Ledig stilling

Key Account Manager Sport i verdensledende selskap B2B Salg AS

Søknadsfrist : 02.12.2019

Er du en erfaren relasjonsbygger med sterk forretningsteft? Kan du engasjere folk og skape vekst på en sterk merkevare, samtidig som du brenner for idrett og sport?

Vi søker for vår oppdragsgiver en dyktig og fremoverlent KAM - Key Account Manager med en sterk innsatsvilje og høy arbeidsmoral. Som Key Account Manager vil du få ansvar for å drive vekst med selskapets største nøkkelpartner. Ditt ansvar er å bygge gode relasjoner med kunden, forstå deres business og i samarbeid skape vekstmuligheter og merkevaresynlighet. I denne stillingen kommer du til å jobbe tett med forskjellige produktlinjer inne sport. Du vil også jobbe tett med Marketing, Produkt, Innovasjon i utviklingen av produktlinjer, både i Norge og internasjonalt.

Vi ser etter en person som trives med å være kreativ, som er sterk på kommunikasjon og har evne til samarbeid med forskjellige enheter og fagfelt. Bransjeerfaring innenfor sportsbransjen, retail eller elektronikk er ønskelig, men ikke et krav.

Som person er du målrettet, strukturert og trives i en hektisk hverdag. Du liker virksomheter hvor det er tradisjon for å arbeide hardt for å nå målene. Du er løsningsorientert, imøtekommende og positiv i ditt arbeid, i tillegg til at du er lidenskapelig opptatt av sport.
Stillingen er meget selvstendig og du rapporterer til Country Manger. 

Unik mulighet for deg med sterkt engasjement og som brenner for å bidra til vekst hos nøkkelpartner og har en lidenskap for sport.

Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte May-Britt Falcke, tlf. +47 934 03 133 eller Mona BO Hauge, tlf.  +47 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også ovenfor oppdragsgiver.  

Arbeidsoppgaver

 

  • Ansvar for budsjett og salg til nøkkelpartner i Norge og Norden
  • Arbeide målrettet etter KPI’er
  • Forstå «go to market» prosessen i salg av merkevare
  • Lære aktiv i salg, leveranse, planlegging og tilpasning av fremtidige kolleksjoner
  • Arbeide tett med Marketing, Merchandise, Innkjøp og Sales Operation
  • Ansvar for markedskampanjer hos nøkkelpartner
  • Sikkerhetsstille merkevarens distribusjon i henhold til regionale retningslinjer 

 

 

Kvalifikasjoner

 

  • Minimum tre års erfaring fra Key Account Management
  • Minimum fem års erfaring fra sports- eller retailbransjen
  • Erfaring med merkevarer
  • Dokumenterbare resultater fra salg og vekst
  • Analytisk sterk med god økonomisk forståelse
  • Sterk forståelse for salgs- og innkjøpsprosesser
  • Svært gode kommunikasjons- og relasjonsevner
  • Svært god i bruk av Microsoft Office pakken og spesielt Excel
  • Gode engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig

Utdanningsnivå

  • 3 års utdanning fra Høyskole

 

 

Personlige egenskaper

 

  • Key Account Manager profil
  • Sulten, fremoverlent og selvstendig
  • Stor lidenskap for sport og en naturlig lagspiller
  • Evner å håndtere mange prosesser parallelt
  • Motiveres av å skape resultater og arbeider målrettet
  • Stor arbeidskapasitet og serviceinnstilling
  • God på relasjoner, tillitsfull og kan selge med engasjement
  • Sterke analytiske egenskaper

Språk

  • Norsk
  • Engelsk

 

 

Vi tilbyr

 

  • Unik mulighet i et sterkt merkevaremiljø i et verdenslendene konsern
  • Viktig stilling i selskapet hvor en blir en rollemodell i organisasjonen
  • Mulighet til å påvirke morgendagens merkevare
  • Meget motiverte og engasjerte kolleger
  • Veldig godt arbeidsmiljø med høy trivsel og en har det gøy på jobb
  • Moderne og fresche kontorer
  • Konkurransedyktige betingelser

 

