Ledig stilling

INTERNSHIP BÆREKRAFTSKONSULENT NORLETIC AS

Søknadsfrist : 21.10.2019

Du må ønske å påvirke samfunnet i en positiv retning med handel som verktøy. Stillingen skal jobbe videre med å utvikle vårt arbeid med etikk, miljø og bærekraft i verdikjeden.

Stillingen får derfor et betydelig ansvar for å være med å bygge opp Norletic sin leverandørkjede fra start, samt utvikle interne rutiner og korrigere bedriftskulturen.

Det er muligheter til å konsultere vår konsulent hos Etisk Handel Norge og årlig rapportering er en vesentlig del av jobben.

Dette er et tidsbegrenset internship for studenter eller deg som er ferdig å studere innenfor relevant fagfelt. Det må jobbes fra hjemmekontor med fleksibel arbeidstid som den ansatte selv styrer. I utgangspunktet er det estimert til 100 - 150 arbeidstimer i året, inkludert rapportering til Etisk Handel Norge.

Kursavgift hos Etisk handel Norge dekkes av arbeidsgiver. Mulighet for videre ansettelse vil være avhengig av selskapets vekst. 

Arbeidsoppgaver:

  • Risikovurdering av leverandørkjede
  • Kartlegging av spesifikke leverandører
  • Kommunisere direkte med potensielle leverandører
  • Oppfølging og etterfølgelse av code of conduct
  • Rapportering
  • Utvikle interne rutiner og bedriftskultur

Kvalifikasjoner:

  • Engasjert i mennesker og miljøet
  • Ønske om å bidra til en mer etisk og bærekraftig handel
  • Pågangsmot og initiativ
  • Kan jobbe selvstendig
  • Beherske kommunikasjon på engelsk

Lønn: Etter avtale.

 

