<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Operation Manager Lerøy Seafood Group ASA

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Har du erfaringen innen logistikk og sansen for en hektisk arbeidshverdag? Lerøy Seafood AS søker en «Operation Manager» til teamet Operation Salmon & Trout, ved sitt hovedkontor i Bergen. I stillingen vil du ha arbeidsoppgaver som pakkerikoordinering, avvikshåndtering og sluttkontroll. Du vil bli en del av et dyktig team som jobber med operativ kontroll på vareflyt i alle ledd fra pakkeri til ordreavslutning.

Stillingsinnhold:

  • Koordinere ordrepakking mot pakkeri
  • Oppdatere pakkeinstruks iht. nye ordrer og endring av ordrer
  • Organisere inntransport
  • Oversikt terminal og transport
  • Håndtere avvik og korrigere for videre operativ drift
  • Servicefunksjon for salg og logistikk

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Utdanning innen logistikk eller relevant bransjeerfaring
  • Generell datakompetanse, Excel etc.
  • Håndtere og trives med å jobbe med tall
  • Kunne jobbe selvstendig og takle en hektisk arbeidshverdag
  • Gode språkkunnskaper, minimum norsk og engelsk
  • God på kommunikasjon og team-arbeid

Vi tilbyr:

  • Sikker arbeidsplass i et ledende sjømatkonsern
  • Gode personlige utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et kollegialt og godt arbeidsmiljø
  • Nye moderne lokaler sentralt på Marineholmen i Bergen
     

Spørsmål om stillingen kan rettes til Team Manager Operation Salmon & Trout Ole Jan Flatråker, e-post ojf@leroy.no eller Tlf. +47 90037066

Kun søknader som registreres elektronisk via vårt søknadsskjema blir vurdert.

Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.  

