Vi får mer å gjøre, og vi leter nå etter en ny kollega til vår supportavdeling i Trondheim. Vi søker en supportmedarbeider som vil være med å utfordre og styrke avdelingen vår slik at vi er enda bedre rustet til de utfordrende og spennende oppgaver vi har.
Informasjon om stillingen
Vi lever i en fantastisk spennende tid. Teknologi omgir oss og gjør oss i stand til å gjøre ting vi ikke kunne drømme om for få år siden. Ved å sette mennesket i sentrum for utviklingen av tjenester og teknologi, kan vi skape produkter og tjenester som gjør at vi kan skape en enda bedre verden for oss og kommende generasjoner. Det er derfor vi i Atea med jobber med teknologi. Teknologi. Av og for mennesker. For meg og deg.
Atea er spesialister i IT-infrastruktur. Alle våre 1650 ansatte i Norge jobber for en bedre fremtid bygget med IT. Vi utvikler smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa.
Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.
Utviklingen skjer så fort og muligheten til å gjøre en forskjell er større enn noen gang. Med teknologi kan man påvirke fremtiden for mennesker i overskuelig fremtid. Teknologi forplikter; vi kan skape mer, gjøre mer, oppnå mer, vite mer på måter som for kort tid siden ikke var mulig. Samtidig har teknologi null verdi om den ikke gjør noe for folk, vi er forpliktet til å sikte på å gjøre livet til flest mulig enda bedre med riktig teknologi.
Arbeidsoppgaver
Bli med på laget for å ruste Norge med skreddersydd teknologi. Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag. Dine oppgaver vil blant annet innebære:
- Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområder
- Jobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
- Tickethåndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
- Utføre generell support via telefon, chat og mail mot enkelte driftskunder for Atea
- I stillingen vil du også rullere på skift som vil variere ifra 07:00- 20:00, hvor også 24/7-vakter er å bli kjent med i fremtiden
Vi søker deg som
Nylig har studert IKT-driftsfag eller IKT-servicefag med fullført fagbrev Har erfaring med eller kjennskap til Exchange, Vmware, Citrix eller Active Directory Har kunnskap innen Office 365 Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen. I dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder. Punktlighet er en selvfølge i din arbeidshverdag og du beskrives som en lagspiller.
Og om du har erfaring eller kunnskap om kundeservice eller kundebehandling er dette noe som teller positivt da du vil være Ateas fjes utad.
Søknadsinformasjon
- Oppstart: Etter avtale, snarest
- Sted: Sluppenvegen 12E, 7037 Trondheim
- Omfang: 100%, bemanning
- Søknadsfrist: 20.oktober
Med utgangspunkt i den korte søknadsfristen, vil vi foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktige kandidater er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig.
Vi tar ikke imot søknader via mail, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på Logg inn for å se kontaktinformasjon under kontortiden.
I Atea tror vi at flinke folk kjenner flinke folk. Du kjenner kanskje noen som er perfekt for denne stillingen? Tips oss gjerne!
Adresse: NEDRE BAKKLANDET 58 C,7014 Trondheim