<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Talent Acquisition Specialist CGI Norge AS

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Position Description

Er du trygg i dialog med fremmede og ønsker å være vår match maker mellom CGI og kandidat?

Da er kanskje du vår nye Talent Acquisition Specialist.

Som medarbeider i CGI blir du en del av et globalt konsern og verdens fremste IT-konsulentselskaper. Med CGI sine ambisjoner om videre vekst har vi nå behov for en dedikert rekrutteringsrådgiver som kan identifisere aktuelle kandidater, bygge relasjoner og profilere CGI som en attraktiv arbeidsgiver. Hos oss får du en sentral rolle i å bygge selskapet videre, og blir en del av et sterkt rekrutteringsteam i vekst. Teamet inngår i HR-avdelingen, og teller per i dag 8 personer.

Vi kan tilby deg en viktig rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å arbeide med rekruttering i et sterkt fagmiljø innen moderne teknologi og digitale transformasjoner. Vi er opptatt at våre ansatte trives og får handlingsrom for å utfolde seg både faglig og personlig. Dette gjør vi gjennom fagkvelder, interne og eksterne kurs og sertifiseringer, men også gjennom sosiale arrangementer; KickOffs, bedriftsidrettslag, årlige hytteturer, lønningspils med mer. Videre tilbyr vi fine kontorer midt i Oslo sentrum med kort avstand til kollektiv transport. Du får selvfølgelig det du måtte trenge av arbeidsutstyr, og kort avstand til kaffemaskinen. Hos oss vil du få konkurransedyktig lønn, samt en god pensjons- og forsikringspakke. I tillegg får du muligheten til å bygge framtiden for CGI, både gjennom ditt bidrag i rollen, men også som potensiell medeier i selskapet gjennom vår unike aksjespareplan.

Your future duties and responsibilities

Som Talent Acquisition Specialist vil du jobbe med følgende oppgaver:
- Rekruttering A-Å med hovedvekt på search.
- Søk og kontaktarbeid ut i markedet for å finne og attrahere kandidater og talenter som kan
passe CGI sine behov og målsetninger.
- Kommunisere med ulike type mennesker, og sørge for at budskapet fremstilles på en tydelig
måte.
- Sette deg inn i og ha oversikt over rekrutteringsbehovet i de ulike forretningsområdene og
avdelingen, samt delta i behovsavklaring og i utforming av jobbanalyser.
- Oppfølging av kandidater og rekrutterende ledere for å sikre gode prosesser og at vi når
våre mål.
- Foreta analyser av virksomheter og konkurrerende miljøer som er interessante for CGI, samt
holde deg oppdatert på kandidatmarkedet, næringsliv og samfunnsliv for øvrig.
- Følge opp prosesser for innledende møter med aktuelle kandidater og rekrutterende leder.
- Assessment/testgjennomgang med aktuelle kandidater.
- Referansesamtaler.
- Andre potensielle oppgaver på sikt:
- Få ansvar for egne rekrutteringsprosjekter i selskapet avhengig av behov, samt ditt
interessefelt.
- Delta på ulike arrangementer hvor rekruttering og Employer Branding er i fokus
- Være med på å videreutvikle HR-avdelingen, herunder prosesser og metodikk.

Required qualifications to be successful in this role

Vår nye kollega kjenner seg igjen i følgende punkter:
- Du har fullført høyere utdanning innen HR/økonomi/IT/salg og/eller markedsføring.
- Du har minimum to års arbeidserfaring etter studier innen headhunting/research,
rekruttering/bemanning, og/eller salg.
- Du er en relasjonsbygger som er nysgjerrig på andre mennesker.
- Du er ikke redd for oppsøkende kontaktarbeid og å bygge relasjon; telefon, mail og fysiske . møter.
- Du er nysgjerrig på hva som rører på seg i næringslivet.
- Du har kommersiell sans og interesse for forretning, prosesser og IT.
- Kjennskap til rekrutteringsplattformer og sosiale medier er en fordel.

