Ledig stilling

Elektrofagarbeider 4708-2019-3 NAV Hjelpemiddelsentral Telemark

Søknadsfrist : 21.10.2019

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon12 Presentasjon av stillingen:

NAV Hjelpemiddelsentral Telemark er lokalisert på Kjørbekk Industriområde i Skien kommune. Vi er en spennende og mangfoldig arbeidsplass med ca. 45 ansatte fordelt på ca. 25 ulike yrkesgrupper. Vi gir mennesker muligheter til å kunne delta i hjem, skole, arbeid og fritid. Du kjenner deg godt igjen i våre verdier som er tydelig, tilstede og løsningsdyktig, og du ønsker å gjøre en forskjell for folk. Vi er en kunnskapsorganisasjon med et stort nettverk av samarbeidspartnere som kommunene i Telemark, statlige kompetansesentra og helseforetakene.

Fra 1. januar 2020 blir Vestfold og Telemark en region (fylke). Det pågår for tiden en utredning av fremtidig organisering og lokalisering av hjelpemiddelsentralene i de to fylkene. Det tas derfor forbehold om fremtidig fysisk lokalisering av stillingen, og endring av arbeidssted kan bli aktuelt.

Vi har ledig 100 % fast stilling som servicetekniker i kode 1408 førstekonsulent. Stillingen inngår i avdeling for materialforvaltning (MA), som består av 15 ansatte. Avdelingen omfatter lager og verksted som begge har en daglig koordinator. Ønsker du å søke på ledig serviceteknikerstilling som er lyst ut samtidig, må du skrive det i søknaden.

Arbeidsoppgaver

  • Reparasjon og klargjøring av tekniske hjelpemidler med hovedvekt på digitale løsninger på sansetapområdet.
  • Tilpasning og montering av hjelpemidler.
  • Installere programmer, sikre kompatibilitet og gjøre feilsøking.
  • Periodisk ettersyn av elektromedisinsk utstyr
  • Informasjon-, opplæring og kursvirksomhet ovenfor samarbeidspartnere
  • Rådgivning i tekniske spørsmål og problemløsning internt og eksternt
  • Deltakelse i ambulant virksomhet og akuttvaktordning
  • Andre oppgaver som naturlig sorterer under fagområdet

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev innenfor elektrofag, f.eks. dataelektronikerfaget eller produksjonselektroniker
  • Gode norskkunnskaper
  • Generell digital kompetanse
  • Oppdatert datateknisk kompetanse om installering og feilsøking i programvare
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

  • Evne til å arbeide systematisk, nøyaktig og har god ordenssans
  • Relevant arbeidserfaring
  • Kjennskap til mekanisk arbeid og feilsøking/reparasjon innenfor elektromekanikk
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å bygge relasjoner
  • Kreativitet, initiativ og løsningsevne
  • Godt humør og liker å bidra til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Et tverrfaglig arbeidsmiljø med aktive og engasjerte kollegaer
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter statens lønnsregulativ; lønnsspenn fra kr 442.300 ¿ 488.000,- avhengig av ansiennitet
  • Pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)

Kontaktinformasjon

Torgeir Stuestøl, Avdelingsdirektør, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Øystein Enger, Avdelingsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Bedriftsvegen 46
3735 Skien

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:NAV * Arbeids- og velferdsforvaltningen

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon12 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 21.10.2019





