Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Underdirektører - Bodø Skatteetaten

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vil du være med å utvikle fremtidens Skatteetat har du muligheten nå, vi søker etter ledere til to av gruppene i avdeling Brukerkontakt i Bodø.

Brukerkontakt er en av fire avdelinger i divisjon Brukerdialog og har som oppgave å ivareta kontakten med etatens brukere i alle kanaler som skranke, telefon, e-post, chat og Facebook m.m. Avdelingen har også ansvar for ID-kontroll, forebyggende aktiviteter og saksbehandling på avklarte områder.  Gruppene i Bodø er ansvarlig for veiledning på Facebook, og veiledning/saksbehandling innenfor områdene vektårsavgift og vrakpant. I tillegg bidrar gruppene inn i den totale oppgaveløsningen til avdelingen.

Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø og evne å se de muligheter digitalisering og nye kanaler gir. 

Arbeidsoppgaver
  • Delta aktivt i organisering og videreutvikling av gruppen og seksjonens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning.
  • Stor grad av samspill med de andre gruppene i seksjonen. 
  • Personalansvar for en gruppe på 18-20 medarbeidere pr dato .
  • Resultat og fagansvar for oppgavene i gruppen. 
Kvalifikasjoner
  • Du må ha høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå. Særlig relevant ledererfaring kan i enkelte tilfeller oppveie kravet til utdanning.
  • Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT.   
  • Du må ha relevant kunnskap om fagområdet du skal lede.
  • Du må har god forståelse for brukernes behov.
  • Du bør ha god forståelse for samfunnsutviklingen, og potensialet digitaliseringen gir.
  • Det er en fordel om du har ledererfaring innen fagområde og på tilsvarende nivå.
Personlige egenskaper
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å skape engasjement blant medarbeiderne
  • Endringsorientert og tilpasningsdyktig 
  • Evner til å se helheten og omsette dette inn i en relevant kontekst for enheten
  • Du er en klar og tydelig leder med pågangsmot og gjennomføringsevne 
Vi tilbyr
  • muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker
  • utfordrende oppgaver og store fagmiljø
  • kompetanseutvikling
  • fleksitid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger.

Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), fra kr 630.000 – kr 760.000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.

 

Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. I Trondheim møter du 34 av oss. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget (interaksjonsdesign, produktdesign, tjenestedesign, industriell design eller tilsvarende). Du kan gjerne ha en utradisjonell sammensetning av fag og erfaring, og om du har ti eller to års erfaring er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Som interaksjonsdesigner i Bekk vil du få ansvar for brukeropplevelse og interaksjonsdesign i utfordrende og tverrfaglige prosjekter. Akkurat nå er vi 37 interaksjonsdesignere i Oslo og 4 designere i Trondheim. Og alle er forskjellige. Her er noen av dem: Produktstrategen Kan digitalisering til fingerpissene og hjelper kunden med å forstå hva slags løsninger som vil fungere i deres marked. Drar opp helhetlige konsepter som ivaretar både brukerens behov, og virksomhetens merkevare og forretningsmodell. Er en racer på whiteboard, får raskt ut testbare ideer, og jobber kontinuerlig for å forbedre dem. Prosesspersonen Takler store systemer godt og har verktøykassen som trengs for å løse problemer på skjerm, men også tilhørende organisasjonsutfordringer. Er en racer på forankring, god på å fasilitere, flink til å lytte, men også god til å få ut skisser som kunder og kolleger kan bli enige om. Brenner for å gjøre tjenestene vi alle bruker bedre. Skjermdesigneren Skaper ro i rekkene, orden i prosjektet, og løsninger det er lett å finne frem i. Er en kløpper på søkeopplevelsen og har sterke meninger om hamburgermenyen, filtrering og filterboblen. Vet hvor faget vårt kommer fra, ser hvor det er på vei, og begeistrer dagens brukere med elegante mikrointeraksjoner og effektive oppmerksomhetsknep. Kjenner du deg igjen i en eller flere av disse, eller er en helt annen type som kan skape meningsfulle digitale opplevelser, så vil vi gjerne snakke med deg. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Bli bedre kjent med oss Podcasten vår: https://soundcloud.com/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Vi trenger deg som er nysgjerrig og som liker å jobbe i team. AF Gruppen er et ledende entreprenør- og industrikonsern. Vi løser komplekse utfordringer innenfor alle områder av ingeniørfaget. Vi bygger og rehabiliterer bolig- og næringsbygg, veier, tuneller og landanlegg. Vi river og gjenvinner bygg, anlegg og utrangerte oljeinstallasjoner. Vi finner smarte energiløsninger. Vi leverer en rekke tjenester offshore.   AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet. Våre 3800 ansatte er svært forskjellige, men har alle én ting felles: De er nysgjerrige. De elsker gode løsninger og vanskelige utfordringer. I AF Gruppen dyrker vi nysgjerrigheten. For vi vet at de som stiller nye spørsmål som regel finner nye svar.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk. Vi søker både deg med utdanningsbakgrunn innen ingeniørfag, og deg med lang praktisk erfaring fra bransjen. Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
We need curious employees who enjoys working in teams. AF Gruppen is a leading entrepreneurial and industrial group. We solve complex challenges in all areas of engineering. We build and rehabilitate residential and commercial buildings, roads, tunnels and land facilities. We demolish and recycle buildings, facilities and oil installations. We find smart energy solutions. We provide a range of offshore services. AF is growing and there is a need of skilled employees for upcoming projects across the country. If you wish to submit an open application to AF Gruppen, you can submit your application here. Our 3800 employees are all different, but they have one thing in common: they are curious. They love good solutions and difficult challenges. In AF Gruppen we cultivate curiosity. Because we know that those who ask new questions generally find new answers. You are characterized by being quality-conscious and responsible, curious and hardworking. High job satisfaction is a priority for AF Gruppen and it is important to us that all employees contributes to a positive working environment. An important prerequisite is that you, like us, have an uncompromising attitude towards safety and ethics. At AF you can be part of a good working environment characterized by high well-being and pride. We offer exciting challenges across traditional disciplines. AF has competitive, performance-oriented terms and good insurance programs. In AF you will also be given the opportunity to own shares in the company in the form of a share and option program. Please register your resume at www.afgruppen.no/karriere and remember to attach references and diplomas. We kindly ask you to answer a few questions so we can get a better understanding of which business areas you are interested in and what background you have. We will contact you when we have a need of your competence in upcoming projects across the country.
29.04.2019 Norge
Hvem er du? Og hvor vil du? Kanskje du ble tipset av noen? Kanskje du er nysgjerrig på oss og hvem vi er? En gründer som søker tydeligere rammer og et større fagmiljø? Eller fast ansatt i et større designbyrå eller selskap i flere år, men som nå kjenner at den faglige utviklingen står på stedet hvil? Og er vi da et bedre alternativ? Ja, mener vi, fordi… … vi tror ikke på strømlinjeformede karriereveier. Folk er forskjellige, jobber på ulike måter og løser oppgaver deretter. Det er ikke noe vi tar høyde for, det er bare sånn det er – og sånn vi ønsker å ha det på jobb. Derfor forsøker vi ikke å finne folk som «passer inn», hva enn det egentlig betyr. Vi ser etter folk som kan utfylle og utvikle oss, faget vårt og kundene vi jobber med. Når følte du sist at jobben din utfordret deg? Fritid og kompetansetid Vi mener at jobb skal være gøy, hyggelig og utviklende - også på det personlige planet. Derfor bruker vi også tid på ting som ikke har med prosjekter eller kompetansebygging å gjøre. Livet er rett og slett for kort til ikke å ha det fint på jobb. Hvem vi er Vi er en gjeng teknologer, designere og forretningsutviklere som liker å løse problemer. Hvordan vi løser dem varierer, men fellesnevneren er alltid den samme: folk med ulik bakgrunn og kompetanse tenker sammen, utfyller hverandre, utfordrer hverandre og de vi jobber med. Vi tror på å skape et inkluderende miljø som bringer frem det beste i folk. Vil du jobbe med oss? Det håper vi du vil. Her vil du få muligheter, men også kunne skape dem. Du kan bryne deg på nye, faglige utfordringer, spennende prosjekter – eller rendyrke kompetansen din. Men det aller første du må gjøre, er å fortelle oss litt om hvem du er, hva du kan og hva du vil. Bli bedre kjent med oss Podcasten vår: https://soundcloud.com/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
