<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Monsoon Accessorize Sandvika Storsenter søker sesonghjelp Monsoon Accessorize Sandvika Storsenter

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi er på utkikk etter to sesonghjelper til vår butikk på Sandvika Storsenter med start i slutten av oktober/ begynnelsen av november til og med 31 januar. Vi leter etter lagspillere som er stolt over å representere vårt varemerke og som vil være ambassadører før Monsoon Accessorize Norway. For oss er kundeservice og lidenskap for mote utrolig viktig. Blir du en del av vårt team vil vi gi deg utviklingsmuligheter og god personlig coaching.

Krav til kompetanse

  • Forståelse og interesse for eksepsjonell kundeservice
  • Må kunne jobbe varierte arbeidstider
  • Du må være 18 år for å søke på stillingen

Ønsket kompetanse

  • Effektiv og strukturert
  • Initiativtakende
  • Ansvarsbevisst person
  • Har evne til å jobbe alene og sammen med andre i team
  • Erfaring med salg og butikkarbeid er en fordel

Personlige egenskaper

  • En sprudlende personlighet
  • Kontaktskapende
  • Er utadvendt, ærlig og pålitelig


Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
We need curious employees who enjoys working in teams. AF Gruppen is a leading entrepreneurial and industrial group. We solve complex challenges in all areas of engineering. We build and rehabilitate residential and commercial buildings, roads, tunnels and land facilities. We demolish and recycle buildings, facilities and oil installations. We find smart energy solutions. We provide a range of offshore services. AF is growing and there is a need of skilled employees for upcoming projects across the country. If you wish to submit an open application to AF Gruppen, you can submit your application here. Our 3800 employees are all different, but they have one thing in common: they are curious. They love good solutions and difficult challenges. In AF Gruppen we cultivate curiosity. Because we know that those who ask new questions generally find new answers. You are characterized by being quality-conscious and responsible, curious and hardworking. High job satisfaction is a priority for AF Gruppen and it is important to us that all employees contributes to a positive working environment. An important prerequisite is that you, like us, have an uncompromising attitude towards safety and ethics. At AF you can be part of a good working environment characterized by high well-being and pride. We offer exciting challenges across traditional disciplines. AF has competitive, performance-oriented terms and good insurance programs. In AF you will also be given the opportunity to own shares in the company in the form of a share and option program. Please register your resume at www.afgruppen.no/karriere and remember to attach references and diplomas. We kindly ask you to answer a few questions so we can get a better understanding of which business areas you are interested in and what background you have. We will contact you when we have a need of your competence in upcoming projects across the country.
29.04.2019 Norge
TL;DR: Kom og jobb med utvikling i et verdensledende skyselskap!Ønsker du å jobbe for et verdensledende IT-selskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og opptatt av utvikling og utfordringer? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av selskapet. Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 370 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce.Vi søker nå etter flere utviklere som brenner for teknologi og elsker å programmere. Vi skal styrke Intility innenfor en rekke ulike teknologier og språk i hele utviklings-stacken. Du må gjerne ha spesialisert deg innenfor front- eller backend, men vi håper du er fleksibel og synes det er gøy å involvere deg i alle deler av utviklingsarbeidet. Som utvikler i Intility vil du gå inn i et sterkt fagmiljø og jobbe tett med resten av utviklingsteamene og organisasjonen for å bygge morgendagens skytjenester. Hvem ser vi etter?Vi søker etter deg som brenner for programmeringsfaget. Du ønsker å levere høy kvalitet i arbeidet ditt og er stolt av koden du leverer fra deg. Du liker å skrive best practice-kode, og trives med å samarbeide med folk med forskjellige faglige bakgrunner. Du er nysgjerrig og glad i å tilegne deg ny kunnskap, og liker å utforske nye teknologier. Å utvikle deg selv og bli utfordret faglig trigger deg, og du elsker å lære mens du er på jobb. Vi ser etter både deg som er nyudannet innenfor programmering, og deg som har noen års erfaring.Det aller viktigste for Intility er likevel å få inn deg som bryr deg om folkene rundt deg. Derfor ser vi etter deg som hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst. Sist, men ikke minst ønsker vi at du innehar gode kommunikasjonsegenskaper på både norsk og engelsk. Rent faglig ser vi etter deg som behersker minst ett av følgende programmeringsspråk: - JavaScript- C#- PythonI tillegg er det en fordel, men ikke et krav, om du har kjennskap til følgende:- React- Redux- Ruby- Chef- REST API- HTML- CSS- ASP.NET- SQL- RabbitMQ- ElasticSearchHvordan er det å jobbe i Intility?I Intility er det mye som skjer. Med sterk vekst kommer et høyt tempo, men vi har også et avslappet sosialt miljø hvor folk tar vare på hverandre og spiller hverandre gode. Vi er en uformell og ung organisasjon med flat struktur, hvor du får stor påvirkningskraft på både egen arbeidshverdag og utviklingen til selskapet. Hos oss er det ingen spisse albuer, og vi jobber alle sammen mot de samme målene. Her ønsker vi rett og slett bare å bygge de beste teknologiske løsningene og samtidig ha det gøy på jobb.Hos oss får du også prøve deg på mye forskjellig. Det