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

What You'll Do We are looking for a dedicated industrial designer to join our awards winning industrial design team. You are a designer who loves to build stuff and with an urge to see beautiful designs become real, and with a keen interest in user experiences combining hardware design and digital design. Some responsibilities: Gain understanding of users and translate into clearly communicated user needs, concepts and tangible experiences Bring design concepts to beautifully crafted high-tech products through cross-functional team work Secure the end-to-end experience for customers, including installation and packaging solutions Contribute to a coherent evolution of Cisco's industrial design language Who You'll Work With You will be part of one of Norway's largest in-house design team, combining hardware, software and service design to craft a world-changing collaboration solution. Our job is to help people everywhere to work well together. We design a suite of products used by millions of people around the globe, to meet, chat, co-create, and share their work like if they were in the same room. The Cisco design team in Oslo has fun in the daily work of translating insights into transformative experiences, thriving on customers thanking us for making their work life better. Who You Are You have a passion for high-tech and strong conceptual skills as well as an analytical approach to design. You appreciate working in teams and are well aware of how your team’s deliveries are part of the whole end-to-end customer journey. You are able to effortlessly flex between the bigger picture and concrete problems. You are passionate about technology and communication, you have the ability to engage people around you, and you embrace new ways of working. Desired qualifications: Master degree from relevant design education Practice in experience driven design and leading design processes Experience working with concept development and industrial design craftsmanship Strong analytical, communication and presentation skills Experience working in multidisciplinary teams Up to date on trends and theory within the profession While applying, please upload your portfolio for review as well. Why Cisco We connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren't afraid to change the way the world works, lives, plays and learns. We are leaders with vision, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers. We Are Cisco.   #LI-PB2
26.02.2020 Bærum
Ønsker du å være med og designe fremtidens digitale løsninger?CGI er et ledende IT-konsulentselskap som jobber med digitale transformasjoner i offentlig og private virksomheter. I 2019 ble Acando en del av CGI, og sammen jobber vi for å forbedre og effektivisere virksomheter, prosesser og tjenester gjennom et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud. Dette er blant annet innen design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling.Vi søker nå etter flere kollegaer til vår avdeling i Trondheim, og ser etter deg som har kompetanse innen grafisk design, interaksjonsdesign, produktdesign eller tjenestedesign, gjerne i kombinasjon. Som UX-designer hos oss vil du jobbe med prosjekter for spennende og seriøse bedrifter i Trondheims-regionen. Her vil du arbeide med å designe brukergrensesnitt for komplekse webapplikasjoner og mobile løsninger i tett samarbeid med våre utviklere, samt bidra med å sikre et helhetlig design og en god brukeropplevelse. Du vil videre delta i prosjekter med totalansvar for design og funksjonalitet, og vil fungere som en rådgiver ovenfor kunden. Andre arbeidsoppgaver vil innebære behovsanalyser og innsiktsarbeid, utvikling av konsepter og wireframes, prototyping og brukertesting.Den vi ser etter kjenner seg igjen flere av følgende punkter:• Høyere utdannelse fra universitet eller høgskole innen IT/teknologi.• Erfaring fra universell utforming.• Erfaring med brukersentrert metode og brukertesting.• God forståelse for brukervennlighet, universell utforming og responsivt design.• Kunne se forretningsprosesser og IT-løsninger i sammenheng.• Gjerne noe kjennskap til HTML, CSS og JavaScript.Vi har vår stolthet i å levere de beste løsningene til våre kunder. For å lykkes hos oss bør du derfor ha et faglig engasjement, stille høye krav til egne leveranser, samt trigges av tøffe utfordringer. Vi ønsker videre at du er en selvstendig, strukturert og utadvendt person, med en stor nysgjerrighet og lærelyst i møte med ditt arbeid. Du blir samtidig motivert av å jobbe som konsulent, og er komfortabel i kontakt med kunder.Vi kan tilby deg.... en spennende stilling der du er delaktig i utforming av egen rolle. Som medlem i CGI får du ta del av et sosialt fagmiljø der kunnskapsdeling, kompetanseutvikling og personlig vekst er i fokus. Vi tilbyr derfor muligheten til å bli med på en rekke sosiale aktiviteter, kurs, sertifiseringer og faglige arrangementer. Det er også muligheter for å delta på interne fagkvelder, workshops med mer – her er det mye å engasjere seg i! Vi tilbyr selvfølgelig også konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt muligheten til å bli medeier i CGI gjennom vårt unike aksjesparingsprogram.Vil du vite mer?Søker du mer informasjon kan du gjerne kontakte Director Consulting Services, Kari Aftret Ready på tlf. 966 26 577 eller e-post: kariaftret.ready@cgi.com. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
26.02.2020 Trondheim
Bravida Bergen søker servicemontører/teknikere innenfor ulike felt: Store hurtigladeanlegg elbil Privatkundemarkedet Næringskundemarkedet Industrianlegg Internkontroll/termografering Sikkerhet/brannalarm/ITV Svakstrøm/fiber Rammeavtalekunder Er du glad i faget ditt og ønsker en stilling i et stort og solid selskap? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg! Vår visjon er å bli best i Norden på bærekraftig service og installasjon av funksjoner som gir bygninger liv. Vi skal være kundens førstevalg og bransjens mest attraktive arbeidsgiver. Avdelingen opplever en økende oppdragsmengde og vi søker etter flere dyktige medarbeidere, som vil være med på den spennende utviklingen i markedet. Vi har mange spennende oppdrag for våre gode kunder, som åpner for en variert og allsidig arbeidsdag. Vi trenger både deg som trives best med å være på farten mellom forskjellige kunder, eller inngå i et team hos en av våre faste kunder. Serviceavdelingen i Bergen er en av de største avdelingene i Bravida med ca. 110 medarbeidere. Årlig omsetning er ca.150 millioner kroner og oppdragene er i hele Bergens-regionen. Våre oppdrag er innen offentlig sektor, eiendomsforvaltere, kjøpesentre, industri og private kunder. Vi har også oppdrag der avdelingen samarbeider med andre tekniske fagområder/avdelinger i Bravida.   