Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

er du vår leiar for stabsavdeling Service, i Nye Øygarden kommune ? Øygarden kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kort om stillinga

I arbeidet med å nå dei strategiske måla for Nye Øygarden kommune skal det etablerast ei avdeling Service og vi søkjer etter stabsleiar som ønskjer å bygge, utvikle og drifte stabsavdelinga. Vi treng ein kunde- og serviceorientert leiar med høg gjennomføringskraft som vert motivert av å hjelpa andre og skape gode kundeopplevingar. Vi ønskjer ein leiar som finn smarte løysingar som forenklar og forbetrar servicen til innbyggjarar, tilsette og politikarane. Stillinga krev ein god relasjonsbyggjar til å bygge opp den nye avdelinga slik at den er rett dimensjonert og har rett fagleg samansetting. Den nye leiaren må evna å ta modige val som utfordrar dagens strukturer, kultur, fagmiljø og arbeidsvanar for å sikre ein veg inn til kommunen. Stabsavdelinga har eit overordna ansvar for å etablera strategiar, handlingsplaner og felles system. Brukaren skal settast i sentrum og vi skal skapa smarte og effektive framtidsløysingar som forbetrar brukaropplevinga. Den nye stabsleiaren vil rapportera direkte til kommunalsjef og inngå i kommunalsjefen sitt leiarteam.

Arbeidsoppgåver

Sørgje for god opplevd service for innbyggjarar, tilsette og politikarar

Medverka i heilskapleg, langsiktig, strategisk og tverrfagleg samarbeid

Ansvar for oppgåver som informasjon/kommunikasjon, sekretariat for politisk verksemd, innbyggjartorg,

Saksbehandling og ulike forvaltningsoppgåver

Bidra med service og støtte for interne brukarar

Bidra til å utvikla kanalstrategi for kommunen

Ansvarleg for den daglege drifta av stabsavdelinga

Digitalisere, effektivisere og organisere oppgåver innan avdelinga

God samhandling mellom stabsavdelingane og med dei andre kommunalsjefområda

Personal- og økonomiansvar

Andre oppgåver kan verte lagt til avdelinga

Kvalifikasjonar for stillinga

Relevant utdanning frå høgskule- eller universitetsnivå

Reell erfaring kan kompensere for manglande utdanning

Relevant leiarerfaring

Andre Krav

Gode samarbeidsevner

God økonomi- og budsjettforståing

Fleksibel og positiv til endring

Gode servicehaldningar internt og eksternt

Kundefokusert og kan visa til gode resultat

Personlege egenskaper

Evne til å bygge relasjonar gjennom involvering og medverknad

Evne til å skapa tydelege forventningar, gje støtte, utvikle og inspirere leiarar og medarbeidarar

Evne til å arbeida målretta og systematisk

Gode kommunikasjonsevner

Ha fokus på brukarar og service

Stor arbeidskapasitet med evne til å prioritera og delegera

Er utviklingsorientert, nysgjerrig og initiativrik

Godt humør og pågangsmot

Søknad

Nye Øygarden kommune ber alle søkjarar å søkja på stillingar elektronisk. For ytterlegare informasjon og rettleiing

kring søknadsprosessen ta kontakt med servicetorget på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Arbeidstakarar vert tilsette i kommunen på dei vilkår som til ei kvar tid går fram av gjeldande lover, reglar og tariffavtaler.

Vi tilbyr løn etter avtale og god pensjonsordning

Me gjer merksam på at jfr. Offentlighetsloven § 25 kan opplysningar om søkjar vert gjort offentleg sjølv om søkjar har oppmoda til ikkje verta ført opp i postjournal. Søknad om å verta unnateke offentligheita må vere grunngjeven. Dersom søknaden ikkje vert teken til følgje vil søkjar verta varsla om dette.

Rett kopi av attestar og vitnemål skal ikkje sendast inn, men vert teken med ved evt.

intervju.




