Ledig stilling

Avdelingsleder - skole Olsvik skole, Bergen kommune

Søknadsfrist : 14.12.2019

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon98 Presentasjon av stillingen:
Olsvik skole er en kombinert barne- og ungdomsskole i Laksevåg bydel med 675 elever og 102 ansatte. Vi er også innføringsskole, og har en klasse på ungdomstrinnet for nyankomne minoritetsspråklige elever. <> er vår visjon. Skolen er opptatt av å utvikle elever til å bli kreative, faglig sterke og sosialt kompetente i møtet med framtiden.
Vi legger stor vekt på å bygge et godt arbeidsmiljø for barn og voksne og søker derfor arbeidstakere som er positive og fleksible, har humor og er villig til å dele sin kunnskap i et kollegialt fellesskap. Skolen har et godt arbeidsmiljø med en fin blanding av erfarne og nyutdannede pedagoger. Vi samarbeider med UiB og HVL om studenter i praksis. Ved Olsvik skole har vi ledig stilling som avdelingsleder på mellomtrinnet fra 1.1.2020. I stillingen ligger det 30 % undervisning og 70 % ledelse. Avdelingslederen vil være del av skolens lederteam som i dag består av rektor, 4 avdelingsledere for skoledelen og avdelingsleder for SFO. Avdelingslederne leder det pedagogiske og personalmessige arbeidet på sine respektive avdelinger. Den vi søker må ha evne til å kommunisere godt med ansatte, elever og foresatte, og kunne arbeide målrettet og strukturert sammen med resten av lederteamet til beste for elever og ansatte slik at alle får oppleve mestring og utvikling.

Arbeidsoppgaver

Lede pedagogisk utviklingsarbeid for mellomtrinnet
Planlegging og oppfølging av læringsarbeidet på trinnene
Personalansvar Overordnet ansvar for elevene på trinnet Undervisning og administrasjon av mellomtrinnet

Kvalifikasjoner

Dine personlige egenskaper vil bli vektlagt i rekrutteringsprosessen
Gode kommunikasjonsevner
Ledererfaring og lederutdanning vil være en fordel Må ha gode norskkunnskaper Må ha gode digitale ferdigheter Må ha godkjent pedagogisk utdanning Erfaring fra arbeid som lærer i grunnskolen, gjerne spesialpedagogikk Kjennskap til Bergen kommune sine digitale plattformer, f.eks. Vigilo, BK 360 Godkjent politiattest jf. Opplæringsloven § 10-9 * *

Personlige egenskaper

Ser muligheter og viser entusiasme
Er systematisk, strukturert og målrettet
Har god arbeidskapasitet, og evner å ha mange baller i luften samtidig i en hektisk hverdag Har gode relasjonelle ferdigheter med evne til å samarbeide, lytte, veilede, motivere, inspirere og sette grenser Gode evner til å kommunisere med og motivere ansatte, elever og foresatte Er dyktig til å se og anerkjenne sine medarbeidere * *

Vi tilbyr

Bergen kommune - en profesjonell og engasjert arbeidsgiver
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Arbeid i et utviklingsorientert lederteam Dyktige pedagoger og fagarbeidere En hektisk, spennende og utfordrende hverdag Lønn og rammer etter avtaleverket * *

Kontaktinformasjon

Kjerstin Valborg Grøtta, rektor

Arbeidssted

5183

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Bergen kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon98 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 14.12.2019





