Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Infrastrukturutviklere i Elhub Statnett

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Elhub er en sentral aktør i et marked som bidrar til å sikre hele Norge sikker og kostnadseffektiv strøm. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi har over mange år utviklet IT-systemer som gjennom automatiserte prosesser støtter opp under denne visjonen. Elhub er selve bærebjelken i informasjonsutvekslingen i det norske kraftmarkedet og skal fungere som en katalysator for innovasjon ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig på en nøytral måte for alle. Dette skal bygge opp under den videre elektrifiseringen av Norge og dermed veien mot et nullutslippssamfunn.    

Hvem er vi på jakt etter? Vi ser etter personer som har har “Automate all the things!” som motto og som ønsker å være med å bygge plattformen for provisjonering og pipelinen for kontinuerlig integrasjon og bygg i skyen for oss. Du vil bli en del av plattformteamet vårt som skal jobbe med å tilby Elhub sine ansatte muligheten til å enkelt sette opp nye miljøer for produksjon, test, utvikling eller PoC.  Plattformteamet i Elhub er et av 4 autonome teams. Plattformen tilgjengeliggjør verktøy og tjenester for å la applikasjonsteamene ta ansvar for det de bygger. Plattformteamet bygger, distribuerer og overvåker våre egne interne plattformkomponenter og underliggende plattforminfrastruktur for utvikling og testing. Du får vært med å sette premissene for hvordan vi skal skape en mest mulig effektiv og enkel hverdag for våre utviklere. Vi har store ambisjoner for hvordan vi kan jobbe mest mulig effektivt noe vi har skrevet mer om her: Hvordan jobber vi.

Utdanning 

  • Matematikk, Informatikk / IT / Ingeniørfag 
  • Relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet 

Egenskaper 

  • Analytisk og løsningsorientert 
  • Selvstendig og initiativrik 
  • Gode samarbeidsevner 
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig 

Sentrale arbeidsoppgaver for Platform teamet i Elhub er:  

  • Terraform for posisjonering av infrastruktur i skyen  
  • Ansvarlig for konfigurasjonsstyring og deploy   
  • Oracle Cloud infrastruktur   
  • Oracle databaser og middleware   
  • Administrere linux systemer   
  • Nettverk og sikkerhet   
  • Scripting (python, bash)   
  • Interesse for automatisering av infrastruktur, konfigurasjon og deploy.  

Hvem er vi? 

Vi er 28 faste ansatte i Elhub som jobber med drift, utvikling og test av Elhubsystemet. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi er opptatt av å jobbe effektivt, strukturert og med stor åpenhet for eksperimentering og nye ideer. Vi har kontor i Nydalen og vi kan by på både treningsrom, bedriftsidrettslag og et godt sosialt miljø. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser og gode forsikring og pensjonsordninger samtidig som at vi tar hensyn til familie og fritidsinteresser og tilbyr fleksibel arbeidstid. Vi er rett og slett et godt IT-faglig miljø som gir gode muligheter for egenutvikling. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christian Haugen Matvik, 92 46 96 94For utfyllende informasjon om Elhub AS, se elhub.noVi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Vi gjennomfører rekrutteringen fortløpende.Elhub forvalter person- og bedriftssensitive opplysninger og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt.

Hvorfor velge å jobbe i Elhub:         

  • Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning
  • Kontor i åpent landskap i lyse og trivelige lokaler i Oslo
  • Sterkt fokus på egenutvikling gjennom kurs, konferanser etc.
  • Et godt fagmiljø innen IT, kraftmarkedsforståelse og prosjektmetodikk
  • En kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver og et hyggelig og uformelt miljø
  • Sentrale posisjoner i det norske kraftmarkedet, med kontaktflater mot mange aktører i bransjen
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Statkraft is Europes largest producer of renewable energy through hydro, wind and solar power as well as district heating. Technology plays a key role in reaching our targets and maintaining our leading position. We are looking for a senior software engineer that will have the opportunity to work with many challenging problems and tasks. Do you think snow is just snow? Not to us. Water content, where it lands, weather conditions and local terrain as well as many other factors effect when it melts and where the water runs. This effects how we dispatch our power plants and the power price in the markets. We work on constantly improving the models and platforms for this. It’s expensive to run and maintain power plants. Through machine learning and other types of data analysis we can optimize maintenance schedules so that we know what components need to be replaced and when. What are real alarms that should be acted upon and what is noise? These things help us ensure that our engineers, purchasing and others can optimize their work. We have developed specialised tools for energy management so that we can optimize the revenue from every drop of water in our reservoirs. This provides substantially increased revenue which is fed back to the government and used for the common good. These are some examples of areas that we work with in Nordic Software development, a specialised software development team in Statkraft that develops solutions for all business areas in Statkraft. On a technical level we have a broad range of solutions, everything from web applications in the cloud to advanced analysis platforms running on on-premis high performance clusters. Custom software is critical for allowing Statkraft to remain the market leader in the production of renewable energy and we are looking for smart developers who wish to be part of our team. If you like to challenge yourself and work in a competitive industry where technology is shaping the business then we would like to talk to you. If you are motivated to work for a company that is an important part of creating an environmentally sustainable future then Statkraft is the company for you. As a part of the team you will be working very closely with users in the business in many different parts of the company and you will learn a lot about the production, sale and maintenance of renewable power as well as many different areas of analysis such as hydrology, power markets and predictive maintenance. Statkraft's goal is to be a green, global developer in the energy market. We take our role seriously, and our principles on sustainability, environment and responsibility apply to the company, as well as every individual employee.   Your role: You will will be part of our team that develops analysis platforms for the a wide array of business users across Statkraft and will support them with developing APIs, scripts and visualization tools You will work closely with extremely competent business domain experts to develop advanced algorithms to solve complex business problems Be a data engineer that builds APIs and provides users access to the data they need in the ideal format that allows for fast and flexible analytics Be a part of a team that will shape Statkrafts digital future through advanced analytics, scripting and machine learning Who are we looking for? 4+ years of software development experience Solid Python competence or a desire to build such knowledge Excellent .NET or JAVA skills Ability to work independently together with business users to develop smart solution within our general framework Curiosity and interest in new trends and technologies The ability to understand complex problems and present solutions in a clear and concise way Fluent in English and preferably Norwegian Proactive team player who likes to take responsibilities for products and services Other useful experience: Advanced data analytics Understanding of time series Web development C++ God knowledge of mathematics/statistics Understanding of the complete development process Comfortable in agile environment Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire.
21.03.2019 Oslo