Videre ser vi for oss at vår nye Talent Acquisition Specialist er selvgående, strukturert og resultatorientert. Du evner å sette deg inn i, sammenstille og forstå kompleks informasjon og problemstillinger. Det er en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk, og evner å tilpasse deg den du er i dialog med.

Vil du vite mer?
Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om stillingen:
- Fagansvarlig rekruttering, Daniel Horn på e-post: daniel.horn@cgi.com eller tlf: 906 24 062
- Talent Acquisition Advisor, Marthe Skogly på e-post: marthelorentzen.skogly@cgi.com eller på tlf. 452 36 831

Søknadsfrist er ,15.desember, men søknader behandles fortløpende. Aktuelle kandidater vil inviteres til innledende samtale. Alle søkere vil motta svar på sin søknad.

What you can expect from us

Build your career with us.

It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.

At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.

Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.

Learn more about CGI at www.cgi.com.

No unsolicited agency referrals please.

CGI is an equal opportunity employer.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Glad i å skrive? StudentTorget søker bloggere til studenttorget.no.   Du liker å skrive og er student, kommende student, utvekslingsstudent, trainee, intern, frilanser, young professional eller jobbsøker.Som blogger vil du: Skrive minimum 2-3 blogginnlegg per måned, men gjerne flere.  Bli en del av en gruppe bloggere som blogger for studenttorget.no. Skrive om ulike temaer som ditt studiested, din studiehverdag, hvordan det er å være på utveksling, tips til hvordan å lykkes som student, hvordan søke jobb, hvordan det er å jobbe som frilanser med mer.  Få oppfølging og veiledning fra bloggredaktør.   Spørsmål om stillingen kan rettes til bloggredaktør Mathilde Aarvold Bakke. Stillingen er ubetalt/frivillig arbeid. 
29.11.2018 Jobb hjemmefra
Stendi trenger flere trygge og fleksible sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere til våre team. Vi har behov for vikarer og ekstravakter. Hos oss så jobber du fast på en pasient. Personalet vårt jobber i team rundt voksne eller barn med behov for bemanning rundt seg hele døgnet eller store deler av døgner. Arbeidet foregår stort sett i pasientens hjem, men kan også være på institusjon. Våre ansatte bør like å jobbe selvstendig og kan tenke deg å jobbe med en eller få pasienter.  Vi vil at Stendi sin visjon og verdier skal prege alt vårt arbeid for å gi best mulig tjenester.     Arbeidsoppgaver: Dine arbeidsoppgaver vil bestå av helsehjelp til voksne eller barn med ulike utfordringer. Yte omsorg og helsehjelp slik at pasienter med ulike somatiske, psykososiale utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme eller i boliger med fast personal rundt seg. Skape livskvalitet for hver enkelt.  Kontinuerlig observasjon og vurdering av helsetilstand.           Legemiddelhåndtering.            Tverrfaglig samarbeid.        Samhandling med påsient og pårørende/ foreldre.      Kvalifikasjoner: ·         Sykepleier/ helsefagarbeider/ helsepersonell.           Politiattest uten anmerkninger.  Kunne kommunisere godt skriftelig og muntlig på norsk.                         Fordel å ha arbeidserfaring med medisinsk teknisk utstyr som respirator, cpap,trakeostomi, men dette er ingen krav da man får god opplæring.                       Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.                    Personlig egnethet vil bli vektlagt.                   Basale IT kunnskaper.                 Vi kan tilby:                     Turnus med langvakter (12 timer) og arbeid hver 3. helg.  God opplæring, kurs og fagdager.      Muligheter for å jobbe på et pasient    Personlig og faglig utvikling.                 Tariffavtale. Pensjonsordning  Et trivelig arbeidsmiljø
