Ledig stilling

Match Lillestrøm søker superselger til 70% stilling Match

Søknadsfrist : 25.11.2019

Voice Norge AS er et ledende selskap innen norsk fashion og tekstilhandel. Selskapet omsatte i 2018 for i underkant av 2 mrd. kr ut av butikk. Totalt har Voice 242 butikker fordelt på Match, VIC, Boys of Europe og Jean Paul, og mer enn 1500 ansatte. Voice ble etablert i 1988 og eies av investeringsselskapet O. N. Sunde AS. Match har etablert seg som en av Norges største heleide kleskjede med hele 113 butikker. Kjeden har hatt enestående suksess de siste to årene, og under kjøpesenterkonferansen 2016 ble Match kåret til årets butikkjede, en utmerkelse som henger høyt og som Match er svært stolt over å motta. Kjeden tilbyr dame- og herreklær med høy kvalitet til verdi for pengene. I Match er service og kvalitet i fokus og det jobbes kontinuerlig med å sikre en optimal handleopplevelse for kunden.

Vi søker en dyktig superselger som trives med å jobbe mot felles mål. Du er imøtekommende av natur, sosial og har en stor interesse for mote og trender. Denne stillingen krever at man er ansvarsfull og samarbeidsvillig. Vårt mål er at alle våre kunder skal få en positiv handleopplevelse, og vi er stolte av å kunne tilby produkter av høy kvalitet.

Arbeidsoppgaver :

  • Bidra til sunn drift av butikk, eventyrlige salgstall og oppnåelse av butikkens budsjett
  • Vareeksponering- og håndtering samt oppfølging av kampanjer og salgsaktiviteter
  • Muligheter for utvidet ansvar ved behov
  • Opparbeide seg produktkunnskap
  • Yte den beste kundeservicen i bransjen

Den rette kandidaten:

  • Er resultatorientert og samarbeidsvillig med stor arbeidskapasitet
  • Kreativ og har evnen til å inspirere andre
  • Trives i et fartsfylt miljø

Kvalifikasjoner:

  • Har fullført og bestått videregående skole, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • Har salgserfaring fra tilsvarende bransje, gjerne varehandel
  • Er fleksibel og kan jobbe på dag- og kveldstid i ukedager og helger, samt ferier og når butikken har behov

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å jobbe med kvalitetsprodukter i et dynamisk selskap
  • Gode karriere- og utviklingsmuligheter i et stort og veletablert konsern
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Fantastiske personalkjøpsordninger

Link til søknadsskjema: Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens.This role is not open to external agencies. Join a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies. At AppDynamics, our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.  With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft. A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement.  World class education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement.  Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within.  Only apply if: You have a great degree from a great university. You have a proven track record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter.  You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies   You constantly look for solutions to problems, and how to solve business pains. You’re a natural champion builder and go the extra mile to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that owning your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things.   About us: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. #appd_jobs 
17.09.2019 Norge
Are you looking for an inspiring and positive company? Are you wanting to work with smart, creative and collaborative colleagues? At Cisco Meraki is becoming known as the most successful acquisition in Cisco’s history (and certainly the most fun). What do we do? We craft 100% cloud managed IT that simply works. Cisco Meraki has grown to become an industry leader in the IT space, with over 350,000 customers and almost 2 million active networks and counting around the world. We have a comprehensive set of solutions which allows customers to seize new business opportunities and reduce operational costs. Meraki is known for simplifying powerful technology through our products and services - and for the people behind them. As the fastest growing cloud-managed networking team in the world, our products and technology architecture are changing the face of enterprise networking and making cloud-managed IT a reality. As a Product Sales Specialist at Meraki, you will be responsible for driving Cisco Meraki Commercial and Public Sector revenue in Norway. You will ideally be based in Oslo, with the ability to travel across a large part of the country. Through prospecting, finding opportunities, and collaborating with Cisco account teams and partners, you will drive deals through close, delivering on and exceeding your quarterly quota. Your success will be dependent not only on your ability to sell, but also on the relationships you develop with all involved in the business. This is a high-energy position requiring an individual to be deeply motivated and results-driven with a hunter mentality; it will also require someone who is equally comfortable working in a strategic and tactical capacity.   What you will do:   Develop a predictable pipeline of short, mid, and long-term business for our corporate customers Practice consultative selling to solve business problems You will ask the right questions and build relationships Close deals and consistently remain highly competitive in the market space Work in highly collaborative environments to team with Cisco Account Managers, Sales Engineers, Marketing, and Channel Partners in the region to drive revenue and contribute to impressive YoY growth rates Help to exceed customer expectations by identifying impactful user cases that enable people to transform their businesses with Meraki solutions Maintain and lead detailed and accurate quarterly forecasting Evangelise your customers and ecosystem around you on the concept of cloud-managed networking for digital business Motivate and build extended teams around you to unlock the power of Cisco’s Sales organisation, customer base and partner organisation   Who you are:   Open and Trustworthy – you think the best of those around you, ask questions to confirm this and avoid jumping to conclusions. You treat others with respect. Self-aware – you understand how others perceive you, and have the ability to understand a situation from the perspective of others. Results Oriented – you identify areas where we can improve as a team, and raise and address them directly. Accountable – you take ownership of yourself and your circumstances Collaborative - you share early and often to engage those around you   You will have:   Bachelor's degree or equivalent (not a necessity) 5+ years technology sales experience with at least 3 years demonstrated success in a field sales capacity Proven ability to build new relationships, navigate complex organizations and influence multiple stakeholders Fluency in Norwegian and English Consistent track record of shown success Extraordinary relationship building skills and validated decision-making ability The ability to travel up to 50% A willingness to learn, a real passion for customer delight, and a desire to have an absolute blast while improving the lives of others At Cisco Meraki, we don’t just accept difference – it’s one of our key values. Everybody in means we listen to each other’s opinions. Everybody is accepted and valued here, and we are a team that works as one towards our goals. We recognize that diverse teams make the strongest teams, and we encourage people from all backgrounds to apply. Cisco is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, sexual orientation, national origin, genetic information, age, disability, veteran status, or any other legally protected basis. Cisco will consider for employment, on a case by case basis.
08.10.2019 Norge
What You'll Do The Product Sales Specialist (PSS) will work in the Enterprise Networking team, and is a customer-focused technical sales professional who provides sales information and relation with customers. The PSS has direct sales accountability for specific opportunities, demonstrating knowledge across the broad Cisco portfolio, including software and services. Strong knowledge of Cisco portfolio and record of success in an ambitious area. In this job: You are a senior customer-focused technical and architectural sales professional. You provide an operational relationship with the customer and collaborate with account team and Business Entities to develop customer focused architectures. You demonstrate operational knowledge of an industry leading company. You have a solid grasp of the industry trends in the customer's verticals You act as a trusted advisor in the account and work with the account team to demonstrate the business value of Cisco solutions, architectures, and services by aligning opportunities with a 1-3 year cross-architectural vision through focusing on business outcome. You will serve as the lead advocate for customers / partners within Cisco You will build and follow up leads with existing and new customers At Cisco you will be the first to benefit from what our technology can offer. Our approach is to enable you to be flexible in how you arrange your work, making sure you give and take the best. This role will primarily be centred around Mobility and Wireless solutions. Who You'll Work With Cisco Product sales specialists delivers the message about the vital role the network plays to our customers and partners. New demands on the network are calling for new solutions: SDN, automation, telemetry & analytics, but even more meaningfully secure networks that can sense and implement security threats. We help customers understand how to use the “state of the art” networks. And make it possible for them to achieve their business goals in ways they would never have imagined. The network touches everything: come and define it with us. Who You Are 5 plus years or equivalent experience in markets where Cisco contends. Minimum 5 years field pre-sales experience, working as a PSS, product manager or related field experience with customer interaction or technical customer facing experience. You possess a Bachelor or Master degree in computer science, computer engineering or related discipline. Excellent written and verbal communication skills. Proficiency in Norwegian and English is required Skills You will have detailed knowledge in Cisco architectures and component parts. With that knowledge, you are able to lead and define the solutions for your customers, including good analytic and decision-making skills. Thorough understanding and deep dive into some or all of the following technologies: Switching, Routing, Wireless LAN, network orchestration, Data Center, Collaboration, Video, Internet of Things and Security. Knowledge of and/or experience with Cisco products are preferred. Experienced at using initiative, discretion and judgment to apply technical solutions to complex sales opportunities. Experienced at customer interactions from the CIO through to technical staff. Good knowledge of sales cycle and success within sales. Great relationship building skills, tenacity, resilience. Ability to work independently and remotely as well as with your team to accomplish objectives. Good understanding of the market space and offerings. Good understanding and experience in working through and with partners Understand the operational side of running an infrastructure. We Are Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.) Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward.   So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool.
08.10.2019 Bærum
EVRY Financial Services er en ledende leverandør av løsninger og tjenester til bank og finansvirksomheter. EVRY leverer en total verdikjede innen forretningsområdet Cards og våre kunder er fra store internasjonale selskaper og Fintech til mindre lokale banker. EVRY har styrket sin posisjon innen kortområdet og basert på økt kundetilgang og stor etterspørsel, søker vi en Senior Sales Manager til å ta del i vår vekst og ivareta både nåværende og nye kunder. Vi er i dag 500 ansatte innenfor kortområde og dekker det nordiske markedet samt UK og Irland. Du vil jobbe tett med høyt kompetente medarbeidere fra flere andre områder, for eksempel Kortproduksjon, Fraud Prevention, fakturering, kortadministrasjon og andre tilhørende tjenester   Hvordan vi jobberVi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. I denne stillingen vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder. Ansvaret for innsalg av nye kunder samt mersalg til egen kundeportefølje innen tradisjonell Bank og Finans samt Fintechs. Å være rådgiver og tett samarbeidspartner for våre kunder Identifisere nye forretningsmuligheter hos eksisterende og nye kunder Planlegge og gjennomføre salgs- og markedsaktiviteter Fremme EVRY som den foretrukne samarbeidspartner Ansvar for RFP og BID prosesser Gjennomføre kontraktsforhandlinger for aktuelle kunder   Er du den vi ser etter? I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Universitets- eller høyskoleutdanning på Mastergradsnivå, siv.øk. el.tilsvarend Dokumentert erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evne til å skape tillit og gode relasjoner både med kunden, samarbeidspartnere og internt i EVRY Snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper Er utadvendt og engasjert, har god forretningsforståelse og et sterkt ønske om å forstå kundens behov Minimum 10 års erfaring innen systemsalg  Vi tilbyrVår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m. Arbeidssted Oslo/Fornebu  Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!   
14.11.2019 Oslo
Vis alle 20.903 ledige stillinger
Les mer om Match

