Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Driftskonsulent EVRY

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

EVRY er et av de ledende IT-selskapene i Norden. Vår ambisjon er å gi mening og liv til informasjon gjennom ideer, teknologi og løsninger som skaper verdier for våre kunder og nytte for samfunnet vi lever i.

EVRY Financial Services er en ledende leverandør av løsninger og tjenester til bank og finansvirksomheter. Vi tilbyr løsninger for komplett bankdrift, og er leverandør til de fleste norske banker og en rekke europeiske banker, fondsforvaltere og forsikringsselskaper.

Vår avdeling, Application Operations Card er ansvarlig for daglig drift av verdensledende tjenester og løsninger som benyttes av både norske og internasjonale kunder. Vårt ansvar er knyttet til samfunnskritiske løsninger og drift av både online- og batchløsninger, innenfor autorisasjoner og kortadministrasjon. Avdelingen består av ca. 20 fagspesialister, med lang erfaringen fra drift av samfunnskritiske løsninger, og vi trenger nå å styrke vårt driftsteam ytterligere.

Stillingen vil inngå i et sterkt faglig team, bestående av utviklere, arkitekter, og fagspesialister. Vi har ansvar for et bredt spekter av sikkerhet og autorisasjonsløsninger knyttet til kortutstedelse og kortbruk. Mange banker og finansinstitusjoner i Skandinavia og England benytter i dag våre produkter.

Stillingen vil innebære oppgaver knyttet til høy driftsstabilitet, implementering og prosjektarbeid, utvikling og realisering av løsning. Avdelingen jobber tett med andre avdelinger innen EVRY Cards, for å sikre en helhetlig forståelse av kortjenestene for våre kunder. 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Drift av komplekse Kortsikkerhet og Autorisasjonsløsninger
  • Proaktivt arbeid med forbedring av driftsrutiner, automatisering og optimalisering av verdikjedene
  • Bidra i analyse og teknisk feilsøking knyttet til avdelingens produkter
  • Kontinuerlig forbedring rundt våre driftsløsninger
  • Prosjekt og implementeringsarbeid
  • Koordinering og oppfølging av leveranse mot kunder
  • Delta i 24/7 vaktordning ved behov.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minimum 3 års erfaring innen drift av applikasjoner
  • God IT-faglig og forretningsmessig forståelse
  • Kunnskap innen scripting/enkel programmering og eller andre DevOps praksiser
  • Kjennskap til Message Queueing, f. eks. IBM MQ.
  • Erfaring med drift av Java applikasjoner
  • Erfaring med Docker/Kubernetes
  • God kunnskap/erfaring på drift av komplekse LINUX / UNIX miljø    (oppsett/tuning, scripting, sikkerhet)
  • Kunnskap innen kort- og betalingsløsninger er en fordel
  • Norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

 

Ønskede personlige egenskaper:

  • Ansvarsfull og serviceinnstilt
  • God til å jobbe i team samt kunne jobbe selvstendig
  • Strukturert og systematisk
  • Positiv
  • Evne til å håndtere flere parallelle oppgaver
  • Ønske om å ligge i forkant

 

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende oppgaver innenfor ett område i sterk vekst i et stort fagmiljø med engasjerte kollegaer.
  • Jobbe i et kompetent og faglig stimulerende miljø.
  • Jobbe med drift, implementering og leveranser til banker i inn- og utland.
  • Gode karrieremuligheter

 

Arbeidssted: Bergen

 

Søknadsfrist: 20.11.19

Spørsmål om stillingen rettes til:

