<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Ledig stilling

Forretnings- og teknisk CRM-konsulent CGI Norge AS

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Brenner du for digital endringsledelse og CRM?
Da er du kanskje vår nye forretningskonsulent, eller tekniske CRM-konsulent! 
Hver dag arbeider vi for å hjelpe våre kunder til å bli i bedre rustet til å håndtere kundeinteraksjon, bygge kundelojalitet, samt øke salget og lønnsomheten i sin virksomhet. Ved hjelp av automatisert markedsføring, datadrevet kundeinnsikt, IoT og CRM, sørger vi for relevante og engasjerende dialoger gjennom den digitale kundereisen. Vi åpner for å vri forretningsmodellen fra produkt og enkeltsalg, til mer langsiktige og lønnsomme kundeforhold som vil øke våre kunders konkurransekraft opp mot globale aktører. Stikkord er RPA, analytics, maskinlæring, IoT og samhandling.

Bidra til verdiskapning og økt forretningsverdi
Vi opplever økt etterspørsel av konsulenter som kan realisere framtidens CRM-løsninger, og utvider derfor vårt kjerneteam bestående av forretnings- og tekniske konsulenter. Som konsulent hos oss vil du få muligheten til å delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av CRM-løsninger, primært på Microsoft Dynamics-plattformen. I rollen som forretningskonsulent vil du ha ansvar for hele prosessen fra forretningsanalyse og spesifikasjon av løsning til konfigurering/konvertering og testledelse, og til opplæring og videre kundedialog.

Som teknisk konsulent vil du utgjøre en sentral del av denne prosessen med hovedansvar for konvertering/konfigurering eller utvikling og produksjonssetting, til feilretting og videreutvikling av våre leveranser. Dette arbeidet fordrer at du evner å sette deg inn i og forstå kundens utfordringer, i tillegg til at du sikrer en helhetlig brukeropplevelse på tvers av plattformer og kanaler. Hos oss vil du jobbe i agile team med både kunder og kolleger.

Muligheter for personlig og faglig utvikling 
Som konsulent hos oss blir du en del av et spennende Dynamics 365-miljø i et av Norges ledende konsulentselskaper. Vi kan tilby store utviklingsmuligheter, både personlig og faglig, gjennom deltakelse i kurs- og kompetanseplaner, kurs og sertifiseringer, og ikke minst utfordrende arbeidsoppgaver. Du blir en del av et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, men med faget i sentrum. Våre konsulenter har lang erfaring og kompetanse innen ulike felt, og deler gjerne dette med deg via interne kurs eller andre faglige arrangementer hos oss. Kultur og samhold dyrker vi gjennom bl.a. interne arrangementer - med både sosialt og faglig innhold. Gjennom året arrangeres det også fjellturer, Hackatons, idrettslag, lønningstreff med mer.

Required qualifications to be successful in this role

•Høyere teknisk utdannelse
•Minimum 2 års arbeidserfaring med CRM, og/eller frontend-utvikling med dokumenterte resultater, gjerne med fokus på brukeropplevelse (UX)
•Erfaring med Dynamics 365-plattformen
•Erfaring med andre relevante fagområder er en fordel, eksempelvis analyse, BI, maskinlæring, IoT, RPA og/eller digital samhandling.
•Praktisk erfaring med HTML, CSS, JavaScript og/eller Webservices er et krav hvis du søker rollen som teknisk konsulent.

Du har stor interesse for faget, er nysgjerrig og har ambisjoner om å videreutvikle din kompetanse. Du er en lagspiller og ser verdien av kunnskapsdeling, både internt og eksternt. Resultater er noe du trigges av, og du motiveres i tillegg av å bidra til verdiskapning for dine kunder. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner på norsk da du vil arbeide på prosjekter i offentlig og privat sektor.

Vil du vite mer?
For mer informasjon, kontakt Teamleder CRM Hege Aas 
hege.aas@acando.no eller via telefon 98228403
Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. 

Søknadsfrist: Snarest

What you can expect from us

Build your career with us.

