Ledig stilling

Driftstekniker Midthordland Austevoll Lerøy Seafood Group ASA

Søknadsfrist : 10.12.2019

For å styrke bemanningen på våre havbrukslokaliteter i Region Midhordland, søker vi etter driftsteknikere lokalitet.

Utlysing gjelder for følgende områder; Austevoll, Os og Tysnes. Arbeidsområde vil være hele Hordaland i perioder.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Stell og tilsyn med fisk
  • Drift av arbeids båter og lokaliteter
  • Kontroll og ettersyn av anlegg og utstyr
  • Journalføring og rapportering

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning/fagbrev innen akvakultur eller matros
  • Relevant erfaring fra havbrukslokaliteter eller arbeidsbåt   
  • Krane sertifikat, IMO 50 sikkerhetskurs, ROC eller tilsvarende
  • Være samarbeidsvillig og ha gode holdninger til HMS
  • Åpen, ærlig, ansvarlig og skapende

Vi tilbyr:

  • Et arbeidsmiljø med fokus på faglig utfordring og personlig utvikling
  • Konkurransedyktig lønnsbetingelser
  • Gode pensjons – og forsikringsordninger

For nærmere informasjon om stillingen ta kontakt med Regionleder Robin Jarnes på robin.jarnes@leroyvest.no mob. 94 85 85 53