Seksjonsleder AO Card Autorization
Torunn.hjellvik.bergset@evry.com, eller tlf: + 47 91765642.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Avdeling Onkologi, dagenhet/poliklinikk ved Medisinsk divisjon tar imot voksne pasienter til medisinsk behandling og oppfølging av en kjent kreftdiagnose. Behandlingen gis poliklinisk og består i hovedsak av cellegift, antistoffer og annen skreddersydd kreftbehandling samt hormonbehandling.Avdelingen består av en dagenhet, B102 på Ahus (Nordbyhagen) med 30 behandlingsstoler, og en dagenhet med 8 behandlingsstoler på Ski sykehus. Hematologisk poliklinikk er også lokalisert på B102. Dagenhet/poliklinikk har åpningstid fra kl. 0800 – 1800. Vår avdeling er blant landets største kreftpoliklinikker. Vi søker etter engasjert kreftsykepleier til ett års vikariat Alternering mellom arbeidsted Nordbyhagen og Ski må påregnes.Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Som sykepleier hos oss møter du kreftpasienter i adjuvant og palliativ setting og mange av arbeidsoppgavene er knyttet til utfordringer relatert til kjemoterapi Sykepleieroppgavene omfatter blant annet tekniske prosedyrer, god observasjonsevne og oppfølging, samt mellommenneskelige utfordringer Kunne gi opplæring og veiledning til pasienter og pårørende  Som sykepleier hos oss skal du bidra med undervisning og veiledning til medarbeidere og studenter Deltakelse i avdelingens forbedringsarbeid   Kvalifikasjoner Autorisert sykepleier Minimum to års arbeidserfaring innen kreftomsorg Videreutdanning i kreftsykepleie God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring DIPS og CMS. Personlige egenskaper Vi søker sykepleier med god faglig forankring og erfaring fra arbeid med kreftpasienter. Kan arbeide selvstendig så vel som i team. Gode samarbeidsevner og er fleksibel Engasjement for pasienter og fagfelt Du må trives i et hektisk arbeidsmiljø, like faglige utfordringer og ha evne til nytenkning Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Vi tilbyr internt opplæringsprogram, og et godt faglig og sosialt miljø Spennende fagfelt med stor mulighet for utvikling Relevante kurs Mulighet for hospitering Tverrfaglig samarbeid Sykepleiefaglig veiledning Oppfølgingssamtaler med leder Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
21.11.2019 Lørenskog
Ved Bildediagnostisk avdeling har vi ledig et svangerskapsvikariat i 100 % stilling som overlege i intervensjonsradiologi fra 01.01.20 Akershus universitetssykehus HF er Norges største akuttsykehus, med et moderne sykehusbygg på Lørenskog og en rekke desentraliserte funksjoner. Som universitetssykehus er vi opptatt av å utvikle forskningsmiljøer som bidrar til å gjøre en forskjell for våre pasienter. Bildediagnostisk avdeling er organisert under Divisjon for diagnostikk og teknologi. Avdelingen er seksjonert, og de medisinskfaglige aktivitetene er delt etter medisinsk domene i enhet for kar/intervensjon, thorax, abdomen/barn, nevrologi/ortopedi, mammadiagnostikk og nukleærmedisin. Det er utstrakt tverrfaglig samarbeid med sykehusets kliniske avdelinger. Ahus er et universitetssykehus og har gruppe 1-status i bildediagnostikk.   I september 2019 startet Ahus opp med intrakraniell trombektomi for behandling hjerneslagpasienter. Bli med i den spennende prosessen med å bygge opp tilbudet på seksjon Intervensjon.Seksjon Intervensjon er helseksjonert med både radiologer og radiografer i bakvaktsturnus. Vi utfører et vidt spekter av vaskulære og ikke-vaskulære prosedyrer.Seksjonen har per tiden 6-delt bakvaktsturnus, med hjemmevakter.Vil du vite mer kan du ta kontakt med seksjonsoverlege Dan Levi Hykkerud, tlf. 67 96 45 74, eller ass. avdelingsleder Karina Prados Vik, tlf. 411 08 385.Alle søkere må søke elektronisk via WebCruiter. Arbeidsoppgaver Delta i seksjonens daglige arbeid Delta i oppbyggingen av tilbud om intrakraniell trombektomibehandling på Ahus Skal medvirke til at ledelsens vedtatte planer og mål blir gjennomført Bidra i forskning og fagutvikling innen egen seksjon Bidra til å ivareta og utvikle kvalitet på det faglige tilbudet ved seksjonen  Delta i opplæring og veiledning av leger i spesialisering i sin seksjon Kvalifikasjoner Du må ha norsk autorisasjon og være godkjent spesialist i radiologi Bred praktisk erfaring innen intervensjon Ønskelig med erfaring fra nevrointervensjon Du må beherske et skandinavisk språk godt, skriftlig og muntlig Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Vi vektlegger personlig egnethet Personlige egenskaper Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Du må ha gode veiledningsegenskaper Vi vektlegger personlig egnethet Vi tilbyr Gode velferdstilbud for ansatte, for eksempel hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass Sentral beliggenhet kort reisevei fra Oslo
21.11.2019 Lørenskog