Startdato: 15.01.2020.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Er du motivert for å være en pådriver, koordinator og sentral rådgiver innenfor viktige områder av virksomhetsstyringen?  Som langtidsplanlegger i Tolldirektoratet vil din sentrale oppgave være å utvikle og vedlikeholde etatens perspektivplan som brukes i planlegging på flere nivåer. Sammen med sentrale analytikere vil du planlegge og identifisere områder som skal detaljplanlegges og sikre at dette arbeidet gjennomføres og er i tråd med etatens mål og strategier. Du vil være en del av det sentrale styringsmiljøet i etaten og arbeide sammen med de øvrige avdelingene i direktoratet og etatens to fagdivisjoner. Du vil være en aktiv pådriver for å videreutvikle langtidsplanlegging i etaten. Du vil bidra til at etaten har et godt grunnlag for langsiktig virksomhetsstyring og et godt grunnlag for den årlige plan- og budsjettprosessen. Din arbeidshverdag vil være preget av et utstrakt samarbeid med hele etaten og det vil være store muligheter for påvirkning og faglig utvikling i stillingen.   Sentrale arbeidsområder:  Videreutvikle eksisterende perspektivplan og bidra til videreutvikling av styringsprosessene. Fungere som et sekretariat for perspektivplanlegging i etaten.    Sikre at strategiske føringer og tiltak innarbeides i perspektivplanen. Bidra til at etaten har et godt datagrunnlag for analyser og planlegging. Bidra til at strategiske analyser identifiserer fokusområder i perspektivplanen for nærmere detaljplanlegging.  Lede eller bidra i strategiske plangrupper for å utvikle og konkretisere tiltak i perspektivplanen. Bidra i seksjonens øvrige arbeidsoppgaver etter behov.   Vi tilbyr:  varierte oppgaver og gode utviklingsmuligheter i en etat i sterk utvikling  et inspirerende arbeidsmiljø med hyggelige og engasjerte kollegaer  en fleksibel arbeidstidsordning og mulighet for trening i arbeidstiden  gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse  arbeidssted sentralt i Oslo like ved Oslo S.  lønn som seniorrådgiver etter Statens regulativ. Avhengig av kvalifikasjoner og erfaring avlønnes stillingen i spennet kr. 650 000 – 800 000. Ved særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.   Kvalifikasjoner:  relevant mastergrad. Bachelor inkl. realkompetanse kan kompensere for kravet om master.  erfaring fra virksomhetsstyring. Erfaring fra langtidsplanlegging i en større statlig etat vil være en fordel erfaring med analyse vil være en fordel  erfaring med å lede plangrupper vil være en fordel    god skriftlig og muntlig framstillingsevne   Personlige egenskaper:  utadvendt, nettverksbygger og nysgjerrig gode kommunikasjonsevner god til å planlegge og gjennomføre planlagte aktiviteter  løsningsorientert med sterkt brukerfokus  analytisk og metodisk    I Tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Arbeidsplassen tilrettelegges ved behov. Tolletaten er en IA-bedrift.  Vi benytter SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater.    Seksjon for strategi og plan er en av fem seksjoner i avdeling for virksomhetsstyring og fellesfunksjoner i Tolldirektoratet. Vi har det faglige ansvaret for etatens strategiutvikling, langsiktige planprosesser, rammeverk for styring og kontroll, mål- og resultatstyring, kvalitets- og prosessledelse samt risiko- og sikkerhetsstyring.  For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte underdirektør Tommy Olsen på tlf 932 83 768.    Søknadsfrist: 03.11.2019 Stillingsnummer: 35/2019   
16.10.2019 Oslo
Vi ser etter en person som ønsker å være med å videreutvikle virksomhetsstyringen i Skatteetaten. Virksomhetsstyringsavdelingen (VSA) er en del av Skattedirektoratet. Avdelingen er skattedirektørens forlengede arm når det gjelder å fastsette mål og resultatkrav for etaten, og for oppfølgingen av etatens resultatenheter. Avdelingen har ansvar for å forvalte og utvikle strukturer og interne systemer for flerårig planlegging, budsjettering, rapportering og oppfølging.Seksjonens hovedoppgave er å arbeide for at Skatteetaten har et helhetlig system for virksomhetsstyring som skal bidra til fastsatt kvalitet i våre leveranser. Du vil, i tett samarbeid med divisjonene og fagnettverket, arbeide med å implementere et nytt rammeverk for virksomhetsstyring med fokus på kvalitet- og risikostyring. Du skal samarbeide med andre i avdelingen om å innføre gode prosesser for kvalitet- og risikostyring, og være et veileder for divisjonene i arbeid med virksomhetsstyring Hvis du blir motivert av teamarbeid, virksomhetsstyring i store organisasjoner og med viktig samfunnsansvar, er dette stillingen for deg. Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden   Arbeidsoppgaver være en fagperson på kvalitet- og risikostyring bidra til å implementere etatens rammeverk for virksomhetsstyring bidra til å implementere etatens rammeverk for risikostyring bidra i det overordnede arbeidet med operasjonell risikovurdering være et faglig kontaktpunkt mot divisjonene innenfor våre fagområder Kvalifikasjoner høyere utdanning på mastergradnivå, gjerne innenfor administrasjon og ledelse relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for manglende utdanning på masternivå meget god kompetanse på kvalitet og/eller risikostyring (ISO) erfaring med bruk av styringssystemer kjennskap til ulike styringsprosesser/-metoder ønskelig med erfaring med offentlig virksomhet meget god formidlingsevne både skriftlig og muntlig Personlige egenskaper analytisk, strukturert og nøyaktig høy gjennomføringsevne involverende og god til å samarbeide selvstendig  Vi tilbyr  utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), lønnsspenn fra kr 600 000 - kr 750 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid
16.10.2019 Oslo