Kun søknader som registreres via vårt elektroniske søknadsskjema blir vurdert.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Landssentralmiljøet består av to avdelinger (Driftsutvikling og Landssentralen). Begge avdelinger dekker vaktfunksjonen og ansvaret som er underlagt Landssentralmiljøet. Stillingen har organisatorisk tilhørighet i seksjon Operativ analyse, avdeling Driftsutvikling i divisjon System og Marked.  Seksjon Operativ analyse har ansvar for viktige deler av Landssentralmiljøets behov for analyser, prognoser, rapportering og overvåkning. Som ansatt i System og Marked får du en unik forståelse av samspillet mellom det fysiske kraftsystemet og kraftmarkedet.Divisjonens hovedoppgave er å sikre kraftforsyningen time for time året rundt. I dette ligger at divisjonen utøver systemansvaret i det norske kraftsystemet, og sørger for effektiv drift og beredskap. Divisjonen skal også sørge for et velfungerende kraftmarked. Vi søker nå 1-2 nye ansatte i fast stilling. Du vil jobbe i nær tilknytning til den operative driften i Landssentralmiljøet. Du vil kunne delta i prosjekter som utviklinger og implementerer nye drifts- og markedsløsninger for systemdriften. Det pågår nå flere prosjekter som vil endre måten vi balanserer systemet i Norden på i løpet av de kommende årene. For å kunne representere det operative driftsmiljøet i prosjekter gjennomøføres en fem måneders opplæring som vakt. Noe deltagelse i vaktordningen etter endt opplæring anses som en fordel.   Sentrale arbeidsoppgaver Utvikling av nye drifts- og markedsløsninger Funksjonell utvikling av nye IT-verktøy for systemdriften Utvikle og forvalte analyser og prognoser som støtter prosesser på Landssentralen blant annet ved bruk av maskinlæring Jobbe i tett samarbeid med landssentralmiljøet, deltagelse i vaktstyrken kan være en mulighet Kvalifikasjoner Sivilingeniør eller ingeniør, fagretning Elkraft/Energi og Miljø, Automasjon/Kybernetikk, IKT, Ind. Øk, fysikk eller lignende Interesse for utvikling av Landssentralens IT-løsninger Erfaring fra prosjektarbeid, drift av kraftsystemet og kjennskap til kraftmarkedet er en fordel Gode norsk- og engelskkunnskaper muntlig og skriftlig Den som tilsettes må kunne sikkerhetsklareres Personlige egenskaper Engasjert, beslutningsdyktig og initiativrik Arbeide strukturert, både selvstendig og i team Evne til helhetstenking og samarbeid Gode evner til utvikling av det faglige og sosiale miljøet Du må kunne identifisere deg med våre verdier; langsiktighet, respekt og fellesskap IKT-løsninger spiller en stadig større rolle i utviklingen av et mer effektivt, smartere og sikrere kraftsystem, og vi etterspør derfor digital kompetanse i alle våre stillinger. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Seksjonsleder Helle Svare Lorentzen tlf.nr. 47256667.For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
13.11.2019 Oslo
Region Nord-Norge er en del av forretningsområdet Produksjon i Statkraft, med ansvar for vann- og vindkraftanlegg i Nordland, Troms og Finnmark. Anleggene i regionen blir driftet av tre krafterksgrupper, i samarbeid med produksjonsavdelingen og teknisk og administraiv stab. Produksjonsavdelingen har 15 medarbeidere med hovedansvar for kort- og langsiktig produksjonsplanlegging, hydrologi, vedlikeholdskoordinering, miljø- og vassdragsforvaltning og styring og overvåking av regionens kraftstasjoner med tilhørende vassdrag.   Din rolle: Du skal styre og overvåke produksjonsanleggene, utøve funksjonen som leder for kobling og planlegge kraftproduksjonen i nært samarbeid med hovedkontoret i Oslo og kraftverksgruppene. Arbeidet vil bestå av helkontinuerlig skift. Du vil inngå i et trivelig og sterkt fagmiljø i møtepunktet mellom teknikk, vassdrag og kraftmarked.   Din profil: Du har høyere teknisk utdanning – ingeniørnivå eller tilsvarende – fortrinnsvis elektro med interesse for kraftmarkedet Det kreves god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk Du er resultatorientert, initiativrik og selvstendig og har gode samarbeidsegenskaper Du kan være nyutdannet da det blir gitt grundig opplæring Vi vektlegger personlige egenskaper som samsvarer med våre verdier; kompetent, ansvarlig og nyskapende   Statkraft forvalter kritisk infrastruktur og tjenester i flere land. Vi gjennomfører bakgrunnssjekk på kvalifiserte søkere før ansettelse.   Vi tilbyr: Faglig og personlig utvikling i et konsern i sterk vekst Et godt arbeidsmiljø preget av kompetanse, ansvarlighet og nyskaping Mangfold med hensyn til kjønn, alder og kulturell bakgrunn Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger
13.11.2019 Hemnes