Adresse: Skjenet 2,5354 Straume

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. I Trondheim møter du 34 av oss. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget (interaksjonsdesign, produktdesign, tjenestedesign, industriell design eller tilsvarende). Du kan gjerne ha en utradisjonell sammensetning av fag og erfaring, og om du har ti eller to års erfaring er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Som interaksjonsdesigner i Bekk vil du få ansvar for brukeropplevelse og interaksjonsdesign i utfordrende og tverrfaglige prosjekter. Akkurat nå er vi 37 interaksjonsdesignere i Oslo og 4 designere i Trondheim. Og alle er forskjellige. Her er noen av dem: Produktstrategen Kan digitalisering til fingerpissene og hjelper kunden med å forstå hva slags løsninger som vil fungere i deres marked. Drar opp helhetlige konsepter som ivaretar både brukerens behov, og virksomhetens merkevare og forretningsmodell. Er en racer på whiteboard, får raskt ut testbare ideer, og jobber kontinuerlig for å forbedre dem. Prosesspersonen Takler store systemer godt og har verktøykassen som trengs for å løse problemer på skjerm, men også tilhørende organisasjonsutfordringer. Er en racer på forankring, god på å fasilitere, flink til å lytte, men også god til å få ut skisser som kunder og kolleger kan bli enige om. Brenner for å gjøre tjenestene vi alle bruker bedre. Skjermdesigneren Skaper ro i rekkene, orden i prosjektet, og løsninger det er lett å finne frem i. Er en kløpper på søkeopplevelsen og har sterke meninger om hamburgermenyen, filtrering og filterboblen. Vet hvor faget vårt kommer fra, ser hvor det er på vei, og begeistrer dagens brukere med elegante mikrointeraksjoner og effektive oppmerksomhetsknep. Kjenner du deg igjen i en eller flere av disse, eller er en helt annen type som kan skape meningsfulle digitale opplevelser, så vil vi gjerne snakke med deg. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Bli bedre kjent med oss Podcasten vår: https://soundcloud.com/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Vi trenger deg som er nysgjerrig og som liker å jobbe i team. AF Gruppen er et ledende entreprenør- og industrikonsern. Vi løser komplekse utfordringer innenfor alle områder av ingeniørfaget. Vi bygger og rehabiliterer bolig- og næringsbygg, veier, tuneller og landanlegg. Vi river og gjenvinner bygg, anlegg og utrangerte oljeinstallasjoner. Vi finner smarte energiløsninger. Vi leverer en rekke tjenester offshore.   AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet. Våre 3800 ansatte er svært forskjellige, men har alle én ting felles: De er nysgjerrige. De elsker gode løsninger og vanskelige utfordringer. I AF Gruppen dyrker vi nysgjerrigheten. For vi vet at de som stiller nye spørsmål som regel finner nye svar.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk. Vi søker både deg med utdanningsbakgrunn innen ingeniørfag, og deg med lang praktisk erfaring fra bransjen. Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
What You’ll Do: We need a self-motivated and curious team member to help Cisco deliver high quality software to our customers.Together with your team, you’ll be responsible for the entire deployment pipeline for the Lysaker video conferencing devices. This involves implementing, maintaining and monitoring multiple services. The services are mainly API/Web services written in Python/Ruby, and they each have their own responsibility in the pipeline. In one typical day, the pipeline runs ~20000 system level tests spread across ~1000 devices in the lab. Another part of the job is to deploy software to our customers on a regular basis. With metrics sent from the customers devices you are able to verify the deployment and potentially act on failures in the field. Who You’ll Work With: You’ll be working in a small scrum team with lots of experience in software testing and building continuous deployment pipelines for embedded software. This position will definitely make you work closely with a lot of the other scrum teams in our group. As a group we work with everything from hardware and low-level programming to user experience design. Who You Are: Experienced in software development, preferably with API/Web services Comfortable with Python and/or Ruby as programming language Good understanding of software testing and test driven development Interested in working in a DevOps environment Enjoy working in teams Solid academic record Good English verbal and written skills Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better. We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.   Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
