Ledig stilling

Intility søker Support-teknikere Intility

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Intility er i sterk vekst og søker flere dyktige medarbeidere til vår supportavdeling, Technical Services. Ønsker du å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere? Brenner du for IT og ønsker å bygge en langsiktig karriere innen teknologi, er dette muligheten du ikke kan gå glipp av.

Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 300 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce. 

Intility kjennetegnes ved høy kvalitet og fornøyde sluttbrukere. Technical Services har høy løsningsgrad og rask responstid takket være over 40 serviceorienterte teknikere som supporterer våre kunder 24/7/365. Vi er på jakt etter deg som er like ansvarsfull og dedikert som dagens teknikere, og som er villig til å jobbe hardt og få ting gjort. I Intility er det kort vei fra Technical Services til spesialiserte fagavdelinger, noe som sørger for rask løsningstid og bratt lærekurve for deg.

Du er flink til å prate for deg, og møter kunder og medarbeidere på en profesjonell måte via telefon, chat, e-post og i møter. Du har interesse av å lære deg nye ting, samtidig som du har teknisk forståelse å bygge videre på. Som tekniker i Technical Services vil du møte stor variasjon av utfordringer, noe som vil gi deg bred IT-kompetanse og forståelse av vår standardiserte plattformtjeneste

Technical Services samarbeider tett med spesialiserte fagavdelinger for å dra nytte av hverandres kunnskap og optimalisere vårt egenutviklede dokumentasjonssystem. Vi har ingen tradisjonell 1. linje, hos oss blir man kastet ut i det og får bryne seg på tekniske utfordringer fra dag én. På den måten sørger vi for teknisk utvikling, noe som er positivt både for deg og for kunden. Vi kaller det lidenskapelig support!

I Intility er de ansatte vår viktigste ressurs. I løpet av den første tiden som ansatt vil du få grundig opplæring i våre systemer og tjenester. Vi legger også til rette for at dyktige kandidater skal få spesialisere seg i ulike fagområder, og bygge en lang karriere hos Intility. Over 70 % av våre spesialiserte teknikere startet i Technical Services, og vi har alltid et langsiktig perspektiv når vi rekrutterer. 

I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie. 

Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi
  • Har en stor interesse for IT, og et sterkt ønske om å lære deg nye ting
  • Trives med å prate med kunder over telefon, chat og email 
  • Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst
  • Er til å stole på, har god prioriteringsevne, og trives i et hektisk miljø
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper i et skandinavisk språk og engelsk.

Vi tilbyr:

  • Et konsept du vil bli stolt av å representere
  • Dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskapen sin med deg
  • Muligheten for å ta relevante sertifiseringer
  • Kurs og opplæring gjennom Intility Academy
  • Utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én
  • Et energisk miljø med mange sosiale happenings
  • Hard jobbing og mye moro som gjør at du vil glede deg til å gå på jobb
  • Kjernetid: 08.00- 16.00, med muligheter til å jobbe sen-, tidlig-, og helgevakter
  • Mulighet til å etter hvert kunne jobbe en periode på et av våre avdelingskontorer i Trondheim, Bergen eller Stockholm.   

Send oss din søknad, CV og karakterutskrifter/vitnemål.

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

Vi gleder oss til å lese søknaden din! 



Nøkkelord

IT servicedesk, IT helpdesk, Network, AD Active Directory, Support, Office 365, Mobile Devices, Technology, Exchange, OS support, Cloud, Applications, IT

Bransjekategori

IT / Telekommunikasjon / Internett

BransjeSupport

Alternativ bransjekategori

IT / Telekommunikasjon / Internett

Alternativ bransje

Drift av applikasjoner og infrastruktur

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Les mer om Intility

Stillingsbeskrivelse

Intility er i sterk vekst og søker flere dyktige medarbeidere til vår supportavdeling, Technical Services. Ønsker du å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere? Brenner du for IT og ønsker å bygge en langsiktig karriere innen teknologi, er dette muligheten du ikke kan gå glipp av.

Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 300 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce. 

Intility kjennetegnes ved høy kvalitet og fornøyde sluttbrukere. Technical Services har høy løsningsgrad og rask responstid takket være over 40 serviceorienterte teknikere som supporterer våre kunder 24/7/365. Vi er på jakt etter deg som er like ansvarsfull og dedikert som dagens teknikere, og som er villig til å jobbe hardt og få ting gjort. I Intility er det kort vei fra Technical Services til spesialiserte fagavdelinger, noe som sørger for rask løsningstid og bratt lærekurve for deg.

Du er flink til å prate for deg, og møter kunder og medarbeidere på en profesjonell måte via telefon, chat, e-post og i møter. Du har interesse av å lære deg nye ting, samtidig som du har teknisk forståelse å bygge videre på. Som tekniker i Technical Services vil du møte stor variasjon av utfordringer, noe som vil gi deg bred IT-kompetanse og forståelse av vår standardiserte plattformtjeneste

Technical Services samarbeider tett med spesialiserte fagavdelinger for å dra nytte av hverandres kunnskap og optimalisere vårt egenutviklede dokumentasjonssystem. Vi har ingen tradisjonell 1. linje, hos oss blir man kastet ut i det og får bryne seg på tekniske utfordringer fra dag én. På den måten sørger vi for teknisk utvikling, noe som er positivt både for deg og for kunden. Vi kaller det lidenskapelig support!

I Intility er de ansatte vår viktigste ressurs. I løpet av den første tiden som ansatt vil du få grundig opplæring i våre systemer og tjenester. Vi legger også til rette for at dyktige kandidater skal få spesialisere seg i ulike fagområder, og bygge en lang karriere hos Intility. Over 70 % av våre spesialiserte teknikere startet i Technical Services, og vi har alltid et langsiktig perspektiv når vi rekrutterer. 

I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie. 

Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi
  • Har en stor interesse for IT, og et sterkt ønske om å lære deg nye ting
  • Trives med å prate med kunder over telefon, chat og email 
  • Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst
  • Er til å stole på, har god prioriteringsevne, og trives i et hektisk miljø
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper i et skandinavisk språk og engelsk.

Vi tilbyr:

  • Et konsept du vil bli stolt av å representere
  • Dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskapen sin med deg
  • Muligheten for å ta relevante sertifiseringer
  • Kurs og opplæring gjennom Intility Academy
  • Utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én
  • Et energisk miljø med mange sosiale happenings
  • Hard jobbing og mye moro som gjør at du vil glede deg til å gå på jobb
  • Kjernetid: 08.00- 16.00, med muligheter til å jobbe sen-, tidlig-, og helgevakter
  • Mulighet til å etter hvert kunne jobbe en periode på et av våre avdelingskontorer i Trondheim, Bergen eller Stockholm.   

Send oss din søknad, CV og karakterutskrifter/vitnemål.

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

Vi gleder oss til å lese søknaden din! 



Nøkkelord

IT servicedesk, IT helpdesk, Network, AD Active Directory, Support, Office 365, Mobile Devices, Technology, Exchange, OS support, Cloud, Applications, IT

Bransjekategori

IT / Telekommunikasjon / Internett

BransjeSupport

Alternativ bransjekategori

IT / Telekommunikasjon / Internett

Alternativ bransje

Drift av applikasjoner og infrastruktur

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • DES 16
    2019
    21 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
Traineeprogram
Lærlinger

Fakta om Intility