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Are you looking for an inspiring and positive company? Are you wanting to work with smart, creative and collaborative colleagues? At Cisco Meraki is becoming known as the most successful acquisition in Cisco’s history (and certainly the most fun). What do we do? We craft 100% cloud managed IT that simply works. Cisco Meraki has grown to become an industry leader in the IT space, with over 350,000 customers and almost 2 million active networks and counting around the world. We have a comprehensive set of solutions which allows customers to seize new business opportunities and reduce operational costs. Meraki is known for simplifying powerful technology through our products and services - and for the people behind them. As the fastest growing cloud-managed networking team in the world, our products and technology architecture are changing the face of enterprise networking and making cloud-managed IT a reality. As a Product Sales Specialist at Meraki, you will be responsible for driving Cisco Meraki Commercial and Public Sector revenue in Norway. You will ideally be based in Oslo, with the ability to travel across a large part of the country. Through prospecting, finding opportunities, and collaborating with Cisco account teams and partners, you will drive deals through close, delivering on and exceeding your quarterly quota. Your success will be dependent not only on your ability to sell, but also on the relationships you develop with all involved in the business. This is a high-energy position requiring an individual to be deeply motivated and results-driven with a hunter mentality; it will also require someone who is equally comfortable working in a strategic and tactical capacity.   What you will do:   Develop a predictable pipeline of short, mid, and long-term business for our corporate customers Practice consultative selling to solve business problems You will ask the right questions and build relationships Close deals and consistently remain highly competitive in the market space Work in highly collaborative environments to team with Cisco Account Managers, Sales Engineers, Marketing, and Channel Partners in the region to drive revenue and contribute to impressive YoY growth rates Help to exceed customer expectations by identifying impactful user cases that enable people to transform their businesses with Meraki solutions Maintain and lead detailed and accurate quarterly forecasting Evangelise your customers and ecosystem around you on the concept of cloud-managed networking for digital business Motivate and build extended teams around you to unlock the power of Cisco’s Sales organisation, customer base and partner organisation   Who you are:   Open and Trustworthy – you think the best of those around you, ask questions to confirm this and avoid jumping to conclusions. You treat others with respect. Self-aware – you understand how others perceive you, and have the ability to understand a situation from the perspective of others. Results Oriented – you identify areas where we can improve as a team, and raise and address them directly. Accountable – you take ownership of yourself and your circumstances Collaborative - you share early and often to engage those around you   You will have:   Bachelor's degree or equivalent (not a necessity) 5+ years technology sales experience with at least 3 years demonstrated success in a field sales capacity Proven ability to build new relationships, navigate complex organizations and influence multiple stakeholders Fluency in Norwegian and English Consistent track record of shown success Extraordinary relationship building skills and validated decision-making ability The ability to travel up to 50% A willingness to learn, a real passion for customer delight, and a desire to have an absolute blast while improving the lives of others At Cisco Meraki, we don’t just accept difference – it’s one of our key values. Everybody in means we listen to each other’s opinions. Everybody is accepted and valued here, and we are a team that works as one towards our goals. We recognize that diverse teams make the strongest teams, and we encourage people from all backgrounds to apply. Cisco is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, sexual orientation, national origin, genetic information, age, disability, veteran status, or any other legally protected basis. Cisco will consider for employment, on a case by case basis.
08.10.2019 Norge
Vi inviterer deg til å ta i bruk din interesse for å om å jobbe med salg og marked i en stilling hvor du får utvikle dine kommersielle ferdigheter innenfor et profesjonelt miljø. Ved å jobbe som møtebooker vil du utvikle forretningsforståelse gjennom ditt arbeid mot private og offentlige virksomheter. Dette er et godt springbrett mot en videre karriere i Rambøll eller i næringslivet for øvrig. For denne rollen trenger du å trives med telefonen som arbeidsverktøy . Er du vår nye Møtebooker? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår avdeling for Stakeholder Intelligence Som vår nye Møtebooker blir du en del av en avdeling med mange dyktige selgere og markedets beste produkter. Dette er en stilling i et profesjonelt salgsmiljø hvor du får jobbe i en avdeling med et dynamisk og sosialt arbeidsmiljø. Vi kan tilby gode muligheter for personlig og faglig utvikling, og vil kan tilby konkurransedyktige betingelser. SurveyXact er et av produktene vi selger og som er et verktøy for private og offentlige virksomheter i alle størrelser. Det benyttes for å gjennomføre spørreundersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet, medarbeidertilfredshet, brukertilfredshet og andre typer målinger mot stakeholdere. SurveyXact vokser meget raskt og har en solid posisjon i det nordiske markedet .   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Å booke og strukturere møter for våre salgskonsulenter. Du vil i tillegg til møtebooking forventes å bidra til prospektering, segmentering, oppdatering av CRM-systemet samt håndtere vår chat-funksjon på hjemmesiden.   