er stor variasjon i utviklingsprosjektene, så her finner du både videreutvikling av eksisterende systemer og utvikling av helt nye. Du vil finne mange flinke folk du kan sparre med, innen programmering og andre fagområder.Hva kan Intility tilby deg? Et sterkt fagmiljø hos en av verdens ledende skyleverandører. Intility er rangert som nummer 17 på Talkin' Clouds liste (Top 100 CSP) over de 100 mest suksessfulle og raskest voksende skyleverandørene globalt Spennende og varierte arbeidsoppgaver hvor du får bygge fremtidens skyselskap Muligheten til å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere Et engasjerende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer som gjør at du vil trives på jobb Langsiktighet, eierskapsfølelse og mye ansvar Selvstendighet, fleksibilitet og mye frihet i arbeidsdagen Faglig satsing på deg gjennom intern og ekstern kursing, sertifiseringer og konferansedeltakelse Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra videregående skole og høyere utdanning. Vi gleder oss til å lese søknaden din!
27.06.2019 Oslo
Ønsker du å jobbe for et verdensledende teknologiselskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og ønsker å lære mer om teknologi? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av Intility. Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av mer enn 350 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.Intility er i sterk vekst og vi søker flere dyktige Management Trainees. Vi er på jakt etter deg som er sulten og initiativrik, og som ønsker å jobbe hardt for å bli en sentral ressurs i den videre utviklingen av selskapet. Rette kandidater ser muligheter fremfor problemer, og drives av et ønske om kontinuerlig forbedring og utvikling i samarbeid med de beste på sine felt.I Intility jobber alle inhouse, og teknologi er kjernevirksomheten vår. Som Management Trainee betyr dette at du vil bli en del av et tverrfaglig miljø der kunnskapsdeling står i fokus, og der du har mange dyktige kollegaer å lære av. Man behøver ikke å ha en teknisk utdannelse for å starte som Management Trainee hos oss, men vi ønsker at du tar med deg mye nysgjerrighet og ikke minst et sterkt ønske om å lære mer om teknologi. Intilitys traineeprogram har en varighet på 18 måneder. Som Management Trainee hos oss får du prøve deg fra dag én, som et fullverdig medlem av Intility-teamet. Vår flate organisering gir dynamiske arbeidsforhold med store muligheter for selvstendig initiativ og individuell utvikling. Gjennom traineeperioden vil du få verdifull erfaring fra ulike områder og inngående kunnskap om selskapet. For riktige kandidater er det gode karrieremuligheter også etter endt Traineeperiode. Vi søker etter deg som har interesse for ett eller flere av følgende områder:  Data Science  Analytics  Project Management  Program Management  Service Level Management Finance & Business Controlling Product Management Advisory Sales & Marketing Customer Relationship Management  Vi ser etter deg som:      Har mastergrad Har gode kommunikasjonsevner i et skandinavisk språk, og engelsk Har gode analytiske egenskaper og forretningsforståelse  Interesseres av skjæringspunktet mellom teknologi og business Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst Liker organisering og planlegging fordi det gjør hverdagen så mye enklere Evner å få med deg andre for å løse utfordringer    Blir motivert når du får en arbeidsoppgave du ikke helt vet hvordan du skal løse Ønsker å være med på å skape noe og få noe ut av din arbeidskarriere Hos oss: Representerer du et konsept du er stolt av  Får du utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én   Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine Betyr det noe at du kommer på jobb for vi er avhengig av din kunnskap Vil du bli en del av et energisk miljø med mange sosiale happenings  Må du jobbe hardt, men du kommer til å glede deg til å gå på jobb I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie. Vi er fleksible på oppstartsdato, og tar gjerne inn kandidater med oppstart snarlig eller lenger frem i tid.Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra vgs. og høyere utdanning som vedlegg.Søknader behandles fortløpende.  Vi gleder oss til å lese søknaden din!
02.09.2019 Oslo
Intility er i sterk vekst og søker flere dyktige medarbeidere til vår supportavdeling, Technical Services. Ønsker du å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere? Brenner du for IT og ønsker å bygge en langsiktig karriere innen teknologi, er dette muligheten du ikke kan gå glipp av.Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 300 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce.  Intility kjennetegnes ved høy kvalitet og fornøyde sluttbrukere. Technical Services har høy løsningsgrad og rask responstid takket være over 40 serviceorienterte teknikere som supporterer våre kunder 24/7/365. Vi er på jakt etter deg som er like ansvarsfull og dedikert som dagens teknikere, og som er villig til å jobbe hardt og få ting gjort. I Intility er det kort vei fra Technical Services til spesialiserte fagavdelinger, noe som sørger for rask løsningstid og bratt lærekurve for deg. Du er flink til å prate for deg, og møter kunder og medarbeidere på en profesjonell måte via telefon, chat, e-post og i møter. Du har interesse av å lære deg nye ting, samtidig som du har teknisk forståelse å bygge videre på. Som tekniker i Technical Services vil du møte stor variasjon av utfordringer, noe som vil gi deg bred IT-kompetanse og forståelse av vår standardiserte plattformtjeneste Technical Services samarbeider tett med spesialiserte fagavdelinger for å dra nytte av hverandres kunnskap og optimalisere vårt egenutviklede dokumentasjonssystem. Vi har ingen tradisjonell 1. linje, hos oss blir man kastet ut i det og får bryne seg på tekniske utfordringer fra dag én. På den måten sørger vi for teknisk utvikling, noe som er positivt både for deg og for kunden. Vi kaller det lidenskapelig support!I Intility er de ansatte vår viktigste ressurs. I løpet av den første tiden som ansatt vil du få grundig opplæring i våre systemer og tjenester. Vi legger også til rette for at dyktige kandidater skal få spesialisere seg i ulike fagområder, og bygge en lang karriere hos Intility. Over 70 % av våre spesialiserte teknikere startet i Technical Services, og vi har alltid et langsiktig perspektiv når vi rekrutterer. I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.  Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper: Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi Har en stor interesse for IT, og et sterkt ønske om å lære deg nye ting Trives med å prate med kunder over telefon, chat og email  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst Er til å stole på, har god prioriteringsevne, og trives i et hektisk miljø Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper i et skandinavisk språk og engelsk. Vi tilbyr: Et konsept du vil bli stolt av å representere Dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskapen sin med deg Muligheten for å ta relevante sertifiseringer Kurs og opplæring gjennom Intility Academy Utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én Et energisk miljø med mange sosiale happenings Hard jobbing og mye moro som gjør at du vil glede deg til å gå på jobb Kjernetid: 08.00- 16.00, med muligheter til å jobbe sen-, tidlig-, og helgevakter Mulighet til å etter hvert kunne jobbe en periode på et av våre avdelingskontorer i Trondheim, Bergen eller Stockholm.    Send oss din søknad, CV og karakterutskrifter/vitnemål. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Vi gleder oss til å lese søknaden din!   
03.09.2019 Oslo
Har du noen års erfaring og lidenskap for utvikling?Da ønsker vi å høre fra deg! Vi er i vekst, og på grunn av høy etterspørsel behøver vi flere utviklere som vil være med på laget. Vi kan tilby: •en spennende rolle i et av Norges ledende konsulentselskap•store utviklingsmuligheter og flere karriereveier•et av Norges største fagmiljøer innen Java med fokus på kunnskapsdeling•spennende utfordringer i prosjekter for ambisiøse kunder•miljø som stimulerer til faglig og personlig utvikling•et aktivt faglig og sosialt miljø (fagkvelder, hackweekender, idrettslag og mye mer)•IIOT-lab med tekniske leketøy for morgendagens prosjekter•konkurransedyktige betingelser og fleksibel arbeidstidVi trenger deg som: •er en dyktig utvikler•minimum tre års relevant arbeidserfaring, fortrinnsvis med Java•har fullført høyere utdannelse i IT-relaterte studier•trives i konsulentrollen og liker å arbeide i team•er engasjert og nysgjerrig•snakker og skriver flytende norskI tillegg må du gjerne ha: •erfaring med utvikling av automatiserte tester•erfaring med mikrotjenestearkitektur og kontinuerlige leveranser (devops)•erfaring med frontend-utvikling med moderne JavaScript rammeverk•kunnskap om maskinlæring og store data•jobbet med åpne data og semantikk•erfaring med søketeknologier som ElasticSearchVil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Avdelingsleder for Delivery Vibeke Bassøe vibeke.bassoe@acando.no eller viatelefon 92621717Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest  
04.09.2019 Oslo
Vi søker flere løsningsarkitekter! CGI bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test, til små og store kunder. Avdelingen har et sterkt fagmiljø bestående av konsulenter med spisskompetanse innen systemarkitektur. På grunn av flere tilbudsforespørsler søker vi nå en erfaren løsningsarkitekt som ønsker å bli med på laget. Your future duties and responsibilities Hva er dine oppgaver som løsningsarkitekt?Som løsningsarkitekt i hos oss vil du ha en sentral rolle på prosjekter hos våre kunder, og fungere som et bindeledd mellom fagmiljøer, utviklingsteam og andre arkitekter. Du må være en prosessdriver og ha tett og løpende kontakt med både kravstillere, fagansvarlige, applikasjonsarkitekter og andre interessenter. I rollen vil du være ansvarlig for at de teknologiske føringene gitt av kunden opprettholdes gjennom prosjektgjennomføringen. Arbeidet inkluderer også at du både strukturerer og definerer teknologiske og arkitektoniske behov i samarbeid med kunden og andre prosjektdeltakere. Vår nye løsningsarkitekt har ...•høyere utdannelse innen IT eller økonomi•minimum 7 års arbeidserfaring, hvor minst 3 av disse årene er innen arkitektur•erfaring med større prosjekter, gjerne fra offentlig sektor, og arbeidet med funksjonell eller teknisk løsningsdesign•evner til å se helheten, og har kjennskap til alle faser i et utviklingsprosjekt•god forståelse for forretningsprosesser, og erfaring med smidige prosessrammeverk•SCRUM master- eller product owner-sertifisering, men dette er ikke et krav•har kompetanse innen JavaSom person har du stor interesse for teknologi, og interesse for utvikling av webløsninger. Du er strukturert og analytisk, samt kvalitets- og resultatbevisst. På samme tid er du tillitsvekkende og teamorientert. Da du i rollen som løsningsarkitekt vil jobbe med kunder i offentlig og privat sektor, er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:Vi kan tilby deg en kreativ og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.Vil du vite mer?For mer informasjon ta kontakt med Avdelingsleder Delivery, Vibeke Bassøe, på e-post:vibeke.bassoe@cgi.no eller via telefon 92621717.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest  
25.09.2019 Oslo
Vis alle 20.616 ledige stillinger

