Ledig stilling

Ledig stilling som prosjektleder NC-Spectrum

Søknadsfrist : 22.11.2019

Vi ønsker en prosjektleder som kan være bindeleddet mellom tekniske ressurser NC-Spectrum og kunden. I dette ligger å forstå kundens behov og legge til rette for at vi kan innfri behovet på best mulig måte.

Arbeidsoppgaver prosjektleder:

· Styring av prosjekter internt og eksternt

· Prosjektledelse og kommunikasjon med kunde

· Innkjøp etter kundens behov

· Andre oppgaver etter behov

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

· Løsningsorientert, profesjonell og serviceinnstilt

· Teknisk forståelse og interesse

· Selvgående og selvstendig med stor ansvarsfølelse

· Liker å arbeide i team

Vi tilbyr:

· Systematisk kompetanseutvikling

· Mulighet til å delta i FoU-prosjekter

· Individuell karriereplan

· Nye lokaler med ny NOC/SOC overvåkingssentral

· Forutsigbar arbeidstid

· Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver

· Faglig ansvar for kvalitetsbevisste kunder

· Hjelp til å finne bolig

Virker dette interessant? Send oss en kortfattet søknad og CV til Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon
Ta gjerne kontakt med oss dersom du har flere spørsmål på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller besøk hjemmesiden vår Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: 22.11.2019



