Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Nøyaktig, strukturert og flink å holde oversikten? Ingeniør Compagniet

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vår kunde er en spennende stor bedrift innen olje/gass. De har nå ledig en stilling innen teknisk dokumentasjon -- er det deg vi ser etter?

Oppstart 02.01.20 - langvarig oppdrag. Arbeidssted: Bergen sør.

Detaljerte Arbeidsoppgaver:

  • Koordinere og følge opp mottatt dokumentasjon
  • Systematisere mottatt dokumentasjon
  • Finne frem i og oppdatere relevante databaser
  • Oppfølging av leverandør og leverandørdokumentasjon
  • Identifisere dokumenter / sertifikater for oppdatering

Krav til utdannelse/erfaring:

  • Bachelor Degree eller et par års praksis innen teknisk dokumentasjonhåndtering
  • Min 2 års erfaring innen olje og gass
  • Erfaring fra sertifikater og opdpateringer av dokumentasjon
  • Kjennskap til E-Doc eller Proarc er en fordel men ikke et krav

Personlige egenskaper:

  • Nøyaktig
  • Strukturert
  • Evner å holde oversikten
  • Meget gode kunnskaper i norsk/Skandinavisk og engelsk -- muntlig og skriftlig
  • Evne til å arbeide både selvstendig og i grupper
  • Proaktiv, oppsøke andre for råd og kunne dele egen erfaring
  • Gode mellommenneskelige egenskaper, bidra til å skape et godt faglig miljø

Du vil få et selvstendig ansvar i prosjektet men har gode fag kollegaer å støtte deg på -- du vil få et godt arbeidsmiljø, supre lokaler og selvsagt konkurransedyktige betingelser.

Vi tilbyr:

  • Spennende miljø både faglig og sosialt
  • Konkurransedyktig lønn, pensjon og forsikring
  • God oppfølging av egen konsulent
  • IC/Adecco sitt eget fordelsprogram

Interessert? Søk på stillingen ved å følge linken til vår hjemmeside www.ingcomp.no. Du registrerer deg med navn og adresse og laster inn din personlige cv direkte mot denne stillingen. Søknader behandles fortløpende. Ønskes ytterligere informasjon kan Milena Miccoli kontaktes på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon / Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi ser frem til å motta din søknad!




Adresse: BERGEN,5003 Bergen

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi søker tilkallingsvikarer til våre avdelinger for psykisk omsorg og barnevern i Bø i Vesterålen - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen? Vi søker deg som har et brennede engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Kvalifikasjoner som ønskes er: * 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, eller annen relevant utdanning og erfaring. * Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og omsorg er ønskelig * Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel * Førerkort kl. B er et krav * Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening  Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsetter beboer til å mestre en selvstendig og positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus. I full stilling innebærer det 3 døgn arbeid -7 døgn fri - 4 døgn arbeid -7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging- og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Kjersti Falch Jakobsen, tlf: 97148258.
19.06.2019 Bø i Nordland
Psykisk helsearbeid - pasienter fra ca 65 år Vi utreder og behandler pasienter med ulike psykiatriske lidelser. Tilbudet omfatter både poliklinikk og heldøgnsopphold (to døgnposter, A og B), og konsultasjoner og vurderinger foregår i poliklinikken eller der pasienten bor. Du finner oss under samme tak og det er tett samarbeid mellom døgnpostene og poliklinikken. Hver og en av oss er verdiskapende i jobben vi gjør, derfor er faglig bevissthet- og faglig utvikling noe vi er opptatte av.   Vi søker sykepleier/vernepleier til en 100 % fast stilling på døgn A. Posten byr på mange spennende oppgaver relatert til den enkelte pasientoppfølging. Vi foretrekker å samarbeide på tvers av ulike profesjoner som leger, psykologer, helsefagarbeidere, fysioterapeut, sosionom og ergoterapeut, og  viktigst av alt pasienten selv. Slik kan vi sammen løse utfordringer i pasientreisen som varer i ca 4- 6 uker. Pårørende og kommunen, samt andre relevante instanser blir gjerne invitert til et hyggelig møte på våre trendy fasiliteter lokalisert på Hagan i Nittedal kommune (kort vei fra Oslo). Når du tar turen innom oss, vil du møte mange flinke og blide kolleger som ivaretar 9 sengeplasser. Her er det låste dører, men fortvil ikke, du får ditt eget nøkkelkort/nøkkel som gir deg adgang til arbeidet du ønsker å utføre. Vi jobber med kompleks og helhetlig helsehjelp - utredning og behandling (miljøtiltak, sosialt, fysikalsk, medikamentelt o.l.) er våre spesialiteter og vi tilstreber en kontinuerlig forbedring i vårt tilbud.     Dette er en liten smakebit av vår stolthet. Det gjenstår nå at du legger inn en elektronisk søknad til oss via Webcruiter.   Håper vi ses!     Arbeidsoppgaver Miljøterapi. Administrering av medisiner. Oppfølging av primær- og sekundærpasienter. Ansvar for behandlingsplan og elektronisk dokumentasjon. Deltakelse i sykepleieveiledning og ukentlig faglig forum + flere gode arenaer for faglige diskusjoner. Faglig utvikling, deltakelse på kurs og fagdager.  Blodprøver (spl - kurs)  Kvalifikasjoner Offentlig godkjent sykepleier/vernepleier Ønskelig med videreutdanning i psykisk helse og/ eller relevant erfaring. Personlige egenskaper Vi søker en engasjert, ansvarsbevisst og strukturert medarbeider med godt humør som liker å jobbe tverrfagelig. Må beherske norsk godt, både skriftlig og muntlig. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Vi tilbyr Vi kan tilby utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et spennende, aktivt og stimulerende fagmiljø. Vi har et trivelig og sosialt arbeidsmiljø. Inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift. Pensjonsordning, gruppe- og ulykkesforsikring. Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst. To- delt turnus. Arbeid hver 3. helg. Godt velferdstilbud til ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og treningstilbud for ansatte. Mulighet for hjelp til bolig og barnehageplass Treningsrom for ansatte vederlagsfritt Beliggenhet i Nittedal med kort reisevei fra Oslo Gratis parkering for ansatte utendørs lokalisert i Nittedal
16.01.2020 Nittedal
Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Vis alle 24.138 ledige stillinger