It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. 

At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.

Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.

Learn more about CGI at www.cgi.com.

No unsolicited agency referrals please.

CGI is an equal opportunity employer.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Vi søker deg som har et engasjement for mennesker og ikke er redd for og stå i vanskelige situasjoner. Du vil jobbe med ulike barn og ungdom, noe som krever at du er fleskibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må være arbeidsvillig og engasjert og kunne jobbe selvstendig som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Som vikar hos hos oss vil du bli spurt om arbeid både på døgn, timer eller nattevakt og vi foretrekker at du er en tydelig voksen person. Kvalifikasjoner Fortrinnvis ønsker vi vikarer som har en 3 årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning; barneverspedagog, sosiaom, vernepleier, pedagog med relevant videreutdanning. Rus og traumekompetanse er en fordel. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel. Vi søker også vikarer med relvant erfaring og personlig egnethet. Gjerne med bakgrunn som helse og ungdomsarbeider eller annen relevant utdanning eller erfaring.   Førekort kl. B er et krav.  Arbeidstid: Som vikar vil vi avtale med deg på forhånd hvilke vakter du jobber. Som vikar kan du bli tilkalt både på døgn og timer. Vår medlever turnus innebærer 3 døgn arbeid- 7 døgn fri- 4 døgn arbeid- 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidstedet de døgnene du er i arbeid. Som nattevakt vil du bli avlønnet pr time.  Det er krav til polititattest for og jobbe hos oss. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner , veiledning og oppfølging - og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål vedrørende det og være vikar hos oss så kontakt institusjonsleder i Tromsø Stine Nygaard tlf 41637443  eller mail stine.nygaard@stendi.no
30.09.2020 Tromsø, Balsfjord
Er du faglig dyktig, samarbeidsvillig, løsningsorientert og har godt humør er dette stedet for deg. Kantarellen dagsenter ligger i egne lokaler på Kantarellen Bo- og rehabiliteringssenter. Det er plass til 23 brukere hver dag. Brukerne er hjemmeboende i bydelen. Brukerne har frisør og fotpleier tilgjengelig. Dagsenteret deltar i fellesarrangementer med sykehjemsavdelingene, musikkterapeut bidrar til brukerne en dag i uken og fysioterapeut i bydelen har treningsgrupper.  Vi har for tiden ledig følgende stilling:   80% stilling for helsefagarbeider/hjelpepleier – dagstilling, 5 dager i uken med arbeidstid fra kl. 08:00 til 14:30.  Stillingen er ledig fra 1.november.  Om jobben og dine utviklingsmuligheter: Hos oss står alltid brukerne i fokus og vi jobber etter et overordnet mål; I dag skal jeg bidra til å skape en god dag for våre brukere!   Arbeidsoppgaver: Delta i dagsenterets dagsprogram for brukerne. Dette består i gjennomføring av definerte aktiviteter. Gode måltider er en viktig del av dagen. Som medarbeider på dagsenteret har du en viktig rolle i aktivisering av brukerne slik at de kan opprettholde sine ressurser som de trenger til å klare seg i eget hjem. Kvalifikasjoner: Beherske de vanligste IKT-verktøy (word/excel /intranett/internett/epost), samt ha kunnskap om bruk av dokumentasjonsverktøyet Gerica. Det stilles krav til gyldig politiattest før tiltredelse.   Utdanningsnivå  Autorisert hjelpepleier / helsefagarbeider   Språk Norsk – nivå B2   Personlige egenskaper:   Du er Engasjert og interessert. Målrettet og strukturert Initiativrik og løsningsorientert Samarbeidsvillig Selvstendig, samtidig som du jobber godt i team Personlig egnethet vektlegges.     Vi tilbyr:  Lønn etter avtale Godt faglig miljø  Et hyggelig arbeidsmiljø Faglig påfyll, jevnlig internundervisning Kafe, kultur- og frivillighetssenter Rabatt på treningsavtale       Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
30.09.2020 Oslo