12.08.2020 Randaberg
​Gjennom flere år med formidabel vekst, har Sector Alarm befestet sin posisjon som den mest ekspansive trygghetsleverandøren i Europa. Vi planlegger å fortsette veksten og har mange spennende oppgaver som skal løses. Vi søker deg som er målbevisst, selvgående og ønsker å jobbe med salg og montering av våre produkter. Din arbeidshverdag: Som Field Sales Installer vil du jobbe med rådgivning, salg og montering av vårt alarmsystem rettet mot privatmarkedet og små/mellomstore bedrifter. Din viktigste oppgave er å presentere våre produkter og tjeneste på en profesjonell og pålitelig måte gjennom behovsanalyse og befaring hos potensielle kunder. Etter gjennomført møte vil du avtale tidspunkt direkte med kunde for når de ønsker å få installert alarmsystemet. På denne måten kan du bidra til å skape trygghet i hverdagen for våre fremtidige kunder. Det er viktig at du er svært serviceorientert, og setter kundens behov i fokus. Din arbeidsdag vil være variert da du både jobber med oppsøkende salg og montering av unike alarmløsninger tilpasset hver enkelt kunde. Din arbeidsdag kickstartes med et oppstartsmøte sammen med din leder og resten av teamet. Arbeidstid vil i utgangspunktet være kl. 13-21 med noe fleksibilitet etter avtale med nærmeste leder. Stillingen er en del av driftsavdelingen, og rapporterer til regional driftssjef. På grunn av stillingens geografiske områdeansvar er det naturlig at du har bostedsadresse i Follo-området.    Har du gode kommunikasjonsferdigheter, et hode for salg og motiveres av å jobbe etter salgsmål? Da kan dette være jobben for deg! Sector Alarm kan tilby deg:        ​I Sector Alarm har vi et åpent og inkluderende arbeidsmiljø, hvor du vil bli en del av et solid team med fokus på måloppnåelse. Du vil få opplæring og trening gjennom vårt interne kursakademi, alle våre Field Sales Installers vil blant annet bli sertifisert FG-montør som en del av onboardingsprogrammet. Vi har dessuten egne coacher som vil sørge for din videreutvikling slik at du kan være trygg på at du vil lykkes i din nye stilling. Sector Alarm fremmer gode karrieremuligheter for dyktige medarbeidere, så hos oss vil du kjenne deg ivaretatt og få muligheten til å vokse internt. I det store og hele er det å være god på salg noe du har nytte av så lenge du lever, både i jobb og på privaten. Vi tilbyr deg gode lønnsbetingelser med fastlønn og provisjonsordning. Dersom du legger inn litt ekstra innsats vil belønningen øke i samme takt. På denne måten er du din egen lykkes smed. Du vil disponere egen tjenestebil iht. policy, i tillegg til at du styrer bestilling av varer/alarmkomponenter. Hvem ser vi etter? Vi ser etter deg som er selvgående, strukturert og ønsker å jobbe med salg. Det er en fordel om du har jobbet med oppsøkende salg tidligere, men det viktigste er ditt engasjement og din arbeidsvilje. Det er viktig for oss at du er en god ambassadør for selskapet og våre produkter. Vi ser etter deg som er ekstremt resultatorientert og som drives av å levere gode resultater. Du har et stort pågangsmot og står på ekstra i hverdagen, slik at du når de målene du setter deg. Du har gode kommunikasjonsferdigheter og evner å fremme budskap og salgsargumenter på en ryddig og god måte. Det er en fordel at du har et godt konkurranseinstinkt, og at du trives i en aktiv hverdag med kundekontakt. Du innehar førerkort klasse B. Du kan vise til en tilfredsstillende vandelsattest, vi vil bistå med å innhente nødvendig dokumentasjon. Innkomne CV’er og søknader vurderes fortløpende, så ikke vent med å registrer din søknad. Ved spørsmål kan du kontakte Recruitment Specialist, Celin Voldsæter på telefon 92626253 eller epost: celin.voldsaeter@sectoralarm.no. Regional driftssjef Stein Arne Johannessen kan nåes på telefon 95194059. Vi ser frem til å motta søknaden din.
