Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Ready for new and exciting challenges? Aker Solutions

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Aker Solutions has recently secured new long-term contracts on the Norwegian Continental Shelf, and the project portfolio is rapidly expanding. We are now recruiting several new employees to strengthen our teams and prepare for future growth.

Aker Solutions' department Installation Resources South West needs experienced individuals who can strengthen our team and support our ambitious growth plans. We offer a professional network within Aker Solutions which will provide you with required support.

We are now looking for Sheet metal workers for permanent positions.

Responsibilities:

  • Installation and modification of mechanical systems
  • Installation of new constructions and subsea constructions
  • Multidisciplinary work
  • Commissioning and operations

Qualifications:

  • Certificate of apprenticeship
  • Focus and understanding of HSE-work
  • Good communication skills in both Norwegian and English
  • Authorized health certificate
  • Personnel with local residence will be preferred
  • Be able to carry out necessary safety training
  • Solution-oriented
  • Knowledge of rigging is preferred

Contact Information:

For more information about the positions, please contact:

Department Manager Kjell Gunnar Hiorth Haugeland, mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon
or
Senior Recruiter Camilla Kopteff Tel: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Please attach your CV, cover letter and diploma when applying online. NES Advantage Solutions is Aker Solutions' global recruitment services provider responsible for permanent and temporary staffing services.