19.06.2019 Oslo
Har du lyst på en utfordrende og variert stilling som Senior Azure .Net-utvikler ved vårt kontor i Oslo? Vår oppdragsmengde øker innen Azure og .Net og vi ser etter deg som har relevant erfaring fra utvikling av applikasjoner på Microsoft teknologi.Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:• Utvikling av spennende, avanserte og innovative løsninger innen blant annet IOT.• Programmering i C# og F#• Være utvikler i utviklings- og leveranseprosjekter på Azure• Arbeide i tverrfaglige team med Smidige metoder• Videreutvikling av Acandos standard for rammeverk, metodikk og verktøy innenfor Software Engineering• Bidra i aktuelle faggrupperØnskede kvalifikasjoner:• 10+ års erfaring innen utvikling av applikasjoner• Relevant utdanning på høgskole- eller universitetsnivå (relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning)• Meget god erfaring fra utvikling på .NET plattform• Godt kjent med rammeverket ASP.NET MVC• Erfaring fra følgende områder Azure, SOA, TDD, Knockout, NHibernate, Entity Framework, Web API, REST tjenster, NUnit• God kunnskap om ledende JavaScript rammeverk som AngularJS, ReactVi søker deg som ...:• brenner for utvikling og moderne applikasjoner• liker å jobbe sammen med kravstillere, fagressurser og utviklere• har evnen til å arbeide systematisk og planmessig• er løsningsorientert, positiv og flink til å kommunisere• har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelskNoe av hva vi kan tilby:• Deltakelse i spennende utviklingsprosjekter for forskjellige kunder• Varierte arbeidsoppgaver• Deltakelse i vårt kompetanse- og sertifiseringsløp innen Azure• Deltagelse i etablerte og relevante faggrupper innenfor utvikling for kunnskapsdeling og faglig utvikling• Engasjert og uformelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse• Meget gode pensjons- og forsikringsordninger• Konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid• Bedriftsidrettslag med organisert trening• Godt sosialt miljø med mange månedlige aktiviteter for de som ønskerVil du vite mer?Ta kontakt med Business Unit Manager, Eirik Engvik, på e-post: eirik.engvik@acando.no eller telefon: 911 43 284Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
29.08.2019 Oslo
Er du rådgiveren som skal hjelpe våre kunder med vellykkede endringsprosesser?I CGI/Acando har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Vi vet at det å ha fokus på individer og organisasjoner er en kritisk suksessfaktor for å lykkes med å ta steget inn i fremtiden. Avdeling Digital strategi og transformasjon (DST) bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjonen, samt sikre vellykket og varig endring. For å kunne møte en betydelig økning i etterspørsel etter våre konsulenter, og for å bygge videre på vår strategiske satsning innen endringsledelse, søker vi nå en ny seniorrådgiver innen endringsledelse.Få muligheten til å påvirke!Som seniorrådgiver i avdeling DST får du muligheten til å bidra til å videreutvikle vår satsning innen endringsledelse. Avdelingen tilbyr tjenester innen strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Hos oss vil du arbeide med oppdrag hos store offentlige og private virksomheter, og du vil i tett samarbeid med kunden sørge for at ønskede effekter oppnås og vedlikeholdes over tid. Vår nye rådgiver vil være den operative endringsleder i systeminnføringsprosjekter eller strategiprosjekter. I rollen vil du også få muligheten til å være intern mentor for en av våre traineer. Den vi søker, kjenner seg igjen i flere av følgende punkter: • Mastergrad innen økonomi, ledelse og organisasjonspsykologi og/eller IT. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning. • Minimum fem års arbeidserfaring innen endrings- og omstillingsarbeid.• Erfaring fra konsulentvirksomhet eller tilsvarende. • Du er gjerne sertifisert innen endrings- og prosjektledelse, eks. PROCI, Prince2, PMI eller tilsvarende. • Du har kjennskap til smidige metoder.• Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Det en forutsetning at du har forståelse for teknologi og digitalisering, og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Som rådgiver er du en relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert.Vi kan tilby deg ...En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst. Hos oss får du muligheten til å ta en sentral rolle i den videre oppbyggingen av avdelingens satsning på endringsledelse. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss og kunne utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, delta på konferanser osv., eller gjennom vårt fagforum Center of Excellence som går på tvers av landegrensene. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum!Vil du vite mer?Ta kontakt med Dan Vigeland, Director Digital Strategy and Transformation, på tlf. 932 48 286 eller e-post: dan.vigeland@cgi.comVi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us   Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
Vis alle 19.973 ledige stillinger