Litt om våre forventninger: Som servicemontør i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som servicemontør innebærer både kundekontakt og teknisk utførelse/leveranse, i samarbeid med serviceleder    Arbeidsoppgaver kan eksempelvis være: Elektrotekniske installasjoner i industri, næringsbygg og bolig. Arbeid med både sterkstrøm og svakstrøm Både nyinstallasjoner og utvidelse/ombygging av eksisterende anlegg Kontakt og dialog med kunder og service/prosjektledere   Kvalifikasjoner for stillingene er: Fagbrev elektriker er en forutsetning Erfaring fra tilsvarende servicearbeid er en fordel, men vi kan også vurdere elektrikere som har prosjekterfaring og ønsker å jobbe på service.God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne God kommunikasjon- og samarbeidsevne  Videre ønsker vi deg som: .. er pålitelig. I Bravida gjør vi jobben ordentlig. Da er det viktig å holde det man lover. .. er en lagspiller. I Bravida jobber vi gjerne i team. En lagspiller for oss betyr at du involverer de rundt seg, og gjerne deler kunnskap og erfaringer med andre. .. er selvstendig og strukturert. I Bravida kan jobbhverdagen til tider være hektisk. Da er det viktig at du kan jobbe systematisk og at du kan være fleksibel når det trengs. .. er lærevillig. I Bravida er det medarbeidernes kunnskap og driv som gjør oss til et vinnende lag. Vår drivkraft til å hele tiden bli bedre gjennomsyrer arbeidet vårt hver dag, og vi jobber for å alltid bli bedre på det vi gjør. Vi forventer derfor at du ønsker å bidra til egen utvikling. Derfor skal du jobbe hos oss: Bravida er en stor arbeidsgiver - faktisk størst innen elektro, rør og ventilasjon i Norden. Det gjør at vi kan tilby mye til deg som medarbeider. Her er du av en gjengen! En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø.   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er fortløpende, senest 31.03.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss? Følg oss på sosiale medier, eller besøk vår hjemmeside!   Kontaktpersoner: Tore Lillefosse Montasjeleder + 47 922 03 392 tore.lillefosse@bravida.no    
26.02.2020 Bergen
Vår avdeling i Follo søker flere elektrikere. Dette i forbindelse med økende oppdragsmengde hos mange av våre spennende samarbeidspartnere og kunder. Våre oppdrag og nedslagsfelt er i Follo kommunene og indre Østfold. Dette er gode nyheter for deg som bor i de områdene, dine pendlingsdager er over. Avdelingen har i dag 44 medarbeidere bestående av avdelingsleder, serviceledere, elektrikere og lærlinger. Vi oppfordrer alle med fagbrev elektriker til å søke.  Vi ser etter personer med godt humør og som ønsker å videreutvikle seg innen elektrofaget. Avdelingen vår er basert på høy trivsel noe som gjenspeiler vårt lave sykefravær. I Bravida Follo har vi det gøy på jobb, og vi vil så gjerne ha med flere på laget!  Vekket dette nysgjerrigheten din? Send oss en søknad da vel!  Arbeidsoppgaver Planlegging og gjennomføring av ulike oppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdrag, endrings- og tilleggsarbeid Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Lage tilbud til kunder Mersalg Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur   Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Erfaring fra servicearbeid er en fordel Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Vi ser gjerne at du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like er selvstendig og jobber strukturert og systematisk er serviceinnstilt og løsningsorientert er pålitelig og ansvarsbevisst samarbeider godt og er en lagspiller har gode kommunikasjonsevner på norsk Vi i Bravida tilbyr deg  En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Firmabil etter Bravidas bilpolicy   Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside. En liten filmsnutt fra oss i Bravida Follo: https://youtu.be/w9qO6aTolII   Kontaktpersoner: Kim Hedemann Brenn Avdelingssjef +47 476 19 095 kim.hedemann.brenn@bravida.no
26.02.2020 Akershus
Har du lyst til å jobbe som prosjekteringsleder/prosjektleder innen VVS på store komplekse tverrfaglige prosjekter i Stavanger regionen hos Norges største leverandør av tekniske tjenester? Da kan dette være noe for deg. Bravida Stavanger VVS, har sammen med våre rør avdelinger i Bergen og Arendal, blitt tildelt rørentreprisen på Bygg A og B på det nye sykehuset i Stavanger (SUS2023), og vi har fra før av sikret oss store kontrakter på både medisinske gasser og elektro på SUS2023. I tillegg har vi flere spennende prosjekter sammen med Smedvig Eiendom i Stavanger. Felles for begge disse byggherrene er at de er innovative og har høye målsetninger i sine prosjekter. Både SUS2023 og Smedvig har fokus på tidliginvolvering og samhandling, basert på gjensidig tillit og åpenhet. Alt dette i tråd med vår strategi, for å levere høyest mulig kvalitet, til rett tid og kostnad, i alle våre prosjekter. Vi søker derfor deg som ønsker å være med på en spennende reise som vår prosjekteringsleder/prosjektleder mot viktige kunder, gjerne med en tverrfaglig interesse. I Stavanger blir du en del av et stort fagmiljø hvor vi er representert innenfor alle tekniske fag, og lokasjonen består av tilsammen 170 dyktige medarbeidere og omsetter for ca 350 millioner i året.   Arbeidsoppgaver Som prosjekteringsleder/prosjektleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Prosjektlederrollen innebærer å ha det overordnede ansvaret for et eller flere prosjekt, fra planlegging til leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert prosjekt er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:  Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Ansvar for prosjektering Anbuds- og tilbudsregning på prosjekter Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i prosjektmøter ITB ansvarlig Ansvar for mersalg i prosjektet Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med byggeledelse, ledere og medarbeidere   Kvalifikasjoner Ingeniørutdanning eller annen teknisk utdanning Minimum 2 års erfaring innen prosjekterings/- prosjektledelse av større prosjekter Svennebrev er ønskelig Tverrfaglig kompetanse er ønskelig God kompetanse innenfor VVS og kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B  Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende VVS entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø     Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 10.03.2020, men søknader vil bli behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Jan Tore Fjelland Avdelingssjef + 47 456 88 768 jan.tore.fjelland@bravida.no