Statkraft is Europe’s largest generator of renewable energy. As a major player in the energy wholesale market, we are developing green power solutions for renewable energy producers and companies from trade and industry. We support our customers on the way to a 100% renewable electricity supply. Join the team and take part in creating tomorrow’s energy world! What we do: Advanced use of IT is the foundation for Statkraft’s present and future position as one of the most competitive players in the renewable energy industry. Statkraft’s internal IT organization provides reliable IT services to all of Statkraft, with a combination of own production, sourcing and integration. The IT organization in Statkraft consists of more than 140 employees delivering services to 85 locations in 16 countries, ensuring economy of scale and competitive advantages, and a common IT security platform for Statkraft. The IT operational model cater for a common set of operational processes, a common support model and a global infrastructure capable to carry out corporate wide and local IT systems. Statkraft has a genuine belief in the value of the best possible cooperation between business and IT. Your role: Statkraft is looking for a Murex System Specialist to strengthen the team responsible for the system portfolio of the trading and risk management department. You will be placed in an environment with highly skilled colleagues and will be expected to take a leading role in the further development of the system portfolio. Murex is chosen as the main trading and risk management system in Statkraft. The system is used at our offices in Oslo, Trondheim, Stockholm, London, Düsseldorf and Amsterdam. As Murex System Specialist you will have responsibilities including, but not limited to the following: Murex Support for all relevant business processes in Front-, Middle- and Back Office Develop technical solutions based on our business requirements Perform functional configurations Cooperate closely with the business and the vendor Your profile: Higher education, preferably a degree in finance / science / computer science Proven Murex Skills Broad understanding and interest in the financial or commodity markets A significant understanding of trading and risk management systems Genuine interest in system support, configuration and development Programming experience is an advantage SQL knowledge (preferable ORACLE DB) Fluent in English Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by competence, responsibility and innovation A diverse workplace with regard to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Challenged? For us the ideas of our committed and ambitious colleagues make the difference. If you want to share our passion for renewable energy and be a part of tomorrow’s energy world, please apply through our online application form.
14.11.2019 Tyskland, Oslo
Statkraft is Europe’s largest generator of renewable energy. As a major player in the energy wholesale market, we are developing green power solutions for renewable energy producers and companies from trade and industry. We support our customers on the way to a 100% renewable electricity supply. Join the team and take part in creating tomorrow’s energy world! What we do: Advanced use of IT is the foundation for Statkraft’s present and future position as one of the most competitive players in the renewable energy industry. Statkraft’s internal IT organization provides reliable IT services to all of Statkraft, with a combination of own production, sourcing and integration. The IT organization in Statkraft consists of more than 140 employees delivering services to 85 locations in 16 countries, ensuring economy of scale and competitive advantages, and a common IT security platform for Statkraft. The IT operational model cater for a common set of operational processes, a common support model and a global infrastructure capable to carry out corporate wide and local IT systems. Statkraft has a genuine belief in the value of the best possible cooperation between business and IT. Your role: Statkraft is looking for a Junior Murex System Specialist to strengthen the team responsible for the system portfolio of the trading and risk management department. You will be placed in an environment with highly skilled colleagues and will be expected to take a leading role in the further development of the system portfolio. Murex is chosen as the main trading and risk management system in Statkraft. The system is used at our offices in Oslo, Trondheim, Stockholm, London, Düsseldorf and Amsterdam. As Junior Murex Specialist you will have responsibilities including, but not limited to the following: Growing into a Murex Support role for all relevant business processes in Front-, Middle- and Back Office Develop technical solutions based on our business requirements Perform functional configurations Cooperate closely with business and vendor Your profile: You bring along SQL-Coding know-how, database knowledge (preferably Oracle) and / or skills in other programming languages (Python, Java, XML, etc.) Experience in modern development methods and environments (e.g. GIT, Jenkins, etc.)  is a plus Interest in the financial or commodity markets Genuine interest in system support, configuration and development Strong analytical mindset and conceptual skills University degree in computer science/ industrial engineering / finance or comparable scientific degree Fluent in English Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by competence, responsibility and innovation A diverse workplace with regard to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Challenged? For us the ideas of our committed and ambitious colleagues make the difference. If you want to share our passion for renewable energy and be a part of tomorrow’s energy world, please apply through our online application form.
