For vår gode kunde Toyota Fredrikstad søker vi en ny medarbeider.
Toyota Fredrikstad AS, ble etablert i 1964 i Fredrikstad, som Gustavsens Auto AS. I 1966 ble vi en av landets første Toyota forhandlere. I dag teller bedriften 29 ansatte som gjør alt for å ha tilfredse kunder.
Toyotas fremgang bygger på en rekke faktorer, men ikke minst har merkets renommé for pålitelighet og driftssikkerhet samt innsatsen for å gjøre kunden fornøyd spilt en betydelig rolle.Vi ser etter en voksen og erfaren sekretær som kan bistå selgerne med dokumentasjon og økonomioppgaver.Arbeidsoppgaver
- Kundeservice. Du er vår kundevert og dermed det første kontaktpunkt for våre kunder
- Sentralbord. Du svarer på henvendelser fra kunder på telefon og nett
- Registreringer. Registrering av biler, kundeinfo mm.
- Fakturering
- Kundereskontro og andre regnskap/ økonomioppgaver
- Bestillinger. Du holder orden på rekvisita og andre ting vi trenger på huset
- Diverse forfallent kontorarbeid og adhoc oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner
Vi ønsker at du har erfaring fra tilsvarende arbeid og ovennevnte oppgaver. Har du tidligere jobbet med kundeservice, veiledning eller rådgivning passer denne stillingen godt til deg. Du må kommunisere godt med alle mennesketyper. Videre ønsker vi at du behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig. Du må være oppdatert på IT og programvare, og ha god systemforståelse. Vi ser helst at du har god kunnskap i Excel og Visma Business. Har du jobbet i CRM systemet SuperOffice er det også en fordel. Siden du skal jobbe en del med økonomioppgaver bør du ha god tallforståelse. Du må kunne arbeide selvstendig og i team.
Personlige egenskaperVi ser etter deg som er serviceinnstilt og omgjengelig slik at du kan bygge gode relasjoner til oss og kundene våre. Det er viktig at du er positiv, blid og har et smil om munnen. Vi søker en kollega som er tillitsskapende og samarbeidsvillig. Du må være ansvarsfull og engasjert i jobben din. Vi forventer at du har en strukturert og målrettet arbeidsmetodikk for å komme i mål med alle arbeidsoppgavene. Videre ønsker vi at du har stor arbeidskapasitet og evne til å håndtere mange baller i luften. Det er viktig at du er initiativrik og ser hva som må gjøres og prioriteres.
Vi tilbyr- En stilling i et attraktivt og solid selskap
- En lærerik og variert hverdag
- Godt arbeidsmiljø og gode kolleger som har jobbet lenge i selskapet. Vi er miljøfyrtårn sertifisert
- Egen helseforsikring og bedriftshelsetjeneste på Volvat
Stillingen har hovedsakelig arbeidstid fra 8.30 - 16.30 men vi ønsker en fleksibilitet på arbeidstid.
Har du egenskaper som matcher vår beskrivelse av stillingen og er ledig for oppstart senest 1. november ser vi frem til å lese din søknad.
Alle henvendelser vedr. stillingen skal rettes til rekrutterer i Azets People: Camilla Bakker, mob
Logg inn for å se kontaktinformasjon.Vi behandler søknader fortløpende.
Søk på stillingen ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på høyre side.Adresse: 1610 Fredrikstad
Logg inn for å se kontaktinformasjon