Ledig stilling

Key Account Manager NOFI Tromsø AS NOFI Tromsø

Søknadsfrist : 17.10.2019

Havbruksmarkedet er i vekst. For å ytterligere styrke vår posisjon innen dette segmentet søker vi en Key Account Manager for vår produktportefølje innen Maritim Miljø Beredskap bestående av blant annet

gjenfangstgarn, Spill kit for land og sjø, absorberende lenser og flere spesialprodukter som havbruksnæringen etterspør. Produktporteføljen utvides etter hvert som nødvendig kunnskap opparbeides.

Vi søker deg som har en genuin interesse for salg og det å drive frem salgsprosesser. Du har god forretnings- forståelse, samt en grunnleggende innstilling om at fornøyde kunder er selskapets viktigste markedsføring. Du har god kjennskap til havbruksnæringen, er kommersielt orientert, har stor gjennomføringskraft og evner å motivere og delta i å bygge god lagånd. Noe reisevirksomhet må påberegnes

ARBEIDSOPPGAVER:

  • Salg av bedriftens produktportefølje innen Maritim Miljø Beredskapsprodukter og løsninger primært til havbruksnæringen
  • Videreutvikle produkt- og kundeporteføljen innen aktuelle markedsområder
  • Utarbeide markedsplaner i samarbeid med relevant personell
  • Delta på, samt gjennomføre kundearrangementer, foredrag, messer og eventer
  • Salgsadministrasjon/CRM
  • Budsjett- og resultatansvar

KVALIFIKASJONER:

  • Relevant erfaring fra markedsføring/salg og relasjonsbygging
  • Gode salgs- og forhandlingsferdigheter
  • God kjennskap til havbruksnæringen
  • Teknisk interessert og evne til å sette deg inn i kundens behov
  • Beherske norsk og engelsk, skriftlig/muntlig
  • Førerkort klasse B

VI TILBYR:

  • En spennende jobb i et voksende marked
  • Gode utviklingsmuligheter i et solid konsern
  • Konkurransedyktige betingelser
Søknad med CV sendes: Logg inn for å se kontaktinformasjon ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på høyre side.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Adresse: 9105 Kvaløya
Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

