Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Vår oppdragsgiver er et av verdens ledende selskap i sin bransje og holder til i moderne lokaler på Sofiemyr. Det er sentralt i forhold til offentlig kommunikasjon. De søker nå en ny effektiv medarbeider til sitt interne support team. Stillingen er i utgangspunktet et engasjement, men det er gode muligheter utover vikariatet. Arbeidstid 08.00 -- 16.00.
Arbeidsoppgaver
Være førstehånds kontaktpunkt for innkomne henvendelser pr. telefon, mail og automatiserte digitale systemer. Henvendelser er knyttet til personell, eiendom, leverandører og kunder direkte.
Følge innkomne saker fra A-Å (registrere, løse eller delegere, avslutte og lukke), og overholde tidsfrister for disse.
Registrering av kundedata i ulike digitale systemer.
Følge ulike prosesser og prosedyrer som er utarbeidet, samt også aktivt være med og utarbeide nye og kvalitetssikre prosesser.
Sette seg inn i ulike gjeldende avtaler til enhver tid.
Melde avvik til rette instanser.
Diverse administrative oppgaver.
Inngå i tett samarbeid med kollegaer og løpende rapportering til leder
Delta i planlegging, gjennomføring, avslutning og evaluering av egne arbeidsoppgaver.
Delta på felles faglige samlinger med avdelingen og bidra til innhold ved behov.
Ansvarlig for kontinuerlig tilbakemelding til kunde og nærmeste leder for egne arbeidsoppgaver
Håndtere inngående og utgående post ved behov.
Backup for tilsvarende stillinger ved behov.
Diverse ad-hoc oppgaver
Kvalifikasjoner
Studiekompetanse (Relevant erfaring kan veie opp for manglende utdannelse)
Minimum 3 års relevant arbeidserfaring
Gode datakunnskaper
Gode skriftlig og muntlige språkkunnskaper i norsk og engelsk
Gode kommunikasjons- og formuleringsevner
Imøtekommende og serviceminded, evne til å skape tillitt i alle ledd
Må være strukturert i arbeidsform og samtidig ha mange baller i luften
Takle høyt arbeidspress og ulike situasjoner
Selvstendig, samtidig som man evner å jobbe i team
Evne til å se løsninger på oppgaver og problemstillinger
Evner å bygge relasjoner og søke dialog med kollegaer og sluttbrukere
Holde oversikt over egne oppgaver og gjøre riktige prioriteringer, samt sørge for at teamet alltid er i rute
Være en miljøskaper
Læringsvilje
Vi tilbyr
Spennende stilling i et internasjonalt selskap
Hyggelig kollegaer i flotte lokaler
Gratis parkering, treningsmuligheter og kantine
Høres dette interessant ut, trykk <> og skriv en kortfattet søknadstekst og last opp din CV. Har du spørsmål vedrørende stillingen kan du kontakte Gina Myhrer-Jørstad på Logg inn for å se kontaktinformasjon.
ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå har siden starten i 1997 høstet gode erfaringer og hatt en jevn fremgang. Vi består av dyktige konsulenter og medarbeidere som arbeider hardt for å ivareta våre samarbeidspartnere. ABC Personell sin kjernevirksomhet er personalutvelgelse til faste stillinger og formidling av vikarer til ulike oppdrag. Vi har som mål å være en enestående arbeidsgiver og rekrutterer for våre partnere. ABC Personell er tidligere kåret til en av landets Gasellebedrifter av Dagens Næringsliv og Dun & Bradstreet. I vårt daglige arbeid med oppdrag, stillinger, selskaper og mennesker, får vi en unik forståelse og kunnskap, samt et stort nettverk innen arbeidsmarkedet. Vi har lært hvor viktig det er å kunne gjøre de rette valgene for egen karriere og vi vet at du kan dra nytte av vår kompetanse i din jobbsøkerprosess.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.