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Faglig leder / seniorrådgiver Byggeteknikk & Konstruksjon Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Multiconsult i Fredrikstad søker sivilingeniør eller ingeniør med erfaring til seksjon for Byggeteknikk & Konstruksjon. Seksjonen tilhører avdeling Bygg og Eiendom Østfold hvor man jobber med tverrfaglige prosjekter tilknyttet alle forretningsområder.Multiconsult Fredrikstad holder til midt i sentrum i moderne, lyse og trivelige lokaler omringet av Storgata og Bryggepromenaden. Kontoret dekker de fleste fagområdene og har over 130 medarbeidere. Link Arkitektur er samlokalisert i våre lokaler. Multiconsult Østfold har i tillegg til Fredrikstad også kontorer i Sarpsborg og Moss.Som Faglig leder i seksjon Byggeteknikk og Konstruksjon vil du få en viktig rolle for videre utvikling av vårt fagmiljø i Østfold. Du vil bli medlem av vårt faglige leder team med ansvar for faglig utvikling av hele vårt bygg- og konstruksjonsmiljø som i dag teller ca. 40 ingeniører. Dine arbeidsoppgaver hos oss vil være faglig ledelse, rådgivning og prosjektering innen byggeteknikk, og du vil jobbe både tverrfaglig og kunderettet med arbeidsoppgaver som: Faglig ledelse seksjon, disiplinledelse og prosjekteringsledelse/oppdragsledelse Bidra med faglige vurderinger og veiledning i oppdrag Bistå i arbeidet med å utvikle kompetanse innen fagområdet konstruksjonsteknikk Bidra med avklaringer knyttet til metoder, fremgangsmåter, verktøy og hjelpemidler Statiske beregninger og dimensjonering betong, stål og tre Globale analyser i FEM-Design / Autodesk Robot / Sofistik Modellering, design og konstruksjon i Revit Anbudsbeskrivelser i G-prog Utarbeidelse av tilbudsforespørsler, kontraktsoppfølging For den som er interessert vil tverrfaglig oppdragsledelse være en mulighet. Kvalifikasjoner I kraft av din erfaringsbakgrunn har du blant annet opparbeidet deg en grunnleggende forståelse av gode byggetekniske løsninger og detaljer. Du har jobbet mye med, og kan betong- og/eller stålkonstruksjoner godt. For oss er det derfor viktig at du: Er sivilingeniør eller ingeniør med minimum 6 års erfaring fra rådgiverbransjen Har god kjennskap til tegne- og modelleringsverktøy Har god kjennskap til de mest vanlige dimensjoneringsverktøyene Har god kjennskap til myndighetskrav og standardverk Har god kjennskap til FEM analyse Har erfaring med utarbeidelse av tilbudsgrunnlag til entreprenør (NS3420 / funksjonsbeskrivelser) Har kjennskap til de mest brukte norske kontraktstandardene Har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper Vi ønsker at du som søker til denne stillingen er: Faglig sterkt engasjert Resultat- og løsningsorientert Nytenkende og nysgjerrig på morgendagens løsninger Trives med tekniske utfordringer Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser Vi tilbyr En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter. I Multiconsult blir du en del av vårt totale konstruksjonsmiljø med over 350 ingeniører. Hos oss kan du få jobbe med noen av de beste RIB'erne i Norge med spisskompetanse innenfor alle områder av vårt fagområde. Denne stillingen er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke og utvikle din kompetanse innen byggeteknikk, oppdrags- og disiplinledelse i et godt tverrfaglig miljø. Det er også en fantastisk mulighet for deg som gjerne ønsker å delta i store nasjonale oppdrag så vel som regionale og lokale oppdrag – en flott variasjon der en kan få jobbet i kreative og kompetansetunge miljøer. Forøvrig tilbyr vi deg: Konkurransedyktige lønn og øvrige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Fem ukers ferie, samt fri mellom jul og nyttår og i påsken Tilgang på firmahytter i hele landet Moderne lokaler sentralt i Fredrikstad Et aktivt bedriftsidrettslag Sist men ikke minst et meget godt og inkluderende arbeidsmiljø Søknadsfrist 28/10/2019 Sted Fredrikstad, NO (Primære) Generell informasjon For nærmere informasjon om stillingen kontakt:Seksjonsleder Faton Hoti 478 92 407 eller e-post faton.hoti@multiconsult.no 
02.10.2019 Fredrikstad
Position as senior consultantDepartment of Paediatrics and Adolescent Medicine at Akershus University Hospital (Ahus) is among the largest medical centers for sick children in Norway, serving a population of about 125 000 children and adolescents and employing about 300 health professionals. The Department covers all major parts of paediatrics and adolescent medicine, and it is organized into five clinical units: Neonatal Intensive Care Unit, Unit for Children and Adolescents (encompassing emergency room services, and advanced ambulatory home care), Outpatient Clinic, Habilitation Unit, and Child and Adolescent Psychiatry Unit. In addition, there are separate units for Research and Development, Administrative/Secretary Support and Medical Doctors.The Department employs a total of 30 senior consultants and 16 residents/fellows. The medical doctors participate in 24 hour on-call services, dependent upon qualifications and departmental needs. Two of the senior consultant positions are combined with positions as professor II /associate professor (dependent on academic qualifications) at Campus Akershus University Hospital, Institute of Clinical Medicine, University of Oslo. One of these positions is now vacant.The successful applicant must hold an MD with further specialization in general paediatrics. Broad clinical experiences within different fields of paediatrics are required. A total of 50 % of the working time should be allocated to clinical tasks at the outpatient clinical and/or the clinical wards, possibly including on-call services. The remaining part of the working time is allotted to academic work. Position as professor II/associate professorThe successful applicant must document broad experiences in clinical and/or translational paediatric research. Future research ambitions should be relevant for the population served by Department of Paediatrics and Adolescent Medicine. The applicant should outline strategies for external funding and recruitment of PhD fellows. The Department has implemented an infrastructure for patient inclusion and data acquisition in clinical studies, aided by research support staff. There is a long-lasting collaborative relationship with the EpiGen laboratory, which offers state-of-the-art molecular analyses and provides biobank services. As one of two senior academics affiliated with the department, the applicant should show an interest in research management. He/she is supposed to undertake an overall responsibility for research within the department, facilitate scientific initiatives and contribute to development of an academic culture. The position may involve formal responsibility for budgets and human resources. The department is responsible for teaching of undergraduate students in medicine and other health care educations. The successful applicant must possess relevant pedagogical qualifications, engage in teaching and supervision, and outline strategies for further development of educational activities. The successful applicant must be fluent in a Scandinavian language. In addition, the educational tasks require mastering of English. For complete job description with qualification requirements and basis of evaluation, please see: https://www.med.uio.no/klinmed/om/jobb/stillingsbeskrivelser/2019-9803-stillingsbeskrivelse-pediatri.pdf   We can offer: A challenging and friendly working environment High academic standards A favorable pension arrangement (Statens pensjonskasse) Advantageous welfare conditions An inclusive workplace Pay grade depending on qualifications Kvalifikasjoner Cover letter and CV Complete list of publications Separate list of 10 most relevant publications to be evaluated specifically for the position (please send these publications attached in full text versions). Overview of experience in supervising PhD candidates, including names of the candidates, period of supervision, information on institutions and dates for the presentation of the theses, as well as specific information regarding experience as main- or co-supervisor for each candidate http ://www.med.uio.no/om/jobb/veiledninger/form---phd-candidate-supervision.pdf  Description of qualifications regarding administration, leadership, teaching and foreign language skills Other relevant qualifications Personal qualities More information can be found here: http://www.med.uio.no/om/jobb/veiledninger/index.html   For  Rules for Appointments to Professorships and Associate Professorships please see: http://www.uio.no/english/about/regulations/personnel/academic/ We can offer Reference number: 2019/9803