AF Nybygg ble opprettet i 2017 som en ny forretningsenhet i AF Gruppen Norge AS med erfarne ressurser fra andre forretningsenheter i AF for å danne grunnlag for ytterligere vekst. AF Nybygg retter seg inn mot oppføring av nye komplette bygg. Prosjektene utføres innen boligbygg, offentlige bygg (skolebygg, omsorgsbygg, mv.), næringsbygg og andre typer nybygg. AF Nybygg utfører prosjekter i Stor-Oslo regionen, primært i Oslo og Akershus. Prosjektene kjennetegnes som komplekse, tidkrevende, spennende og har vanligvis en kontraktsverdi på over MNOK 100. AF Nybygg kan utføre alle typer entrepriser, herunder total-, general-, hoved- og samspillsentrepriser. Med prosjektutførelse av AF Nybygg får man innovative løsninger der vi digitaliserer smart og etter kundens behov. Fremtiden er her nå, og AF Nybygg har kompetansen som gjør at vi bygger morgendagens bygg i dag. AF Nybygg søker nå etter Driftsleder Bygningsfysikk som skal ha ansvar for å planlegg og følge opp kvalitetsarbeidet i produksjon ved våre byggeprosjekt hvor det er særlig bygningsfysisk kompleksitet, eller andre kritiske problemstillinger. Dette blant annet innenfor områdene lufttetthet, vanntetthet og akustikk. Arbeidet omfatter blant annet planlegging, oppfølging og dokumentasjon av kritiske grensesnitt og utførelse, samt utvikling av metoder som sikrer høye krav til kvalitet. I AF har vi sterkt fokus på en systematisk tilnærming til utførelse og kontroll. Vi søker deg som kan være med å utvikle og følge opp produksjon og systemer for kvalitetssikring i våre prosjekt, spesielt knyttet til bygningsfysikk. Har du bred erfaring fra utførelse og oppfølging av produksjon i byggeprosjekt og gjerne har vært eller er håndverker selv, samtidig som du klarer å holde et overordnet blikk, planlegge langsiktig og er detaljorientert og nøyaktig, er det et godt utkastpunkt. Du vil jobbe med og rapportere til Anleggsleder i ett av våre boligprosjekt, arbeidssted vil variere etter behov, men alltid på den enkelte byggeplass. KvalifikasjonerRett kandidat bør ha minimum 10 års erfaring med utførelse eller oppfølging av produksjon og kvalitetssikringsarbeider i byggeprosjekt. Utdanning med fagbrev eller ingeniør er et krav. Inngående kjennskap til og erfaring med bygningsdetaljer, herunder særskilt tømmer- og rørleggerarbeider. Personlige egenskaperVi leter etter en detaljorientert person med evne til å se det store bildet. Du ser muligheter og beskriver forbedringsbehov. Du er foroverlent og dyktig til å prioritere. Samtidig er du strukturert, grundig og nytenkende. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å fordype deg i bygningsfysikk samtidig som du også skal lede produksjon på byggeplassen. Rollen krever at du jobber selvstendig, at du er serviceinnstilt og tålmodig. Du bør være flink til å formidle din kunnskap og bidra til den gode kulturen vi er så stolte av i AF. I AF Gruppen blir du del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag og resultatoppnåelse. I AF Gruppen tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter god entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder.
05.11.2019 Oslo
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi.ABB Electrification leverer produkter og løsninger til både lav- og mellomspenningsanlegg, som sikrer en mer pålitelig kraftforsyning til hele den elektriske verdikjeden, fra transformatorstasjon til sluttbruker. Vi har en produktportefølje med ti-talls tusen produkter, noe som gjør det mulig å tilby løsninger som benyttes i alt fra små leiligheter og boliger, industri- og næringsbygg, til båter, oljeplattformer og infrastruktur som for eksempel tunneler.Vi leverer med andre ord alt du trenger av lav- og mellomspenningsprodukter fra energiselskaper til siste stikkontakt. Produktkvalitet, -bredde og kompetanse er våre viktigste fokusområder. Ditt ansvar Åpne og distribuere firmapostkasse Registrere skriftlige ordre Behandle innkommende EDI ordre Oppfølging av alle egne ordre mot kunde Oppfølging av ordre mot lager Oppfølging av forsendelser mot transportører Være tilgjengelig for kunden på mail/telefon Din bakgrunn Kompetanse og erfaring: Elektroteknisk kompetanse/bakgrunnIngeniør Minimum 5 års relevant arbeidserfaring. Erfaring fra teknisk salg eller produktansvar er en fordel Flytende Norsk og Engelsk; Skriftlig og verbalt. Personlige egenskaper: Evne til å arbeide både i team og selvstendig Du er strukturert, nøyaktig og etterrettelig Du behersker å jobbe med flere samtidige prosjekter Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper Stor arbeidskapasitet Det aller viktigste; en genuine interesse for teknologi   Mer om oss Bidra ved å bruke dine egenskaper og ferdigheter til å fremme den fjerde industrielle revolusjon gjennom å skape en bærekraftig fremtid. Bli med ABB og ta del i vårt globale nettverk hvor du kan samarbeide og være del av våre ledende fagmiljøer og team. Let's write the future, together.Vi kan tilby;• Kurs og opplæring, personlig utvikling og karrieremulighet• Teknisk og personlig utfordringer et positivt og innovativt miljø• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist; 8.12.2019Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalABB er i dag lokalisert på Billingstad, men vi kommer til å flytte til Fornebu i løpet av første kvartal 2020.Hvis du har noen spørsmål eller trenger mer informasjon så ta kontakt med: Tom Heggum, e-post tom.heggum@no.abb.com eller telefon +47 24 16 55 07Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.  
20.11.2019 Asker
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
20.11.2019 Oslo, Bergen
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
20.11.2019 Oslo