The first Accessorize store opened in London's Covent Garden Piazza in 1984 and the second in Carnaby Street in 1986. Accessorize now stands as a rapidly expanding international brand. Born in 1980s London, Accessorize holds a unique position on the UK high street with its inspirational, globally sourced, well-priced and good quality collection of fashion accessories. Displayed in an original and impactful colour-bay design, the constantly changing range includes every kind of accessory imaginable; bags, purses, jewellery, belts, hats, scarves, flip flops, gloves, hair accessories and cosmetics.

Les mer om Monsoon Accessorize Sandvika Storsenter

Stillingsbeskrivelse

Vi er på utkikk etter to sesonghjelper til vår butikk på Sandvika Storsenter med start i slutten av oktober/ begynnelsen av november til og med 31 januar. Vi leter etter lagspillere som er stolt over å representere vårt varemerke og som vil være ambassadører før Monsoon Accessorize Norway. For oss er kundeservice og lidenskap for mote utrolig viktig. Blir du en del av vårt team vil vi gi deg utviklingsmuligheter og god personlig coaching.

Krav til kompetanse

  • Forståelse og interesse for eksepsjonell kundeservice
  • Må kunne jobbe varierte arbeidstider
  • Du må være 18 år for å søke på stillingen

Ønsket kompetanse

  • Effektiv og strukturert
  • Initiativtakende
  • Ansvarsbevisst person
  • Har evne til å jobbe alene og sammen med andre i team
  • Erfaring med salg og butikkarbeid er en fordel

Personlige egenskaper

  • En sprudlende personlighet
  • Kontaktskapende
  • Er utadvendt, ærlig og pålitelig


Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Monsoon Accessorize Sandvika Storsenter