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stillingsbeskrivelse: Stendi Midt respiratorteam trenger en trygg og fleksibel sykepleier til våre barneteam. Du liker å jobbe alene, men samtidig samarbeide med andre. Du er vant til å håndtere akutte situasjoner, men trives godt i å jobbe i hjemmet til familiene. Du har et godt klinisk blikk, og ønsker å holde deg faglig oppdatert. Vi vil at Stendi sin visjon og verdier skal prege alt vårt arbeid for å gi best mulig tjenester.   Arbeidsoppgaver: Dine arbeidsoppgaver vil bestå av praktisk og personlig helsehjelp til barn med ulike utfordringer som for eksempel behandlingsterapi og trakeostomi. Yte omsorg slik at barn med ulike somatiske og psykososiale utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme med familien sin. Kontinuerlig observasjon og vurdering av barnets helsetilstand.           Legemiddelhåndtering.            Du får mulighet til å jobbe i et team med ett tverrfaglig miljø.         Kommunikasjon og veiledning av pårørende/ foreldre.    Kvalifikasjoner: ·         Sykepleier.          Politiattest uten anmerkninger.                          Fordel å ha arbeidserfaring med barn, men dette er ingen krav.                         Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.                    Personlig egnethet vil bli vektlagt.                   Basale IT kunnskaper.                  Førerkort klasse B er en fordel, men ikke et krav.     Vi kan tilby:                     Engasjement i 83% stilling i et år, med mulighet for forlengelse.  Turnus med langvakter og arbeid hver 3. helg.  God opplæring.                   Kurs og fagdager.               Personlig og faglig utvikling.                 Tariffavtale.  
11.10.2019 Sør-Trøndelag
Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. I Trondheim møter du 34 av oss. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget (interaksjonsdesign, produktdesign, tjenestedesign, industriell design eller tilsvarende). Du kan gjerne ha en utradisjonell sammensetning av fag og erfaring, og om du har ti eller to års erfaring er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Som interaksjonsdesigner i Bekk vil du få ansvar for brukeropplevelse og interaksjonsdesign i utfordrende og tverrfaglige prosjekter. Akkurat nå er vi 37 interaksjonsdesignere i Oslo og 4 designere i Trondheim. Og alle er forskjellige. Her er noen av dem: Produktstrategen Kan digitalisering til fingerpissene og hjelper kunden med å forstå hva slags løsninger som vil fungere i deres marked. Drar opp helhetlige konsepter som ivaretar både brukerens behov, og virksomhetens merkevare og forretningsmodell. Er en racer på whiteboard, får raskt ut testbare ideer, og jobber kontinuerlig for å forbedre dem. Prosesspersonen Takler store systemer godt og har verktøykassen som trengs for å løse problemer på skjerm, men også tilhørende organisasjonsutfordringer. Er en racer på forankring, god på å fasilitere, flink til å lytte, men også god til å få ut skisser som kunder og kolleger kan bli enige om. Brenner for å gjøre tjenestene vi alle bruker bedre. Skjermdesigneren Skaper ro i rekkene, orden i prosjektet, og løsninger det er lett å finne frem i. Er en kløpper på søkeopplevelsen og har sterke meninger om hamburgermenyen, filtrering og filterboblen. Vet hvor faget vårt kommer fra, ser hvor det er på vei, og begeistrer dagens brukere med elegante mikrointeraksjoner og effektive oppmerksomhetsknep. Kjenner du deg igjen i en eller flere av disse, eller er en helt annen type som kan skape meningsfulle digitale opplevelser, så vil vi gjerne snakke med deg. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Bli bedre kjent med oss Podcasten vår: https://soundcloud.com/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Vi trenger deg som er nysgjerrig og som liker å jobbe i team. AF Gruppen er et ledende entreprenør- og industrikonsern. Vi løser komplekse utfordringer innenfor alle områder av ingeniørfaget. Vi bygger og rehabiliterer bolig- og næringsbygg, veier, tuneller og landanlegg. Vi river og gjenvinner bygg, anlegg og utrangerte oljeinstallasjoner. Vi finner smarte energiløsninger. Vi leverer en rekke tjenester offshore.   AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet. Våre 3800 ansatte er svært forskjellige, men har alle én ting felles: De er nysgjerrige. De elsker gode løsninger og vanskelige utfordringer. I AF Gruppen dyrker vi nysgjerrigheten. For vi vet at de som stiller nye spørsmål som regel finner nye svar.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk. Vi søker både deg med utdanningsbakgrunn innen ingeniørfag, og deg med lang praktisk erfaring fra bransjen. Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
What You’ll Do: We need a self-motivated and curious team member to help Cisco deliver high quality software to our customers.Together with your team, you’ll be responsible for the entire deployment pipeline for the Lysaker video conferencing devices. This involves implementing, maintaining and monitoring multiple services. The services are mainly API/Web services written in Python/Ruby, and they each have their own responsibility in the pipeline. In one typical day, the pipeline runs ~20000 system level tests spread across ~1000 devices in the lab. Another part of the job is to deploy software to our customers on a regular basis. With metrics sent from the customers devices you are able to verify the deployment and potentially act on failures in the field. Who You’ll Work With: You’ll be working in a small scrum team with lots of experience in software testing and building continuous deployment pipelines for embedded software. This position will definitely make you work closely with a lot of the other scrum teams in our group. As a group we work with everything from hardware and low-level programming to user experience design. Who You Are: Experienced in software development, preferably with API/Web services Comfortable with Python and/or Ruby as programming language Good understanding of software testing and test driven development Interested in working in a DevOps environment Enjoy working in teams Solid academic record Good English verbal and written skills Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better. We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.   Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
25.01.2019 Bærum
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
We need curious employees who enjoys working in teams. AF Gruppen is a leading entrepreneurial and industrial group. We solve complex challenges in all areas of engineering. We build and rehabilitate residential and commercial buildings, roads, tunnels and land facilities. We demolish and recycle buildings, facilities and oil installations. We find smart energy solutions. We provide a range of offshore services. AF is growing and there is a need of skilled employees for upcoming projects across the country. If you wish to submit an open application to AF Gruppen, you can submit your application here. Our 3800 employees are all different, but they have one thing in common: they are curious. They love good solutions and difficult challenges. In AF Gruppen we cultivate curiosity. Because we know that those who ask new questions generally find new answers. You are characterized by being quality-conscious and responsible, curious and hardworking. High job satisfaction is a priority for AF Gruppen and it is important to us that all employees contributes to a positive working environment. An important prerequisite is that you, like us, have an uncompromising attitude towards safety and ethics. At AF you can be part of a good working environment characterized by high well-being and pride. We offer exciting challenges across traditional disciplines. AF has competitive, performance-oriented terms and good insurance programs. In AF you will also be given the opportunity to own shares in the company in the form of a share and option program. Please register your resume at www.afgruppen.no/karriere and remember to attach references and diplomas. We kindly ask you to answer a few questions so we can get a better understanding of which business areas you are interested in and what background you have. We will contact you when we have a need of your competence in upcoming projects across the country.
29.04.2019 Norge
Vis alle 20.536 ledige stillinger

NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.

NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller <> om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt. Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes til utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Se feltet for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge

Les mer om NAV Hjelpemiddelsentral Telemark

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon12 Presentasjon av stillingen:

NAV Hjelpemiddelsentral Telemark er lokalisert på Kjørbekk Industriområde i Skien kommune. Vi er en spennende og mangfoldig arbeidsplass med ca. 45 ansatte fordelt på ca. 25 ulike yrkesgrupper. Vi gir mennesker muligheter til å kunne delta i hjem, skole, arbeid og fritid. Du kjenner deg godt igjen i våre verdier som er tydelig, tilstede og løsningsdyktig, og du ønsker å gjøre en forskjell for folk. Vi er en kunnskapsorganisasjon med et stort nettverk av samarbeidspartnere som kommunene i Telemark, statlige kompetansesentra og helseforetakene.

Fra 1. januar 2020 blir Vestfold og Telemark en region (fylke). Det pågår for tiden en utredning av fremtidig organisering og lokalisering av hjelpemiddelsentralene i de to fylkene. Det tas derfor forbehold om fremtidig fysisk lokalisering av stillingen, og endring av arbeidssted kan bli aktuelt.

Vi har ledig 100 % fast stilling som servicetekniker i kode 1408 førstekonsulent. Stillingen inngår i avdeling for materialforvaltning (MA), som består av 15 ansatte. Avdelingen omfatter lager og verksted som begge har en daglig koordinator. Ønsker du å søke på ledig serviceteknikerstilling som er lyst ut samtidig, må du skrive det i søknaden.

Arbeidsoppgaver

  • Reparasjon og klargjøring av tekniske hjelpemidler med hovedvekt på digitale løsninger på sansetapområdet.
  • Tilpasning og montering av hjelpemidler.
  • Installere programmer, sikre kompatibilitet og gjøre feilsøking.
  • Periodisk ettersyn av elektromedisinsk utstyr
  • Informasjon-, opplæring og kursvirksomhet ovenfor samarbeidspartnere
  • Rådgivning i tekniske spørsmål og problemløsning internt og eksternt
  • Deltakelse i ambulant virksomhet og akuttvaktordning
  • Andre oppgaver som naturlig sorterer under fagområdet

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev innenfor elektrofag, f.eks. dataelektronikerfaget eller produksjonselektroniker
  • Gode norskkunnskaper
  • Generell digital kompetanse
  • Oppdatert datateknisk kompetanse om installering og feilsøking i programvare
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

  • Evne til å arbeide systematisk, nøyaktig og har god ordenssans
  • Relevant arbeidserfaring
  • Kjennskap til mekanisk arbeid og feilsøking/reparasjon innenfor elektromekanikk
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å bygge relasjoner
  • Kreativitet, initiativ og løsningsevne
  • Godt humør og liker å bidra til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Et tverrfaglig arbeidsmiljø med aktive og engasjerte kollegaer
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter statens lønnsregulativ; lønnsspenn fra kr 442.300 ¿ 488.000,- avhengig av ansiennitet
  • Pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)

Kontaktinformasjon

Torgeir Stuestøl, Avdelingsdirektør, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Øystein Enger, Avdelingsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Bedriftsvegen 46
3735 Skien

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:NAV * Arbeids- og velferdsforvaltningen

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon12 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 21.10.2019





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 21.10.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 21
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om NAV Hjelpemiddelsentral Telemark