I Skatteetaten får du jobbe sammen med noen av de beste på ditt fagfelt, du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder og du får muligheten til å utvikle deg. I Skatteetaten jobber alle mot et felles mål, å sikre finansieringen av velferdsstaten. Vi består av et direktorat, seks divisjoner med landsdekkende ansvar og 6 500 ansatte.

Divisjon brukerdialog har ansvar for alle Skatteetatens publikumstjenester, som skattemelding, skatteoppgjør og skattekort. Divisjonen skal være en pådriver i etatens arbeid med å digitalisere, effektivisere og forenkle tjenester for brukerne, og utvikle etatens dialog med brukerne. Divisjonen har rundt 2000 årsverk og er etatens største enhet.

Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette.

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.

 

Les mer om Skatteetaten

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med å utvikle fremtidens Skatteetat har du muligheten nå, vi søker etter ledere til to av gruppene i avdeling Brukerkontakt i Bodø.

Brukerkontakt er en av fire avdelinger i divisjon Brukerdialog og har som oppgave å ivareta kontakten med etatens brukere i alle kanaler som skranke, telefon, e-post, chat og Facebook m.m. Avdelingen har også ansvar for ID-kontroll, forebyggende aktiviteter og saksbehandling på avklarte områder.  Gruppene i Bodø er ansvarlig for veiledning på Facebook, og veiledning/saksbehandling innenfor områdene vektårsavgift og vrakpant. I tillegg bidrar gruppene inn i den totale oppgaveløsningen til avdelingen.

Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø og evne å se de muligheter digitalisering og nye kanaler gir. 

Arbeidsoppgaver
  • Delta aktivt i organisering og videreutvikling av gruppen og seksjonens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning.
  • Stor grad av samspill med de andre gruppene i seksjonen. 
  • Personalansvar for en gruppe på 18-20 medarbeidere pr dato .
  • Resultat og fagansvar for oppgavene i gruppen. 
Kvalifikasjoner
  • Du må ha høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå. Særlig relevant ledererfaring kan i enkelte tilfeller oppveie kravet til utdanning.
  • Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT.   
  • Du må ha relevant kunnskap om fagområdet du skal lede.
  • Du må har god forståelse for brukernes behov.
  • Du bør ha god forståelse for samfunnsutviklingen, og potensialet digitaliseringen gir.
  • Det er en fordel om du har ledererfaring innen fagområde og på tilsvarende nivå.
Personlige egenskaper
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å skape engasjement blant medarbeiderne
  • Endringsorientert og tilpasningsdyktig 
  • Evner til å se helheten og omsette dette inn i en relevant kontekst for enheten
  • Du er en klar og tydelig leder med pågangsmot og gjennomføringsevne 
Vi tilbyr
  • muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker
  • utfordrende oppgaver og store fagmiljø
  • kompetanseutvikling
  • fleksitid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger.

Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), fra kr 630.000 – kr 760.000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.

 

Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • DES 15
    2019
    7 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
5 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter




 
 
 

Fakta om Skatteetaten