14.11.2019 Tyskland, Oslo
Er din interesse rettet mot installasjon, vedlikehold og drift av vannkraftverk? Vi søker deg med bakgrunn fra VG2 som ønsker å bli lærling innen energimontørfaget. Vi har ledig 3 stillinger: Oppmøtested      Tokke Kraftverk, Dalen i Telemark, kontaktperson Halvor Haugland Oppmøtested      Mår Kraftverk, Rjukan, kontaktperson Pål Lauluten Oppmøtested      Vinje Kraftverk, Vinje, kontaktperson Magnus Barstad   Når du søker er det fint om du legger inn i prioritert rekkefølge hvilket oppmøtested du ønsker.   Vi kan tilby: Faglig og personlig utvikling i et konsern i sterk vekst Et godt arbeidsmiljø preget av kompetanse, ansvarlighet og nyskaping Mangfold med hensyn til kjønn, alder og kulturell bakgrunn Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger
21.01.2020 Telemark
Er din interesse rettet mot installasjon, vedlikehold og drift av vannkraftverk? Vi søker deg med bakgrunn fra VG2 som ønsker å bli lærling innen industrimekanikerfaget.   Vi har ledig 4 stillinger: Oppmøtested Tokke Kraftverk, Dalen i Telemark. Kontaktperson Halvor Haugland Oppmøtested Mår Kraftverk, Rjukan. Kontaktperson Pål Lauluten Oppmøtested Nore Kraftverk, Rødberg. Kontaktperson Ole Gunnar Haug Oppmøtested Sima Kraftverk, Eidfjord. Kontaktperson Jan Tore Kvale Når du søker er det fint om du legger inn i prioritert rekkefølge hvilket oppmøtested du ønsker.   Vi kan tilby: Faglig og personlig utvikling i et konsern i sterk vekst Et godt arbeidsmiljø preget av kompetanse, ansvarlighet og nyskaping Mangfold med hensyn til kjønn, alder og kulturell bakgrunn Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger
21.01.2020 Telemark, Nore og Uvdal, Eidfjord
MEH er Statkrafts leverandør av historiske data og prognoser innen hydrologi, meteorologi og klima. MEHM har ansvar for utvikling og vedlikehold av modellene og systemene som danner grunnlag for disse leveransene. MEHM er sentral i spennende og omfattende utviklingsløp. Vi utvikler og implementerer nye, standardiserte og fleksible modellrammeverk som inngår i MEs felles datastruktur (ADAM). Her arbeider vi spesielt med de hydrologiske og meteorologiske komponentene av SHyFT, som utvikles open source i Python og C++, i tett samarbeid med MI og øvrige ME-enheter. Denne plattformen gjør oss i stand til å levere homogene data og beslutningsgrunnlag på tvers av geografier og teknologier og brukes nå i flere MG og MC land. Seksjonen har en viktig rolle som tilrettelegger av globale vær- og klimadata og støtter brukere i alle Statkrafts lokasjoner. Vår største oppgave det nærmeste året er operasjonalisering av et paradigmeskifte innen simulering av usikkerhet for alle typer værdata: Værgenerator. Vi har også fokus på nye metoder for modellering av klimarisiko. Her forventer vi et økende behov for beslutningsgrunnlag på vind- og solenergi i årene som kommer. Vi søker nå en faglig nysgjerrig og løsningsorientert medarbeider som kan bidra innen vær- og klimadata. Engasjementets varighet er ett år. Oppstart er ønskelig så snart som mulig. Du må ha analytiske evner, gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samt kunne arbeide selvstendig. Vi kan tilby utfordrende oppgaver innen et sterkt og tverrfaglig miljø. Dette er en unik mulighet for å komme under panseret på ADAM og SHyFT i søken etter å koble klima til våre nye verktøy. Du vil samarbeide med andre avdelinger i Statkraft som bruker våre data i sine beregninger og leveranser. Dette kan være alt fra operativ energidisponering til langsiktig planlegging gjennom LPF. Din profil Naturvitenskapelig utdanning på mastergradsnivå eller høyere, helst innen fagområdene meteorologi eller klima Kompetanse og erfaring innen vær-/klimamodellering og dataanalyse Høy kompetanse innen scripting med særlig vekt på Python God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk Det er også ønskelig med forståelse av energidisponeringsprosessen og kjennskap til modellene som benytter vær- og klimadata fra MEH. Vi tilbyr: Faglig og personlig utvikling i et konsern i sterk vekst Et godt arbeidsmiljø preget av kompetanse, ansvarlighet og nyskaping Mangfold med hensyn i kjønn, alder og kulturell bakgrunn Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger  Ta kontakt med seksjonsleder Uta Gjertsen, på email eller telefon +47 47235760, dersom du har spørsmål om stillingen.  
21.01.2020 Oslo, Trondheim