11.08.2020 Indre Østfold, Vestby, Nordre Follo
Aleris på Frogner søker operasjonssykepleiere i heltid Aleris Frogner er Norges største private sykehus og holder til i nye og nyoppussede moderne lokaler i Frederik Stangs gate 11-13 på Frogner i Oslo. Vi er et spennende fagmiljø med et svært kompetent, tverrfaglig team bestående av spesialister og kirurger innenfor de fleste fagområder. Helsepersonellet som arbeider hos oss har et velfungerende støtteapparat rundt seg – og får dermed de beste forutsetninger for å sette pasientene i fokus. Aleris Frogner har 7 operasjonsstuer og utfører inngrep både dagkirurgisk og inneliggende, innen fagområder som gynekologi, ortopedi, plastikk, overvekt, gastro, ØNH, kar, urologi, bryst- og endokrinologi. Vi søker etter deg som er engasjert, faglig trygg og ønsker å bidra i vårt arbeid til det beste for pasienten. Personlig egnethet vektlegges høyt. Blant annet ser vi etter endringsvillige, fleksible og løsningsorienterte lagspillere som har lyst til å videreutvikle driften vår og sikre trygg og god pasientbehandling. Kvalifikasjoner• Videreutdanning som operasjonssykepleier • Minimum 2 års klinisk erfaring som operasjonssykepleier, samt viktig med bred kompetanse innen ortopedi og laparoskopi• Norsk autorisasjon som sykepleier med god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne Personlige egenskaper• Gode samarbeidsevner• Selvstendig og fleksibel• Faglig trygg og engasjert• Høy grad av serviceinnstilling Vi tilbyr• Konkurransedyktige betingelser• Lønn etter avtale• Gode forsikringsordninger• Hyggelige kolleger og velordnede forhold For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Astrid Trøim, leder operasjonsavdeling Aleris Sykehus Frogner, tel: 993 23 447.
11.08.2020 Oslo
This position opens March 2020 at Lysaker, Norway. Applications will be evaluated on a running basis.  We are looking for an ambitious Senior Design Researcher to join our design team at an exciting time; we are growing beyond designing award-winning video products to building entire workplace journeys. Watch this video to see where you could be working next: cs.co/uxresearcher (2.38 mins). Your background More than 5 years of experience in design research. 5 years of higher education in design or social sciences. Proven track record of improving user experiences. Versatile skills in qualitative and quantitative research methods. Experience working with agile development teams. Strong analytical, communication and visualisation skills. Located in Oslo, or willing to relocate. Fluent in English and willing to learn Norwegian if necessary (training costs covered). Benefits Competitive salary, bonuses, 6 weeks of holiday, 5 days off for voluntary work, your birthday off, family care days, a nice gym, bike shower, great pension benefits, travel/medical/life insurances, wellness offerings and free ice cream. A wide range of social activities, sports groups and events. Cultivate your personal growth and career through mentoring, training and conferences. Make a difference by helping our customers reduce emissions from business air travel: sustainable businesses depend on the quality and adoption of distributed teamwork. Your efforts will reach millions of users around the globe. What you'll do As the main authority on design research, work alongside other researchers and service designers across hardware, software and services. Put your full skillset to use by applying methods such as benchmarking, probes, follow-me homes, usability testing, metrics, interviews surveys. Futuring and agenda setting will also be part of the work. Make it