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Arbeidsoppgaver: Med utgangspunkt i budsjetterte målsettinger og foretakets policy lede avdelingens virksomhet og personale for å oppnå best mulig lønnsomhet Følge opp avdelingsresultat og iverksette nødvendige tiltak i god tid Sikre at konsernets ledelsessystem for kvalitet, miljø, arbeidsmiljø og økonomi etterleves Ta hand om personalsaker i avdelingen og gjennomføre personalutviklingssamtaler med underordnede Fastsette lønn for underordnede Gjennomføre kundeaktiviteter for å forsterke og videreutvikle relasjonene med nåværende og nye kunder   Kvalifikasjoner: Gjerne utdanning som ingeniør innen bygg- og anlegg og ledelsesfag Erfaring fra bygg- og anleggsbransjen er ønskelig  Erfaring fra ledelsesarbeid med personalansvar  God økonomiforståelse Prosjekterfaring er ønskelig Erfaring fra kontraktsrett God formidlingsevne, norsk muntlig og skriftlig Komfortabel med bruk av IT-verktøy   Vi ser etter deg som liker å ta ledelsen, men på samme tid er svært teamorientert og har gode samarbeidsevner. Du evner å være analytisk, men er strukturert, setter deg ambisiøse mål og sikrer god fremdrift og gjennomføring.    Som nyansatt hos oss vil du få god innføring og opplæring i «The Bravida Way» – vår egen kultur og vår arbeidsmåte. Har du spørsmål til stillingen, er du velkommen til å kontakte Management Consultant i Yapril AS, Tore Johnsen, mob. 918 58 939 eller regiondirektør i Nord for Bravida, Torfinn Rolandsen, mob. 930 45 658 Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver i prosessens innledende fase. Du kommer til søknad ved å klikke HER. 
26.11.2019 Tromsø
Vil du være med på å forme vår historie med dine personlige egenskaper, kompetanse og ambisjoner? Hydro har 35 000 ansatte verden over som utvinner, produserer, former og resirkulerer verdens mest fleksible og bærekraftige metall og leverer et utall nyskapende produkter og løsninger.Hydro Sunndal er Europas største og mest moderne anlegg for produksjon av primæraluminium. Ferdigproduktene fra støperiene er legert pressbolt og støpelegeringer av høy kvalitet. I tillegg til verdiskapende aluminiumproduksjon er Sunndalsøra også langt fremme innen forskning og utvikling, med sin omfattende kompetanse innen støperivirksomhet.Vi søker etter en ny områdeleder for Driftslaboratoriet på Hydro Sunndal, som vil være en viktig bidragsyter i vårt mål om å utvikle enda bedre produkter og analysemetoder.Dette er en mulighet for en erfaren fagperson som motiveres av strenge analysekrav og ønsker å bidra i en lederrolle tett på produksjonsprosessen for Hydro’s produkter!Ansvarsområde Som områdeleder for Driftslaboratoriet vil du ha faglig og administrativt ansvar for laboratoriet, som støtter produksjonen med analyser av råmateriale og produkter med høye kvalitetsstandarder. Stillingen kombinerer praktisk analysearbeid med både utviklingsoppgaver og personalansvar for et team på 8 medarbeidere.Noen av dine sentrale arbeidsoppgaver vil være: Utarbeide, følge opp og videreutvikle måltall i ditt området som sikrer Enhetens overordnede mål Motivere og utvikle områdets ansatte gjennom å fremstå som en synlig leder og rollemodell Ansvar for standardiserings- og forbedringsarbeid i området Etablere og vedlikeholde kunde- og leverandøravtaler Ansvarlig for utvikling av god teamkultur i og på tvers av området Utarbeide produksjonsplan (måleprogrammer) i samarbeid med Enhetsleder og Fagledere Ansvar for opplæring og kompetanseutvikling i området Vi ser etter en faglig trygg og fremoverlent person, som trigges av utfordringer, kontinuerlige forbedringer og gode løsninger. Kvalifikasjoner Følgende kvalifikasjoner blir vektlagt: Universitetsutdannelse innen kjemi/materialteknologi eller tilsvarende, gjerne Mastergrad Minimum fem års erfaring fra laboratoriearbeid med faglig ansvar for analysemetoder Tidligere ledererfaring er ønskelig Gode resultater fra forbedrings- og utviklingsarbeid innen fagfeltet Prosesseier for relevante kvalitetsstyringssystemer som innen ISO 9001, IATF16949, ISO 14001, OHSAS 18001 og statistiske metoder Fagansvarlig for ytre