Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Tilbudsleder (Tender Manager) Rambøll

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring og nysgjerrighet  i en stilling hvor du har som mål å bringe det beste ut av Rambøll til våre kunder gjennom å vinne flere store oppdrag. For denne rollen trenger du helhetstankegang og evne til å lede prosessen fra tilbud til kontrakt. Er du vår nye Tilbudsleder (Tender Manager)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår enhet for salg og forretningsutvikling

Som vår nye Tilbudsleder (Tender Manager) blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du vil inngå i et team av erfarne og dyktige tilbudsledere. Du vil jobbe både lokalt, nasjonalt og globalt med kollegaer i hele landet. Du rapporterer til Markedssjef Samferdsel & Byutvikling.

 

Som tilbudsleder vil du primært jobbe for Samferdsel & Byutvikling, men vil også samarbeide tett med Rambølls øvrige markedsorganisasjon nasjonalt og internasjonalt, juridiske ressurser og fagspesialister.

 

Du vil ha hovedansvar for hele prosessen fra det besluttes å utarbeide tilbud til kontrakt er tildelt og prosessen evaluert. I dette ligger også ansvaret for å lede, koordinere og utvikle tilbudsarbeidet og –prosesser i selskapet.

 

Vi leverer tilbud på mange forskjellige flerfaglige samferdselsprosjekter innen veg, bane og konstruksjoner. Du må derfor håndtere flere tilbud samtidig, både store og mindre prosjekter. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter for å lede ressurser på tvers av selskapet i spesifikke tilbudsprosesser.

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Hovedansvar for hele tilbudsprosessen, fra det besluttes å utarbeide et tilbud til kontraktstildeling og evaluering av prosessen
  • Lede tilbudsteam, møter og fremdrift i tilbudsprosesser
  • Videreutvikle tilbudsarbeidet / - prosessen og sørge for opplæring av organisasjonen
  • Styre- og delta aktivt i markedsarbeid
  • Være oppdatert på Rambølls strategier, tjenester og ressurser

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • Høyere utdannelse innen økonomi, jus eller ingeniørfag
  • Erfaring fra salg eller tilbudsarbeid
  • Ønskelig med bransjekunnskap innen samferdsel / byutvikling
  • Ønskelig med kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer

 

I denne rollen vil det være en fordel om du også motiveres av utfordringer, er ansvarsbevisst og evner å fokusere på kundens behov og mål. Vi tenker at du er initiativrik, strukturert og kvalitetsbevisst. Du er strategisk, har god forretningsforståelse og evner å formidle innholdet i Rambølls rolle som samfunnsrådgiver til kunden. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk.  

 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 15 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

 

Slik søker du

Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 20.11.2019.

 

Har du spørsmål?
Kontakt gjerne Inger Anne Tho Bjørvik, Markedssjef Samferdsel & Byutvikling +47 952 36 477