Avdeling Onkologi, dagenhet/poliklinikk ved Medisinsk divisjon tar imot voksne pasienter til medisinsk behandling og oppfølging av en kjent kreftdiagnose.Behandlingen gis poliklinisk og består i hovedsak av cellegift, antistoffer og annen skreddersydd kreftbehandling samt hormonbehandling.Avdelingen består av en dagenhet, B102 på Ahus (Nordbyhagen) med 30 behandlingsstoler, og en dagenhet med 8 behandlingsstoler på Ski sykehus. Hematologisk poliklinikk er også lokalisert på B102. Dagenhet/poliklinikk har åpningstid fra kl. 0800 – 1800. Vår avdeling er blant landets største kreftpoliklinikker. Vi søker etter en engasjert sykepleier til et 9 måneders vikariat Alternering mellom arbeidsted Nordbyhagen og Ski må påregnes. Arbeidsoppgaver Som sykepleier hos oss møter du kreftpasienter i adjuvant og palliativ setting og mange av arbeidsoppgavene er knyttet til utfordringer relatert til kjemoterapi. Sykepleieroppgavene omfatter blant annet tekniske prosedyrer, god observasjonsevne og oppfølging, samt mellommenneskelige utfordringer. Kunne gi opplæring og veiledning til pasienter og pårørende Som sykepleier hos oss skal du bidra med undervisning og veiledning til medarbeidere og studenter  Deltakelse i avdelingens forbedringsarbeid  Kvalifikasjoner Autorisert sykepleier God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring DIPS og CMS. Personlige egenskaper Vi søker sykepleier med god faglig forankring og erfaring fra arbeid med kreftpasienter. Kan arbeide selvstendig så vel som i team. Gode samarbeidsevner og er fleksibel. Engasjement for pasienter og fagfelt. Du må trives i et hektisk arbeidsmiljø, like faglige utfordringer og ha evne til nytenkning. Personlig egnethet vektlegges. Vi tilbyr Vi tilbyr internt opplæringsprogram, og et godt faglig og sosialt miljø Spennende fagfelt med stor mulighet for utvikling Relevante kurs Mulighet for hospitering Tverrfaglig samarbeid Sykepleiefaglig veiledning Oppfølgingssamtaler med leder Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
21.11.2019 Lørenskog
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi.ABB Electrification leverer produkter og løsninger til både lav- og mellomspenningsanlegg, som sikrer en mer pålitelig kraftforsyning til hele den elektriske verdikjeden, fra transformatorstasjon til sluttbruker. Vi har en produktportefølje med ti-talls tusen produkter, noe som gjør det mulig å tilby løsninger som benyttes i alt fra små leiligheter og boliger, industri- og næringsbygg, til båter, oljeplattformer og infrastruktur som for eksempel tunneler.Vi leverer med andre ord alt du trenger av lav- og mellomspenningsprodukter fra energiselskaper til siste stikkontakt. Produktkvalitet, -bredde og kompetanse er våre viktigste fokusområder. Ditt ansvar Åpne og distribuere firmapostkasse Registrere skriftlige ordre Behandle innkommende EDI ordre Oppfølging av alle egne ordre mot kunde Oppfølging av ordre mot lager Oppfølging av forsendelser mot transportører Være tilgjengelig for kunden på mail/telefon Din bakgrunn Kompetanse og erfaring: Elektroteknisk kompetanse/bakgrunnIngeniør Minimum 5 års relevant arbeidserfaring. Erfaring fra teknisk salg eller produktansvar er en fordel Flytende Norsk og Engelsk; Skriftlig og verbalt. Personlige egenskaper: Evne til å arbeide både i team og selvstendig Du er strukturert, nøyaktig og etterrettelig Du behersker å jobbe med flere samtidige prosjekter Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper Stor arbeidskapasitet Det aller viktigste; en genuine interesse for teknologi   Mer om oss Bidra ved å bruke dine egenskaper og ferdigheter til å fremme den fjerde industrielle revolusjon gjennom å skape en bærekraftig fremtid. Bli med ABB og ta del i vårt globale nettverk hvor du kan samarbeide og være del av våre ledende fagmiljøer og team. Let's write the future, together.Vi kan tilby;• Kurs og opplæring, personlig utvikling og karrieremulighet• Teknisk og personlig utfordringer et positivt og innovativt miljø• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist; 8.12.2019Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalABB er i dag lokalisert på Billingstad, men vi kommer til å flytte til Fornebu i løpet av første kvartal 2020.Hvis du har noen spørsmål eller trenger mer informasjon så ta kontakt med: Tom Heggum, e-post tom.heggum@no.abb.com eller telefon +47 24 16 55 07Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.  
20.11.2019 Asker
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
20.11.2019 Oslo, Bergen
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
20.11.2019 Oslo