Group Treasury shall ensure that Statkraft manages financial risk successfully. This is done by securing the future cash flow from our operations and by ensuring financial flexibility. Group Treasury has 35 employees in 5 departments. Back Office & Risk Control (TRB) is a department in the Treasury organization and counts 9 employees. TRB is responsible for: Ensuring that financial transactions are correctly registered into the Treasury Management System (CRM) and that the settlement of the transaction is conducted accurately and timely Booking, controlling and reporting of financial items in the Group’s internal and external financial reports Monitoring that Front Office is compliant with mandates and internal requirements. The result is being reported to the CFO Your role:  Prepare reporting of financial items to Group Accounting Present the group’s financial items for management Prepare cash flow statement for interest bearing debt, derivatives and other relevant items Prepare hedge accounting/reporting, including documentation and effectiveness testing Prepare notes related to financial items Assist in questions related to financial items in the Group Drive process improvements Contribute in EMIR and MAR tasks Ensure appropriate internal control performance Participate in ad-hoc projects Back up for Middle Office and other relevant TRB tasks   Your profile:  Master or similar degree in finance and/or accounting Strong knowledge of financial markets and treasury operations Strong knowledge in accounting of financial instruments, both NGAAP and IFRS Strong knowledge and experience with IFRS 9 and 13 Minimum 5 years of experience from position in corporate treasury and/or banks Extensive system knowledge and skills related to ERP-system, consolidation system, Excel/Power BI and Treasury management systems Knowledge about regulatory requirements such as for instance EMIR and MAR Fluency in Norwegian and English both written and spoken Proactive, dutiful, structured, analytical and self-driven Flexible and willing to contribute on several tasks within Treasury Able to handle tight deadlines and to work on several projects simultaneously Good collaboration and communication skills  Statkraft offers:  Professional and personal development in an exciting company experiencing strong growth A positive working environment characterised by competence, responsibility and innovation  A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background  Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. The applicant must be eligible for security clearance and authorisation.  The position reports to Vice President, Head of Back Office & Risk Control in Group Treasury. For more information of the position please contact Kjetil Haug-Nodeland on mobile +47 91 16 77 03 To apply, please submit your application, CV and diploma/transcript of records via www.statkraft.com; “Careers – Job vacancies” within 9 February 2020.  
21.01.2020 Oslo
The Internal Control unit (FRC) is a department within the Financial reporting, accounting and digital finance department in the CFO organization. The unit is responsible for managing the Groups system for Internal Control over Financial Reporting (ICFR) and for managing the Group's ICFR Network and the fraud prevention system. The position will report to VP FRC - Internal Control. Your role: Maintenance and development of the Group’s ICFR policies Facilitate the Group’s key financial reporting risk assessment process Facilitate the yearly process for updating the Group’s control design Facilitate the yearly self-assessment process Perform review and testing of selected controls Communicate and provide training to ensure that key stakeholders have sufficient awareness and competence to execute assigned control activities Support implementation of the ICFR requirements in new entities in the group Secretary for the Group’s ICFR Network Your profile: Master degree in finance, accounting and/or auditing Experience from larger audit firm, internal control function or internal audit in an international company Good knowledge of the COSO framework, the Norwegian code of practice for corporate governance Good understanding of complex reporting processes, inherent risks in the processes and the design of effective and efficient controls Experience with data analytics and/or process mining tools Experience with BWise or other governance, risk and compliance software Fluency in English, both written and spoken Excellent communication and collaboration skills  Statkraft offers:  Professional and personal development in an exciting company experiencing strong growth A positive working environment characterised by competence, responsibility and innovation  A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background  Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. The applicant must be eligible for security clearance and authorisation.  The position reports to Vice President Head of Internal Control. For more information ablout the position, please contact Kjetil Haug-Nodeland on mobile +47 91 16 77 03 in Boyden Global Executive Search. To apply, please submit your application, CV and diploma/transcript of records via www.statkraft.com; “Careers – Job vacancies” within 16 February 2020.    
21.01.2020 Oslo
Vis alle 26.372 ledige stillinger