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her.  Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss en kollega med stort faglig engasjemt. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Sykepleier, vernepleier, paramedic Førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Nattevaktstillinger 44,5% Helgestillinger 16-23%  Ekstravakter   Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss.
14.10.2019 Oslo, Bærum, Asker
Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Videre vurderes brukerens status for bistandsbehov og om vedtak eventuelt bør endres. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss helsepersonell som er faglig sterk. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov på nøyaktig vis. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Helsefagarbeider, ambulansefagarbeider, medisinstudent, sykepleiestudent, sykepleier, vernepleier, paramedic Førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Ulike stillingsprosenter tilgjengelig   Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
11.11.2019 Oslo, Bærum, Asker
What You'll Do   As Mechanical Product Engineer you will provide the technical expertise to guide a design from initial concept to mass production. As part of the cross-functional team, your primary role is to ensure products to be launched are sustainable in manufacturing and capable of achieving a volume manufacture to a high standard of build quality for a reasonable cost. You will evaluate product designs using DFM practices, stressing reliable design techniques and the need for repeatability in manufacturing, raising issues concerning the form, fit, and function of a product as it relates to both mechanical engineering and assembly needs. The MPE is a critical link between many functions including Idiation, Product Engineering,  Supply Chain Operations, Suppliers and Cisco’s Manufacturing Partners, working with all to ensure the most optimal product design is released to market (Quality, Cost and On-time Delivery).  Along with the mechanical design evaluation, you will be responsible for the mechanical aspects of a product BOM and the associated Resilience activities to secure revenue until the product goes end of life.  In summary, the MPE’s role is to make a product’s transition from engineering concept to Cisco’s customers seemless.  Who You'll Work With   Product Operations is part of the Operations, Processes and Systems team within the global SCO at Cisco which has more than 9,000 employees in more than 50 locations around the world. The Engineering team within Product Operations, partners with the Product Design teams to ensure products released to the market have the best possible start in life, ensuring by design that they will meet quality, reliability and cost targets – all to delight our customers!  As a member of this Engineering team, you will be support in all aspects of your role by colleagues and the management team. At Cisco we are a family and therefore an excellent choice for both seasoned professionals and early-in-careers! Become a part of this dynamic organization where every single day we demonstrate Cisco’s ambitious spirit and accelerate time to market by empowering our employees. As Cisco expands into new technologies, and geographies, there has never been a better time to join us.   Who You Are   Desirable Experience: •Educated in Mechanical Engineering or similar technical subject (Bachelor’s Degree or equivalent) •Mechanical Design experience with a focus on injection molding, extrusion, die casting and sheet metal enclosures •Experience in Design for Manufacture & New Product Introduction •Able to demonstrate problem solving skills and root cause analysis •Fully conversant in engineering drawing to the relevant standards and principles •Working experience within a suitable CAD package (preferably Soidworks or CREO) •Experience with Cp/CpK analysis •BOM structuring and change management experience (PDM) •Industrial/commercial/consumer product design experience is a plus Required skill set: •A Growth mindset, eager to take part in an evolving landscape! •A Mix of Research and Development, Operations and Manufacturing skills preferred •Fluent in English with strong written and verbal communication skills •Strong organizational, time management and project management skills •The ability to influence and negotiate •Comfortable and Effective in Presenting to others •The ability to work in the detail whilst maintaining an outlook for the ‘broader picture’ •Capable of multitasking and task prioritization •Able to work independently or as part of a collaborative team effort •A good appreciation for DevOp’s is desirable. Why Cisco WE ARE CISCO #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)  Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool.  
17.10.2019 Bærum
