Beskrivelse
Hadsel kommune har ledig fastlegehjemmel, fast, for selvstendig næringsdrivende lege. Ledig fra og med 1. januar 2020. Arbeidssted er for tiden ved Melbu legekontor.
Om stillingene
Hadsel legetjeneste kan tilby et ungt, flott miljø med 10 leger og to turnusleger fordelt på to kontorer, samt et utekontor som er bemannet to ganger/mnd. Vi har kommuneoverlege i 40% stilling. Vi har konkurransedyktige avtaler for deg som selvstendig næringsdrivende lege. Vi tilbyr arbeid ved kommunalt kontor med 0-løsning, kommunen beholder basistilskudd og du betaler ikke leie for kontor og/eller personell.
Arbeidsoppgavene er varierte med kurativt arbeid, kommunal legevakt og legevakt i interkommunalt legevaktsamarbeid. Det må påregnes inntil 20% kommunal stilling i tillegg til fastlegehjemmelen.
Krav til kompetanse
- Norsk autorisasjon (HPR-nr oppgis i søknaden)
- Oppfylt krav til minst to års veiledet tjeneste (norsk turnus eller tilsvarende)
- Gode norskkunnskaper, god muntlig og skriftlig framstillingsevne
- Før tilsetting må politiattest fremlegges
- Gode datakunnskaper
Ønskede kvalifikasjoner
- Spesialist i allmennmedisin eller erfaring fra allmennpraksis
- Interesse for kommunehelsetjeneste
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Evne til å arbeide selvstendig, målrettet og strukturert
- Evne til å bidra til utvikling og kvalitetsforbedring innen området
- Kompetanse, erfaring og personlig egnethet vil vektlegges
- Løsningsorientert
Språkkunnskaper
Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved gjennomført språktest 3 før evt. ansettelse.
Ansettelse
Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk. Avlønning i evt kommunal stilling etter avtale i forhold til utdanning og praksis.
Egenerklæring tuberkulose, godkjent politiattest og taushetserklæring må leveres før tiltredelse, i henhold til gjeldende regelverk.
Offentlighet
Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.
Intervju
Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.
Søknad sendes
Alle som søker må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema.
Søknader sendes via den elektroniske søknadsskjema knyttet til aktuell stilling - se "ledige stillinger"
www.hadsel.kommune.no
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.
Er du intern søker?
Er du fast eller midlertidig ansatt, eller har arbeidet i Hadsel kommune etter oktober 2012 skal du ikke opprette ny bruker, men klikk "glemt passord" når du logger på for å skrive søknad.
Bruk den e-postadresse du er registrert med i kommunens personalsystemn. Ved behov kontakt lønn/personalavdelingen for å registrere/endre din e-postadresse.
Dersom du har behov for hjelp med søknadsprosessen kan du kontakte kommunens service- og informasjonstorg på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon
Adresse: Helsetjenesten