26.02.2020 Stavanger
Vi søker etter flere rørleggere til vår avdeling Bergen Rør Service, slik at vi kan utvide vår kundeportefølje. Avdelingen prioriterer trivsel, hyggelig arbeidsmiljø, sosiale tiltak, videreutvikling (spesielt innen energieffektiviserende løsninger) og inkluderende arbeidsdager for å ivareta trivselen og motivasjonen som vi har i avdelingen i dag. Kundene består av både privat- og bedriftskunder, til Forsvaret, Stat og kommune. Oppdragene er i hovedsak i området Bergen og omegn. Her blir det muligheter for stor variasjon i arbeidsdagen!     Arbeidsoppgaver Som rørlegger i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer oppdrag for bedrifts- og privatmarkedet. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av rørinstallasjoner og serviceoppdrag Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Allsidig arbeid med kjøling, varme, sprinkler og sanitæranlegg Dokumentasjon av oppdragene Mersalg (avdekke behov) mot kunde Være en god ambassadør for Bravida ut mot nye, og eksisterende kunder   Kvalifikasjoner Svennebrev Minimum 2 års erfaring innen faget Kompetanse innen varmeanlegg og sprinkler vil bli prioritert Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper Du er gjerne en humørspreder Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner på norsk Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø. Høyt fokus på trivsel sammen med hyggelige medarbeidere   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til så snart som mulig. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Tommy-Ole Skjønhaug   +47 452 34 713 tommy-ole.skjonhaug@bravida.no
26.02.2020 Bergen
I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter dyktige industrielektrikere til vår avdeling Trondheim Energi og Industri. Avdelingen har i dag 70 medarbeidere, bestående av lærlinger, prosjektledere, automatikere og en god gjeng montører innen både elektro og energi. Vi jobber blant annet med kraftproduksjon til vannkraftverk og vindkraftinstallasjoner. Til forbrukere av elkraft tilbyr vi tjenester for høyspent- og lavspentinstallasjoner i blant annet industrianlegg, skip og oljeplattformer, og til infrastruktur som jernbane, tunnelinstallasjoner og flyplasser. Oppdragene i avdelingen er varierende og utføres i hovedsak i Norge. Reisevirksomhet må forventes. I Trondheim har Bravida mange avdelinger, både innen elektro, rør og ventilasjon, så hos oss blir en del av et stort fagmiljø med over 500 medarbeidere. I vår avdeling jobber vi likevel i team, med alt fra 2 til 10-15 stykker. Vi har også et godt arbeidsmiljø og et lavt sykefravær.     Arbeidsoppgaver Som elektriker i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer oppdrag, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike oppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Dokumentasjon av oppdrag Kommunikasjon mot kunder og service/prosjektleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker Erfaring fra anleggsarbeid er en fordel Baserfaring en fordel God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Pålitelig og høflig fremtreden Selvstendig og systematisk Gode samarbeidsevner   Derfor skal du jobbe hos oss Bravida er en stor arbeidsgiver - faktisk størst innen elektro, rør og ventilasjon i Norden. Det gjør at vi kan tilby mye til deg som medarbeider. Her er du av en gjengen! En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø  Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader behandles fortløpende, og med siste frist 01.04.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss? Følg oss på sosiale medier, eller besøk vår hjemmeside.    Kontaktpersoner: Per-Arne Busch Personalleder +47 920 27 596 per.busch@bravida.no Rune Arntsberg Avdelingsleder + 47 952 66 039 rune.arntsberg@bravida.no  
26.02.2020 Trondheim
I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter dyktige baser til vår avdeling Trondheim Energi og Industri. Avdelingen har i dag 70 medarbeidere, bestående av lærlinger, prosjektledere, baser, automatikere og en god gjeng montører innen både elektro og energi. Vi jobber blant annet med kraftproduksjon til vannkraftverk og vindkraftinstallasjoner. Til forbrukere av elkraft tilbyr vi tjenester for høyspent- og lavspentinstallasjoner i blant annet industrianlegg, skip og oljeplattformer, og til infrastruktur som jernbane, tunnelinstallasjoner og flyplasser. Oppdragene i avdelingen er varierende og utføres i hovedsak i Norge. Reisevirksomhet må forventes. I Trondheim har Bravida mange avdelinger, både innen elektro, rør og ventilasjon, så hos oss blir en del av et stort fagmiljø med over 500 medarbeidere. I vår avdeling jobber vi likevel i team, med alt fra 2 til 10-15 stykker. Vi har også et godt arbeidsmiljø og et lavt sykefravær.   Arbeidsoppgaver Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag / prosjekt Lede montasjeteam i våre prosjekter Organisering og oppfølging av den daglige driften på anlegg Dokumentasjon av oppdrag Dokumentasjon av kvalitet og HMS i våre prosjekter Løpende rapportering til prosjektleder/anleggsleder  Kvalifikasjoner og personlige egenskaper Fagbrev energimontør eller elektriker gr. L Flere års erfaring fra tilsvarende jobb Førerkort klasse B / BE God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Komfortabel med å lede andre Trives med å stå i front på et anlegg Allsidig med tanke på oppdragstype Høy grad av selvstendighet Systematisk Samarbeidsvillig  Derfor skal du jobbe hos oss Bravida er en stor arbeidsgiver - faktisk størst innen elektro, rør og ventilasjon i Norden. Det gjør at vi kan tilby mye til deg som medarbeider. Her er du av en gjengen! En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader behandles fortløpende, og med siste frist 01.04.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss? Følg oss på sosiale medier, eller besøk vår hjemmeside.    Kontaktpersoner: Rune Arntsberg Avdelingsleder + 47 952 66 039 rune.arntsberg@bravida.no Per-Arne Busch Personalleder +47 920 27 596 per.busch@bravida.no
26.02.2020 Trondheim
Vis alle 34.529 ledige stillinger