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi inviterer deg til å ta i bruk din din innsikt og kompetanse innen klimatilpasning, overvannshåndtering og/eller flomsikring til å løse utfordrende problemstillinger.  I denne stillingen vil du jobbe selvstendig og tverrfaglig for å finne gode, bærekraftige løsninger som gir kunden merverdi. Du vil også få anledning til å utvikle deg som fagspesialist og/eller prosjektleder. For denne rollen trenger du å være innovativ og løsningsorientert og ha en bachelor eller mastergrad innen Vann- og avløp, hydrologi eller GIS og 3-5 års relevant erfaring.Er du vår nye Sivilingeniør/ingeniør innen klimatilpassing og overvannshåndtering? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår VA-avdeling Som vår nye Sivilingeniør/ingeniør innen klimatilpassing og overvannshåndtering blir du en del av vårt Oslo-kontor, på teamet for klimatilpasning og overvannshåndtering. Vi jobber med tverrfaglige prosjekter innen både privat og offentlig sektor. Du vil ha faglig tilknytning til avdelinger både nasjonalt og internasjonalt. Kontoret og avdelingen har et kompetent fagmiljø, og vi legger vekt på god takhøyde og humor i hverdagen. En hovedoppgave vil være å bidra til å bygge opp et solid fagmiljø ved vårt Oslo-kontor.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Markedsutvikling og tilbudsskriving Prosjektledelse fra ide til realisering Fagansvar eller teamleder avhengig av erfaring, evner og interesse Modellering og simulering av hydrauliske konstruksjoner Arbeid ifm. flomsikring og forebyggende tiltak Utredninger av overvannsløsninger Simuleringer i HECRAS/MIKE Bearbeiding av grunnlagsdata og utarbeidelse av flomsonekart (ArcGIS) Befaring og oppmåling av vassdrag   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Utdannet sivilingeniør/ingeniør innen VA-faget Er ansvarsbevisst og løsningsorientert Har lokale markedskontakter Interesse for markedsutvikling og tilbudsskriving Erfaring med ArcGIS og modelleringsprogrammer som Mike urban, HECRAS m.m. Har NVE godkjenning som fagansvarlig eller et ønske om å oppnå det  I denne rollen vil det være en fordel om du også  har god formuleringsevne og kommuniserer godt både skriftlig og muntlig.   Velkommen til vår Vanndivisjon  I Rambøll jobber et globalt team av vanneksperter for å sikre utviklingen av bærekraftige samfunn. Vi hjelper kundene våre å håndtere de største vannutfordringene deres, og leverer løsninger som ivaretar både mennesker og natur. Våre hovedområder omfatter klimatilpasning, landskapsarkitektur, infrastruktur for vann og avløp, forvaltning av vannressurser og rensing av drikke og avløpsvann.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 02.12.2019.   Har du spørsmål?Kontakt [Avdelingsleder Einar Vegsundvaag einar.vegsundvaag@ramboll.no mob:95182352]
14.11.2019 Oslo
Job Description Job ID: 180629 Location: Muenchen (preferably) Organisation: Financial Services Mode of Employment: Permanent / Full-time Knowledge for the world of tomorrow. We develop networks that power and heat our cities intelligently. And support NASA in their explorations of outer space. For these and many other future projects, we need smart thinkers who bring skill, creativity, and dedication to the table. People like you! Experienced researchers who boldly broaden horizons, true specialists, and clever minds who like to get to the bottom of things. In short, help us tackle the most exciting challenges and put into practice what really matters. We’ll give you the opportunity to really make a difference. So what are you waiting for? Take your next career step with us. Siemens Financial Services (SFS) provides business-to-business financial solutions. Around the globe, we support customer investments with project and structured financing as well as leasing and equipment finance.   This position is key for the transformation of the Commercial Business Risk Management function (Underwriting, Collections, Asset Management)  into a digitally thinking and operating organization.   What part will you play? You support the CRO for the Commercial Finance Region (responsible for Digital Transformation) in initiatives for digital credit decisions and country alignment You initiate and drive activities to use alternative information sources for ratings and credit decisions (e.g. social media, data crawling tools, text analytics) and methods (data analytics, machine learning, self learning algorithm) in close cooperation with specialists for data analytics at SFS Moreover, you work jointly with IT, screen the market for new technologies and analyze their potential benefit for Commercial Finance Risk Management You act as an intermediate between business and IT You actively propose measures to increase efficiency and speed of decisions, with focus on the small ticket business at Commercial Finance Additionally, you pro-actively manage a wide range of stakeholders on different hierarchy levels What you need to make real what matters. The foundation of your success is given by a profound theoretical basis, e.g. study of business IT, IT, mathematics, statistics or a relevant equal education You have experience in working in IT projects, preferably using agile project methods Advanced English skills are required (spoken and written) You have a self determined style of working and initiative Analytical skills as well as a creative and constructive personality are desirable You are customer focused and enjoy interaction with colleagues and business partners in an international environment The position makes occasional travelling to the different locations of SFS worldwide necessary Make your mark in our exciting world at Siemens.+49 (9131) 17-1717 - if you wish to discuss any initial questions with our recruitment team.www.siemens.com/careers - if you would like to find out more about jobs & careers at Siemens.As an equal-opportunity employer we are happy to consider applications from individuals with disabilities.   Job ID: 180629 Organization: Financial Services Company: Siemens AG Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
13.11.2019 Oslo
Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekter i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag ca. 38.000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.   Region Sør har hovedkontor i Stavanger og har ca. 180 engasjerte og dyktige medarbeidere. Vi er en totalentreprenør som utvikler og bygger boligblokker, kontorbygg, skoler, helsebygg m.m. i Rogaland og Agder. Våre byggherrer er både private og offentlige. Skanska i Stavanger holder til i moderne lokaler i 2020 Park på Forus. Med flere spennende prosjekter i tidligfase og produksjon ønsker vi å ansette: Erfaren Prosjektsjef   Vi kan tilby:• Spennende utfordringer og trivelige kolleger i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern• Et sterkt fagmiljø med store muligheter for personlig utvikling• Skanskas styringssystem hvor vi har samlet vår beste praksis• Kompetanseprogrammet Gnist• Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram   Ansvar/arbeidsoppgaver: • Daglig ledelse og resultatansvar for egen portefølje• Drive aktiv og forutsigbar prosjekteierstyring i tråd med Skanskas verdier og styringssystem, herunder aktiv usikkerhetsstyring• Utvikle og gjennomføre prosjekter slik at definerte mål for lønnsomhet, kvalitet, fremdrift, HMS og kundetilfredshet nås. Støtte og utfordre prosjektledere.• Lede, utvikle og motivere medarbeidere samt sikre velfungerende prosjektteam• Sikre konstruktiv og verdiskapende samhandling med kunder og leverandører• Identifisere forretningsmuligheter   Kvalifikasjoner:• Relevant bachelor eller mastergrad• 10 års erfaring fra prosjekt-og byggeledelse fra privat eller offentlig byggherre, entreprenør eller konsulentselskap• God erfaring med å drive prosesser og lede team• Evne til å sikre god leveranse og kvalitet i våre prosjekter• Kunne vise til gode resultater i tidligere stillinger• Erfaring med å identifisere forretningsmuligheter og nye løsninger   Egenskaper:• Samarbeider godt med andre, deler kunnskap, erfaringer og informasjon• Utfører planer med engasjement og utholdenhet; oppnår kvalitetsmessig gode resultater• Planlegger fremover, gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt• Utvikler og koordinerer andre og holder dem fokusert på målene• Identifiserer og utnytter kommersielle muligheter   Stillingen rapporterer til Regiondirektør og inngår i regionens ledergruppe.   Kontakt:Regiondirektør Jone Klingsheim, tlf. +47 977 21 328HR sjef Vibeke Fjeld, tlf. +47 982 10 198   Søknadsfrist:01.12.2019   Tilleggsopplysninger Sted: Stavanger, Rogaland, Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast
13.11.2019 Stavanger
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB Marine Norway is expanding with new positions in our Service Operations Team.We are looking for a professional within Project Management who is also familiar with Sales Your responsibilities Project Management. - Handle ABB Marine Service preventive maintenance projects. This ranging from large scopes in connection with dry dockings, to smaller upgrade deliveries. - Keep a dialogue with the customer, sub suppliers and service engineers. - Planning and scheduling of site work. - HSE responsible for projects. - Order handling and invoicing. - Reporting. Prepare quotes within ABB Marine preventive maintenance scope. - Cooperate with and support Marine Service Sales Team - Respond to customer specifications. - Negotiate with the customer. - Agree on final delivery. Your background - College / University (Bachelor) / Technical College. - Project management experience. - Knowledge of electrical power systems is an advantage. - Must be fluent in both written and verbal English. We emphasis; - Pro-active attitude. - The ability to understand and find practical solutions to problems. - Initiative and cooperative, ability to work both independently and as part of a team. - Ability to perform tasks under pressure.   More about us As your employer, ABB can offer:• Professional and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.For any questions regarding the position please contact Project Team Manager Ole Vemund Soug, email: ole-vemund.soug@no.abb.com or phone +47 928 28 744.The application-deadline is 30.11.2019We are looking forward to receiving your applicationletter and CV through the ABB jobportalABB Marine & Ports is located at Billingstad in Asker today, but will be moving office to Fornebu in early 2020. This position will therefore be based at Fornebu.Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
12.11.2019 Bærum, Asker
Servicetorget trenger tilkallingsvikarer! Det hender vi har behov for litt ekstra hjelp. Kan du da muligens jobbe hos oss, og komme på kort varsel?! Vi holder til på Kongsvinger, 1 times reisevei fra Oslo.   Servicetorget holder til i lokalene til Kongsvinger sykehus, Parkvegen 35, og er tilknyttet Divisjon Facilities Management (DFM), Sikkerhet og service.Hos oss er vi til sammen 8 ansatte (inkl leder) i forskjellige stillingsstørrelser. Vi jobber turnus, så hos oss er det arbeid på dag, kveld, helg og helligdager.  Arbeidsoppgaver Ekspedisjon- informasjon og veiledning til pasienter, besøkende og ansatte ved sykehuset.   Registrere oppmøte, oppgjør, timeoppsett til pasienter på poliklinikk. Registrere diagnoser og prosedyrer i elektronisk pasientjournal Skriving av journaler, notater, henvisninger, epikriser i det pasientadminitrative systemet DIPS  Telefonhenvendelser  Postsortering Utstedelse av adgangskort og sertifikater til e-resept og kjernejournal  Bestilling av drosje/pasientreiser Kvalifikasjoner 3-årig videregående skole eller relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdanning  God kjennskap til data som arbeidsverktøy Søker må kunne arbeide målrettet, selvstendig og evne til å ha oversikt /orden i en hektisk hverdag  Gode norsk-kunnskaper både skriftlig og muntlig Må kunne kommunisere på engelsk Kjennskap til DIPS er en fordel!! Personlige egenskaper Serviceinnstilt -med et smil på lur! Fleksibel  Evne til å jobbe strukturert og nøyaktig  Gode kommunikasjonsevner Personlig egnethet vil bli vektlagt Vi tilbyr En arbeidsplass der vi ser og oppmuntrer hverandre Varierte oppgaver og jobbrullering Kontinuerlig forbedring  Tverrfaglig samarbeid  Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter m.m.  Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud
14.11.2019 Kongsvinger