Adresse: Jåttåvågveien 10,4020 Stavanger

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Servicetorget trenger tilkallingsvikarer! Det hender vi har behov for litt ekstra hjelp. Kan du da muligens jobbe hos oss, og komme på kort varsel?! Vi holder til på Kongsvinger, 1 times reisevei fra Oslo.   Servicetorget holder til i lokalene til Kongsvinger sykehus, Parkvegen 35, og er tilknyttet Divisjon Facilities Management (DFM), Sikkerhet og service.Hos oss er vi til sammen 8 ansatte (inkl leder) i forskjellige stillingsstørrelser. Vi jobber turnus, så hos oss er det arbeid på dag, kveld, helg og helligdager.  Arbeidsoppgaver Ekspedisjon- informasjon og veiledning til pasienter, besøkende og ansatte ved sykehuset.   Registrere oppmøte, oppgjør, timeoppsett til pasienter på poliklinikk. Registrere diagnoser og prosedyrer i elektronisk pasientjournal Skriving av journaler, notater, henvisninger, epikriser i det pasientadminitrative systemet DIPS  Telefonhenvendelser  Postsortering Utstedelse av adgangskort og sertifikater til e-resept og kjernejournal  Bestilling av drosje/pasientreiser Kvalifikasjoner 3-årig videregående skole eller relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdanning  God kjennskap til data som arbeidsverktøy Søker må kunne arbeide målrettet, selvstendig og evne til å ha oversikt /orden i en hektisk hverdag  Gode norsk-kunnskaper både skriftlig og muntlig Må kunne kommunisere på engelsk Kjennskap til DIPS er en fordel!! Personlige egenskaper Serviceinnstilt -med et smil på lur! Fleksibel  Evne til å jobbe strukturert og nøyaktig  Gode kommunikasjonsevner Personlig egnethet vil bli vektlagt Vi tilbyr En arbeidsplass der vi ser og oppmuntrer hverandre Varierte oppgaver og jobbrullering Kontinuerlig forbedring  Tverrfaglig samarbeid  Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter m.m.  Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud
14.11.2019 Kongsvinger
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB provides a full range of solutions to connect, protect, control and measure a wide range of electrical installations, enclosures, switchboards, electronics and electromechanical devices. The business improves the reliability and efficiency of its customers’ activities across all major industries including the residential sector Your responsibilities - Customer support related to reported non-conformities from customers internationally. - Ownership of selected customer quality issues. - Participate in problem solving and root cause analysis. - Manage cross organizational and cross functional quality improvement projects. - Analyze process-, product- and production deviations and initiate improvements. - Cooperate with ABBs global service organization. Your background - Electrical or Mechanical Engineer or similar relevant background with analytical skills. - Preferably be experienced in quality related work and have knowledge to “Lean” and “Six Sigma” principles. - Have good technical interest and understanding. - Be able to communicate verbally and in writing in Norwegian and English. - Have good personal relations and good ability to work in teams. - Be comfortable to work with people from several cultures globally. - Be service minded, positive and customer focused.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We offer:- On the job training, personal development and career opportunities- Competitive rewarding conditions- Flexible working hours- Retirement scheme and insurances- Working environment and culture that are appreciated by the colleagues- Positive, exciting and challenging every day- Ambitions for growth and successThe base for this position is Skien, Telemark.The application-deadline is 04.12.2019For more information about the position, please contact: Rune Heggekroken on e-mail rune.heggekroken@no.abb.comWe look forward to receiving your application and CV through our job portal.Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
14.11.2019 Skien
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a leader in power and automation technologies that enable utility and industry customers to improve their performance while lowering environmental impact. The ABB Group of companies operates in around 100 countries and employs about 147,000 people. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and advisory, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.We are looking for a R&D Product Manager, Power & Energy Management System at ABB AS, Marine & Ports business line in Billingstad, Oslo, Norway. Electric propulsion, AC or DC distribution, energy storage systems and new renewable energy sources for different vessel types are part of ABB’s offering to the marine industry. In this position, your responsibility is to lead the development of new features and maintenance of existing features of power and energy management systems, with a team of R&D engineers and in-line with product roadmap.This role reports to global PG Technology/R&D management, PG Electric Solutions and PG Automation and Control. We offer you an interesting and challenging role in an international and dynamic working environment in the marine industry. In this role, you have the opportunity to become an expert in energy management, as well as the opportunity to develop your career in a global company. Your responsibilities Building a technology portfolio for power and energy management systems in collaboration with product management. Managing the development and taking ownership of relevant technology and solutions. Managing the R&D releases, hereunder documentation and testing. Mapping product technical requirements for different vessel types and operations. Building and developing relationships with key stakeholders from global units. Communicating the R&D roadmap and plans to key functional stakeholders (product management, sales, operation, service) Your background B.Sc. or M.Sc. degree in electrical and/or control engineering or similar. A few years of work experience related to control of electrical power systems. Excellent communication and organization skills. Ability to analyze and propose solutions Business and customer orientation Willingness to take ownership and responsibility Excellent English skills. Willingness to travel. Ideally, you have prior knowledge of power and energy management systems Experience working in an international environment and specific local requirements is an advantage   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer, ABB can offer:• Technical and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.ABB Marine & Ports is located at Billingstad in Asker today, but will be moving office to Fornebu in early 2020. This position will therefore be based at Fornebu.We are looking forward to receiving your applicationletter and CV through the ABB jobportal by 04.12.2019For any questions regarding the position please contact Jan-Fredrik Hansen on email jan-fredrik.hansen@no.abb.com or phone +47 22872627Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
14.11.2019 Asker
I forbindelse med økt aktivitet søker vi etter flere servicemontører og svakstrømsmontører til vår avdeling i Bodø. Avdelingen har 35 medarbeidere og en omsetning på ca. 40 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Bodø og på Fauske.     Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring serviceoppdrag  Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Dokumentasjonsarbeid  Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet – ha ansvar for god HMS-kultur  Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L eller gr. S Minimum 2 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Vi tilbyr  En stilling i et solid selskap med trygge vilkår Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling En arbeidsdag med oppdrag for spennede kunder  Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Disponering av egen servicebil    Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 24.12.2019, men søknader vil bli behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Asbjørn Inge Johansen Serviceleder +47 992 86 646 asbjorn.i.johansen@bravida.no Finn Paulsen Avdelingssjef + 47 975 95 471 finn.paulsen@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4472&rmlang=NO
14.11.2019 Bodø