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: At du studerer salg, ledelse, økonomi, markedsføring eller tilsvarende. At du gjerne har noe arbeidserfaringserfaring, men det er ikke et krav med erfaring innen salg eller møtebooking. Du vil få god opplæring.   I denne rollen vil det være en fordel om du også  trives med å jobbe selvstendig og strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø. Du er resultatorientert og motiveres av egen og teamets suksess. Dette er en deltidsstilling og vi er fleksible på når og hvor mye du jobber, men ser for oss et minimum på 10-15 timer i uken.     Velkommen til vår divisjon for Management Consulting  Rambøll har ett av Nordens største miljøer innen Management Consulting, med en sterk forankring i offentlig utvikling. Våre 500 eksperter er med å ruste bedrifter og samfunn for en bærekraftig fremtid. Vi tilbyr kundene våre verdifull innsikt, og vår globale kunnskapsbase med 14 000 medarbeidere gir oss mulighet til å kombinere teknisk ekspertise med konsulenttjenester.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 15.11.2019.   Har du spørsmål?Kontakt Martin Aabech på mob: 971 75 410 eller mnaa@ramboll.com. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Du kan lese mer på våre hjemmesider www.ramboll.no/management-consulting og www.surveyxact.no
29.10.2019 Oslo
ob Description Would you like to be part of our journey and help our customers to shape the Energy Grid of tomorrow?  We are looking for sales-oriented  Head of Customer Service for Distribution Systems and Digital Grid, Nordic & Baltic.  This is a key development opportunity for a sales and service business professional with market knowledge of Power Distribution and Transmission. Siemens – Distribution Systems and Digital Grid The Distribution Systems and Digital Grid Business Units offers the full range of energy distribution systems and solutions for all markets and through all sales channels. We provide reliable power distribution grids of today while investing into our Future Grids portfolio to create the power distribution grid of the future. Our comprehensive portfolio meets the growing technical requirements of today’s and tomorrow’s power grid. Based on modular platform concepts all our systems are individually customized to meet customer specifications. With global competence we provide integrated solutions – from early consultancy via engineering to project management and all the way to installation & commissioning. Our broad service offering ranges from field service to consulting and training. What are my responsibilities? You will be responsible for Customer Services business including PL responsibility for Distribution Systems and Digital Grid service business in Nordic and Baltic. You will manage and execute service business strategy according to aligned approach with Headquarter. This will include managing daily service business and being operational active in the sales activities including opportunity generation/identification, lead management, clarification of customer requirements, pricing, contract negotiations and handover to delivery.  You will organize and execute marketing and communication related activities such as customer presentations, presentations at trade fairs, internal and external workshops. You will report to Business Unit head Nordic and Baltic.  Your background You have Technical/Engineering educational background (e.g. Electrical/Mechanical/Power Engineering). Additional education in management or business administration is considered as a plus. You have more than 5 years of experience in sales, customer relationship management or service business or in similar function and/or business area. In addition, we expect you to have strong knowledge of the power distribution and transmission markets in the Nordic. Experience of CRM in project execution phase is highly recommended.  You are driven and motivated to collaborate with customers seeking best possible business solutions. You have ability to influence and think “out of the box”. Excellent communication skills (verbal and written) in English is required, other Nordic or Baltic languages are considered as an advantage. This opportunity requires travel in Nordic & Baltic countries, including also overnight stays. What we offer We offer you a challenging position in an international environment and possibility to work flexible. In this role you will play a central role in our organization and you will get to work with skilled colleagues in the growing business area. You can be placed in Oslo, Trondheim, Stockholm, Copenhagen or Helsinki. If you’re excited to shape the innovations of tomorrow, we want to hear from you. You’ll join 372,000 of the smartest minds all working together to build a better future. Join us! Do not hesitate - Apply today and no later than 25st of November 2019. For questions about the role and recruitment process please contact, Lotta Lehmusvuori (Talent Acquisition) +46 70 728 1380 lotta.lehmusvuori@siemens.com   Job ID: 187950 Organization: Smart Infrastructure Company: Siemens Osakeyhtiö Experience Level: Mid-level Professional Job Type: Full-time
13.11.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens.This role is not open to external agencies. Join a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies. At AppDynamics, our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.  With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft. A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement.  World class education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement.  Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within.  Only apply if: You have a great degree from a great university. You have a proven track record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter.  You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies   You constantly look for solutions to problems, and how to solve business pains. You’re a natural champion builder and go the extra mile to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that owning your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things.   About us: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. #appd_jobs 
17.09.2019 Norge
Vis alle 20.654 ledige stillinger