Elhub er en sentral aktør i et marked som bidrar til å sikre hele Norge sikker og kostnadseffektiv strøm. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi har over mange år utviklet IT-systemer som gjennom automatiserte prosesser støtter opp under denne visjonen. Elhub er selve bærebjelken i informasjonsutvekslingen i det norske kraftmarkedet og skal fungere som en katalysator for innovasjon ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig på en nøytral måte for alle. Dette skal bygge opp under den videre elektrifiseringen av Norge og dermed veien mot et nullutslippssamfunn. Vi er på jakt etter flere som brenner for automatisering av infrastrukturprovisjonering. Dere vil bli en del av plattformteamet vårt som skal jobbe med å tilby Elhub sine ansatte muligheten til å enkelt sette opp nye miljøer for produksjon, test, utvikling eller PoC. Vi bygger opp et inhouse utviklingsteam og ser etter både nyutdannede og dere som husker da Altavista var den beste søkemotoren. Dere får vært med å sette premissene for hvordan vi skal skape en mest mulig effektiv og enkel hverdag for våre utviklere. Les mer om hvem vi er og hvordan vi jobber . Sentrale arbeidsoppgaver: Være med å bestemme hvordan Elhub skal automatisere infrastrukturprovisjonering og bygging av miljøer. Være med i kryssfunksjonelle team for å se hvordan automasjon kan videre effektivisere Elhub. Være ansvarlig for verktøykjeden som muliggjør en raskere utvikling og testing i Elhub. Kvalifikasjoner: Utdannelse på masternivå innen matematikk, informatikk/IT/ingeniørfag (Relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet) Kan programmere og/eller har lang erfaring med scripting (python, shell, java). Har erfaring med RDBMS og NoSQL databaser (erfaring med Oracle er et pluss) Operasjonell erfaring med linuxsystemer. Interesse/Erfaring med automatisering av infrastruktur og applikasjon (ansible containere,terraform osv) Interesse/Erfaring med bygging av CI/CD pipelines. Personlige egenskaper: Analytisk og løsningsorientert Selvstendig og initiativrik Gode samarbeidsevner Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christian Haugen Matvik, 92 46 96 94 For utfyllende informasjon om Elhub AS, se elhub.no Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Vi gjennomfører rekrutteringen fortløpende. Elhub forvalter person- og bedriftssensitive opplysninger og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Elhub:          Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning Kontor i åpent landskap i lyse og trivelige lokaler i Oslo Sterkt fokus på egenutvikling gjennom kurs, konferanser etc. Et godt fagmiljø innen IT, kraftmarkedsforståelse og prosjektmetodikk En kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver og et hyggelig og uformelt miljø Sentrale posisjoner i det norske kraftmarkedet, med kontaktflater mot mange aktører i bransjen
13.11.2019 Oslo
Vil du være med å utvikle og sette ditt preg på en ny avdeling som skal følge opp det kommersielle knyttet til våre utenlandsforbindelser?   Avdelingsleder Utland Statnett har elektriske forbindelser til en rekke land med tilhørende handelsmodeller og oppgjørsløsninger. To nye forbindelser er under bygging og handelsmodeller er i ferd med å utvikles sammen med tilhørende oppgjørsløsninger. Samtidig pågår flere store nordiske og europeiske prosjekt i utviklingen av kraftmarkedene. Å sikre gode oppgjørsmodeller er et hovedansvar for denne nye enheten samtidig som alle de daglige oppgjør skal gjennomføres på en effektiv og betryggende måte. Stillingen er nyopprettet og skal lede et lite team. Avdelingen vil ha ansvaret for å følge opp det kommersielle i om lag 60 avtaler, og porteføljeforvaltningen av disse skal videreutvikles. Overordnet skal det sikres effektive og gode oppgjørsløsninger på våre utenlandsforbindelser. I dette ligger å følge opp handelsinntekter som i dag ligger på om lag en milliard NOK årlig. Eksterne samarbeidsparter er TSOer vi utveksler kraft med, kraftbørser og regulatorer. Internt vil et sterkt og godt samarbeid med Landssentralmiljøet samt System- og markedsutvikling være vesentlig for å lykkes. Stillingen har organisatorisk tilhørighet i Markedsoperasjoner i divisjon System og Marked. Sentrale arbeidsoppgaver Sikre riktige og effektive oppgjør Sikre gode oppgjørsmodeller på nye kabler og produkter Analyse og rapporter, identifisere kommersielle gevinster Oppfølging av avtaleverk knyttet til utenlandshandel Kvalifikasjoner Høyere teknisk- og/eller økonomisk utdannelse Engelsk som "arbeidsspråk" Erfaring fra kraftmarkedet og handelsløsninger Personlige egenskaper Lederegenskaper med gode samarbeidsevner Kommersiell teft med evne til å ta tak i problemstillinger Strukturert og målrettet Gode skriftlige og muntlige formuleringsevner For nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med Direktør Ole Jacob Høyland på telefon 909 86 719. Søknader vurderes fortløpende og innen 8. desember. For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no.IKT-løsninger spiller en stadig større rolle i utviklingen av et mer effektivt, smartere og sikrere kraftsystem, og vi etterspør derfor digital kompetanse i alle våre stillinger. Vi søker kandidater som gjenspeiler våre lederforventninger; ledere i Statnett er tydelige, utvikler og tenker helhet. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
19.11.2019 Oslo
Vis alle 20.237 ledige stillinger