Vi søker etter en fagansvarlig elektro til vår elektroavdeling i Bodø. Avdelingen har ca 35 medarbeidere og en omsetning på ca. 40 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Bodø/Meløyområdet. Typiske oppdrag er små og mellomstore prosjekter og servicejobber hos næringskunder og privatkunder. Vi har sammen med våre øvrige avdelinger et sterkt ønske om vekst i Bodøområdet. Vi søker derfor en «fremoverlent» og strukturert bidragsyter til vår avdeling.   Arbeidsoppgaver Som fagansvarlig/installatør skal du bidra til å utvikle mål, strategier og handlingsplaner ihht internkontrollforskriften. Du har ansvar for faglige godkjenninger i forhold til el-tilsynet, andre lovpålagte krav eller bransjeordninger og rapporteringer. Som fagansvarlig får du i Bravida frihet under ansvar. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Befaringer Personellhåndtering Internkurs / opplæring Kvalitetssikring av anlegg HMS Være med i tilbud og kalkulasjonsarbeid Oppstartsmøter og byggemøter Lede og engasjere medarbeidere Kommunikasjon mot kunder, konsulenter og byggeledelse Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere   Kvalifikasjoner Ingeniørutdanning eller annen teknisk utdannelse på høyskole/fagskole Ønskelig med erfaring i tilsvarende rolle God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 15.12.2019, men søknader blir behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Finn Paulsen Avdelingssjef + 47 975 95 471 finn.paulsen@bravida.no Torfinn Rolandsen Regionsdirektør +47 930 45 658   Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4460&rmlang=NO
14.11.2019 Bodø
Om avdelingen I forbindelse med økt kundeportefølje søker vi etter flere telekommunikasjonsmontører / svakstrømsmontører til vår avdeling Oslo Telematikk. Avdelingen har 24 medarbeidere og en omsetning på ca. 25 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i området Oslo og omegn. Oslo Telematikk driver med serviceoppdrag, rammeavtaler og prosjekter for offentlige og private bedrifter. Oppdragene består i strukturert kabling, samt arbeid på mørk, og internfiber.   Arbeidsoppgaver I Bravida får du arbeide selvstendig i ulike serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur   Kvalifikasjoner Fagbrev Telekommunikasjon gr. S, eventuelt gr. L med erfaring innen svakstrøm Minimum 2 års erfaring som Telekommunikasjonsmontør / Elektriker Erfaring med fiberoptiske systemer, prosjektering og utføring Erfaring fra servicearbeid er en fordel Fordel med flere fagbrev innen elektro Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad. Søknadsfrist er satt til 24.12.2019 men send gjerne inn din søknad allerede idag! Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Lasse Schmidt Avdelingssjef + 47 995 818 56 lasse.schmidt@bravida.no Bjørn Aage Aaland Serviceleder +47 92219572 Bjorn.aaland@bravida.no Lenke til denne siden https://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4471&rmlang=NO
14.11.2019 Oslo
Statkraft is Europes largest producer of renewable energy through hydro, wind and solar power as well as district heating. Technology plays a key role in reaching our targets and maintaining our leading position. We are looking for a senior software engineer that will have the opportunity to work with many challenging problems and tasks. Do you think snow is just snow? Not to us. Water content, where it lands, weather conditions and local terrain as well as many other factors effect when it melts and where the water runs. This effects how we dispatch our power plants and the power price in the markets. We work on constantly improving the models and platforms for this. It’s expensive to run and maintain power plants. Through machine learning and other types of data analysis we can optimize maintenance schedules so that we know what components need to be replaced and when. What are real alarms that should be acted upon and what is noise? These things help us ensure that our engineers, purchasing and others can optimize their work. We have developed specialised tools for energy management so that we can optimize the revenue from every drop of water in our reservoirs. This provides substantially increased revenue which is fed back to the government and used for the common good. These are some examples of areas that we work with in Nordic Software development, a specialised software development team in Statkraft that develops solutions for all business areas in Statkraft. On a technical level we have a broad range of solutions, everything from web applications in the cloud to advanced analysis platforms running on on-premis high performance clusters. Custom software is critical for allowing Statkraft to remain the market leader in the production of renewable energy and we are looking for smart developers who wish to be part of our team. If you like to challenge yourself and work in a competitive industry where technology is shaping the business then we would like to talk to you. If you are motivated to work for a company that is an important part of creating an environmentally sustainable future then Statkraft is the company for you. As a part of the team you will be working very closely with users in the business in many different parts of the company and you will learn a lot about the production, sale and maintenance of renewable power as well as many different areas of analysis such as hydrology, power markets and predictive maintenance. Statkraft's goal is to be a green, global developer in the energy market. We take our role seriously, and our principles on sustainability, environment and responsibility apply to the company, as well as every individual employee.   Your role: You will will be part of our team that develops analysis platforms for the a wide array of business users across Statkraft and will support them with developing APIs, scripts and visualization tools You will work closely with extremely competent business domain experts to develop advanced algorithms to solve complex business problems Be a data engineer that builds APIs and provides users access to the data they need in the ideal format that allows for fast and flexible analytics Be a part of a team that will shape Statkrafts digital future through advanced analytics, scripting and machine learning Who are we looking for? 4+ years of software development experience Solid Python competence or a desire to build such knowledge Excellent .NET or JAVA skills Ability to work independently together with business users to develop smart solution within our general framework Curiosity and interest in new trends and technologies The ability to understand complex problems and present solutions in a clear and concise way Fluent in English and preferably Norwegian Proactive team player who likes to take responsibilities for products and services Other useful experience: Advanced data analytics Understanding of time series Web development C++ God knowledge of mathematics/statistics Understanding of the complete development process Comfortable in agile environment Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire.
21.03.2019 Oslo
RSM er nesten helt overflødig Vi har et bredt tjenestespekter innen revisjon, transaksjoner og skatt, men det har jo de store selskapene også. Vi har fantastisk flinke folk, men det er vi jo ikke alene om. Vi har kontorer utenfor Oslo, men de andre har jo absolutt flere. Firmaturer, festligheter og idrettslag har vi også, vi som dem. Sånn sett er vi nesten overflødige. Men bare nesten. I kontrast til store selskaper, er vi akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, type kunder og bransjer. Vi er også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Mange vil nok fortsatt velge en av de store, men det kan godt være du gjør lurt i å det minste vurdere oss. Kanskje du ikke er en av de som alltid følger flokken likevel? Hverdagen i det mellomstore revisjonsselskapet Som akkurat passe stor i konkurranse med store selskaper, har vi kanskje hakket mer tid å vie våre kunder, noen knepp mer personlig oppfølging og litt ekstra vilje til å prioritere kundene - selv de som ikke er store. For kundene våre er i all hovedsak mellomstore, eierstyrte virksomheter - altså kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Hos oss får du muligheten til en faglig spesialisering, og evner du å veilede andre ansatte og å gi konstruktive innspill på veien, kan prosjekt- og personalledelse også være aktuelt for deg.   KOMPETANSE Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har minst to årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte.
07.08.2019 Oslo, Bergen, Stord, Voss
Vis alle 22.919 ledige stillinger