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB provides a full range of solutions to connect, protect, control and measure a wide range of electrical installations, enclosures, switchboards, electronics and electromechanical devices. The business improves the reliability and efficiency of its customers’ activities across all major industries including the residential sector Your responsibilities - Customer support related to reported non-conformities from customers internationally. - Ownership of selected customer quality issues. - Participate in problem solving and root cause analysis. - Manage cross organizational and cross functional quality improvement projects. - Analyze process-, product- and production deviations and initiate improvements. - Cooperate with ABBs global service organization. Your background - Electrical or Mechanical Engineer or similar relevant background with analytical skills. - Preferably be experienced in quality related work and have knowledge to “Lean” and “Six Sigma” principles. - Have good technical interest and understanding. - Be able to communicate verbally and in writing in Norwegian and English. - Have good personal relations and good ability to work in teams. - Be comfortable to work with people from several cultures globally. - Be service minded, positive and customer focused.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We offer:- On the job training, personal development and career opportunities- Competitive rewarding conditions- Flexible working hours- Retirement scheme and insurances- Working environment and culture that are appreciated by the colleagues- Positive, exciting and challenging every day- Ambitions for growth and successThe base for this position is Skien, Telemark.The application-deadline is 04.12.2019For more information about the position, please contact: Rune Heggekroken on e-mail rune.heggekroken@no.abb.comWe look forward to receiving your application and CV through our job portal.Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
14.11.2019 Skien
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a leader in power and automation technologies that enable utility and industry customers to improve their performance while lowering environmental impact. The ABB Group of companies operates in around 100 countries and employs about 147,000 people. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and advisory, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.We are looking for a R&D Product Manager, Power & Energy Management System at ABB AS, Marine & Ports business line in Billingstad, Oslo, Norway. Electric propulsion, AC or DC distribution, energy storage systems and new renewable energy sources for different vessel types are part of ABB’s offering to the marine industry. In this position, your responsibility is to lead the development of new features and maintenance of existing features of power and energy management systems, with a team of R&D engineers and in-line with product roadmap.This role reports to global PG Technology/R&D management, PG Electric Solutions and PG Automation and Control. We offer you an interesting and challenging role in an international and dynamic working environment in the marine industry. In this role, you have the opportunity to become an expert in energy management, as well as the opportunity to develop your career in a global company. Your responsibilities Building a technology portfolio for power and energy management systems in collaboration with product management. Managing the development and taking ownership of relevant technology and solutions. Managing the R&D releases, hereunder documentation and testing. Mapping product technical requirements for different vessel types and operations. Building and developing relationships with key stakeholders from global units. Communicating the R&D roadmap and plans to key functional stakeholders (product management, sales, operation, service) Your background B.Sc. or M.Sc. degree in electrical and/or control engineering or similar. A few years of work experience related to control of electrical power systems. Excellent communication and organization skills. Ability to analyze and propose solutions Business and customer orientation Willingness to take ownership and responsibility Excellent English skills. Willingness to travel. Ideally, you have prior knowledge of power and energy management systems Experience working in an international environment and specific local requirements is an advantage   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer, ABB can offer:• Technical and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.ABB Marine & Ports is located at Billingstad in Asker today, but will be moving office to Fornebu in early 2020. This position will therefore be based at Fornebu.We are looking forward to receiving your applicationletter and CV through the ABB jobportal by 04.12.2019For any questions regarding the position please contact Jan-Fredrik Hansen on email jan-fredrik.hansen@no.abb.com or phone +47 22872627Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
14.11.2019 Asker
I forbindelse med økt aktivitet søker vi etter flere servicemontører og svakstrømsmontører til vår avdeling i Bodø. Avdelingen har 35 medarbeidere og en omsetning på ca. 40 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Bodø og på Fauske.     Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring serviceoppdrag  Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Dokumentasjonsarbeid  Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet – ha ansvar for god HMS-kultur  Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L eller gr. S Minimum 2 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Vi tilbyr  En stilling i et solid selskap med trygge vilkår Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling En arbeidsdag med oppdrag for spennede kunder  Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Disponering av egen servicebil    Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 24.12.2019, men søknader vil bli behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Asbjørn Inge Johansen Serviceleder +47 992 86 646 asbjorn.i.johansen@bravida.no Finn Paulsen Avdelingssjef + 47 975 95 471 finn.paulsen@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4472&rmlang=NO
14.11.2019 Bodø
Vis alle 21.492 ledige stillinger