What You'll Do As our newest Services Sales Specialist, you will join a high energy team of top performers, to focus on selling the Cisco services portfolio to customers in the Norwegian market. This position requires relationships with a diverse group of internal and external stakeholders, to ensure transactions are completed accurately and timely. You will also focus on crafting account plans; developing a pipeline of opportunities; forecasting and achieving revenue goals. In other words: you will need to grow the business in your customer portfolio and create customer satisfaction.  ·       You engage with your customers at all levels to sustain and build deep relationships to become a trusted advisor to help drive the customer’s digitalization agenda ·       You will position and sell solutions based on our existing and new portfolio of service offers, including support and professional services. ·       You will lead all aspects of the customer account with respect to services deal transactions ·       You'll drive the execution of customer facing activities to conclusion in a quality, timely, and correct manner and manage the service pricing and margins ·       You will facilitate sales transactions by understanding customers' and partners' procurement process.   Who You'll Work With  ·       You will collaborate cross functionally (product sales, inside sales, technology specialists, services delivery, partners) to build credibility and earn trust. Who You Are A team player that has at least 5 years’ experience in technology service sales, software sales or equivalent; Fluent in Norwegian and English (preferred). Excellent at executive level communication with great presentation skills Able to manage and influence through persuasion, negotiation, and consensus building Highly empathic for customers and passionate about revenue and growth A strong relationship builder with a focus on aligning and collaborating with key stakeholders - internal and external - to drive an integrated, consistent customer-centric approach Gifted with strategic business planning, business & financial acumen skills A curious mind with desire for continuous learning and improvement, that is deeply knowledgeable on Cisco services offerings, software portfolio, data & analytics, security and industry trends An adult. Someone who knows great freedom comes with great responsibility. Someone who is not afraid to take risks and is willing to own up to their mistakes.  Why Cisco We connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren't afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers.
17.09.2019 Bærum
Are you looking for an inspiring and positive company? Are you wanting to work with smart, creative and collaborative colleagues? At Cisco Meraki is becoming known as the most successful acquisition in Cisco’s history (and certainly the most fun). What do we do? We craft 100% cloud managed IT that simply works. Cisco Meraki has grown to become an industry leader in the IT space, with over 350,000 customers and almost 2 million active networks and counting around the world. We have a comprehensive set of solutions which allows customers to seize new business opportunities and reduce operational costs. Meraki is known for simplifying powerful technology through our products and services - and for the people behind them. As the fastest growing cloud-managed networking team in the world, our products and technology architecture are changing the face of enterprise networking and making cloud-managed IT a reality. As a Product Sales Specialist at Meraki, you will be responsible for driving Cisco Meraki Commercial and Public Sector revenue in Norway. You will ideally be based in Oslo, with the ability to travel across a large part of the country. Through prospecting, finding opportunities, and collaborating with Cisco account teams and partners, you will drive deals through close, delivering on and exceeding your quarterly quota. Your success will be dependent not only on your ability to sell, but also on the relationships you develop with all involved in the business. This is a high-energy position requiring an individual to be deeply motivated and results-driven with a hunter mentality; it will also require someone who is equally comfortable working in a strategic and tactical capacity.   What you will do:   Develop a predictable pipeline of short, mid, and long-term business for our corporate customers Practice consultative selling to solve business problems You will ask the right questions and build relationships Close deals and consistently remain highly competitive in the market space Work in highly collaborative environments to team with Cisco Account Managers, Sales Engineers, Marketing, and Channel Partners in the region to drive revenue and contribute to impressive YoY growth rates Help to exceed customer expectations by identifying impactful user cases that enable people to transform their businesses with Meraki solutions Maintain and lead detailed and accurate quarterly forecasting Evangelise your customers and ecosystem around you on the concept of cloud-managed networking for digital business Motivate and build extended teams around you to unlock the power of Cisco’s Sales organisation, customer base and partner organisation   Who you are:   Open and Trustworthy – you think the best of those around you, ask questions to confirm this and avoid jumping to conclusions. You treat others with respect. Self-aware – you understand how others perceive you, and have the ability to understand a situation from the perspective of others. Results Oriented – you identify areas where we can improve as a team, and raise and address them directly. Accountable – you take ownership of yourself and your circumstances Collaborative - you share early and often to engage those around you   You will have:   Bachelor's degree or equivalent (not a necessity) 5+ years technology sales experience with at least 3 years demonstrated success in a field sales capacity Proven ability to build new relationships, navigate complex organizations and influence multiple stakeholders Fluency in Norwegian and English Consistent track record of shown success Extraordinary relationship building skills and validated decision-making ability The ability to travel up to 50% A willingness to learn, a real passion for customer delight, and a desire to have an absolute blast while improving the lives of others At Cisco Meraki, we don’t just accept difference – it’s one of our key values. Everybody in means we listen to each other’s opinions. Everybody is accepted and valued here, and we are a team that works as one towards our goals. We recognize that diverse teams make the strongest teams, and we encourage people from all backgrounds to apply. Cisco is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, sexual orientation, national origin, genetic information, age, disability, veteran status, or any other legally protected basis. Cisco will consider for employment, on a case by case basis.
08.10.2019 Norge
Bravida er Midt-Norges største teknisk entreprenør med over 550 medarbeidere. Trondheim Elektro Service har 150 medarbeidere og en omsetning på over 170 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Trondheim og omegn. Avdelingen har oppdrag for nærings-, industri-, offentlige og private kunder. Vi jobber blant annet med installasjonstjenester, automasjon, internkontroll/termografering, elbillading, solcelleanlegg og energilagring. Vi søker nå etter ny serviceleder på Stjørdal.   Arbeidsoppgaver Som serviceleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som serviceleder innebærer ansvar for hele serviceoppdrag, både små og store, fra kundebearbeiding til salg og leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:  Oppdragsoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Tilbudsregning og oppfølging av serviceoppdrag Aktivt salg mot nye og eksisterende kunder Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i kundemøter Ansvar for mersalg Rapportering til filialsjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere   Kvalifikasjoner: Det er ønskelig med teknisk fagskole eller ingeniørskole, men ikke et krav Det er ønskelig med erfaring fra tilsvarende rolle eller som bas Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Fagbrev som elektriker er et krav Gode salgsevner God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller    Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø    Interessert? Ønsker du å bli vår nye serviceleder på Stjørdal? Da ser vi fram til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 20.10.2019. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.    Kontaktpersoner: Kenn Otto Wulvik Filialsjef +47 920 23 708 kenn.wulvik@bravida.no Øystein Ramsøskar Avdelingssjef + 47 920 17 408 oystein.ramsoskar@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4354&rmlang=NO
08.10.2019 Stjørdal
Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. I Trondheim møter du 34 av oss. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget (interaksjonsdesign, produktdesign, tjenestedesign, industriell design eller tilsvarende). Du kan gjerne ha en utradisjonell sammensetning av fag og erfaring, og om du har ti eller to års erfaring er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Som interaksjonsdesigner i Bekk vil du få ansvar for brukeropplevelse og interaksjonsdesign i utfordrende og tverrfaglige prosjekter. Akkurat nå er vi 37 interaksjonsdesignere i Oslo og 4 designere i Trondheim. Og alle er forskjellige. Her er noen av dem: Produktstrategen Kan digitalisering til fingerpissene og hjelper kunden med å forstå hva slags løsninger som vil fungere i deres marked. Drar opp helhetlige konsepter som ivaretar både brukerens behov, og virksomhetens merkevare og forretningsmodell. Er en racer på whiteboard, får raskt ut testbare ideer, og jobber kontinuerlig for å forbedre dem. Prosesspersonen Takler store systemer godt og har verktøykassen som trengs for å løse problemer på skjerm, men også tilhørende organisasjonsutfordringer. Er en racer på forankring, god på å fasilitere, flink til å lytte, men også god til å få ut skisser som kunder og kolleger kan bli enige om. Brenner for å gjøre tjenestene vi alle bruker bedre. Skjermdesigneren Skaper ro i rekkene, orden i prosjektet, og løsninger det er lett å finne frem i. Er en kløpper på søkeopplevelsen og har sterke meninger om hamburgermenyen, filtrering og filterboblen. Vet hvor faget vårt kommer fra, ser hvor det er på vei, og begeistrer dagens brukere med elegante mikrointeraksjoner og effektive oppmerksomhetsknep. Kjenner du deg igjen i en eller flere av disse, eller er en helt annen type som kan skape meningsfulle digitale opplevelser, så vil vi gjerne snakke med deg. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Bli bedre kjent med oss Podcasten vår: https://soundcloud.com/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Vi trenger deg som er nysgjerrig og som liker å jobbe i team. AF Gruppen er et ledende entreprenør- og industrikonsern. Vi løser komplekse utfordringer innenfor alle områder av ingeniørfaget. Vi bygger og rehabiliterer bolig- og næringsbygg, veier, tuneller og landanlegg. Vi river og gjenvinner bygg, anlegg og utrangerte oljeinstallasjoner. Vi finner smarte energiløsninger. Vi leverer en rekke tjenester offshore.   AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet. Våre 3800 ansatte er svært forskjellige, men har alle én ting felles: De er nysgjerrige. De elsker gode løsninger og vanskelige utfordringer. I AF Gruppen dyrker vi nysgjerrigheten. For vi vet at de som stiller nye spørsmål som regel finner nye svar.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk. Vi søker både deg med utdanningsbakgrunn innen ingeniørfag, og deg med lang praktisk erfaring fra bransjen. Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
What You’ll Do: We need a self-motivated and curious team member to help Cisco deliver high quality software to our customers.Together with your team, you’ll be responsible for the entire deployment pipeline for the Lysaker video conferencing devices. This involves implementing, maintaining and monitoring multiple services. The services are mainly API/Web services written in Python/Ruby, and they each have their own responsibility in the pipeline. In one typical day, the pipeline runs ~20000 system level tests spread across ~1000 devices in the lab. Another part of the job is to deploy software to our customers on a regular basis. With metrics sent from the customers devices you are able to verify the deployment and potentially act on failures in the field. Who You’ll Work With: You’ll be working in a small scrum team with lots of experience in software testing and building continuous deployment pipelines for embedded software. This position will definitely make you work closely with a lot of the other scrum teams in our group. As a group we work with everything from hardware and low-level programming to user experience design. Who You Are: Experienced in software development, preferably with API/Web services Comfortable with Python and/or Ruby as programming language Good understanding of software testing and test driven development Interested in working in a DevOps environment Enjoy working in teams Solid academic record Good English verbal and written skills Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better. We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.   Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
25.01.2019 Bærum
Vis alle 21.438 ledige stillinger