Vil du bli en av oss på Hjertelaget?Avdeling for hjertesykdommer er en del av medisinsk divisjon og en av Norges største hjerteavdeling. Avdeling for hjertesykdommer består av sengeområde, poliklinikk, dagpost, kard.lab., PCI lab og hjerteovervåkning. Hjerteovervåkningen har for tiden 11 senger.Ahus har startet opp med PCI/angiovirksomhet på dagtid i 2015 og planlegger å utvide tilbudet til 24/7 i 2020. PCI laboratoriene ligger i tilknytning til hjerteovervåkningen og vi har et tett samarbeid med PCI lab. I forbindelse med utvidelsen på lab, har vi behov for flere sykepleiere på hjerteovervåkningen for å behandle flere akutt kritisk syke hjertepasienter.Hjerteovervåkningen har fokus på:- høy faglig kvalitet på pasientbehandling- pasientsikkerhet- fag- og kompetanseutvikling- godt arbeidsmiljø.Arbeidstiden er tredelt turnus med arbeid hver 3.helg. Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Sykepleier på hjerteovervåkningen ivaretar og behandler akutt kritisk syke hjertepasienter med respirasjon- og sirkulasjonsproblemer. Arbeidsoppgaver består i sykepleie til ustabile pasienter med brystsmerter, angina, hjerteinfarkt, hjertesvikt/kardiomyopati, syncope, arytmier, pre- og postoperativ behandling i forbindelse med ACB- eller klaffeoperasjoner og observasjoner etter angio/PCI. Bistå inne på PCI lab ved ustabile pasienter. Hjerteovervåkningen har scopsentral hvor sykepleier overvåker pasienter på hele hjerteavdelingen. Kvalifikasjoner Sykepleier med minimum 2 års sykehuserfaring. Intensivsykepleier Kardiologisksykepleier Personlige egenskaper Du trives i et hektisk arbeidsmiljø og klarer og beholde roen i stressede situasjoner. Du liker faglige utfordringer. Du er engasjert og positiv og har evnen til nytenkning. Du liker å jobbe i team der alle hjelper hverandre til det beste for pasienten. Du vil bruke din kompetanse til å gi pasienten et godt behandlingstilbud. Personlig egnethet vektlegges. Vi tilbyr Opplæringsprogram for nyansatte. Vi har fokus på fag- og kompetanseutvikling og oppfølging individuelt av fagsykepleier i avdelingen. Avdelingen har kompetanseprogram, hjertekurs, scopkurs, kurs for sykepleiere i spesialavdeling og temadager. Vi er opptatt av trivsel og arbeidsmiljø og jobber systematisk for å bevare og forbedre arbeidsmiljøet. Hos oss blir du en del av en virksomhet i stadig utvikling og hvor du får mange utfordringer Gode velferdsordninger for ansatte; hytteleie, billetter til reduserte priser, trimrom og bedriftsidrettslag med stort og variert tilbud. Sentral beliggenhet i landlige omgivelser med kort reisevei til Oslo og Gardermoen.  
20.11.2019 Lørenskog
Medisinsk teknologi og e-helse søker etter en engasjert person, som ønsker å utgjøre en forskjell. Stillingen tilhører Seksjon for rådgivning og prosjektleveranse, som er en av fire seksjoner i avdelingen. Det er tett samarbeid med de andre seksjonene i avdelingen, som er Medisinsk teknikk, Behandlingshjelpemidler og Klinisk IKT.Det er stor aktivitet innenfor IKT området, og seksjonen er sentral i HSØ sitt arbeids med å modernisere infrastrukturen på alle helseforetak i regionen.Vi har derfor behov for flere, engasjerte medarbeidere til seksjonens øvrige oppgaver. En av seksjonens sentrale oppgaver, er å være rådgiver for avdelinger ved foretaket, når det er behov og ønsker innen teknologiområdet. Det er nødvendig å være teknologisk nysgjerrig, og på eget initiativ sørge for å holde seg faglig oppdatert på teknologiområdet som er av betydning for helseforetaket og den kliniske virksomheten Seksjonens medarbeidere deltar i eller leder prosjekter av varierende størrelse.  Da det er mange nye prosjekter planlagt fremover, vil det være mulighet til forlengelse av vikariatet.   Arbeidsoppgaver Være rådgiver innen teknologiområdet i egen avdeling og ut mot den kliniske virksomheten Bidra til problemløsning i IKT- relaterte saker Jobbe tett sammen med ulike fagmiljøer på Ahus for å identifisere nye eller endrede behov innen IKT Bidra inn i regionale IKT-prosjekter, og ved behov lede lokale IKT-prosjekter Dokumentere og sikre en god overgang fra prosjekt til drift i samarbeid med brukere. Ivareta arbeidsoppgaver i henhold til enhetens strategi, planer og ansvarsområder Holde deg orientert om utvikling på fagområdet og initiativer som pågår ved ander helseforetak Kvalifikasjoner Prosjektlederkompetanse God forståelse for IKT-arkitektur, og en fordel med kunnskap om systemintegrasjon og informasjonssikkerhet i helseforetak Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig Erfaring innen bruk av IKT i spesialisthelsetjenesten Må beherske norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Det er en fordel med erfaring fra sykehusdrift. Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og er kunde/brukerorientert Du er fleksibel, strukturert, og utnytter dine sosiale ferdigheter til å bygge gode relasjoner og nettverk Du er proaktiv og løsningsorientert Du er positiv og initiativrik Du trives å jobbe selvstendig, men også i team Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse Vi tilbyr Mange trivelige og kunnskapsrike kollegaer En hektisk og utfordrende hverdag Gode muligheter for utvikling i tverrfaglig miljø  Gode velferdstilbud for ansatte, hytteutleie, kulturtilbud og mye annet Bedriftsidrettslag med stort og variert tilbud
20.11.2019 Lørenskog
Vis alle 20.240 ledige stillinger