17.10.2019 Lørenskog
The Institute of Clinical Medicine has a vacant position as Adjunct Professor or Associate Professor of Ear-, Nose- and Throat (ENT), Head and Neck Surgery. The part-time professorship (20 %) is combined with a full-time (100 %) senior consultant position at Akershus University Hospital. The hospital has ongoing research within several fields, such as clinical research, population-based health research and molecular biology research. Relating to the main position: The 20 % position as professor is combined with a full time (100 %) position in the ENT-Department as a senior consultant. The department consists of four units: nose with paranasal sinuses and trauma, ear surgery, sleep medicine and general ENT including Head and Neck surgery. The team at Akershus University Hospital does currently not perform oncologic head and neck surgery. Current research and innovation include the fields of Otology, Rhinology and Sleep Disordered Breathing. The successful applicant will play an important role in developing research at the ENT-Department, as well as in teaching of medical students. The appointee will have the opportunity to develop new ideas and studies and develop collaboration with researchers nationally and internationally. Broad clinical and research competence, as well as successful applications for external research funding will be important criteria in the evaluation of applicants. Applicants must hold an MD, be a certified specialist in ENT, speak a Scandinavian language, and have sufficient clinical experience to teach medical students broadly within the field of otorhinolaryngology. Relating to the academic position: The University position is part time (20 %), but a collaborative agreement between the Hospital and University secures that a minimum of 40% of the working time will be allotted to academic work.   Strong interpersonal skills and the ability to create an active and attractive research environment will be emphasized in the evaluation of applicants. Active research collaboration, also interdisciplinary and internationally, will be another evaluation criterion.For complete job description with qualification requirements and basis of evaluation, please see: https://www.med.uio.no/klinmed/om/jobb/stillingsbeskrivelser/2019-10925-stillingsbeskrivelse-ore-nese-hals.pdf  Application deadline: 14/11/2019  Employer: Akershus universitetssykehus HF  Title: Senior Consultant at the Department for Ear-, Nose- and Throat, Head and Neck Surgery  Full-time/part-time: Full-time  Webcruiter ID: 4143104856  Positions: 1  Social sharing :     We can offer: A challenging and friendly working environment High academic standards A favorable pension arrangement (Statens pensjonskasse) Advantageous welfare conditions An inclusive workplace Pay grade depending on qualifications            Application for the academic part-time position must include: Cover letter and CV Complete list of publications Separate list of 10 most relevant publications to be evaluated specifically for the position (please send these publications attached in full text versions). Overview of experience in supervising PhD candidates, including names of the candidates, period of supervision, information on institutions and dates for the presentation of the theses, as well as specific information regarding experience as main- or co-supervisor for each candidate http://www.med.uio.no/om/jobb/veiledninger/form---phd-candidate-supervision.pdf  Description of  qualifications regarding administration, leadership, teaching and foreign language skills Other relevant qualifications More information can be found here: https://www.med.uio.no/om/jobb/veiledninger/index.html For rules for Appointments til Professorships and Associate Professorship please see: https://www.uio.no/english/about/regulations/personnel/academic/   Reference number: 2019/10925
17.10.2019 Lørenskog
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Fagområdet for byggeteknikk består i dag av to personer og utfører oppgaver innen konstruksjon i tre, stål og betong, byggeledelse, SHA og prosjektutvikling. Faget samarbeider tett med de andre fagmiljøene på Otta-kontoret, samt de andre kontorene i region Innlandet. Otta-kontoret er i dag 9 ansatte fordelt på byggeteknikk, samferdsel, plan og VA. God tverrfaglighet, kreativt og løsningsorientert arbeidsmiljø preger arbeidsmåten og hvordan vi løser oppgavene ved kontoret. I regionen jobber det ca 50 personer innen byggeteknikk, og Otta samarbeider særlig tett med Lillehammer-kontoret. Dine arbeidsoppgaver kan være: Utforming og BIM-modellering (f.eks. Revit, Tekla) Analyser, dimensjonering og tegning Utarbeidelse av beskrivelser og konkurransegrunnlag Prosjekteringsledelse, byggeledelse og ivareta rollen som byggherreombud Oppdragsledelse Kontakt med våre kunder og samarbeidspartnere For oss er det viktig at du: Har utdannelse på bachelor-/masternivå innen byggeteknikk, med minimum 5 års erfaring Har god kompetanse innen statikk og konstruksjonsfag (fundamentering, betong, stål, tre/massivtre) Har erfaring med prosjekteringsverktøy Har evne til å arbeide både selvstendig og som deltaker i større faggrupper i oppdragene Har interesse for å løse ulike og varierte oppgaver i størrelse og kompleksitet, dvs. interesse for både små og store oppgaver Har god muntlig og skriftlig formuleringsevne (norsk) Er kreativ og løsningsorientert Er initiativrik, selvstendig og utadvendt Hos oss får du: Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Innsendelse av søknad: Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
05.02.2019 Sel
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 17.886 ledige stillinger

