Fremtind søker Oppgjørskonsulent Kundeservice Reise
Kundeservice Reise er en oppgjørsavdeling som behandler skadesaker meldt inn på kundens reiseforsikring. Avdelingen består av prestasjonsorienterte medarbeidere som sammen bidrar til å nå selskapets ambisjon om å ha markedets mest tilfredse og lojale kunder.
Hvem søker vi etter?
Vi søker deg som kan være med på å skape den unike kundeopplevelsen. Dette gjør du gjennom å være effektiv uten å fire på kvalitetskravene. Du har forståelse for hva som er viktig for våre kunder og du evner å være løsningsfokusert i tillegg til å ha stor endringsvilje. Du bidrar til å skape et hyggelig og åpent arbeidsmiljø hvor vi deler våre erfaringer og kompetanse. Du må trives i et hektisk arbeidsmiljø og motiveres av å jobbe mot konkrete mål.
Hvem er du?
Du har høyere utdanning, gjerne relatert til økonomiske eller juridiske fag. Du har erfaring fra kundeservice og vet hva som skal til for å skape en fantastisk kundeopplevelse. Stillingens karakter krever god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både i norsk og engelsk.
Hva skal du gjøre?
Ta imot henvendelser via telefon, nett eller chat fra kunder som har hatt en skade. Du registrerer og behandler skadesaken fra A-Å og sørger for at kunden får riktig og effektiv behandling. Du vil være en proaktiv bidragsyter med fokus på kompetanse, kvalitet og kundeverdi samt pådriver i forbedringsarbeid og effektivisering.
Vi tilbyr
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Moderne lokaler sentralt i Oslo sentrum med tilgang til treningsfasiliteter
- Bedriftsidrettslag og leie av firmahytter
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Adresse: Hammersborggt 2,0181 Oslo