Ingeniør Compagniet AS har rammeavtale med de største aktørene innen Olje og Gass, Bygg og Infrastruktur samt rådgivende ingeniørbedrifter. Vi leverer også ingeniører til lokale bedrifter rundt om i landet. Som ansatt i IC blir du en del av vårt faglige nettverk, samtidig som du beholder din uavhengighet og fleksibilitet. Ingeniør Compagniet er en del av Norges største bemanningsselskap; Adecco. IC bygger din tekniske karriere.

Les mer om Ingeniør Compagniet

Stillingsbeskrivelse

Vår kunde er en spennende stor bedrift innen olje/gass. De har nå ledig en stilling innen teknisk dokumentasjon -- er det deg vi ser etter?

Oppstart 02.01.20 - langvarig oppdrag. Arbeidssted: Bergen sør.

Detaljerte Arbeidsoppgaver:

  • Koordinere og følge opp mottatt dokumentasjon
  • Systematisere mottatt dokumentasjon
  • Finne frem i og oppdatere relevante databaser
  • Oppfølging av leverandør og leverandørdokumentasjon
  • Identifisere dokumenter / sertifikater for oppdatering

Krav til utdannelse/erfaring:

  • Bachelor Degree eller et par års praksis innen teknisk dokumentasjonhåndtering
  • Min 2 års erfaring innen olje og gass
  • Erfaring fra sertifikater og opdpateringer av dokumentasjon
  • Kjennskap til E-Doc eller Proarc er en fordel men ikke et krav

Personlige egenskaper:

  • Nøyaktig
  • Strukturert
  • Evner å holde oversikten
  • Meget gode kunnskaper i norsk/Skandinavisk og engelsk -- muntlig og skriftlig
  • Evne til å arbeide både selvstendig og i grupper
  • Proaktiv, oppsøke andre for råd og kunne dele egen erfaring
  • Gode mellommenneskelige egenskaper, bidra til å skape et godt faglig miljø

Du vil få et selvstendig ansvar i prosjektet men har gode fag kollegaer å støtte deg på -- du vil få et godt arbeidsmiljø, supre lokaler og selvsagt konkurransedyktige betingelser.

Vi tilbyr:

  • Spennende miljø både faglig og sosialt
  • Konkurransedyktig lønn, pensjon og forsikring
  • God oppfølging av egen konsulent
  • IC/Adecco sitt eget fordelsprogram

Interessert? Søk på stillingen ved å følge linken til vår hjemmeside www.ingcomp.no. Du registrerer deg med navn og adresse og laster inn din personlige cv direkte mot denne stillingen. Søknader behandles fortløpende. Ønskes ytterligere informasjon kan Milena Miccoli kontaktes på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon / Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi ser frem til å motta din søknad!




Adresse: BERGEN,5003 Bergen

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JAN 18
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 19
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 20
    2020
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)