easy for leaders to align over research. Take cross-functional teams out into the field to share our customer's experience first hand. Spend around 20% of the time on local and international customer visits. About you You have a genuine curiosity about people, and are a good listener. You’re happier out in the field talking to customers than sitting at your desk with headphones on. You’re comfortable standing in front of people, telling an inspiring story or running a high-energy workshop. You know how to move people from insight to action. You see things through, follow-up on implementation, and you don’t give up easily.
09.01.2020 Bærum
Vil du lede Norconsults kontor på Jessheim?   Romerikes ledende konsulentselskap; Øvre Romerike Prosjektering ble i 2019 en del av Norconsult. ØRP leverte rådgivning og prosjektering fra idé til byggeklar tomt. Medarbeiderne utgjør i dag stammen av Norconsults kontor på Jessheim, og Norconsults ambisjon er å videreutvikle virksomheten til å bli en komplett leverandør innen samfunnsplanlegging og prosjektering.     Vår nåværende leder ønsker å gå over i en ny rolle som prosjektleder internt i selskapet, og vi søker derfor etter en ny leder til vårt Jessheim-kontor.   Vår nye leder skal videreutvikle et veldrevet kontor med et godt arbeidsmiljø og høy kompetanse. Norconsults kontor på Jessheim består i dag av nærmere 30 dyktige og motiverte medarbeidere innen flere fagområder. Vi arbeider med planlegging og prosjektering av både mindre enfaglige og større, krevende og tverrfaglige prosjekter. Vi holder til i attraktive kontorer i Jessheim sentrum. Vi ser etter deg som er en dyktig leder og teambygger, har gode kommunikasjonsevner og liker godt samspillet med både kunder og kolleger. Du er opptatt av utvikling, og har et bevisst forhold til fag, ledelse og forretnings-, miljø- og samfunnsutvikling. Du har bred bransjeerfaring, solid faglig kompetanse i kombinasjon med gode sosiale ferdigheter, og du ser dine ansatte. Oppgavene løser du planmessig og strukturert, og du er opptatt av gode økonomiske leveranser både på topp- og bunnlinje. Dine viktigste arbeidsoppgaver være: Teambygging og teamutvikling Evne til å skape entusiasme og engasjement mot tydelige mål Strategi- og forretningsutvikling - langsiktig utvikling av virksomheten Resultatansvar Overordnet prosjektansvar og prosjektdeltakelse Markedsutvikling - planmessig bearbeiding av kunder for å sikre ønsket omsetning og vekst Ressursstyring og rekruttering Personalansvar - utvikle og ta vare på medarbeiderne, både mht. kompetanse og kapasitet Din erfaringsbakgrunn og personlige egenskaper er som følger: Ingeniør- eller arkitekt utdannelse - gjerne på masternivå   Bransjeerfaring og ledererfaring Motiverende, tillitsskapende og samarbeidsorientert Erfaring fra arbeid med tverrfaglige prosjekter Tydelig i kommunikasjon og lederstil Markedsorientering, evne å skape et godt kontaktnett og solid erfaring med kundekontakt Forretningsorientert og erfaring med forretningsutvikling Hos oss får du: Lede de fremste innen sine fagmiljø Bli en del av en sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Interne lederutviklingsarena samt tilbud om coaching Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Eierskap i Norconsult ved tilbud om kjøp av aksjer Vi tilbyr en utfordrende og spennende lederposisjon i et fremgangsrikt selskap preget av høy kompetanse, dyktige medarbeidere, solid forretningsorientering og prosjektgjennomføring. Selskapet tilbyr gode betingelser og medeierskap. Stillingen inngår i den regionale ledergruppen. Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne regiondirektør Vegard Jacobsen tlf. 46811381 eller vår rekrutteringsrådgiver i Technogarden Bjørn Harald Aadne, tlf. 48076515. Søknad sendes innen 31. august til stilling ledig www.norconsult.no eller til aadne@technogarden.no   Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 4 400 medarbeidere som er stasjonert på 113 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
