Ledig stilling

Stolt produktutvikler Den Stolte Hane

Søknadsfrist : 30.11.2019

VI SØKER STOLT PRODUKTUTVIKLER - VIKARIAT MED MULIGHET FOR FORLENGELSE

Vi søker deg som har et brennende engasjement for mat, som trigges av dynamikken i dagligvare-bransjen og ønsker å bidra til å skape de aller beste produkter for den Norske forbruker!

Vår fantastisk flinke og morsomme produktutvikler, Oda, går ut i fødselspermisjon og vi trenger DEG med god forretningssans og som er drivende i produktutviklingsprosesser. Du er initiativrik, nøyaktig og trives i en meget sentral rolle med mye ansvar og store påvirkningsmuligheter. Du er gjerne matfaglig sterk og som trives som lagspiller i prosjekter som vår nye STOLTE produktutviklingskollega.

Som produktutvikler i Den Stolte Hane er du navet i organisasjonen, og vil være en sentral spiller både inn mot vår storhusholdningsavdeling og mot dagligvareavdeling. Du vil i hovedsak ha ansvar for våre grillede og bearbeidede produkter, men også bistå i andre prosesser.

Du evner, på tvers av kanal, både å se felles behov på produkt, emballasje og være pådriver for nye prosjekter og løsninger både inn mot vår prosjektavdeling og inn mot vår bearbeidingsfabrikk på Stokke i Vestfold. På mange måter er du bindeleddet i vår organisasjon- der du både håndterer det rent operasjonelle på produkt i fabrikk og må jobbe strategisk kommersielt for å forstå forbrukers nåværende og fremtidige behov.

Arbeidsoppgaver:

  • Produktutvikling fra ide til ferdig grillede og bearbeidede produkter mot dagligvare- industri og storhusholdningsmarkedet, herunder

    • reseptutvikling, resept- og produkttesting på anlegg, sensorisk oppfølging, produktspesifikasjoner og dialog med underleverandører (eks krydder), bistand registrering
    • tilhørende koordinering av emballasje i samråd med innovasjonsplan, kunder og kundeansvarlig.
  • Ansvarlig råvareoptimering og produktmiks, fremskaffe kalkylegrunnlag

  • Kontinuerlig sørge for at produktdatabasen er oppdatert og korrekt.

  • Tett samarbeid med salg og marked SHH og DV for langsiktige planer og estimater

  • Jobbe tett med produksjon for sikre optimale prosesser på tvers av fabrikk.

  • Prosjektledelse i mindre komplekse utviklingsprosjekter (linjeutvidelser), prosjektdeltaker i større prosjekter med dedikerte arbeidsoppgaver

  • Delansvarlig for utbytte og optimering bearbeide produkter

  • Være faglig oppdatert på nyheter og trender innen kategorien stekte kjøttprodukter

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høyere utdannelse innen næringsmiddelvirksomhet eller matfaglig bakgrunn med forretningsmessig påbygging
  • Kjennskap til lover og regler knyttet til matproduksjon og merking
  • Gjerne erfaring innen produktutvikling men ikke en forutsetning
  • Et arbeidsjern som liker korte prosesser og raske beslutninger og som lett samarbeider med alle i organisasjonen
  • Systematisk, fleksibel og med stor gjennomføringskraft
  • God datakjennskap, og kjennskap til verktøy som Prosim, Excel og Powerpoint
  • Positiv, omgjengelig og med gode kommunikasjonsevner

Stillingen bør påregne ukentlige besøk på vårt anlegg i Stokke og således ønskelig at rette vedkommende innehar førerkort klasse B eller høyere.

Kontorsted er på Bryn i Oslo eller på Stokke i Vestfold etter avtale.