25.01.2019 Bærum
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
We need curious employees who enjoys working in teams. AF Gruppen is a leading entrepreneurial and industrial group. We solve complex challenges in all areas of engineering. We build and rehabilitate residential and commercial buildings, roads, tunnels and land facilities. We demolish and recycle buildings, facilities and oil installations. We find smart energy solutions. We provide a range of offshore services. AF is growing and there is a need of skilled employees for upcoming projects across the country. If you wish to submit an open application to AF Gruppen, you can submit your application here. Our 3800 employees are all different, but they have one thing in common: they are curious. They love good solutions and difficult challenges. In AF Gruppen we cultivate curiosity. Because we know that those who ask new questions generally find new answers. You are characterized by being quality-conscious and responsible, curious and hardworking. High job satisfaction is a priority for AF Gruppen and it is important to us that all employees contributes to a positive working environment. An important prerequisite is that you, like us, have an uncompromising attitude towards safety and ethics. At AF you can be part of a good working environment characterized by high well-being and pride. We offer exciting challenges across traditional disciplines. AF has competitive, performance-oriented terms and good insurance programs. In AF you will also be given the opportunity to own shares in the company in the form of a share and option program. Please register your resume at www.afgruppen.no/karriere and remember to attach references and diplomas. We kindly ask you to answer a few questions so we can get a better understanding of which business areas you are interested in and what background you have. We will contact you when we have a need of your competence in upcoming projects across the country.
29.04.2019 Norge
I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter en kjøletekniker til vår avdeling i Trondheim. Avdelingen har 90 medarbeidere og en omsetning på ca. 140 millioner kroner. Våre oppdrag er hovedsakelig i Trøndelagsregionen. Vi jobber med service og prosjekter. Avdelingen har service og rammeavtaler med flere store offentlige og private næringsaktører. Vi har ambisjoner om å vokse og målet er å forsterke posisjonen som regionens største tekniske entreprenør. Arbeidsoppgaver Som kjøletekniker i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike oppdrag for bygg og anlegg på en effektiv måte Innregulering og oppstart/igangsetting av anlegg Aktivt foreslå forbedringer på system og ENØK til kunde Gjennomføre oppdrag for både næring- og offentlig marked Utføre variert teknikerarbeid Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Arbeid for mersalg Dokumentasjon av oppdragene Allsidig arbeid med klimaanlegg Kommunikasjon med kunder, konsulenter og byggeledelse Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Kvalifikasjoner Fagbrev kjøleteknikk/kjølemontør F-gass sertifisert Teknisk innsikt og interesse, samt like å jobbe selvstendig Sertifikat klasse B / BE Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Disponere egen servicebil Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er ikke satt, vi behandler søknader fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.     
12.06.2019 Trondheim
Vis alle 21.011 ledige stillinger