NOFI er et av Tromsøs største og mest innovative industriselskaper. Våre produkter og løsninger leveres over store deler av verden. NOFI Tromsø er et datterselskap i NOFI-konsernet og jobber innenfor mange spennende sektorer, blant annet oljevern, fiskeri og havbruk.

Les mer om NOFI Tromsø

Stillingsbeskrivelse

Havbruksmarkedet er i vekst. For å ytterligere styrke vår posisjon innen dette segmentet søker vi en Key Account Manager for vår produktportefølje innen Maritim Miljø Beredskap bestående av blant annet

gjenfangstgarn, Spill kit for land og sjø, absorberende lenser og flere spesialprodukter som havbruksnæringen etterspør. Produktporteføljen utvides etter hvert som nødvendig kunnskap opparbeides.

Vi søker deg som har en genuin interesse for salg og det å drive frem salgsprosesser. Du har god forretnings- forståelse, samt en grunnleggende innstilling om at fornøyde kunder er selskapets viktigste markedsføring. Du har god kjennskap til havbruksnæringen, er kommersielt orientert, har stor gjennomføringskraft og evner å motivere og delta i å bygge god lagånd. Noe reisevirksomhet må påberegnes

ARBEIDSOPPGAVER:

  • Salg av bedriftens produktportefølje innen Maritim Miljø Beredskapsprodukter og løsninger primært til havbruksnæringen
  • Videreutvikle produkt- og kundeporteføljen innen aktuelle markedsområder
  • Utarbeide markedsplaner i samarbeid med relevant personell
  • Delta på, samt gjennomføre kundearrangementer, foredrag, messer og eventer
  • Salgsadministrasjon/CRM
  • Budsjett- og resultatansvar

KVALIFIKASJONER:

  • Relevant erfaring fra markedsføring/salg og relasjonsbygging
  • Gode salgs- og forhandlingsferdigheter
  • God kjennskap til havbruksnæringen
  • Teknisk interessert og evne til å sette deg inn i kundens behov
  • Beherske norsk og engelsk, skriftlig/muntlig
  • Førerkort klasse B

VI TILBYR:

  • En spennende jobb i et voksende marked
  • Gode utviklingsmuligheter i et solid konsern
  • Konkurransedyktige betingelser
Søknad med CV sendes: Logg inn for å se kontaktinformasjon ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på høyre side.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Adresse: 9105 Kvaløya
Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 17.10.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 17
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om NOFI Tromsø