Bli kjent med EVRY

Les mer om EVRY

Stillingsbeskrivelse

EVRY er et av de ledende IT-selskapene i Norden. Vår ambisjon er å gi mening og liv til informasjon gjennom ideer, teknologi og løsninger som skaper verdier for våre kunder og nytte for samfunnet vi lever i.

EVRY Financial Services er en ledende leverandør av løsninger og tjenester til bank og finansvirksomheter. Vi tilbyr løsninger for komplett bankdrift, og er leverandør til de fleste norske banker og en rekke europeiske banker, fondsforvaltere og forsikringsselskaper.

Vår avdeling, Application Operations Card er ansvarlig for daglig drift av verdensledende tjenester og løsninger som benyttes av både norske og internasjonale kunder. Vårt ansvar er knyttet til samfunnskritiske løsninger og drift av både online- og batchløsninger, innenfor autorisasjoner og kortadministrasjon. Avdelingen består av ca. 20 fagspesialister, med lang erfaringen fra drift av samfunnskritiske løsninger, og vi trenger nå å styrke vårt driftsteam ytterligere.

Stillingen vil inngå i et sterkt faglig team, bestående av utviklere, arkitekter, og fagspesialister. Vi har ansvar for et bredt spekter av sikkerhet og autorisasjonsløsninger knyttet til kortutstedelse og kortbruk. Mange banker og finansinstitusjoner i Skandinavia og England benytter i dag våre produkter.

Stillingen vil innebære oppgaver knyttet til høy driftsstabilitet, implementering og prosjektarbeid, utvikling og realisering av løsning. Avdelingen jobber tett med andre avdelinger innen EVRY Cards, for å sikre en helhetlig forståelse av kortjenestene for våre kunder. 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Drift av komplekse Kortsikkerhet og Autorisasjonsløsninger
  • Proaktivt arbeid med forbedring av driftsrutiner, automatisering og optimalisering av verdikjedene
  • Bidra i analyse og teknisk feilsøking knyttet til avdelingens produkter
  • Kontinuerlig forbedring rundt våre driftsløsninger
  • Prosjekt og implementeringsarbeid
  • Koordinering og oppfølging av leveranse mot kunder
  • Delta i 24/7 vaktordning ved behov.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minimum 3 års erfaring innen drift av applikasjoner
  • God IT-faglig og forretningsmessig forståelse
  • Kunnskap innen scripting/enkel programmering og eller andre DevOps praksiser
  • Kjennskap til Message Queueing, f. eks. IBM MQ.
  • Erfaring med drift av Java applikasjoner
  • Erfaring med Docker/Kubernetes
  • God kunnskap/erfaring på drift av komplekse LINUX / UNIX miljø    (oppsett/tuning, scripting, sikkerhet)
  • Kunnskap innen kort- og betalingsløsninger er en fordel
  • Norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

 

Ønskede personlige egenskaper:

  • Ansvarsfull og serviceinnstilt
  • God til å jobbe i team samt kunne jobbe selvstendig
  • Strukturert og systematisk
  • Positiv
  • Evne til å håndtere flere parallelle oppgaver
  • Ønske om å ligge i forkant

 

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende oppgaver innenfor ett område i sterk vekst i et stort fagmiljø med engasjerte kollegaer.
  • Jobbe i et kompetent og faglig stimulerende miljø.
  • Jobbe med drift, implementering og leveranser til banker i inn- og utland.
  • Gode karrieremuligheter

 

Arbeidssted: Bergen

 

Søknadsfrist: 20.11.19

Spørsmål om stillingen rettes til:

Seksjonsleder AO Card Autorization
Torunn.hjellvik.bergset@evry.com, eller tlf: + 47 91765642.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • NOV 22
    2019
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
17 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om EVRY