13.07.2020 Ullensaker
Søkes til Kontor Kløfta eller Stange Peab AS er i positiv utvikling, og søker etter en målrettet og systematisk prosjekteringsleder til vår virksomhet på Innlandet, hvor vi har kontor både på Kløfta og Stange. Stillingen er utfordrende og variert, og har selvstendig myndighet innenfor sitt ansvarsområde. Stillingen rapporterer til Prosjektleder, og er en viktig brikke i prosjektets gjennomføring. Arbeidsoppgaver: Ha eierskap til prosjekteringsprosessen fra tidlig fase til overlevering Lede og koordinere prosjekteringsgruppen tverrfaglig, og påse god informasjonsflyt Sikre effektiv fremdrift i prosjektene gjennom god styring og ledelse Utarbeide plan for prosjekteringen Påvikre valg av samarbeidspartnere på prosjekteringssiden Kvalitetssikre beskrivelser, beregninger og tegninger Følge opp offentlige krav i forbindelse med prosjekteringen Kvalifikasjoner: Relevant Bachelor-/ Mastergrad, eller tilsvarende Fagkompetanse innenfor prosjekteringsledelse BIM-kompetanse er ønskelig Bakgrunn fra entreprenør, byggherre eller konsulent, er en fordel Personlige egenskaper: Analytisk og har samtidig en praktisk tilnærming til løsninger Gode samarbeidsevner Målrettet og systematisk Nysgjerrig på innovative og kreative løsninger Kjenner deg igjen i våre verdier; Jordnær, Utviklende, Personlig og Pålitelig Vi tilbyr: Et spennende selskap og konsern i vekst Konkurransedyktige lønn/betingelser Åpen og inkluderende ledelse Meget gode pensjons -og forsikringsordninger Søknadsfrist 07.09.2020
13.07.2020 Ullensaker, Stange
Søkes til Prosjekter Innlandet, med tilknytning til et av regionkontorene på Kløfta eller Stange Peab AS er i positiv utvikling, og søker etter Prosjektleder til vår virksomhet på Innlandet, hvor vi har kontor både på Kløfta og Stange. Arbeidsoppgaver: Totalt ansvar for prosjektgjennomføring Bistå andre prosjektledere ved behov Delta i prosjektutvikling i tidligfase, budsjettering, samt bistå kalkulasjon Kundekontakt og delta i oppfølging av nøkkelkunder Ansvar for at alle forhold til offentlkige myndigheter ivaretas Ansvar for HMS, kvalitetssikring og økonomiske aspekter knyttet til prosjektet Foretrukket utdannelse og erfaring: Sivilingeniør eller ingeniør innenfor bygg og anlegg Minimum 5-7 års erfaring innen prosjektledelse fra entreprenørvirksomhet innen bygg med dokumenterte gode resultater Personlige egenskaper: Kommunikativ og engasjert Kundefokusert God til å lede og motivere andre i teamet, og ellers i organisasjonen Klar og tydelig Løsningsorientert og kreativ Strukturert og detaljorientert Fremoverlent og resultatorientert Vi tilbyr: Et spennende selskap og konsern i vekst Konkurransedyktig lønn/betingelser Åpen og inkluderende ledelse Meget gode pensjons -og forsikringsordninger Søknadsfrist 07.09.2020
13.07.2020 Innlandet (Oppland og Hedmark)
Vis alle 18.287 ledige stillinger
DE ANSATTE
Det beste ved å jobbe i CGI Norge AS
  • Kunnskapskulturen
    I CGI får du muligheten til å vokse!
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 
  • Mulighetene
    I CGI blir det tilrettelagt for læring og utvikling, samtidig som du er omringet av kolleger som gjerne vil hjelpe.
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 
  • Utfordringene
    CGI har et skreddersydd program for nyutdannede. Å starte på et slikt program, hvor man får anledning til å utvikle seg sammen med andre i et kunnskapsrikt miljø, gjorde at jeg valgte CGI.
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 
Les mer om CGI Norge AS

