<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Ledig stilling

Stendi avdeling Høvik søker miljøarbeider til våken nattstilling Stendi

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stendi har ledig faste stillinger ved avdeling Høvik, Bærum. Målgruppen er rusavhengige med samtidig psykiske lidelser som har et bo- og omsorgstilbud hos oss. Hver beboer disponerer sin egen boenhet. Personell bistår den enkelte beboer med hjelp til å manøvrere i sin ofte strevsomme hverdag gjennom oppfølging og bistand jfr. den enkeltes situasjon i forhold sin psykiske og fysiske helse.

Arbeidsmetoder og faglig tilnærming ved Stendi Høvik er forankret i de miljøterapautiske prinsippene; beskyttelse, støtte, struktur, engasjement og gyldiggjøring. I dette er vi opptatt av at personalet har personlig egnethet, riktig verdisett og menneskesyn, så vel som faglige kvalifikasjoner.

Du har vilje og evne til å utvikle deg, både faglig og personlig i vårt dynamiske og hektiske miljø. Sammen med ledere og kolleger ønsker du å være med på å utforme og kvalitetssikre tjenestetilbudet til våre beboere. Du er trygg i deg selv og har god omsorg og mellommenneskelig nestekjærlighet som reflekteres i Stendis verdier, respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap. Du bør helst ha noe erfaring fra målgruppen og må være god til å finne kreative løsninger når det kreves. Du er tydelig i din kommunikasjon samtidig som du oppleves som fleksibel når du balanserer humor og alvor inn mot brukergruppen og kolleger.

Stendi AS er en kunnskapsbedrift og vi legger til rette for faglig videreutvikling. Region Øst kan tilby et spennende og utviklende fagmiljø med tverrfaglig kompetanse og utfordrende arbeidsoppgaver. Vi har tariffavtale og avtale om inkluderende arbeidsliv. Stendi er opptatt av et godt arbeidsmiljø og legger vekt på å bygge en kultur preget av engasjement, fleksibilitet og kreativitet.

Kvalifikasjoner:

  • Du har gjerne erfaring med miljøterapi
  • Du har førerkort klasse B
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig
  • Det kreves politiattest ihht. til gjeldene lovverk.

Personlige egenskaper: 

  • Du er målrettet og strukturert
  • Du er tydelig i din kommunikasjon
  • Du evner å stå i krevende situasjoner 
  • Du har alltid beboerne i fokus, og bistår de til meningsfull hverdag
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du liker å holde deg oppdatert innen eget fagområde og deltar gjerne i faglig utviklende samarbeid
  • Du samarbeider godt med dine kolleger samtidig som du evner å jobbe selvstendig 
  • Du har verdier som bidrar til et godt arbeidsmiljø 
  • Personlig egnethet vil vektlegges.

Vi tilbyr: 

  • Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø
  • Trygt psykososialt arbeidsmiljø, med fokus på trivsel 
  • Intern opplæring og kursing
  • Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang
  • Lønn etter tariff
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Vi søker deg som har et engasjement for mennesker og ikke er redd for og stå i vanskelige situasjoner. Du vil jobbe med ulike barn og ungdom, noe som krever at du er fleskibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må være arbeidsvillig og engasjert og kunne jobbe selvstendig som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Som vikar hos hos oss vil du bli spurt om arbeid både på døgn, timer eller nattevakt og vi foretrekker at du er en tydelig voksen person. Kvalifikasjoner Fortrinnvis ønsker vi vikarer som har en 3 årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning; barneverspedagog, sosiaom, vernepleier, pedagog med relevant videreutdanning. Rus og traumekompetanse er en fordel. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel. Vi søker også vikarer med relvant erfaring og personlig egnethet. Gjerne med bakgrunn som helse og ungdomsarbeider eller annen relevant utdanning eller erfaring.   Førekort kl. B er et krav.  Arbeidstid: Som vikar vil vi avtale med deg på forhånd hvilke vakter du jobber. Som vikar kan du bli tilkalt både på døgn og timer. Vår medlever turnus innebærer 3 døgn arbeid- 7 døgn fri- 4 døgn arbeid- 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidstedet de døgnene du er i arbeid. Som nattevakt vil du bli avlønnet pr time.  Det er krav til polititattest for og jobbe hos oss. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner , veiledning og oppfølging - og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål vedrørende det og være vikar hos oss så kontakt institusjonsleder i Tromsø Stine Nygaard tlf 41637443  eller mail stine.nygaard@stendi.no
30.09.2020 Tromsø, Balsfjord
Er du faglig dyktig, samarbeidsvillig, løsningsorientert og har godt humør er dette stedet for deg. Kantarellen dagsenter ligger i egne lokaler på Kantarellen Bo- og rehabiliteringssenter. Det er plass til 23 brukere hver dag. Brukerne er hjemmeboende i bydelen. Brukerne har frisør og fotpleier tilgjengelig. Dagsenteret deltar i fellesarrangementer med sykehjemsavdelingene, musikkterapeut bidrar til brukerne en dag i uken og fysioterapeut i bydelen har treningsgrupper.  Vi har for tiden ledig følgende stilling:   80% stilling for helsefagarbeider/hjelpepleier – dagstilling, 5 dager i uken med arbeidstid fra kl. 08:00 til 14:30.  Stillingen er ledig fra 1.november.  Om jobben og dine utviklingsmuligheter: Hos oss står alltid brukerne i fokus og vi jobber etter et overordnet mål; I dag skal jeg bidra til å skape en god dag for våre brukere!   Arbeidsoppgaver: Delta i dagsenterets dagsprogram for brukerne. Dette består i gjennomføring av definerte aktiviteter. Gode måltider er en viktig del av dagen. Som medarbeider på dagsenteret har du en viktig rolle i aktivisering av brukerne slik at de kan opprettholde sine ressurser som de trenger til å klare seg i eget hjem. Kvalifikasjoner: Beherske de vanligste IKT-verktøy (word/excel /intranett/internett/epost), samt ha kunnskap om bruk av dokumentasjonsverktøyet Gerica. Det stilles krav til gyldig politiattest før tiltredelse.   Utdanningsnivå  Autorisert hjelpepleier / helsefagarbeider   Språk Norsk – nivå B2   Personlige egenskaper:   Du er Engasjert og interessert. Målrettet og strukturert Initiativrik og løsningsorientert Samarbeidsvillig Selvstendig, samtidig som du jobber godt i team Personlig egnethet vektlegges.     Vi tilbyr:  Lønn etter avtale Godt faglig miljø  Et hyggelig arbeidsmiljø Faglig påfyll, jevnlig internundervisning Kafe, kultur- og frivillighetssenter Rabatt på treningsavtale       Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
30.09.2020 Oslo
Aleris Ålesund holder til i nyoppussede lokaler i Sundgata og vi tilbyr medisinske tjenester innenfor en rekke fagområder. Vi er et spennende fagmiljø med et svært kompetent og tverrfaglig team, bestående av kirurger, legespesialister, sykepleiere og annet fagpersonell. Aleris i Ålesund har i tillegg en stor radiologisk avdeling med MR, UL, CT og røntgen, noe som gir oss en enestående god mulighet til å gi våre pasienter og kunder et trygt, helhetlig og effektivt pasientforløp. StillingsbeskrivelseI Ålesund opplever vi en stadig økende etterspørsel etter våre tjenester og vi utvider vårt medisinske team. Vi søker derfor etter deg - en blid og imøtekommende pasientkoordinator!Stillingen krever utdanning som helsesekretær og du må ha erfaring fra laboratorie- og skiftestuearbeid. Arbeidsoppgavene vil også være å stå i resepsjon, besvare telefoner og gjøre annet pasientrettet arbeid. I tillegg vil du bli trent i å bistå våre legespesialister innen ulike felt som; hud, gynekologi og urologi. Vi søker etter en blid og fleksibel medarbeider som liker å jobbe i team og som liker å ta ansvar for og eierskap til sine oppgaver. Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.Dette er en dagstilling hvor vi deler på "åpning- og stenge vakter". Du vil bli tilbudt konkurransedyktige betingelser, god pensjonsordning, parkeringsplass i parkeringskjeller og faglige utfordringer i et trivelig arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. For mer informasjon ta kontakt med Pasientkoordinator Kristin Hatlenes mob 992 10 970.  
30.09.2020 Ålesund