Aker Solutions helps the world meet its energy needs. We engineer the products, systems and services required to unlock energy. Our goal is to maximize recovery and efficiency of oil and gas assets, while using our expertise to develop the sustainable solutions of the future. Aker Solutions employs approximately 14,000 people in more than 20 countries.

Les mer om Aker Solutions

Stillingsbeskrivelse

Aker Solutions has recently secured new long-term contracts on the Norwegian Continental Shelf, and the project portfolio is rapidly expanding. We are now recruiting several new employees to strengthen our teams and prepare for future growth.

Aker Solutions' department Installation Resources South West needs experienced individuals who can strengthen our team and support our ambitious growth plans. We offer a professional network within Aker Solutions which will provide you with required support.

We are now looking for Sheet metal workers for permanent positions.

Responsibilities:

  • Installation and modification of mechanical systems
  • Installation of new constructions and subsea constructions
  • Multidisciplinary work
  • Commissioning and operations

Qualifications:

  • Certificate of apprenticeship
  • Focus and understanding of HSE-work
  • Good communication skills in both Norwegian and English
  • Authorized health certificate
  • Personnel with local residence will be preferred
  • Be able to carry out necessary safety training
  • Solution-oriented
  • Knowledge of rigging is preferred

Contact Information:

For more information about the positions, please contact:

Department Manager Kjell Gunnar Hiorth Haugeland, mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon
or
Senior Recruiter Camilla Kopteff Tel: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Please attach your CV, cover letter and diploma when applying online. NES Advantage Solutions is Aker Solutions' global recruitment services provider responsible for permanent and temporary staffing services.




Adresse: Jåttåvågveien 10,4020 Stavanger

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • NOV 21
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Aker Solutions