Statkraft is Europe’s largest generator of renewable energy. As a major player in the energy wholesale market, we are developing green power solutions for renewable energy producers and companies from trade and industry. We support our customers on the way to a 100% renewable electricity supply. Join the team and take part in creating tomorrow’s energy world! What we do: Advanced use of IT is the foundation for Statkraft’s present and future position as one of the most competitive players in the renewable energy industry. Statkraft’s internal IT organization provides reliable IT services to all of Statkraft, with a combination of own production, sourcing and integration. The IT organization in Statkraft consists of more than 140 employees delivering services to 85 locations in 16 countries, ensuring economy of scale and competitive advantages, and a common IT security platform for Statkraft. The IT operational model cater for a common set of operational processes, a common support model and a global infrastructure capable to carry out corporate wide and local IT systems. Statkraft has a genuine belief in the value of the best possible cooperation between business and IT. Your role: Statkraft is looking for a Junior Murex System Specialist to strengthen the team responsible for the system portfolio of the trading and risk management department. You will be placed in an environment with highly skilled colleagues and will be expected to take a leading role in the further development of the system portfolio. Murex is chosen as the main trading and risk management system in Statkraft. The system is used at our offices in Oslo, Trondheim, Stockholm, London, Düsseldorf and Amsterdam. As Junior Murex Specialist you will have responsibilities including, but not limited to the following: Growing into a Murex Support role for all relevant business processes in Front-, Middle- and Back Office Develop technical solutions based on our business requirements Perform functional configurations Cooperate closely with business and vendor Your profile: You bring along SQL-Coding know-how, database knowledge (preferably Oracle) and / or skills in other programming languages (Python, Java, XML, etc.) Experience in modern development methods and environments (e.g. GIT, Jenkins, etc.)  is a plus Interest in the financial or commodity markets Genuine interest in system support, configuration and development Strong analytical mindset and conceptual skills University degree in computer science/ industrial engineering / finance or comparable scientific degree Fluent in English Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by competence, responsibility and innovation A diverse workplace with regard to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Challenged? For us the ideas of our committed and ambitious colleagues make the difference. If you want to share our passion for renewable energy and be a part of tomorrow’s energy world, please apply through our online application form.
14.11.2019 Tyskland, Oslo
Avdeling Onkologi, dagenhet/poliklinikk ved Medisinsk divisjon tar imot voksne pasienter til medisinsk behandling og oppfølging av en kjent kreftdiagnose. Behandlingen gis poliklinisk og består i hovedsak av cellegift, antistoffer og annen skreddersydd kreftbehandling samt hormonbehandling.Avdelingen består av en dagenhet, B102 på Ahus (Nordbyhagen) med 30 behandlingsstoler, og en dagenhet med 8 behandlingsstoler på Ski sykehus. Hematologisk poliklinikk er også lokalisert på B102. Dagenhet/poliklinikk har åpningstid fra kl. 0800 – 1800. Vår avdeling er blant landets største kreftpoliklinikker. Vi søker etter engasjert kreftsykepleier til ett års vikariat Alternering mellom arbeidsted Nordbyhagen og Ski må påregnes.Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Som sykepleier hos oss møter du kreftpasienter i adjuvant og palliativ setting og mange av arbeidsoppgavene er knyttet til utfordringer relatert til kjemoterapi Sykepleieroppgavene omfatter blant annet tekniske prosedyrer, god observasjonsevne og oppfølging, samt mellommenneskelige utfordringer Kunne gi opplæring og veiledning til pasienter og pårørende  Som sykepleier hos oss skal du bidra med undervisning og veiledning til medarbeidere og studenter Deltakelse i avdelingens forbedringsarbeid   Kvalifikasjoner Autorisert sykepleier Minimum to års arbeidserfaring innen kreftomsorg Videreutdanning i kreftsykepleie God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring DIPS og CMS. Personlige egenskaper Vi søker sykepleier med god faglig forankring og erfaring fra arbeid med kreftpasienter. Kan arbeide selvstendig så vel som i team. Gode samarbeidsevner og er fleksibel Engasjement for pasienter og fagfelt Du må trives i et hektisk arbeidsmiljø, like faglige utfordringer og ha evne til nytenkning Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Vi tilbyr internt opplæringsprogram, og et godt faglig og sosialt miljø Spennende fagfelt med stor mulighet for utvikling Relevante kurs Mulighet for hospitering Tverrfaglig samarbeid Sykepleiefaglig veiledning Oppfølgingssamtaler med leder Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
21.11.2019 Lørenskog
Ved Bildediagnostisk avdeling har vi ledig et svangerskapsvikariat i 100 % stilling som overlege i intervensjonsradiologi fra 01.01.20 Akershus universitetssykehus HF er Norges største akuttsykehus, med et moderne sykehusbygg på Lørenskog og en rekke desentraliserte funksjoner. Som universitetssykehus er vi opptatt av å utvikle forskningsmiljøer som bidrar til å gjøre en forskjell for våre pasienter. Bildediagnostisk avdeling er organisert under Divisjon for diagnostikk og teknologi. Avdelingen er seksjonert, og de medisinskfaglige aktivitetene er delt etter medisinsk domene i enhet for kar/intervensjon, thorax, abdomen/barn, nevrologi/ortopedi, mammadiagnostikk og nukleærmedisin. Det er utstrakt tverrfaglig samarbeid med sykehusets kliniske avdelinger. Ahus er et universitetssykehus og har gruppe 1-status i bildediagnostikk.   