Vår oppdragsgiver er et verdensomspennende selskap og et av verdens største globale sportsmerker. Merkevaren har meget god kjennskap, er i en kraftig vekst og representeres av de raskeste atletene i verden. Selskapet har som mål å være hurtig med å tilpasse seg den raske utviklingen i markedet og den konstante endringen vi opplever i verden rundt oss.

Gjennom innovativt design og ikoniske produkter, bl.a. fottøy og klær og i samarbeid med sterke partnere i markedet, vil selskapet pushe grenser både innen sport, idrett og kultur.   Selskapet har worldwide over 15 000 ansatte og er representert i over 130 land.

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

Er du en erfaren relasjonsbygger med sterk forretningsteft? Kan du engasjere folk og skape vekst på en sterk merkevare, samtidig som du brenner for idrett og sport?

Vi søker for vår oppdragsgiver en dyktig og fremoverlent KAM - Key Account Manager med en sterk innsatsvilje og høy arbeidsmoral. Som Key Account Manager vil du få ansvar for å drive vekst med selskapets største nøkkelpartner. Ditt ansvar er å bygge gode relasjoner med kunden, forstå deres business og i samarbeid skape vekstmuligheter og merkevaresynlighet. I denne stillingen kommer du til å jobbe tett med forskjellige produktlinjer inne sport. Du vil også jobbe tett med Marketing, Produkt, Innovasjon i utviklingen av produktlinjer, både i Norge og internasjonalt.

Vi ser etter en person som trives med å være kreativ, som er sterk på kommunikasjon og har evne til samarbeid med forskjellige enheter og fagfelt. Bransjeerfaring innenfor sportsbransjen, retail eller elektronikk er ønskelig, men ikke et krav.

Som person er du målrettet, strukturert og trives i en hektisk hverdag. Du liker virksomheter hvor det er tradisjon for å arbeide hardt for å nå målene. Du er løsningsorientert, imøtekommende og positiv i ditt arbeid, i tillegg til at du er lidenskapelig opptatt av sport.
Stillingen er meget selvstendig og du rapporterer til Country Manger. 

Unik mulighet for deg med sterkt engasjement og som brenner for å bidra til vekst hos nøkkelpartner og har en lidenskap for sport.

Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte May-Britt Falcke, tlf. +47 934 03 133 eller Mona BO Hauge, tlf.  +47 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også ovenfor oppdragsgiver.  

Arbeidsoppgaver

 

  • Ansvar for budsjett og salg til nøkkelpartner i Norge og Norden
  • Arbeide målrettet etter KPI’er
  • Forstå «go to market» prosessen i salg av merkevare
  • Lære aktiv i salg, leveranse, planlegging og tilpasning av fremtidige kolleksjoner
  • Arbeide tett med Marketing, Merchandise, Innkjøp og Sales Operation
  • Ansvar for markedskampanjer hos nøkkelpartner
  • Sikkerhetsstille merkevarens distribusjon i henhold til regionale retningslinjer 

 

 

Kvalifikasjoner

 

  • Minimum tre års erfaring fra Key Account Management
  • Minimum fem års erfaring fra sports- eller retailbransjen
  • Erfaring med merkevarer
  • Dokumenterbare resultater fra salg og vekst
  • Analytisk sterk med god økonomisk forståelse
  • Sterk forståelse for salgs- og innkjøpsprosesser
  • Svært gode kommunikasjons- og relasjonsevner
  • Svært god i bruk av Microsoft Office pakken og spesielt Excel
  • Gode engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig

Utdanningsnivå

  • 3 års utdanning fra Høyskole

 

 

Personlige egenskaper

 

  • Key Account Manager profil
  • Sulten, fremoverlent og selvstendig
  • Stor lidenskap for sport og en naturlig lagspiller
  • Evner å håndtere mange prosesser parallelt
  • Motiveres av å skape resultater og arbeider målrettet
  • Stor arbeidskapasitet og serviceinnstilling
  • God på relasjoner, tillitsfull og kan selge med engasjement
  • Sterke analytiske egenskaper

Språk

  • Norsk
  • Engelsk

 

 

Vi tilbyr

 

  • Unik mulighet i et sterkt merkevaremiljø i et verdenslendene konsern
  • Viktig stilling i selskapet hvor en blir en rollemodell i organisasjonen
  • Mulighet til å påvirke morgendagens merkevare
  • Meget motiverte og engasjerte kolleger
  • Veldig godt arbeidsmiljø med høy trivsel og en har det gøy på jobb
  • Moderne og fresche kontorer
  • Konkurransedyktige betingelser

 

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Kontaktperson

Daglig Leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
4 ledige stillinger