Lerøy Seafood Group er et verdensledende sjømatselskap med røtter tilbake til 1899. Kjernevirksomheten til konsernet er produksjon av laks og ørret, fangst av hvitfisk, videreforedling, produktutvikling, markedsføring, salg og distribusjon av sjømat. I 2017 hadde konsernet en omsetning på 18,6 milliarder kroner. Gjennom dette medvirker Lerøy blant annet til lokal verdiskaping langs hele norskekysten. I 2016 bidro våre ansatte med 451 millioner kroner i skatteinntekter til nær 200 kommuner i Norge. Vår visjon er å bli den ledende og mest lønnsomme globale leverandøren av bærekraftig kvalitetssjømat.

For mer informasjon, besøk vår hjemmeside: https://www.leroyseafood.com/no/

Les mer om Lerøy Seafood Group ASA

Stillingsbeskrivelse

For å styrke bemanningen på våre havbrukslokaliteter i Region Midhordland, søker vi etter driftsteknikere lokalitet.

Utlysing gjelder for følgende områder; Austevoll, Os og Tysnes. Arbeidsområde vil være hele Hordaland i perioder.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Stell og tilsyn med fisk
  • Drift av arbeids båter og lokaliteter
  • Kontroll og ettersyn av anlegg og utstyr
  • Journalføring og rapportering

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning/fagbrev innen akvakultur eller matros
  • Relevant erfaring fra havbrukslokaliteter eller arbeidsbåt   
  • Krane sertifikat, IMO 50 sikkerhetskurs, ROC eller tilsvarende
  • Være samarbeidsvillig og ha gode holdninger til HMS
  • Åpen, ærlig, ansvarlig og skapende

Vi tilbyr:

  • Et arbeidsmiljø med fokus på faglig utfordring og personlig utvikling
  • Konkurransedyktig lønnsbetingelser
  • Gode pensjons – og forsikringsordninger

For nærmere informasjon om stillingen ta kontakt med Regionleder Robin Jarnes på robin.jarnes@leroyvest.no mob. 94 85 85 53

Kun søknader som registreres via vårt elektroniske søknadsskjema blir vurdert.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 10.12.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
8 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om Lerøy Seafood Group ASA