I september 2019 startet Ahus opp med intrakraniell trombektomi for behandling hjerneslagpasienter. Bli med i den spennende prosessen med å bygge opp tilbudet på seksjon Intervensjon.Seksjon Intervensjon er helseksjonert med både radiologer og radiografer i bakvaktsturnus. Vi utfører et vidt spekter av vaskulære og ikke-vaskulære prosedyrer.Seksjonen har per tiden 6-delt bakvaktsturnus, med hjemmevakter.Vil du vite mer kan du ta kontakt med seksjonsoverlege Dan Levi Hykkerud, tlf. 67 96 45 74, eller ass. avdelingsleder Karina Prados Vik, tlf. 411 08 385.Alle søkere må søke elektronisk via WebCruiter. Arbeidsoppgaver Delta i seksjonens daglige arbeid Delta i oppbyggingen av tilbud om intrakraniell trombektomibehandling på Ahus Skal medvirke til at ledelsens vedtatte planer og mål blir gjennomført Bidra i forskning og fagutvikling innen egen seksjon Bidra til å ivareta og utvikle kvalitet på det faglige tilbudet ved seksjonen  Delta i opplæring og veiledning av leger i spesialisering i sin seksjon Kvalifikasjoner Du må ha norsk autorisasjon og være godkjent spesialist i radiologi Bred praktisk erfaring innen intervensjon Ønskelig med erfaring fra nevrointervensjon Du må beherske et skandinavisk språk godt, skriftlig og muntlig Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Vi vektlegger personlig egnethet Personlige egenskaper Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Du må ha gode veiledningsegenskaper Vi vektlegger personlig egnethet Vi tilbyr Gode velferdstilbud for ansatte, for eksempel hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass Sentral beliggenhet kort reisevei fra Oslo
21.11.2019 Lørenskog
Avdeling Onkologi, dagenhet/poliklinikk ved Medisinsk divisjon tar imot voksne pasienter til medisinsk behandling og oppfølging av en kjent kreftdiagnose.Behandlingen gis poliklinisk og består i hovedsak av cellegift, antistoffer og annen skreddersydd kreftbehandling samt hormonbehandling.Avdelingen består av en dagenhet, B102 på Ahus (Nordbyhagen) med 30 behandlingsstoler, og en dagenhet med 8 behandlingsstoler på Ski sykehus. Hematologisk poliklinikk er også lokalisert på B102. Dagenhet/poliklinikk har åpningstid fra kl. 0800 – 1800. Vår avdeling er blant landets største kreftpoliklinikker. Vi søker etter en engasjert sykepleier til et 9 måneders vikariat Alternering mellom arbeidsted Nordbyhagen og Ski må påregnes. Arbeidsoppgaver Som sykepleier hos oss møter du kreftpasienter i adjuvant og palliativ setting og mange av arbeidsoppgavene er knyttet til utfordringer relatert til kjemoterapi. Sykepleieroppgavene omfatter blant annet tekniske prosedyrer, god observasjonsevne og oppfølging, samt mellommenneskelige utfordringer. Kunne gi opplæring og veiledning til pasienter og pårørende Som sykepleier hos oss skal du bidra med undervisning og veiledning til medarbeidere og studenter  Deltakelse i avdelingens forbedringsarbeid  Kvalifikasjoner Autorisert sykepleier God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring DIPS og CMS. Personlige egenskaper Vi søker sykepleier med god faglig forankring og erfaring fra arbeid med kreftpasienter. Kan arbeide selvstendig så vel som i team. Gode samarbeidsevner og er fleksibel. Engasjement for pasienter og fagfelt. Du må trives i et hektisk arbeidsmiljø, like faglige utfordringer og ha evne til nytenkning. Personlig egnethet vektlegges. Vi tilbyr Vi tilbyr internt opplæringsprogram, og et godt faglig og sosialt miljø Spennende fagfelt med stor mulighet for utvikling Relevante kurs Mulighet for hospitering Tverrfaglig samarbeid Sykepleiefaglig veiledning Oppfølgingssamtaler med leder Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
21.11.2019 Lørenskog
Akuttmottaket søker sykepleiere og medisinerstudenter for sommerferieperioden!Vi søker deg som har brennende engasjement for den akutt syke pasienten og som kan jobbe minimum 5 uker sammenhengende i ukene 23-36, med jobb hver 2. helg. Du må kunne dokumentere sykehuserfaring og ha gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig.Akuttmottaket ved AHUS er landets største, målt i aktivitet. Som ansatt i akuttmottaket kommer du tett på en pasientgruppe med akutte og sammensatte behov. Du vil møte akutt kritiske syke pasienter og deres pårørende. Vi er opptatt av å møte hele pasienten.Pasientbehandlingen i akuttmottaket består i stor grad av risikovurdering, observasjon, stabilisering og behandlingsoppstart.Vennligst skriv i søknaden hvilke uker du kan jobbe. Kvalifiserte søkere vil ansettes fortløpende. Annonsen holdes åpen til 01.03.2020 Arbeidsoppgaver   Mottak av akutt syke pasienter. Oppfølging av pasienter og iverksette videre behandling Arbeide i forhold til Ahus og avdelingen sine mål og prosedyrer Vise arbeidsglede og gode holdninger.   Kvalifikasjoner Sykepleier med relevant erfaring Medisinerstudent bestått 6. semester med dokumentert sykehuserfaring (uten lisens) Personlige egenskaper Personlig egnethet vektlegges Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig Gode kommunikasjonsevner Gode samarbeidsevner Evne til å arbeide selvstendig og i team Fleksibel og løsningsorientert Høy arbeidsmoral Engasjert i arbeidet Godt humør Ansvarsbevisst Gode datakunnskaper, gjerne erfaring med Dips Vi tilbyr Hyggelig arbeidsmiljø Faglig utfordrende arbeidsoppgaver. Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter og mye annet. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud. Muligheter for hjelp med bolig Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
21.11.2019 Lørenskog
Vis alle 22.705 ledige stillinger
Les mer om Rambøll