Adresse: Brynsveien 5,0667 Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a leader in power and automation technologies that enable utility and industry customers to improve their performance while lowering environmental impact. The ABB Group of companies operates in around 100 countries and employs about 147,000 people. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and advisory, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.We are looking for a R&D Product Manager, Power & Energy Management System at ABB AS, Marine & Ports business line in Billingstad, Oslo, Norway. Electric propulsion, AC or DC distribution, energy storage systems and new renewable energy sources for different vessel types are part of ABB’s offering to the marine industry. In this position, your responsibility is to lead the development of new features and maintenance of existing features of power and energy management systems, with a team of R&D engineers and in-line with product roadmap.This role reports to global PG Technology/R&D management, PG Electric Solutions and PG Automation and Control. We offer you an interesting and challenging role in an international and dynamic working environment in the marine industry. In this role, you have the opportunity to become an expert in energy management, as well as the opportunity to develop your career in a global company. Your responsibilities Building a technology portfolio for power and energy management systems in collaboration with product management. Managing the development and taking ownership of relevant technology and solutions. Managing the R&D releases, hereunder documentation and testing. Mapping product technical requirements for different vessel types and operations. Building and developing relationships with key stakeholders from global units. Communicating the R&D roadmap and plans to key functional stakeholders (product management, sales, operation, service) Your background B.Sc. or M.Sc. degree in electrical and/or control engineering or similar. A few years of work experience related to control of electrical power systems. Excellent communication and organization skills. Ability to analyze and propose solutions Business and customer orientation Willingness to take ownership and responsibility Excellent English skills. Willingness to travel. Ideally, you have prior knowledge of power and energy management systems Experience working in an international environment and specific local requirements is an advantage   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer, ABB can offer:• Technical and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.ABB Marine & Ports is located at Billingstad in Asker today, but will be moving office to Fornebu in early 2020. This position will therefore be based at Fornebu.We are looking forward to receiving your applicationletter and CV through the ABB jobportal by 04.12.2019For any questions regarding the position please contact Jan-Fredrik Hansen on email jan-fredrik.hansen@no.abb.com or phone +47 22872627Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
14.11.2019 Asker
The Nordic Origination department has more than 30 employees in Oslo, Trondheim and Stockholm and is responsible for a customer portfolio of more than 30 TWh in yearly sales and structured trading activities. Its business activities and customer solutions are crucial for Statkraft given that the majority of the company’s energy exposure is linked to Nordic markets. Moreover, Statkraft’s new strategy implies a considerable growth of the customer business and Nordic Origination is expected to contribute by increased sales and new business ideas.   A section within The Nordic Origination department is the “Classical Origination”, currently consisting of 6 employees, all located in Oslo. As the current Head of Classical Origination has moved on to a new position internally, we are looking for his replacement; Head of Classical Origination The role will report to VP Nordic Origination, based in Oslo.   Your role: Manage the Classical Origination Section in Statkraft with activities in Norway, Sweden, Finland, Denmark and the Baltic states in power and natural gas Be part of the Nordic Origination department’s management team Increase structured trading business Develop new products and business lines in the Nordic and Baltic markets Manage internal interfaces towards support departments  Your profile: More than 5 years of experience in a managerial position of a commercial power or gas department Very good knowledge of the Nordic power and gas markets Excellent network in the Nordic power market Very good negotiation skills and strong commercial mindset Ability to form a high performance team High level of initiative and motivation Team player with excellent communication skills in English and Norwegian or Swedish – other languages an advantage Statkraft offers:  Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regard to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire. Interested? Please apply via the provided link in the ad. For more information about the position, please contact Einar Hoffart, VP Nordic Origination via e-mail - einar.hoffart@statkraft.com or mobile +47 414 24 021.  
13.11.2019 Oslo