Kommunane Fjell, Sund og Øygarden vert ein kommune frå januar 2020. Kommunen får
namnet Øygarden. Den nye kommunen vil få nærare 40.000 innbyggjarar og om lag 2 500
tilsette. Nye Øygarden kommune har sett seg som mål å vera ein framtidsretta og
kunnskapsbasert samfunnsutviklar. Kommunen skal løfta fram viktige verdiar som felles
kultur, språk og identitet. Den nye kommunen har ambisjonar om å vera ein handlekraftig og
effektiv organisasjon med god leiing, høg kompetanse og kvalitet.

I Nye Øygarden kommune skal vi sikra tverrfagleg samhandling og god økonomistyring ved
å forbetre og effektivisere tenestene og dei interne arbeidsprosessane. I alt
digitaliseringsarbeid står menneska sentralt og det er viktig at den nye kommunen ikkje
berre fokuserer på tenesteutvikling og arbeidsprosessar. Det skal difor lagast ein
heilskapleg plan for opplæring og utvikling slik at vi klarer å møta framtidige
kompetansebehov og realisera vinstar.

Les mer om Øygarden kommune

Stillingsbeskrivelse

Kort om stillinga

I arbeidet med å nå dei strategiske måla for Nye Øygarden kommune skal det etablerast ei avdeling Service og vi søkjer etter stabsleiar som ønskjer å bygge, utvikle og drifte stabsavdelinga. Vi treng ein kunde- og serviceorientert leiar med høg gjennomføringskraft som vert motivert av å hjelpa andre og skape gode kundeopplevingar. Vi ønskjer ein leiar som finn smarte løysingar som forenklar og forbetrar servicen til innbyggjarar, tilsette og politikarane. Stillinga krev ein god relasjonsbyggjar til å bygge opp den nye avdelinga slik at den er rett dimensjonert og har rett fagleg samansetting. Den nye leiaren må evna å ta modige val som utfordrar dagens strukturer, kultur, fagmiljø og arbeidsvanar for å sikre ein veg inn til kommunen. Stabsavdelinga har eit overordna ansvar for å etablera strategiar, handlingsplaner og felles system. Brukaren skal settast i sentrum og vi skal skapa smarte og effektive framtidsløysingar som forbetrar brukaropplevinga. Den nye stabsleiaren vil rapportera direkte til kommunalsjef og inngå i kommunalsjefen sitt leiarteam.

Arbeidsoppgåver

Sørgje for god opplevd service for innbyggjarar, tilsette og politikarar

Medverka i heilskapleg, langsiktig, strategisk og tverrfagleg samarbeid

Ansvar for oppgåver som informasjon/kommunikasjon, sekretariat for politisk verksemd, innbyggjartorg,

Saksbehandling og ulike forvaltningsoppgåver

Bidra med service og støtte for interne brukarar

Bidra til å utvikla kanalstrategi for kommunen

Ansvarleg for den daglege drifta av stabsavdelinga

Digitalisere, effektivisere og organisere oppgåver innan avdelinga

God samhandling mellom stabsavdelingane og med dei andre kommunalsjefområda

Personal- og økonomiansvar

Andre oppgåver kan verte lagt til avdelinga

Kvalifikasjonar for stillinga

Relevant utdanning frå høgskule- eller universitetsnivå

Reell erfaring kan kompensere for manglande utdanning

Relevant leiarerfaring

Andre Krav

Gode samarbeidsevner

God økonomi- og budsjettforståing

Fleksibel og positiv til endring

Gode servicehaldningar internt og eksternt

Kundefokusert og kan visa til gode resultat

Personlege egenskaper

Evne til å bygge relasjonar gjennom involvering og medverknad

Evne til å skapa tydelege forventningar, gje støtte, utvikle og inspirere leiarar og medarbeidarar

Evne til å arbeida målretta og systematisk

Gode kommunikasjonsevner

Ha fokus på brukarar og service

Stor arbeidskapasitet med evne til å prioritera og delegera

Er utviklingsorientert, nysgjerrig og initiativrik

Godt humør og pågangsmot

Søknad

Nye Øygarden kommune ber alle søkjarar å søkja på stillingar elektronisk. For ytterlegare informasjon og rettleiing

kring søknadsprosessen ta kontakt med servicetorget på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Arbeidstakarar vert tilsette i kommunen på dei vilkår som til ei kvar tid går fram av gjeldande lover, reglar og tariffavtaler.

Vi tilbyr løn etter avtale og god pensjonsordning

Me gjer merksam på at jfr. Offentlighetsloven § 25 kan opplysningar om søkjar vert gjort offentleg sjølv om søkjar har oppmoda til ikkje verta ført opp i postjournal. Søknad om å verta unnateke offentligheita må vere grunngjeven. Dersom søknaden ikkje vert teken til følgje vil søkjar verta varsla om dette.

Rett kopi av attestar og vitnemål skal ikkje sendast inn, men vert teken med ved evt.

intervju.




Adresse: Skjenet 2,5354 Straume

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter