Vi har behov for en engasjert, motivert og dyktig medarbeider som kan betjene våre kunder! Er du en person som liker en arbeidsdag med høyt tempo, som vil løse kundens behov og utfordringer med en høy grad av service, smidighet og et smil? Da er det nettopp DEG vi ønsker å ha med på laget!
Arbeidsoppgaver
Stillingens primæroppgaver er å være kundens kontaktperson og rådgiver ved bestilling av maskiner og utstyr. Dette utføres over disk og pr telefon ved i vårt kundesenter i Drammen. Stillingen innbefatter også å produsere ordre, kontrakter og registrere innlevering av utstyr, samt andre arbeidsoppgaver som naturlig faller inn under stillingen.
Ønskede kvalifikasjoner
- Erfaring fra kundesenter og leveranseoppfølging
- Erfaring med bygg-maskiner og utstyr til byggenæringen
- Teknisk bakgrunn eller relevant erfaring fra bygg- og anleggsbransjen
- Førerkort klasse BE og truckførerbevis
- Gode IT-ferdigheter
Personlige egenskaper
- God kommunikasjonsevne muntlig og skriftlig, både norsk og engelsk
- HMS- og kvalitetsorientert
- Ansvarsbevisst og høy arbeidsmoral
- Positiv og serviceinnstilt
- Strukturert, nøyaktig og selvstendig og god ordenssans
- Teamorientert
- Lidenskapelig opptatt av å gjøre kunden fornøyd
Ramirent sine verdier er Smidig service med et smil og det er viktig at du kan identifisere deg med disse.
Ramirent jobber for å bedre kjønnsbalansen i bransjen, og oppfordrer derfor kvinner til å søke.
Ramirent kan tilby
Spennende jobb i et solid selskap med gode muligheter for faglig og personlig utvikling, konkurransedyktige betingelser, pensjons- og forsikringsordninger, firmahytte, samt et trivelig miljø med hyggelige kunder og kollegaer.
Ønsker du ytterligere opplysninger om stillingen kontakt avdelingsleder Ivar Alm Vika på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Søknadene behandles fortløpende.
Adresse: Kjerraten 15,3013 Drammen