Grunnet et stort satsningsområde og allerede en økende oppdragsmengde ønsker vi å ansette en lagspiller til vår Kran/heis avdeling som kan være vår forsvarsklippe.
Trives du med en hektisk og aktiv hverdag samtidig som du løser problemer godt under press? Er du i tillegg en person som ikke har noe imot å reise litt? Da er det deg vi vil ha med på laget! Til vår kran og heis avdeling søker vi deg som liker utfordringer i en selvstendig jobb. Vi tilbyr entreprenørmiljøet utstyr av god kvalitet, gir utmerket service, og har ambisjoner om å bli ledende på vårt område. Du vil være en viktig sentral bidragsyter i vår økte satsing innen byggheis og du vil få stor påvirkningskraft til å forme avdelingen på måten vi arbeider i hverdagen.
Om stillingen:
• Arbeidet vil bestå av klargjøring, lagerlogistikk og følge opp serviceintervallene av byggheis og fasadeklatrere inne på avdelingene i hele Norge.
• Det vil også være reparasjon og vedlikehold av disse ute i felt hos våre kunder.
• Montering og demontering av byggplassheiser og fasadeklatrere ute på prosjekter.
• Stor reise aktivitet påregnes, da vi har avdelinger og kunder i store deler av Norge
• Arbeidet foregår ofte i høyden, er fysisk krevende og utfordrende.
• I tillegg vil det ved behov kunne være aktuelt å bistå andre BAS avdelinger.
• Det er ønskelig at søkere har bopel på Østlandet, men for særlig kvalifiserte søkere kan
det være aktuelt å avvike fra dette.
Ønsket kompetanse:
• Behersker norsk språk muntlig og skriftlig
• Har interesse for fagene mekanikk og elektro, full produktopplæring vil bli gjort internt og hos være leverandører.
• Du har gjerne Bransjekunnskap om hvordan bygg og anlegg fungerer
• Eventuelt annen relevant utdanning / praksis kan bli vurdert.
• Førerkort B og gjerne BE
• Gode ferdigheter i pc bruk for å kunne sette seg inn i data- og forvaltningssystem
• Gode ferdigheter i engelsk / teknisk engelsk, da deler av opplæring
foregår hos produsent i utlandet.
• Truckførerbevis T4 og T2
Egenskaper:
På vår avdeling vil du få frihet under ansvar i et lagspill. I tillegg vil du være en viktig part i å skape et godt og positivt arbeidsmiljø, samt sørge for gode relasjoner til våre kunder. Stillingen krever følgende egenskaper:
• Gode samarbeidsevner og god forståelse og gjennomføringsevne for HMS og KS. Fokus på kvalitet for utført arbeid er viktig for deg
• God til å kommunisere skriftlig og muntlig
• Ryddig og strukturert adferd
• Godt humør og stå på vilje
• Løsnings- og serviceorientert
• Ansvarsbevisst
Vi tilbyr:
• En selvstendig hverdag med interessant arbeidsoppgaver i en spennende bransje
• Et uformelt og godt arbeidsmiljø med kompetente og resultatorienterte kollegaer
• Egen servicebil
• En trygg jobb i et selskap med solide eiere
• Gode pensjons og forsikringsordninger og med egen helseforsikring og behandlingstilskudd
• Utvikling gjennom interne og eksterne kurs bla. gjennom vår egen BAS Kompetanse
• Konkurransedyktige betingelser
Arbeidssted:
• Østlandet med base fra vårt hovedkontor på Frogner i Sørum.
Søknadsfrist er omgående og søknader vurderes fortløpende. Enhver søknad behandles konfidensielt.
Adresse: LINDEBERGVEGEN 16,2016 Frogner