Aleris Ålesund holder til i nyoppussede lokaler i Sundgata og vi tilbyr medisinske tjenester innenfor en rekke fagområder. Vi er et spennende fagmiljø med et svært kompetent og tverrfaglig team, bestående av kirurger, legespesialister, sykepleiere og annet fagpersonell. Aleris i Ålesund har i tillegg en stor radiologisk avdeling med MR, UL, CT og røntgen, noe som gir oss en enestående god mulighet til å gi våre pasienter og kunder et trygt, helhetlig og effektivt pasientforløp. StillingsbeskrivelseI Ålesund opplever vi en stadig økende etterspørsel etter våre tjenester og vi utvider vårt medisinske team. Vi søker derfor etter deg - en blid og imøtekommende pasientkoordinator!Stillingen krever utdanning som helsesekretær og du må ha erfaring fra laboratorie- og skiftestuearbeid. Arbeidsoppgavene vil også være å stå i resepsjon, besvare telefoner og gjøre annet pasientrettet arbeid. I tillegg vil du bli trent i å bistå våre legespesialister innen ulike felt som; hud, gynekologi og urologi. Vi søker etter en blid og fleksibel medarbeider som liker å jobbe i team og som liker å ta ansvar for og eierskap til sine oppgaver. Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.Dette er en dagstilling hvor vi deler på "åpning- og stenge vakter". Du vil bli tilbudt konkurransedyktige betingelser, god pensjonsordning, parkeringsplass i parkeringskjeller og faglige utfordringer i et trivelig arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. For mer informasjon ta kontakt med Pasientkoordinator Kristin Hatlenes mob 992 10 970.  
30.09.2020 Ålesund
I RSM lever vi av å skape gode kundeopplevelser innen finansiell revisjon og rådgivningstjenester. Vi jobber i team og i tett samarbeid med våre mange kunder, som er de små og mellomstore virksomhetene. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Vi tror på det å gi tidlig ansvar og mange muligheter, derfor vil du oppleve stor variasjon i type kunder og bransjer. Høres dette interessant ut, bør du lese videre. Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har gjerne minst ett årsoppgjør på samvittigheten, men nyutdannede oppfordres også til å søke. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse, slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden vil være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte. Hvorfor skal du begynne hos oss? Vi er akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Dersom dette høres ut som deg eller noen du kjenner, nøl ikke med å ta kontakt. Alle søknader behandles konfidensielt.
10.09.2020 Arendal
For Bravida sin avdeling Sandvika Service Ventilasjon søker vi nå etter en kjøletekniker til fast stilling med base i Sandvika. Man vil jobbe med ulike kunder på hele Østlandet i et team med fire dyktige kollegaer! Kravspesifikasjon: Relevant bakgrunn Sertifikat B Må kunne forstå, sette seg inn i og å etterleve gjeldende HMS regler og prosedyrer Må ha minst 2 års arbeidserfaring   Personlige egenskaper: Serviceinnstilt og kundefokusert, skal representere oppdragsgiver overfor kunder Selvstendig Profesjonell og effektiv Overholde avtaler Fleksibel og imøtekommende   Arbeidsoppgaver: Internkontroll, oppfølging og gjennomføring av lovpålagte kontroller Service og innregulering, ettersyn og vedlikehold av kjøle-, fryse- og varmepumpeanlegg Oppfølging av vedlikeholdsavtaler Jobbe selvstendig og i et tverrfaglig team  Vi tilbyr: Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver Utviklende og godt arbeidsmiljø Gode lønns- og arbeidsbetingelser Et stort og allsidig arbeidsmiljø Ekspansiv, fremtidsrettet og dynamisk miljø Virker denne stillingen interessant for deg? Send inn CV og søknad her eller ta kontakt med Marie Storevik i JKS på tlf: 97558219 eller mail mas@jks.no.
16.09.2020 Oslo, Bærum