Lerøy Seafood Group er et verdensledende sjømatselskap med røtter tilbake til 1899. Kjernevirksomheten til konsernet er produksjon av laks og ørret, fangst av hvitfisk, videreforedling, produktutvikling, markedsføring, salg og distribusjon av sjømat. I 2017 hadde konsernet en omsetning på 18,6 milliarder kroner. Gjennom dette medvirker Lerøy blant annet til lokal verdiskaping langs hele norskekysten. I 2016 bidro våre ansatte med 451 millioner kroner i skatteinntekter til nær 200 kommuner i Norge. Vår visjon er å bli den ledende og mest lønnsomme globale leverandøren av bærekraftig kvalitetssjømat.

For mer informasjon, besøk vår hjemmeside: https://www.leroyseafood.com/no/

Les mer om Lerøy Seafood Group ASA

Stillingsbeskrivelse

Har du erfaringen innen logistikk og sansen for en hektisk arbeidshverdag? Lerøy Seafood AS søker en «Operation Manager» til teamet Operation Salmon & Trout, ved sitt hovedkontor i Bergen. I stillingen vil du ha arbeidsoppgaver som pakkerikoordinering, avvikshåndtering og sluttkontroll. Du vil bli en del av et dyktig team som jobber med operativ kontroll på vareflyt i alle ledd fra pakkeri til ordreavslutning.

Stillingsinnhold:

  • Koordinere ordrepakking mot pakkeri
  • Oppdatere pakkeinstruks iht. nye ordrer og endring av ordrer
  • Organisere inntransport
  • Oversikt terminal og transport
  • Håndtere avvik og korrigere for videre operativ drift
  • Servicefunksjon for salg og logistikk

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Utdanning innen logistikk eller relevant bransjeerfaring
  • Generell datakompetanse, Excel etc.
  • Håndtere og trives med å jobbe med tall
  • Kunne jobbe selvstendig og takle en hektisk arbeidshverdag
  • Gode språkkunnskaper, minimum norsk og engelsk
  • God på kommunikasjon og team-arbeid

Vi tilbyr:

  • Sikker arbeidsplass i et ledende sjømatkonsern
  • Gode personlige utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et kollegialt og godt arbeidsmiljø
  • Nye moderne lokaler sentralt på Marineholmen i Bergen
     

Spørsmål om stillingen kan rettes til Team Manager Operation Salmon & Trout Ole Jan Flatråker, e-post ojf@leroy.no eller Tlf. +47 90037066

Kun søknader som registreres elektronisk via vårt søknadsskjema blir vurdert.

Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.  

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAR 01
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
18 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om Lerøy Seafood Group ASA