Bli kjent med Statnett

Flere gode grunner til å velge Statnett

- Vi setter sikkerhet over alt

- Vi skal gjennomføre mange store prosjekter i de kommende årene

- Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver

- Vi har etablert gode karrieresystemer og lederverktøy

- Vi har jobbmuligheter over hele landet

- Vi et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere

Vis mer
Les mer om Statnett

Stillingsbeskrivelse

Elhub er en sentral aktør i et marked som bidrar til å sikre hele Norge sikker og kostnadseffektiv strøm. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi har over mange år utviklet IT-systemer som gjennom automatiserte prosesser støtter opp under denne visjonen. Elhub er selve bærebjelken i informasjonsutvekslingen i det norske kraftmarkedet og skal fungere som en katalysator for innovasjon ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig på en nøytral måte for alle. Dette skal bygge opp under den videre elektrifiseringen av Norge og dermed veien mot et nullutslippssamfunn.    

Hvem er vi på jakt etter? Vi ser etter personer som har har “Automate all the things!” som motto og som ønsker å være med å bygge plattformen for provisjonering og pipelinen for kontinuerlig integrasjon og bygg i skyen for oss. Du vil bli en del av plattformteamet vårt som skal jobbe med å tilby Elhub sine ansatte muligheten til å enkelt sette opp nye miljøer for produksjon, test, utvikling eller PoC.  Plattformteamet i Elhub er et av 4 autonome teams. Plattformen tilgjengeliggjør verktøy og tjenester for å la applikasjonsteamene ta ansvar for det de bygger. Plattformteamet bygger, distribuerer og overvåker våre egne interne plattformkomponenter og underliggende plattforminfrastruktur for utvikling og testing. Du får vært med å sette premissene for hvordan vi skal skape en mest mulig effektiv og enkel hverdag for våre utviklere. Vi har store ambisjoner for hvordan vi kan jobbe mest mulig effektivt noe vi har skrevet mer om her: Hvordan jobber vi.

Utdanning 

  • Matematikk, Informatikk / IT / Ingeniørfag 
  • Relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet 

Egenskaper 

  • Analytisk og løsningsorientert 
  • Selvstendig og initiativrik 
  • Gode samarbeidsevner 
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig 

Sentrale arbeidsoppgaver for Platform teamet i Elhub er:  

  • Terraform for posisjonering av infrastruktur i skyen  
  • Ansvarlig for konfigurasjonsstyring og deploy   
  • Oracle Cloud infrastruktur   
  • Oracle databaser og middleware   
  • Administrere linux systemer   
  • Nettverk og sikkerhet   
  • Scripting (python, bash)   
  • Interesse for automatisering av infrastruktur, konfigurasjon og deploy.  

Hvem er vi? 

Vi er 28 faste ansatte i Elhub som jobber med drift, utvikling og test av Elhubsystemet. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi er opptatt av å jobbe effektivt, strukturert og med stor åpenhet for eksperimentering og nye ideer. Vi har kontor i Nydalen og vi kan by på både treningsrom, bedriftsidrettslag og et godt sosialt miljø. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser og gode forsikring og pensjonsordninger samtidig som at vi tar hensyn til familie og fritidsinteresser og tilbyr fleksibel arbeidstid. Vi er rett og slett et godt IT-faglig miljø som gir gode muligheter for egenutvikling. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christian Haugen Matvik, 92 46 96 94For utfyllende informasjon om Elhub AS, se elhub.noVi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Vi gjennomfører rekrutteringen fortløpende.Elhub forvalter person- og bedriftssensitive opplysninger og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt.

Hvorfor velge å jobbe i Elhub:         

  • Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning
  • Kontor i åpent landskap i lyse og trivelige lokaler i Oslo
  • Sterkt fokus på egenutvikling gjennom kurs, konferanser etc.
  • Et godt fagmiljø innen IT, kraftmarkedsforståelse og prosjektmetodikk
  • En kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver og et hyggelig og uformelt miljø
  • Sentrale posisjoner i det norske kraftmarkedet, med kontaktflater mot mange aktører i bransjen

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JAN 26
    2020
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
2 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger




Fakta om Statnett