<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Eiendomsseksjonen søker medarbeider innen facility services, tjenestested Bodø Skatteetaten

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på.

Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.

Arbeidsoppgaver
  • veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr
  • husdrift og lettere vaktmesteroppgaver som avfallshåndtering, varemottak, flyttinger osv.
  • oppgaver innen fysisk sikkerhet og brannvern
  • bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser
  • bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører
  • aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor
  • være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten
  • andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen
Kvalifikasjoner
  • relevant utdanning på minimum videregående nivå 
  • erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr
  • fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem
  • erfaring fra eiendomsdrift
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid
  • førerkort klasse B
  • fordel å kunne håndtere MS Office
Personlige egenskaper
  • normalt god fysikk
  • strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig.
  • kan arbeide selvstendig og i team
  • løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant
  • må trives i tilbyderrollen
  • forbedringsorientert

 Personlige egenskaper vil tillegges vekt

Vi tilbyr
  • kompetanseutvikling
  • fleksitid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger

 Noe reisevirksomhet må påregnes 

 

Stillingen lønnes som Førstekonsulent (1408), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. For søkere med høyere utdanning kan innplassering i annen stillingskode vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.  

Arbeid utenfor ordinær arbeidstid (0800 - 1545) må påregnes i perioder.
     
Tiltredelsestidspunkt etter avtale.
 
Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  

 
Generelt:

Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.
 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Vi søker sykepleiere og vernepleiere, samt teamleder til våre avdelinger innen psykisk omsorg i Alta Du har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Kvalifikasjoner 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; vernepleier eller sykepleier Tilleggsutdanning er ønskelig. Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening                                                 Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Kost og losji inngår. Dette er en arbeidstidsordning som gir god mulighet for å pendle til arbeidet. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte en av våre ledere for mer informasjon: Avdelingsleder: Inger Lise Borch Telefon: 995 74 637
17.03.2019 Alta
Vis alle 28.302 ledige stillinger
Les mer om Skatteetaten

Stillingsbeskrivelse

Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på.

Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.

Arbeidsoppgaver
  • veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr
  • husdrift og lettere vaktmesteroppgaver som avfallshåndtering, varemottak, flyttinger osv.
  • oppgaver innen fysisk sikkerhet og brannvern
  • bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser
  • bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører
  • aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor
  • være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten
  • andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen
Kvalifikasjoner
  • relevant utdanning på minimum videregående nivå 
  • erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr
  • fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem
  • erfaring fra eiendomsdrift
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid
  • førerkort klasse B
  • fordel å kunne håndtere MS Office
Personlige egenskaper
  • normalt god fysikk
  • strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig.
  • kan arbeide selvstendig og i team
  • løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant
  • må trives i tilbyderrollen
  • forbedringsorientert

 Personlige egenskaper vil tillegges vekt

Vi tilbyr
  • kompetanseutvikling
  • fleksitid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger

 Noe reisevirksomhet må påregnes 

 

Stillingen lønnes som Førstekonsulent (1408), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. For søkere med høyere utdanning kan innplassering i annen stillingskode vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.  

Arbeid utenfor ordinær arbeidstid (0800 - 1545) må påregnes i perioder.
     
Tiltredelsestidspunkt etter avtale.
 
Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  

 
Generelt:

Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.
 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JAN 26
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 27
    2020
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 28
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 30
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
10 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter




 
 
 

Fakta om Skatteetaten