe der de ønsker å bo.

For oss er det viktig at du:

  • Har relevant utdannelse på universitets- eller høgskolenivå
  • Har relevant arbeidserfaring og minimum 5 års erfaring fra akustisk rådgiving eller annen relevant virksomhet
  • Har god erfaring med bruk av ulike beregningsprogram for bygningsakustikk
  • Viser et stort engasjement for akustikk.
  • Er engasjert, kreativ, fleksibel og ansvarsbevisst
  • Er initiativrik og selvstendig
  • Er målrettet og resultatorientert
  • Har gode samarbeidsevner
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Hos oss får du:

  • Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag
  • Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger
  • Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi
  • Fleksibel arbeidstid
  • Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat
  • Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift
  • Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser
  • Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m.

Innsendelse av søknad:
Søknad med CV, vitnemål og attester kan sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Ta gjerne uforpliktende kontakt med avdelingsleder akustikk Ivonne Verstappen.

Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • FEB 23
    2020
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Norconsult