Skytjenesteansvarlig til IT-avdelingens infrastrukturseksjon Tolletaten skal styrke kompetansen i vårt Microsoft 365-team for å kunne levere i henhold til etatens skystrategi, samt generelt styrke vår forvaltnings- og leveringskraft innen IT-infrastruktur og -plattformtjenester. I stillingen vil du få ansvaret for den helhetlige driften og forvaltningen av etatens skyløsning levert av Microsoft (Azure og Microsoft 365).    Oppgaver:  drift og forvaltning av vår Microsoft 365-plattform, samt integrasjoner mot interne og eksterne tjenester  ansvar for videreutvikling av etatens team for Microsoft 365  planlegging, gjennomføring og dokumentasjon i samsvar med strategi- og arkitekturbeslutninger  gjøre kostnadsestimater og “what-if”-analyser i forbindelse med innføring av nye tjenester og endringer på eksisterende tjenester  lage gode beslutningsunderlag   delta i utviklingsprosjekter som ekspert innenfor fagområdet og samtidig på vegne av hele driftsorganisasjonen.     Kvalifikasjoner:  høyere relevant utdanning fra høyskole/universitet på bachelor- eller mastergradsnivå. Manglende formell utdanning kan delvis kompenseres for ved lang relevant erfaring   minimum 3 års erfaring med drift og forvaltning av Office365 og Microsoft serverteknologi, fortrinnsvis i større miljøer og/eller organisasjoner  minimum 1-2 års erfaring med hybride skyløsninger  erfaring med Microsoft Active Directory og ADFS  erfaring med automatisering/scripting i PowerShell   erfaring med kostnadsestimering av infrastruktur  god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk    Du bør også ha erfaring innen ett eller flere av disse områdene:  virtualiseringsteknologier  PKI og sertifikater  automatisering av levering av utviklingsmiljøer  jobbe i team basert på smidige metoder  integrasjon med eksterne parter    Vi ser etter deg som:  kan formidle krevende temaer enkelt og med faglig tyngde, resultatorientert og med god gjennomføringsevne   kan tenke langsiktig midt i en operativ hverdag   er brukerorientert og med god forretningsforståelse  har evne til å forstå helhet innen IT-infrastruktur   har evne til å ta ansvar og lede team   er en tillitsvekkende person som fungerer godt som rådgiver i brukermøter med faglige presentasjoner av løsninger    Vi tilbyr:   lønn som rådgiver/seniorrådgiver etter statens regulativ kr 605 500 – 765 000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.   mulighet til faglig utvikling og jobbe med spennende teknologi  utfordrende oppgaver i et innovativt fagmiljø  gode kollegaer og et sosialt miljø  sentral beliggenhet rett ved Oslo S  gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse  fleksitid, sommertid og mulighet for trening i arbeidstiden    I Tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Arbeidsplassen tilrettelegges ved behov. Tolletaten er en IA-bedrift.     Vi benytter SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater.  Det vil kunne bli nødvendig å måtte sikkerhetsklareres.   For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte underdirektør Morten Karterud, tlf 959 19 693/ morten.karterud@toll.no eller seniorrådgiver Jo Årnes, tlf 932 33 119/ jo.kjetil.arnes@toll.no.   Søknadsfristen er 01.12.2019.  Stillingsnummer 38/2019 
13.11.2019 Oslo
What you will do  Join an enthusiastic, high-performing team Identify customer needs and turn those into new product and user experience concepts that are constantly refined through rapid ideation, prototyping and evaluation iterations, until product launch Help define project approach and design methodology to create the best possible product Work closely with other design disciplines, engineers and product managers in the process of building the right products and user experiences Understand our customers and end users across the world, and preserve their perspective working in a multidisciplinary team   Who you are A designer who loves to leverage both engineering and creative skills and that can easily move between working in the physical and digital domain to realize new user experiences, using methodology from both product and interaction design disciplines You are great at zooming from big picture thinking to detailed design and love doing both You are able to build prototypes demonstrating user experiences at all stages of the development process, from early smoke and mirror mock ups to functional experience demonstrators You are not afraid to get your hands dirty and pants wrinkled You have a keen interest in high tech and strong conceptual skills as well as an analytical approach to design and design thinking You appreciate working in teams and are well aware of how your team’s deliveries are part of the whole end to end customer journey.  You are passionate about technology and communication, you have the ability to engage people around you, and you embrace new ways of working You are self-propelled and not afraid to take lead responsibility  You are a real team player who communicates clearly and effectively, engage people around you and promote a constructive environment for creative exploration and designs to become real  You aim high, but can be pragmatic when needed   Desired qualifications Master’s degree from relevant design education Practice in design driven product development Experience doing rapid prototyping. Good intuition in making time vs. complexity tradeoffs. Experience using tools like Raspberry Pi, Arduino, HTML/JavaScript, Python or similar for building functional prototypes. C++, C#, Java, etc. experience is a plus. Strong analytical skills and an affinity for problem solving, alone and with peers Ability to work closely with engineering disciplines ranging from mechanical to HW and SW engineering, finding solutions to challenging problems, and balancing user experience and feasibility tradeoffs. Experience working on design projects from concept to implementation in multidisciplinary teams Ability to live and work in Norway Must be fluent in English #LI-PB2