Arbeidsoppgaver: Service og vedlikehold av ventilasjonsanlegg Oppstart, igangkjøring og innregulering   Ønskede kvalifikasjoner: Fagbrev eller minimum 2 års relevant erfaring som servicetekniker ventilasjon Elektro/automatikk bakgrunn Innreguleringskurs/erfaring Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Gode datakunnskaper Resultatorientert og utadvendt Strukturert Førerkort klasse B Skandinavisk talende   Vi tilbyr: Varierte og interessante arbeidsoppgaver Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Trivelig og energisk arbeidsmiljø Servicebil   Virker denne stillingen interessant for deg? Send inn CV og søknad her eller ta kontakt med Marie Storevik i JKS på tlf: 97558219 eller mail mas@jks.no.
16.09.2020 Oslo, Bærum
Det er en høy etterspørsel etter elbilladere og elbil stasjoner i Oslo, Bravida sin avdeling Oslo Elektro Service har derfor et team som har et spesielt fokus på dette. Bravida søker nå etter servicemontører som har en interesse for elbilladere og elbil ladestasjoner! Du vil jobbe i et hyggelig og kompetanserikt team med muligheter for faglig og personlig utvikling. Fast stilling. Som servicemontør i Bravida er arbeidshverdagen variert og du vil stadig møte nye og spennende utfordringer. I Bravida er de opptatt av din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom kunnskap, driv og interesse. Du blir en del av et godt arbeidsmiljø og et solid selskap i vekst. Rollen som servicemontør innebærer både store og små serviceoppdrag, fra industri til oppdrag hos privatkunder.   Arbeidsoppgaver og ansvar Sammen med serviceleder, svare for prosjekters utførelse med utgangspunkt i beskrivelser/avtaler Arbeidsoppgaver vil være varierende som nyinstallasjon, forebyggende vedlikehold, feilsøking og service Kontrollere at alle installasjoner blir utført på faglig og forskriftsmessig riktig måte Være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet Kundebehandling   Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Du får en stilling i et solid selskap med trygge vilkår Du får gode muligheter for faglig og personlig utvikling Du får meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger, også helseforsikring Du får jobbe med et bredt spekter av spennende kunder Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Nye kontorer på Haslevangen   Kvalifikasjoner og egenskaper Fagbrev som elektriker Dokumentert erfaring som elektriker Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Du er initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du samarbeider godt og er en lagspiller Virker denne stillingen interessant for deg? Send inn CV og søknad her eller ta kontakt med Marie Storevik i JKS på tlf: 97558219 eller mail mas@jks.no.
16.09.2020 Oslo
I forbindelse med stor arbeidsmengde ved vår elektroavdeling i Fredrikstad søker vi etter flere erfarne elektrikere. Avdelingen har 80 medarbeidere og en omsetning på ca. 110 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i området Østfold og primært i Nedre Glomma-regionen. Arbeidsoppgaver Som elektromontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type oppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Minimum 2 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Fordel med flere fagbrev innen elektro Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside. Kontaktpersoner: Arild HansenTeknisk sjef+47 900 60 460arild.fr.hansen@bravida.no Bent LislerudAvdelingssjef+ 47 950 71 722bent.lislerud@bravida.no
16.09.2020 Fredrikstad
Vis alle 19.800 ledige stillinger
DE ANSATTE
Det beste ved å jobbe i CGI Norge AS
  • Kunnskapskulturen
    I CGI får du muligheten til å vokse!
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 
  • Mulighetene
    I CGI blir det tilrettelagt for læring og utvikling, samtidig som du er omringet av kolleger som gjerne vil hjelpe.
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 
  • Utfordringene
    CGI har et skreddersydd program for nyutdannede. Å starte på et slikt program, hvor man får anledning til å utvikle seg sammen med andre i et kunnskapsrikt miljø, gjorde at jeg valgte CGI.
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 
Les mer om CGI Norge AS

