<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vernepleiere søkes til Bjerkelunden boliger avd. Åsterud Bærum Kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon66 Presentasjon av stillingen:
Er du en ambisiøs vernepleier som ønsker å bruke faget ditt til å gjøre en forskjell for andre? Da må du søke!

Er du en som brenner for faget ditt og ønsker å jobbe i et fagmiljø? Er du en som gleder deg over å se andre mennesker mestre? Er du en som ikke er redd for å trå ut av komfortsonen? Da kan dette være jobben for deg! Vi søker deg som er ambisiøs, liker å tenke annerledes og som syns det er spennende med utvikling, både hos deg selv og andre.

Hos oss bor det per i dag 10 unike voksne personer med utviklingshemming. Vi på Åsterud boliger jobber hver eneste dag for å finne nye måter å tilrettelegge hverdagen på, som kan gi nye mestringsopplevelser for dem som bor her. Vi tror på at alt er mulig, både for dem som bor her og dem som jobber her!

Sammen skal vi jakte på mestringsopplevelser og skape en kultur der vi ikke er redd for å prøve noe nytt eller gjøre noe som er annerledes. Sammen finner vi de beste løsningene gjennom å le og leke.

Vi har ledig 2 faste stillinger (100 %), i turnus, med arbeid hver 4. helg.

Arbeidsoppgaver

• Bidra til mestring og god livskvalitet gjennom direkte brukerkontakt
• Koordinere samarbeid og dialog med brukernes pårørende og/eller verge, samt interne og eksterne samarbeidspartnere (som f.eks. spesialisthelsetjeneste) • Faglig oppfølging av brukere etter brukernes enkeltvedtak om tjenester • Faglig ansvar for vedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven, kapittel 9 • Internopplæring og undervisning for kollegaer, nyansatte og studenter • Veiledning av øvrige kollegaer • Påse at tjenestene ytes forsvarlig og at de ytes i samsvar med gjeldende prosedyrer, kvalitetskrav og lovverk • Igangsette og følge opp utviklingsarbeid som implementering av kunnskapsbasert praksis, målrettet miljøarbeid og velferdsteknologi

Kvalifikasjoner

• Offentlig godkjent vernepleier. HPR-nr registreres i CV. Andre søkere med 3-årig studiekompetanse på høgskolenivå innenfor helse/sosial område kan også søke
• Gjerne videreutdanning i veiledning og/eller veilederkompetanse
• God kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet • Gode kunnskaper i skriftlig dokumentasjon og bruk av gjeldende IKT-systemer i Bærum kommune • Erfaring fra tverrfaglig samarbeid, samt brukerrettet arbeid • Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve C1 skriftlig og muntlig

Utdanningsretning

Helsefag

Utdanningsnivå

Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad

Personlige Egenskaper

Vi ser etter deg som:
• er en faglig sterk og engasjert vernepleier
• er selvstendig, tar initiativ og viser gjennomføringsevne • er fleksibel, løsningsorientert og har fokus på at vi skal få det til sammen • er tydelig i din kommunikasjon og skaper gode relasjoner til brukere, pårørende og kollegaer • stadig søker ny kunnskap og jobber aktivt med både personlig og faglig utvikling

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

• Et fagmiljø med stort engasjement
• Et godt arbeidsmiljø der latteren sitter løst
• Et sted du kan utvikle deg • Introduksjonsprogram for nyansatte i en av Norges beste kommuner å jobbe for • Individuelt tilpasset opplæringsplan • Kompetanseutvklingsstipend • Offentlig tjenestepensjonsordning • Veiledning, oppfølging, kurs og opplæring, samt regelmessige medarbeidersamtaler • Varierte og faste, delegerte arbeidsoppgaver • Bedriftsidrettslag, kultur- og treningstilbud, samt tjenestebolig (om ønskelig) • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland

Annet
• Vitnemål og attester tas med på intervju
• Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig • Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova § 25) • Søknaden skal inneholde kortfattet CV, samt bekreftede kopier av attester og vitnemål (som ikke returneres)

Kontaktinformasjon

Kate Kristine Gajic, Avdelingsleder, Tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Haslum

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Bærum kommune


Stillingsbrøk: 100%
Heltid, Fast, Turnus Antall stillinger: 2 Søknadsfrist: 12.12.2019

For elektronisk søknadsskjema:





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
We need curious employees who enjoys working in teams. AF Gruppen is a leading entrepreneurial and industrial group. We solve complex challenges in all areas of engineering. We build and rehabilitate residential and commercial buildings, roads, tunnels and land facilities. We demolish and recycle buildings, facilities and oil installations. We find smart energy solutions. We provide a range of offshore services. AF is growing and there is a need of skilled employees for upcoming projects across the country. If you wish to submit an open application to AF Gruppen, you can submit your application here. Our 3800 employees are all different, but they have one thing in common: they are curious. They love good solutions and difficult challenges. In AF Gruppen we cultivate curiosity. Because we know that those who ask new questions generally find new answers. You are characterized by being quality-conscious and responsible, curious and hardworking. High job satisfaction is a priority for AF Gruppen and it is important to us that all employees contributes to a positive working environment. An important prerequisite is that you, like us, have an uncompromising attitude towards safety and ethics. At AF you can be part of a good working environment characterized by high well-being and pride. We offer exciting challenges across traditional disciplines. AF has competitive, performance-oriented terms and good insurance programs. In AF you will also be given the opportunity to own shares in the company in the form of a share and option program. Please register your resume at www.afgruppen.no/karriere and remember to attach references and diplomas. We kindly ask you to answer a few questions so we can get a better understanding of which business areas you are interested in and what background you have. We will contact you when we have a need of your competence in upcoming projects across the country.
29.04.2019 Norge
RSM er nesten helt overflødig Vi har et bredt tjenestespekter innen revisjon, transaksjoner og skatt, men det har jo de store selskapene også. Vi har fantastisk flinke folk, men det er vi jo ikke alene om. Vi har kontorer utenfor Oslo, men de andre har jo absolutt flere. Firmaturer, festligheter og idrettslag har vi også, vi som dem. Sånn sett er vi nesten overflødige. Men bare nesten. I kontrast til store selskaper, er vi akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, type kunder og bransjer. Vi er også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Mange vil nok fortsatt velge en av de store, men det kan godt være du gjør lurt i å det minste vurdere oss. Kanskje du ikke er en av de som alltid følger flokken likevel? Hverdagen i det mellomstore revisjonsselskapet Som akkurat passe stor i konkurranse med store selskaper, har vi kanskje hakket mer tid å vie våre kunder, noen knepp mer personlig oppfølging og litt ekstra vilje til å prioritere kundene - selv de som ikke er store. For kundene våre er i all hovedsak mellomstore, eierstyrte virksomheter - altså kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Hos oss får du muligheten til en faglig spesialisering, og evner du å veilede andre ansatte og å gi konstruktive innspill på veien, kan prosjekt- og personalledelse også være aktuelt for deg. Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har minst to årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte.
07.08.2019 Oslo, Bergen, Stord, Voss
Har du noen års erfaring og lidenskap for utvikling?Da ønsker vi å høre fra deg! Vi er i vekst, og på grunn av høy etterspørsel behøver vi flere utviklere som vil være med på laget. Vi kan tilby: •en spennende rolle i et av Norges ledende konsulentselskap•store utviklingsmuligheter og flere karriereveier•et av Norges største fagmiljøer innen Java med fokus på kunnskapsdeling•spennende utfordringer i prosjekter for ambisiøse kunder•miljø som stimulerer til faglig og personlig utvikling•et aktivt faglig og sosialt miljø (fagkvelder, hackweekender, idrettslag og mye mer)•IIOT-lab med tekniske leketøy for morgendagens prosjekter•konkurransedyktige betingelser og fleksibel arbeidstidVi trenger deg som: •er en dyktig utvikler•minimum tre års relevant arbeidserfaring, fortrinnsvis med Java•har fullført høyere utdannelse i IT-relaterte studier•trives i konsulentrollen og liker å arbeide i team•er engasjert og nysgjerrig•snakker og skriver flytende norskI tillegg må du gjerne ha: •erfaring med utvikling av automatiserte tester•erfaring med mikrotjenestearkitektur og kontinuerlige leveranser (devops)•erfaring med frontend-utvikling med moderne JavaScript rammeverk•kunnskap om maskinlæring og store data•jobbet med åpne data og semantikk•erfaring med søketeknologier som ElasticSearchVil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Avdelingsleder for Delivery Vibeke Bassøe vibeke.bassoe@acando.no eller viatelefon 92621717Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest  
04.09.2019 Oslo
Vis alle 16.716 ledige stillinger

Vårt mål er å skape et godt og klimaklokt samfunn for våre nærmere 130 000 innbyggere, for i dag og all overskuelig fremtid. Vi skaper rammer som sikrer at de aller minste blir velfungerende småfolk og bygger arenaen der drømmer kan skapes i hvert spark på ballen og hvert svømmetak gjennom vannet. Vi gir de som har mistet håp en hverdag med mestring og mening og gir de eldste blant oss verdigheten de fortjener Bli med og sett spor.