02.10.2019 Bærum
Vil du være med å utvikle og sette ditt preg på en ny avdeling som skal følge opp det kommersielle knyttet til våre utenlandsforbindelser?   Avdelingsleder Utland Statnett har elektriske forbindelser til en rekke land med tilhørende handelsmodeller og oppgjørsløsninger. To nye forbindelser er under bygging og handelsmodeller er i ferd med å utvikles sammen med tilhørende oppgjørsløsninger. Samtidig pågår flere store nordiske og europeiske prosjekt i utviklingen av kraftmarkedene. Å sikre gode oppgjørsmodeller er et hovedansvar for denne nye enheten samtidig som alle de daglige oppgjør skal gjennomføres på en effektiv og betryggende måte. Stillingen er nyopprettet og skal lede et lite team. Avdelingen vil ha ansvaret for å følge opp det kommersielle i om lag 60 avtaler, og porteføljeforvaltningen av disse skal videreutvikles. Overordnet skal det sikres effektive og gode oppgjørsløsninger på våre utenlandsforbindelser. I dette ligger å følge opp handelsinntekter som i dag ligger på om lag en milliard NOK årlig. Eksterne samarbeidsparter er TSOer vi utveksler kraft med, kraftbørser og regulatorer. Internt vil et sterkt og godt samarbeid med Landssentralmiljøet samt System- og markedsutvikling være vesentlig for å lykkes. Stillingen har organisatorisk tilhørighet i Markedsoperasjoner i divisjon System og Marked. Sentrale arbeidsoppgaver Sikre riktige og effektive oppgjør Sikre gode oppgjørsmodeller på nye kabler og produkter Analyse og rapporter, identifisere kommersielle gevinster Oppfølging av avtaleverk knyttet til utenlandshandel Kvalifikasjoner Høyere teknisk- og/eller økonomisk utdannelse Engelsk som "arbeidsspråk" Erfaring fra kraftmarkedet og handelsløsninger Personlige egenskaper Lederegenskaper med gode samarbeidsevner Kommersiell teft med evne til å ta tak i problemstillinger Strukturert og målrettet Gode skriftlige og muntlige formuleringsevner For nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med Direktør Ole Jacob Høyland på telefon 909 86 719. Søknader vurderes fortløpende og innen 8. desember. For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no.IKT-løsninger spiller en stadig større rolle i utviklingen av et mer effektivt, smartere og sikrere kraftsystem, og vi etterspør derfor digital kompetanse i alle våre stillinger. Vi søker kandidater som gjenspeiler våre lederforventninger; ledere i Statnett er tydelige, utvikler og tenker helhet. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
19.11.2019 Oslo
Vil du bidra til den digitale transformasjonen av Statnett? Utvikler/løsningsarkitekt Kraftsystemet står overfor betydelige endringer. Mer vindkraft og solenergi, flere elbiler og smarthus samt økende kraftutveksling med Europa skaper utfordringer og muligheter for kraftsystemet. Som systemansvarlig i det norske kraftsystemet, og eier av det sentrale overføringsnettet for kraft, er Statnett helt sentral i å tilrettelegge for en bærekraftig og elektrisk framtid. Statnetts evne til å ta i bruk ny teknologi, til å utnytte data i våre beslutninger og til å gjennomføre en digital og organisatorisk transformasjon er avgjørende for å lykkes. Vi har nylig opprettet avdelingen «Dataplattform og GIS», og trenger i den forbindelse å styrke bemanningen. Hovedmålet til avdelingen er å sørge for at hele selskapet har enkel tilgang til godt tilrettelagte data og hensiktsmessige verktøy for å analysere og utnytte disse. Dette er helt sentralt for at det skal være mulig å nå Statnetts mål innen digitalisering. Avdelingens ressurser vil i stor grad jobbe i team på tvers av IT divisjonen. Sentrale arbeidsoppgaver Videreutvikling av eksisterende løsning og utvikling av nye løsninger i data lake (Hortonworks/IBM) Optimalisere løsningene for maksimal hastighet og skalerbarhet Ansvarlig for løsningsdesign på datalaken Arkitekturvalg mellom klassisk datavarehus, distribuert big data lake, og andre løsninger Integrasjon og grensesnitt, dataflyt, semantiske lag Utforming og plassering av logikk, algoritmer, prosessering, ML mv Verdivurderinger og informasjonssikkerhet Visualiserings- og front-end løsninger Planlegge overgang fra utvikling/test til produksjon Kodekvalitet Dokumentasjon Ytelse- og benchmarking av semantiske løsninger Overvåkning, inkl overvåkning av algoritme-resultatene i seg selv Bidra i kravstilling og arkitekturdiskusjoner generelt knyttet til utnyttelse og forvaltning av data Datakatalog Integrasjon, særlig datagrensesnitt ut Prosessering Ytelse mv  Kvalifikasjoner Erfaring med systemer for strukturering og lagring av data Erfaring fra distribuerte systemer (tilsvarende Hadoop) anses som en fordel God forståelse for integrasjonsarkitektur og sikkerhetsarkitektur Praktisk erfaring med Git, OpenShift, Docker, mv Bakgrunn som utvikler, behersker Java, Python og andre relevante språk Opptatt av god kodekvalitet, gjenbruk og dokumentasjon Erfaring fra livsløpshåndtering av analytiske modeller vil være en fordel Erfaring fra kraftbransjen vil være en fordel Vi ser etter deg som Ønsker å jobbe i skjæringspunktet mellom teknologi og Statnetts fagdisipliner Er ambisiøs og ønsker å bidra inn i et sterkt og fremtidsrettet fagmiljø Trigges av arbeidsoppgaver innenfor strømmetjenester for sanntidsdata, IoT, Big Data Deler vår visjon om at kunnskapsdeling og samarbeid er nøkkelen til suksess Er innovativ og endringsvillig Ønsker å bidra med din kompetanse til det grønne skiftet og en elektrisk fremtid Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med avdelingsleder Jens Berentzen, tlf. 98228462. For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett: Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
19.11.2019 Oslo
The business area Production is responsible for operation and maintenance of all assets where Statkraft is the operator. The process control department is responsible for operation and management of SCADA systems and network in addition to governance within process control. We provide expertise and support to process control projects and operation to all assets. To strengthen the supporting wind projects and Operation & Maintenance according to the Statkraft growth strategy, and to establish and improve wind control system governance, we seek a: Specialist Wind Control System Your role will be to ensure continuity in the way we build, set up, operate, manage and maintain the control systems in our wind projects and existing portfolio, by: Establish and maintain governance for wind control systems - local control, remote control, condition monitoring systems (CMS), automation, integration, etc. Systematically follow up and support life cycle management for wind control system for the existing (and future) portfolio in all geographical areas where we have wind power plants (Norway, Sweden, UK, India, Brazil, Chile) Implement the right level of security and focus on challenges like: aging assets out of support, control of access points to the process control network, implementation of security measures across portfolio, etc. Strategic and technical development within process control for wind power plant portfolio Your profile: M.Sc. Electrotechnical, Cybernetics, Automation, ICT with a focus on wind power plants A strong technical profile with an analytical mindset Key personal interest for renewable energy production Excellent verbal and written communication skills and you are fluent in Norwegian and English. Spanish and/or Portuguese is an advantage  A team player with excellent collaboration skills High interest in operation of power plants, wind control systems, energy markets and/or technical topics is an advantage You are flexible in terms of tasks and mobility as the role requires providing local support in country and/or at site for shorter or longer periods as agreed. Work location: Oslo, travels on short and medium term must be expected Contact: Andreas Ulvestad, VP process control (+4795784129) or Kjell-Werner Digre, Manager Remote Control  Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire.
19.11.2019 Oslo
HR-staben i divisjon Innkreving har ansvar for at divisjonen har riktig kompetanse på kort og lang sikt, og for at vi har en kultur med endringskraft hvor ledere og medarbeidere tar ansvar og jobber mot felles mål. Vi bidrar til utvikling og gjennomføring av strategiske og operative HR-tiltak i tråd med virksomhetsstrategien. Vi er 11 HR-rådgivere fordelt på lokasjonene Trondheim, Mo i Rana og Bjørnevatn. Stillingens arbeidssted er Trondheim. Fra mars 2020 er vi å finne i nybygde og flotte lokaler i Holtermannsveien 1.              Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier.       Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Arbeidsoppgaver utvikle og oppdatere bemanningsplaner og kapasitetsanalyser utarbeide analyser innenfor HR-området for underbygge strategiske beslutninger bidra til strategisk ressursstyring bidra til å dele kompetanse innen ny teknologi og digitale løsninger bistå innen andre HR-oppgaver  Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå erfaring med strategisk bemanningsplanlegging erfaring fra plan- og prosjektarbeid, gjerne prosjektledelse erfaring med ulike IT-verktøy, spesielt excel og gjerne digitale arbeidsflater ønskelig med erfaring fra strategisk og operativt kompetansearbeid  fordel med erfaring fra større virksomheter Personlige egenskaper tar initiativ og har solid gjennomføringsevne analytisk og evne å se leveranser i en større sammenheng gode samarbeids- og kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig selvstendig og strukturert tar ansvar utover eget arbeidsområde  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse   Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 540.000 - 700.000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. 
19.11.2019 Trondheim
Vis alle 21.375 ledige stillinger
Les mer om Den Stolte Hane