Stillingsbeskrivelse

Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring og nysgjerrighet  i en stilling hvor du har som mål å bringe det beste ut av Rambøll til våre kunder gjennom å vinne flere store oppdrag. For denne rollen trenger du helhetstankegang og evne til å lede prosessen fra tilbud til kontrakt. Er du vår nye Tilbudsleder (Tender Manager)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår enhet for salg og forretningsutvikling

Som vår nye Tilbudsleder (Tender Manager) blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du vil inngå i et team av erfarne og dyktige tilbudsledere. Du vil jobbe både lokalt, nasjonalt og globalt med kollegaer i hele landet. Du rapporterer til Markedssjef Samferdsel & Byutvikling.

 

Som tilbudsleder vil du primært jobbe for Samferdsel & Byutvikling, men vil også samarbeide tett med Rambølls øvrige markedsorganisasjon nasjonalt og internasjonalt, juridiske ressurser og fagspesialister.

 

Du vil ha hovedansvar for hele prosessen fra det besluttes å utarbeide tilbud til kontrakt er tildelt og prosessen evaluert. I dette ligger også ansvaret for å lede, koordinere og utvikle tilbudsarbeidet og –prosesser i selskapet.

 

Vi leverer tilbud på mange forskjellige flerfaglige samferdselsprosjekter innen veg, bane og konstruksjoner. Du må derfor håndtere flere tilbud samtidig, både store og mindre prosjekter. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter for å lede ressurser på tvers av selskapet i spesifikke tilbudsprosesser.

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Hovedansvar for hele tilbudsprosessen, fra det besluttes å utarbeide et tilbud til kontraktstildeling og evaluering av prosessen
  • Lede tilbudsteam, møter og fremdrift i tilbudsprosesser
  • Videreutvikle tilbudsarbeidet / - prosessen og sørge for opplæring av organisasjonen
  • Styre- og delta aktivt i markedsarbeid
  • Være oppdatert på Rambølls strategier, tjenester og ressurser

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • Høyere utdannelse innen økonomi, jus eller ingeniørfag
  • Erfaring fra salg eller tilbudsarbeid
  • Ønskelig med bransjekunnskap innen samferdsel / byutvikling
  • Ønskelig med kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer

 

I denne rollen vil det være en fordel om du også motiveres av utfordringer, er ansvarsbevisst og evner å fokusere på kundens behov og mål. Vi tenker at du er initiativrik, strukturert og kvalitetsbevisst. Du er strategisk, har god forretningsforståelse og evner å formidle innholdet i Rambølls rolle som samfunnsrådgiver til kunden. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk.  

 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 15 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

 

Slik søker du

Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 20.11.2019.

 

Har du spørsmål?
Kontakt gjerne Inger Anne Tho Bjørvik, Markedssjef Samferdsel & Byutvikling +47 952 36 477

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
15 ledige stillinger
  • Søknadsfrist: 01.12.2019
    Oslo, Akershus, Alta, Tromsø, Bodø, Trondheim, Bergen, Kristiansand, Arendal, Skien, Tønsberg, Drammen, Kongsberg, Lillehammer, Fredrikstad
  • Søknadsfrist: 01.12.2019
    Oslo, Akershus, Alta, Tromsø, Bodø, Trondheim, Bergen, Kristiansand, Arendal, Skien, Tønsberg, Drammen, Kongsberg, Lillehammer, Fredrikstad
  • Søknadsfrist: 01.12.2019
    Oslo, Akershus, Alta, Tromsø, Bodø, Trondheim, Bergen, Kristiansand, Arendal, Skien, Tønsberg, Drammen, Kongsberg, Lillehammer, Fredrikstad
  • Søknadsfrist: 01.12.2019
    Oslo, Akershus, Alta, Tromsø, Bodø, Trondheim, Bergen, Kristiansand, Arendal, Skien, Tønsberg, Drammen, Kongsberg, Lillehammer, Fredrikstad
  • Søknadsfrist: 01.12.2019
    Oslo, Akershus, Alta, Tromsø, Bodø, Trondheim, Bergen, Kristiansand, Arendal, Skien, Tønsberg, Drammen, Kongsberg, Lillehammer, Fredrikstad
  • Søknadsfrist: 01.12.2019
    Drammen
  • Søknadsfrist: 01.12.2019
    Arendal
  • Søknadsfrist: 02.12.2019
    Trondheim
Internship / Praktikanter

Fakta om Rambøll