Les mer om Bærum Kommune

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon66 Presentasjon av stillingen:
Er du en ambisiøs vernepleier som ønsker å bruke faget ditt til å gjøre en forskjell for andre? Da må du søke!

Er du en som brenner for faget ditt og ønsker å jobbe i et fagmiljø? Er du en som gleder deg over å se andre mennesker mestre? Er du en som ikke er redd for å trå ut av komfortsonen? Da kan dette være jobben for deg! Vi søker deg som er ambisiøs, liker å tenke annerledes og som syns det er spennende med utvikling, både hos deg selv og andre.

Hos oss bor det per i dag 10 unike voksne personer med utviklingshemming. Vi på Åsterud boliger jobber hver eneste dag for å finne nye måter å tilrettelegge hverdagen på, som kan gi nye mestringsopplevelser for dem som bor her. Vi tror på at alt er mulig, både for dem som bor her og dem som jobber her!

Sammen skal vi jakte på mestringsopplevelser og skape en kultur der vi ikke er redd for å prøve noe nytt eller gjøre noe som er annerledes. Sammen finner vi de beste løsningene gjennom å le og leke.

Vi har ledig 2 faste stillinger (100 %), i turnus, med arbeid hver 4. helg.

Arbeidsoppgaver

• Bidra til mestring og god livskvalitet gjennom direkte brukerkontakt
• Koordinere samarbeid og dialog med brukernes pårørende og/eller verge, samt interne og eksterne samarbeidspartnere (som f.eks. spesialisthelsetjeneste) • Faglig oppfølging av brukere etter brukernes enkeltvedtak om tjenester • Faglig ansvar for vedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven, kapittel 9 • Internopplæring og undervisning for kollegaer, nyansatte og studenter • Veiledning av øvrige kollegaer • Påse at tjenestene ytes forsvarlig og at de ytes i samsvar med gjeldende prosedyrer, kvalitetskrav og lovverk • Igangsette og følge opp utviklingsarbeid som implementering av kunnskapsbasert praksis, målrettet miljøarbeid og velferdsteknologi

Kvalifikasjoner

• Offentlig godkjent vernepleier. HPR-nr registreres i CV. Andre søkere med 3-årig studiekompetanse på høgskolenivå innenfor helse/sosial område kan også søke
• Gjerne videreutdanning i veiledning og/eller veilederkompetanse
• God kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet • Gode kunnskaper i skriftlig dokumentasjon og bruk av gjeldende IKT-systemer i Bærum kommune • Erfaring fra tverrfaglig samarbeid, samt brukerrettet arbeid • Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve C1 skriftlig og muntlig

Utdanningsretning

Helsefag

Utdanningsnivå

Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad

Personlige Egenskaper

Vi ser etter deg som:
• er en faglig sterk og engasjert vernepleier
• er selvstendig, tar initiativ og viser gjennomføringsevne • er fleksibel, løsningsorientert og har fokus på at vi skal få det til sammen • er tydelig i din kommunikasjon og skaper gode relasjoner til brukere, pårørende og kollegaer • stadig søker ny kunnskap og jobber aktivt med både personlig og faglig utvikling

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

• Et fagmiljø med stort engasjement
• Et godt arbeidsmiljø der latteren sitter løst
• Et sted du kan utvikle deg • Introduksjonsprogram for nyansatte i en av Norges beste kommuner å jobbe for • Individuelt tilpasset opplæringsplan • Kompetanseutvklingsstipend • Offentlig tjenestepensjonsordning • Veiledning, oppfølging, kurs og opplæring, samt regelmessige medarbeidersamtaler • Varierte og faste, delegerte arbeidsoppgaver • Bedriftsidrettslag, kultur- og treningstilbud, samt tjenestebolig (om ønskelig) • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland

Annet
• Vitnemål og attester tas med på intervju
• Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig • Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova § 25) • Søknaden skal inneholde kortfattet CV, samt bekreftede kopier av attester og vitnemål (som ikke returneres)

Kontaktinformasjon

Kate Kristine Gajic, Avdelingsleder, Tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Haslum

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Bærum kommune


Stillingsbrøk: 100%
Heltid, Fast, Turnus Antall stillinger: 2 Søknadsfrist: 12.12.2019

For elektronisk søknadsskjema:





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Bærum Kommune