Stillingsbeskrivelse

VI SØKER STOLT PRODUKTUTVIKLER - VIKARIAT MED MULIGHET FOR FORLENGELSE

Vi søker deg som har et brennende engasjement for mat, som trigges av dynamikken i dagligvare-bransjen og ønsker å bidra til å skape de aller beste produkter for den Norske forbruker!

Vår fantastisk flinke og morsomme produktutvikler, Oda, går ut i fødselspermisjon og vi trenger DEG med god forretningssans og som er drivende i produktutviklingsprosesser. Du er initiativrik, nøyaktig og trives i en meget sentral rolle med mye ansvar og store påvirkningsmuligheter. Du er gjerne matfaglig sterk og som trives som lagspiller i prosjekter som vår nye STOLTE produktutviklingskollega.

Som produktutvikler i Den Stolte Hane er du navet i organisasjonen, og vil være en sentral spiller både inn mot vår storhusholdningsavdeling og mot dagligvareavdeling. Du vil i hovedsak ha ansvar for våre grillede og bearbeidede produkter, men også bistå i andre prosesser.

Du evner, på tvers av kanal, både å se felles behov på produkt, emballasje og være pådriver for nye prosjekter og løsninger både inn mot vår prosjektavdeling og inn mot vår bearbeidingsfabrikk på Stokke i Vestfold. På mange måter er du bindeleddet i vår organisasjon- der du både håndterer det rent operasjonelle på produkt i fabrikk og må jobbe strategisk kommersielt for å forstå forbrukers nåværende og fremtidige behov.

Arbeidsoppgaver:

  • Produktutvikling fra ide til ferdig grillede og bearbeidede produkter mot dagligvare- industri og storhusholdningsmarkedet, herunder

    • reseptutvikling, resept- og produkttesting på anlegg, sensorisk oppfølging, produktspesifikasjoner og dialog med underleverandører (eks krydder), bistand registrering
    • tilhørende koordinering av emballasje i samråd med innovasjonsplan, kunder og kundeansvarlig.
  • Ansvarlig råvareoptimering og produktmiks, fremskaffe kalkylegrunnlag

  • Kontinuerlig sørge for at produktdatabasen er oppdatert og korrekt.

  • Tett samarbeid med salg og marked SHH og DV for langsiktige planer og estimater

  • Jobbe tett med produksjon for sikre optimale prosesser på tvers av fabrikk.

  • Prosjektledelse i mindre komplekse utviklingsprosjekter (linjeutvidelser), prosjektdeltaker i større prosjekter med dedikerte arbeidsoppgaver

  • Delansvarlig for utbytte og optimering bearbeide produkter

  • Være faglig oppdatert på nyheter og trender innen kategorien stekte kjøttprodukter

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høyere utdannelse innen næringsmiddelvirksomhet eller matfaglig bakgrunn med forretningsmessig påbygging
  • Kjennskap til lover og regler knyttet til matproduksjon og merking
  • Gjerne erfaring innen produktutvikling men ikke en forutsetning
  • Et arbeidsjern som liker korte prosesser og raske beslutninger og som lett samarbeider med alle i organisasjonen
  • Systematisk, fleksibel og med stor gjennomføringskraft
  • God datakjennskap, og kjennskap til verktøy som Prosim, Excel og Powerpoint
  • Positiv, omgjengelig og med gode kommunikasjonsevner

Stillingen bør påregne ukentlige besøk på vårt anlegg i Stokke og således ønskelig at rette vedkommende innehar førerkort klasse B eller høyere.

Kontorsted er på Bryn i Oslo eller på Stokke i Vestfold etter avtale.




Adresse: Brynsveien 5,0667 Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 30.11.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Den Stolte Hane