 

NORLETIC jobber i et team av individer med bred og forskjellig erfaring. Vi jobber sammen og fokusert for felles mål. Underveis gleder vi oss over ferden.

Våre produkter er miljøvennlige og bærekraftige. Vi har strenge krav til våre leverandørkjeder. Dette er forankret  med medlemsskap i Etisk Handel Norge.

Norletic har kontor på Vestlandet,  men vi strekker oss langt utenfor etablerte grenser. Det gir oss privilegiet til å jobbe med mange interessante og dyktige mennesker.

Norletic skal være en arbeidsplass med mangfold og lærerikt samarbeid, men med stort rom for individualisme og personlig utvikling.

Les mer om NORLETIC AS

Stillingsbeskrivelse

Vi søker deg som er genuint interessert i etisk og bærekraftig handel!

Du må ønske å påvirke samfunnet i en positiv retning med handel som verktøy. Stillingen skal jobbe videre med å utvikle vårt arbeid med etikk, miljø og bærekraft i verdikjeden.

Stillingen får derfor et betydelig ansvar for å være med å bygge opp Norletic sin leverandørkjede fra start, samt utvikle interne rutiner og korrigere bedriftskulturen.

Det er muligheter til å konsultere vår konsulent hos Etisk Handel Norge og årlig rapportering er en vesentlig del av jobben.

Dette er et tidsbegrenset internship for studenter eller deg som er ferdig å studere innenfor relevant fagfelt. Det må jobbes fra hjemmekontor med fleksibel arbeidstid som den ansatte selv styrer. I utgangspunktet er det estimert til 100 - 150 arbeidstimer i året, inkludert rapportering til Etisk Handel Norge.

Kursavgift hos Etisk handel Norge dekkes av arbeidsgiver. Mulighet for videre ansettelse vil være avhengig av selskapets vekst. 

Arbeidsoppgaver:

  • Risikovurdering av leverandørkjede
  • Kartlegging av spesifikke leverandører
  • Kommunisere direkte med potensielle leverandører
  • Oppfølging og etterfølgelse av code of conduct
  • Rapportering
  • Utvikle interne rutiner og bedriftskultur

Kvalifikasjoner:

  • Engasjert i mennesker og miljøet
  • Ønske om å bidra til en mer etisk og bærekraftig handel
  • Pågangsmot og initiativ
  • Kan jobbe selvstendig
  • Beherske kommunikasjon på engelsk

Lønn: Etter avtale.

 

Startdato: 15.01.2020.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : 21.10.2019

Kontaktperson

Styreleder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 21
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
1 ledig stilling

Fakta om NORLETIC AS