Stillingsbeskrivelse

Brenner du for digital endringsledelse og CRM?
Da er du kanskje vår nye forretningskonsulent, eller tekniske CRM-konsulent! 
Hver dag arbeider vi for å hjelpe våre kunder til å bli i bedre rustet til å håndtere kundeinteraksjon, bygge kundelojalitet, samt øke salget og lønnsomheten i sin virksomhet. Ved hjelp av automatisert markedsføring, datadrevet kundeinnsikt, IoT og CRM, sørger vi for relevante og engasjerende dialoger gjennom den digitale kundereisen. Vi åpner for å vri forretningsmodellen fra produkt og enkeltsalg, til mer langsiktige og lønnsomme kundeforhold som vil øke våre kunders konkurransekraft opp mot globale aktører. Stikkord er RPA, analytics, maskinlæring, IoT og samhandling.

Bidra til verdiskapning og økt forretningsverdi
Vi opplever økt etterspørsel av konsulenter som kan realisere framtidens CRM-løsninger, og utvider derfor vårt kjerneteam bestående av forretnings- og tekniske konsulenter. Som konsulent hos oss vil du få muligheten til å delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av CRM-løsninger, primært på Microsoft Dynamics-plattformen. I rollen som forretningskonsulent vil du ha ansvar for hele prosessen fra forretningsanalyse og spesifikasjon av løsning til konfigurering/konvertering og testledelse, og til opplæring og videre kundedialog.

Som teknisk konsulent vil du utgjøre en sentral del av denne prosessen med hovedansvar for konvertering/konfigurering eller utvikling og produksjonssetting, til feilretting og videreutvikling av våre leveranser. Dette arbeidet fordrer at du evner å sette deg inn i og forstå kundens utfordringer, i tillegg til at du sikrer en helhetlig brukeropplevelse på tvers av plattformer og kanaler. Hos oss vil du jobbe i agile team med både kunder og kolleger.

Muligheter for personlig og faglig utvikling 
Som konsulent hos oss blir du en del av et spennende Dynamics 365-miljø i et av Norges ledende konsulentselskaper. Vi kan tilby store utviklingsmuligheter, både personlig og faglig, gjennom deltakelse i kurs- og kompetanseplaner, kurs og sertifiseringer, og ikke minst utfordrende arbeidsoppgaver. Du blir en del av et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, men med faget i sentrum. Våre konsulenter har lang erfaring og kompetanse innen ulike felt, og deler gjerne dette med deg via interne kurs eller andre faglige arrangementer hos oss. Kultur og samhold dyrker vi gjennom bl.a. interne arrangementer - med både sosialt og faglig innhold. Gjennom året arrangeres det også fjellturer, Hackatons, idrettslag, lønningstreff med mer.

Required qualifications to be successful in this role

•Høyere teknisk utdannelse
•Minimum 2 års arbeidserfaring med CRM, og/eller frontend-utvikling med dokumenterte resultater, gjerne med fokus på brukeropplevelse (UX)
•Erfaring med Dynamics 365-plattformen
•Erfaring med andre relevante fagområder er en fordel, eksempelvis analyse, BI, maskinlæring, IoT, RPA og/eller digital samhandling.
•Praktisk erfaring med HTML, CSS, JavaScript og/eller Webservices er et krav hvis du søker rollen som teknisk konsulent.

Du har stor interesse for faget, er nysgjerrig og har ambisjoner om å videreutvikle din kompetanse. Du er en lagspiller og ser verdien av kunnskapsdeling, både internt og eksternt. Resultater er noe du trigges av, og du motiveres i tillegg av å bidra til verdiskapning for dine kunder. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner på norsk da du vil arbeide på prosjekter i offentlig og privat sektor.

Vil du vite mer?
For mer informasjon, kontakt Teamleder CRM Hege Aas 
hege.aas@acando.no eller via telefon 98228403
Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. 

Søknadsfrist: Snarest

What you can expect from us

Build your career with us.

It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. 

At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.

Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.

Learn more about CGI at www.cgi.com.

No unsolicited agency referrals please.

CGI is an equal opportunity employer.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • SEP 30
    2020
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
7 ledige stillinger
Traineeprogram