I RSM lever vi av å skape gode kundeopplevelser innen finansiell revisjon og rådgivningstjenester. Vi jobber i team og i tett samarbeid med våre mange kunder, som er de små og mellomstore virksomhetene. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Vi tror på det å gi tidlig ansvar og mange muligheter, derfor vil du oppleve stor variasjon i type kunder og bransjer. Høres dette interessant ut, bør du lese videre. Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har gjerne minst ett årsoppgjør på samvittigheten, men nyutdannede oppfordres også til å søke. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse, slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden vil være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte. Hvorfor skal du begynne hos oss? Vi er akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Dersom dette høres ut som deg eller noen du kjenner, nøl ikke med å ta kontakt. Alle søknader behandles konfidensielt.
10.09.2020 Arendal
For Bravida sin avdeling Sandvika Service Ventilasjon søker vi nå etter en kjøletekniker til fast stilling med base i Sandvika. Man vil jobbe med ulike kunder på hele Østlandet i et team med fire dyktige kollegaer! Kravspesifikasjon: Relevant bakgrunn Sertifikat B Må kunne forstå, sette seg inn i og å etterleve gjeldende HMS regler og prosedyrer Må ha minst 2 års arbeidserfaring   Personlige egenskaper: Serviceinnstilt og kundefokusert, skal representere oppdragsgiver overfor kunder Selvstendig Profesjonell og effektiv Overholde avtaler Fleksibel og imøtekommende   Arbeidsoppgaver: Internkontroll, oppfølging og gjennomføring av lovpålagte kontroller Service og innregulering, ettersyn og vedlikehold av kjøle-, fryse- og varmepumpeanlegg Oppfølging av vedlikeholdsavtaler Jobbe selvstendig og i et tverrfaglig team  Vi tilbyr: Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver Utviklende og godt arbeidsmiljø Gode lønns- og arbeidsbetingelser Et stort og allsidig arbeidsmiljø Ekspansiv, fremtidsrettet og dynamisk miljø Virker denne stillingen interessant for deg? Send inn CV og søknad her eller ta kontakt med Marie Storevik i JKS på tlf: 97558219 eller mail mas@jks.no.
16.09.2020 Oslo, Bærum
Arbeidsoppgaver: Service og vedlikehold av ventilasjonsanlegg Oppstart, igangkjøring og innregulering   Ønskede kvalifikasjoner: Fagbrev eller minimum 2 års relevant erfaring som servicetekniker ventilasjon Elektro/automatikk bakgrunn Innreguleringskurs/erfaring Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Gode datakunnskaper Resultatorientert og utadvendt Strukturert Førerkort klasse B Skandinavisk talende   Vi tilbyr: Varierte og interessante arbeidsoppgaver Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Trivelig og energisk arbeidsmiljø Servicebil   Virker denne stillingen interessant for deg? Send inn CV og søknad her eller ta kontakt med Marie Storevik i JKS på tlf: 97558219 eller mail mas@jks.no.
16.09.2020 Oslo, Bærum
Det er en høy etterspørsel etter elbilladere og elbil stasjoner i Oslo, Bravida sin avdeling Oslo Elektro Service har derfor et team som har et spesielt fokus på dette. Bravida søker nå etter servicemontører som har en interesse for elbilladere og elbil ladestasjoner! Du vil jobbe i et hyggelig og kompetanserikt team med muligheter for faglig og personlig utvikling. Fast stilling. Som servicemontør i Bravida er arbeidshverdagen variert og du vil stadig møte nye og spennende utfordringer. I Bravida er de opptatt av din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom kunnskap, driv og interesse. Du blir en del av et godt arbeidsmiljø og et solid selskap i vekst. Rollen som servicemontør innebærer både store og små serviceoppdrag, fra industri til oppdrag hos privatkunder.   Arbeidsoppgaver og ansvar Sammen med serviceleder, svare for prosjekters utførelse med utgangspunkt i beskrivelser/avtaler Arbeidsoppgaver vil være varierende som nyinstallasjon, forebyggende vedlikehold, feilsøking og service Kontrollere at alle installasjoner blir utført på faglig og forskriftsmessig riktig måte Være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet Kundebehandling   Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Du får en stilling i et solid selskap med trygge vilkår Du får gode muligheter for faglig og personlig utvikling Du får meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger, også helseforsikring Du får jobbe med et bredt spekter av spennende kunder Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Nye kontorer på Haslevangen   Kvalifikasjoner og egenskaper Fagbrev som elektriker Dokumentert erfaring som elektriker Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Du er initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du samarbeider godt og er en lagspiller Virker denne stillingen interessant for deg? Send inn CV og søknad her eller ta kontakt med Marie Storevik i JKS på tlf: 97558219 eller mail mas@jks.no.
16.09.2020 Oslo
I forbindelse med stor arbeidsmengde ved vår elektroavdeling i Fredrikstad søker vi etter flere erfarne elektrikere. Avdelingen har 80 medarbeidere og en omsetning på ca. 110 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i området Østfold og primært i Nedre Glomma-regionen. Arbeidsoppgaver Som elektromontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type oppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Minimum 2 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Fordel med flere fagbrev innen elektro Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside. Kontaktpersoner: Arild HansenTeknisk sjef+47 900 60 460arild.fr.hansen@bravida.no Bent LislerudAvdelingssjef+ 47 950 71 722bent.lislerud@bravida.no
16.09.2020 Fredrikstad
Vis alle 19.800 ledige stillinger

Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg, hjemmehjelp og brukerstyrt personlig assistanse (BPA).

Barnevern
I vår drift differensierer vi ut fra barnets eller ungdommens problematikk. På den måten kan vi lage opplegg som best mulig ivaretar den enkeltes behov for omsorg og utvikling, enten det er i form av bofellesskap, institusjoner, familiehjem eller andre hjelpetiltak.

Bo- og omsorgstjenester
Vi har landsdekkende tilbud for personer med komplekse bistandsbehov. Tjenestene tilpasses hver enkelt bruker på bakgrunn av deres problematikk og behov. Vi jobber for at alle våre brukere skal ha et godt liv og oppleve livskvalitet.

Eldreomsorg og hjemmetjenester
Vi drifter sykehjem, omsorgsboliger, hjemmetjenester og alarmtjeneste – både offentlig og privat. Vi ønsker å være en innovativ samarbeidspartner for norske kommuner i å videreutvikle gode omsorgstjenester, samtidig som vi tilbyr private alternativer. Privat tilbyr vi seniorboliger til leie, samt hjemmesykepleie og praktisk hjelp i hjemmet etter bestilling.

Brukerstyrt personlig assistanse (BPA)
Vårt mål er at mennesker med funksjonsnedsettelser skal få mulighet til å ha et selvstendig liv. BPA skal innenfor rammen av vedtaket vedkommende har, tilpasses eget behov og ønsker best mulig, og samtidig benytte kommunenes ressurser på en god måte.

Les mer om Stendi

Stillingsbeskrivelse

Stendi har ledig faste stillinger ved avdeling Høvik, Bærum. Målgruppen er rusavhengige med samtidig psykiske lidelser som har et bo- og omsorgstilbud hos oss. Hver beboer disponerer sin egen boenhet. Personell bistår den enkelte beboer med hjelp til å manøvrere i sin ofte strevsomme hverdag gjennom oppfølging og bistand jfr. den enkeltes situasjon i forhold sin psykiske og fysiske helse.

Arbeidsmetoder og faglig tilnærming ved Stendi Høvik er forankret i de miljøterapautiske prinsippene; beskyttelse, støtte, struktur, engasjement og gyldiggjøring. I dette er vi opptatt av at personalet har personlig egnethet, riktig verdisett og menneskesyn, så vel som faglige kvalifikasjoner.

Du har vilje og evne til å utvikle deg, både faglig og personlig i vårt dynamiske og hektiske miljø. Sammen med ledere og kolleger ønsker du å være med på å utforme og kvalitetssikre tjenestetilbudet til våre beboere. Du er trygg i deg selv og har god omsorg og mellommenneskelig nestekjærlighet som reflekteres i Stendis verdier, respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap. Du bør helst ha noe erfaring fra målgruppen og må være god til å finne kreative løsninger når det kreves. Du er tydelig i din kommunikasjon samtidig som du oppleves som fleksibel når du balanserer humor og alvor inn mot brukergruppen og kolleger.

Stendi AS er en kunnskapsbedrift og vi legger til rette for faglig videreutvikling. Region Øst kan tilby et spennende og utviklende fagmiljø med tverrfaglig kompetanse og utfordrende arbeidsoppgaver. Vi har tariffavtale og avtale om inkluderende arbeidsliv. Stendi er opptatt av et godt arbeidsmiljø og legger vekt på å bygge en kultur preget av engasjement, fleksibilitet og kreativitet.

Kvalifikasjoner:

  • Du har gjerne erfaring med miljøterapi
  • Du har førerkort klasse B
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig
  • Det kreves politiattest ihht. til gjeldene lovverk.

Personlige egenskaper: 

  • Du er målrettet og strukturert
  • Du er tydelig i din kommunikasjon
  • Du evner å stå i krevende situasjoner 
  • Du har alltid beboerne i fokus, og bistår de til meningsfull hverdag
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du liker å holde deg oppdatert innen eget fagområde og deltar gjerne i faglig utviklende samarbeid
  • Du samarbeider godt med dine kolleger samtidig som du evner å jobbe selvstendig 
  • Du har verdier som bidrar til et godt arbeidsmiljø 
  • Personlig egnethet vil vektlegges.

Vi tilbyr: 

  • Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø
  • Trygt psykososialt arbeidsmiljø, med fokus på trivsel 
  • Intern opplæring og kursing
  • Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang
  • Lønn etter tariff

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Har du spørsmål om stillingen kontakt avdelingsleder Harald Ruiz- Davila tlf. 90083102, avd. nestleder Anya Kildal tlf. 90120109

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktpersoner

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • SEP 30
    2020
    0 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 04
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 06
    2020
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
20 ledige stillinger