Stillingsbeskrivelse

Position Description

Er du trygg i dialog med fremmede og ønsker å være vår match maker mellom CGI og kandidat?

Da er kanskje du vår nye Talent Acquisition Specialist.

Som medarbeider i CGI blir du en del av et globalt konsern og verdens fremste IT-konsulentselskaper. Med CGI sine ambisjoner om videre vekst har vi nå behov for en dedikert rekrutteringsrådgiver som kan identifisere aktuelle kandidater, bygge relasjoner og profilere CGI som en attraktiv arbeidsgiver. Hos oss får du en sentral rolle i å bygge selskapet videre, og blir en del av et sterkt rekrutteringsteam i vekst. Teamet inngår i HR-avdelingen, og teller per i dag 8 personer.

Vi kan tilby deg en viktig rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å arbeide med rekruttering i et sterkt fagmiljø innen moderne teknologi og digitale transformasjoner. Vi er opptatt at våre ansatte trives og får handlingsrom for å utfolde seg både faglig og personlig. Dette gjør vi gjennom fagkvelder, interne og eksterne kurs og sertifiseringer, men også gjennom sosiale arrangementer; KickOffs, bedriftsidrettslag, årlige hytteturer, lønningspils med mer. Videre tilbyr vi fine kontorer midt i Oslo sentrum med kort avstand til kollektiv transport. Du får selvfølgelig det du måtte trenge av arbeidsutstyr, og kort avstand til kaffemaskinen. Hos oss vil du få konkurransedyktig lønn, samt en god pensjons- og forsikringspakke. I tillegg får du muligheten til å bygge framtiden for CGI, både gjennom ditt bidrag i rollen, men også som potensiell medeier i selskapet gjennom vår unike aksjespareplan.

Your future duties and responsibilities

Som Talent Acquisition Specialist vil du jobbe med følgende oppgaver:
- Rekruttering A-Å med hovedvekt på search.
- Søk og kontaktarbeid ut i markedet for å finne og attrahere kandidater og talenter som kan
passe CGI sine behov og målsetninger.
- Kommunisere med ulike type mennesker, og sørge for at budskapet fremstilles på en tydelig
måte.
- Sette deg inn i og ha oversikt over rekrutteringsbehovet i de ulike forretningsområdene og
avdelingen, samt delta i behovsavklaring og i utforming av jobbanalyser.
- Oppfølging av kandidater og rekrutterende ledere for å sikre gode prosesser og at vi når
våre mål.
- Foreta analyser av virksomheter og konkurrerende miljøer som er interessante for CGI, samt
holde deg oppdatert på kandidatmarkedet, næringsliv og samfunnsliv for øvrig.
- Følge opp prosesser for innledende møter med aktuelle kandidater og rekrutterende leder.
- Assessment/testgjennomgang med aktuelle kandidater.
- Referansesamtaler.
- Andre potensielle oppgaver på sikt:
- Få ansvar for egne rekrutteringsprosjekter i selskapet avhengig av behov, samt ditt
interessefelt.
- Delta på ulike arrangementer hvor rekruttering og Employer Branding er i fokus
- Være med på å videreutvikle HR-avdelingen, herunder prosesser og metodikk.

Required qualifications to be successful in this role

Vår nye kollega kjenner seg igjen i følgende punkter:
- Du har fullført høyere utdanning innen HR/økonomi/IT/salg og/eller markedsføring.
- Du har minimum to års arbeidserfaring etter studier innen headhunting/research,
rekruttering/bemanning, og/eller salg.
- Du er en relasjonsbygger som er nysgjerrig på andre mennesker.
- Du er ikke redd for oppsøkende kontaktarbeid og å bygge relasjon; telefon, mail og fysiske . møter.
- Du er nysgjerrig på hva som rører på seg i næringslivet.
- Du har kommersiell sans og interesse for forretning, prosesser og IT.
- Kjennskap til rekrutteringsplattformer og sosiale medier er en fordel.

Videre ser vi for oss at vår nye Talent Acquisition Specialist er selvgående, strukturert og resultatorientert. Du evner å sette deg inn i, sammenstille og forstå kompleks informasjon og problemstillinger. Det er en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk, og evner å tilpasse deg den du er i dialog med.

Vil du vite mer?
Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om stillingen:
- Fagansvarlig rekruttering, Daniel Horn på e-post: daniel.horn@cgi.com eller tlf: 906 24 062
- Talent Acquisition Advisor, Marthe Skogly på e-post: marthelorentzen.skogly@cgi.com eller på tlf. 452 36 831

Søknadsfrist er ,15.desember, men søknader behandles fortløpende. Aktuelle kandidater vil inviteres til innledende samtale. Alle søkere vil motta svar på sin søknad.

What you can expect from us

Build your career with us.

It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.

At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.

Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.

Learn more about CGI at www.cgi.com.

No unsolicited agency referrals please.

CGI is an equal opportunity employer.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
7 ledige stillinger