Bli med å jobbe med Sør-Norges mest spennende nett!

NC-Spectrum AS er 24 ansatte, og holder til i Telemark næringshage i Kviteseid. Vi bistår e-verk, kommuner, bredbåndsutbyggere og bedrifter med rådgiving, etablering, drift og tjenester innen nettverk og informasjonssikkerhet tilknyttet digital infrastruktur . NC-Spectrum har kunder i hele Norge, men utfører det meste av arbeidet fra vår operasjonssentral for nettverk og sikkerhet (NOC og SOC) i Kviteseid.

Vi har bygd opp NC-Spectrum ved å satse på å utvikle den enkelte ansattes kompetanse over tid. Vi sørger for å bevare en god balanse mellom arbeid og fritid. Dette har skapt et ungt og solid miljø med svært lav turnover. Derfor er vi nå et selskap med noen av Norges mest krevende og kritisk viktige kunder.

Les mer om NC-Spectrum

Stillingsbeskrivelse

Vi ønsker en prosjektleder som kan være bindeleddet mellom tekniske ressurser NC-Spectrum og kunden. I dette ligger å forstå kundens behov og legge til rette for at vi kan innfri behovet på best mulig måte.

Arbeidsoppgaver prosjektleder:

· Styring av prosjekter internt og eksternt

· Prosjektledelse og kommunikasjon med kunde

· Innkjøp etter kundens behov

· Andre oppgaver etter behov

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

· Løsningsorientert, profesjonell og serviceinnstilt

· Teknisk forståelse og interesse

· Selvgående og selvstendig med stor ansvarsfølelse

· Liker å arbeide i team

Vi tilbyr:

· Systematisk kompetanseutvikling

· Mulighet til å delta i FoU-prosjekter

· Individuell karriereplan

· Nye lokaler med ny NOC/SOC overvåkingssentral

· Forutsigbar arbeidstid

· Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver

· Faglig ansvar for kvalitetsbevisste kunder

· Hjelp til å finne bolig

Virker dette interessant? Send oss en kortfattet søknad og CV til Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon
Ta gjerne kontakt med oss dersom du har flere spørsmål på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller besøk hjemmesiden vår Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: 22.11.2019



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : 22.11.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • NOV 22
    2019
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om NC-Spectrum