Stillingsbeskrivelse

Voice Norge AS er et ledende selskap innen norsk fashion og tekstilhandel. Selskapet omsatte i 2018 for i underkant av 2 mrd. kr ut av butikk. Totalt har Voice 242 butikker fordelt på Match, VIC, Boys of Europe og Jean Paul, og mer enn 1500 ansatte. Voice ble etablert i 1988 og eies av investeringsselskapet O. N. Sunde AS. Match har etablert seg som en av Norges største heleide kleskjede med hele 113 butikker. Kjeden har hatt enestående suksess de siste to årene, og under kjøpesenterkonferansen 2016 ble Match kåret til årets butikkjede, en utmerkelse som henger høyt og som Match er svært stolt over å motta. Kjeden tilbyr dame- og herreklær med høy kvalitet til verdi for pengene. I Match er service og kvalitet i fokus og det jobbes kontinuerlig med å sikre en optimal handleopplevelse for kunden.

Vi søker en dyktig superselger som trives med å jobbe mot felles mål. Du er imøtekommende av natur, sosial og har en stor interesse for mote og trender. Denne stillingen krever at man er ansvarsfull og samarbeidsvillig. Vårt mål er at alle våre kunder skal få en positiv handleopplevelse, og vi er stolte av å kunne tilby produkter av høy kvalitet.

Arbeidsoppgaver :

  • Bidra til sunn drift av butikk, eventyrlige salgstall og oppnåelse av butikkens budsjett
  • Vareeksponering- og håndtering samt oppfølging av kampanjer og salgsaktiviteter
  • Muligheter for utvidet ansvar ved behov
  • Opparbeide seg produktkunnskap
  • Yte den beste kundeservicen i bransjen

Den rette kandidaten:

  • Er resultatorientert og samarbeidsvillig med stor arbeidskapasitet
  • Kreativ og har evnen til å inspirere andre
  • Trives i et fartsfylt miljø

Kvalifikasjoner:

  • Har fullført og bestått videregående skole, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • Har salgserfaring fra tilsvarende bransje, gjerne varehandel
  • Er fleksibel og kan jobbe på dag- og kveldstid i ukedager og helger, samt ferier og når butikken har behov

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å jobbe med kvalitetsprodukter i et dynamisk selskap
  • Gode karriere- og utviklingsmuligheter i et stort og veletablert konsern
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Fantastiske personalkjøpsordninger

Link til søknadsskjema: Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 25.11.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • NOV 22
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • NOV 25
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • NOV 27
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
5 ledige stillinger