miljø, herunder CO2-regnskap og avfall/biprodukter Evne til å kommunisere godt skriftlig og muntlig på norsk og engelsk Som person liker du å lede, du er systematisk, analytisk og handlekraftig. Du prioriterer godt, og trives i rollen som pådriver i samarbeid med andre. Du kommuniserer klart og tydelig, og er opptatt av å sikre god samhandling og kunnskapsdeling i team.Hos oss vil du bli del av et godt arbeidsmiljø, preget av høy kompetanse og tett samarbeid på tvers i organisasjonen.Du vil rapportere til Enhetsleder, og være del av områdelederteamet. Tilleggsinformasjon Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er integrert i Hydro’s daglige virke. Det er vårt ansvar å beskytte våre ansattes helse og sikkerhet, og bidra til en bærekraftig utvikling i de nærmiljøene vi opererer. Vi søker derfor ansatte som vil bidra positivt til dette, gjennom sunne og bevisste HMS-holdninger og -handlinger.Vi ber deg vennligst legge ved alle relevante vitnemål og karakterutskrifter med din søknad. Vi aksepterer kun elektroniske søknader. Søknadsbrev og CV mottas ikke på e-post.I vår rekrutteringsprosess benytter vi oss av Semac bakgrunnssjekk.
21.11.2019 Sunndal
Søkes til Trondheim Til vårt asfaltverk sentralt beliggende ved Trondheims havn søker vi etter en ny verksleder. Den som tilsettes vil få et helhetlig ansvar for verket, daglig drift og vedlikehold. Hovedsesong for produksjon er april til november og vinterstid består arbeidet i større vedlikehold og klargjøring til neste sesong. Vi ser etter en positiv og engasjert morgenfugl som trives godt med en til tider veldig hektisk hverdag, som kommuniserer godt med kunder og ansatte også i pressede situasjoner.Vi har tro på at vi løser det meste ved samarbeid, fleksibilitet og høyt engasjement. Verksleder har ansvaret for å organisere daglig drift og legge opp arbeidsplaner sammen med Distriktsjef. Det er en fordel om du har erfaring fra ledelse. Du bør leve etter "føre var prinsippet" identifisere svakheter ved verket og annet materiell før skaden har skjedd. Du har tro på og ser verdien av løpende vedlikehold. Logistikk og planlegging er ting du må beherske, noe økonomi og rapportering ligger til stillingen og data er et naturlig verktøy i ditt daglige arbeid. Vårt arbeidsspråk er norsk og du må beherske norsk muntlig og skriftlig. Vi ser etter deg som har prosessforståelse, kjennskap til autmasjon/styringsteknologi og som er god på mekaniske fag. Maskinførerbevis er ønskelig, men ikke et krav. Vi kan tilby spennede dager og konkurransedyktige betingelser. Vi tillber Søknadsfrist 19.12.2019
19.11.2019 Trondheim
Vi søker etter en fagansvarlig elektro til vår elektroavdeling i Bodø. Avdelingen har ca 35 medarbeidere og en omsetning på ca. 40 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Bodø/Meløyområdet. Typiske oppdrag er små og mellomstore prosjekter og servicejobber hos næringskunder og privatkunder. Vi har sammen med våre øvrige avdelinger et sterkt ønske om vekst i Bodøområdet. Vi søker derfor en «fremoverlent» og strukturert bidragsyter til vår avdeling.   Arbeidsoppgaver Som fagansvarlig/installatør skal du bidra til å utvikle mål, strategier og handlingsplaner ihht internkontrollforskriften. Du har ansvar for faglige godkjenninger i forhold til el-tilsynet, andre lovpålagte krav eller bransjeordninger og rapporteringer. Som fagansvarlig får du i Bravida frihet under ansvar. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Befaringer Personellhåndtering Internkurs / opplæring Kvalitetssikring av anlegg HMS Være med i tilbud og kalkulasjonsarbeid Oppstartsmøter og byggemøter Lede og engasjere medarbeidere Kommunikasjon mot kunder, konsulenter og byggeledelse Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere   Kvalifikasjoner Ingeniørutdanning eller annen teknisk utdannelse på høyskole/fagskole Ønskelig med erfaring i tilsvarende rolle God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 15.12.2019, men søknader blir behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Finn Paulsen Avdelingssjef + 47 975 95 471 finn.paulsen@bravida.no Torfinn Rolandsen Regionsdirektør +47 930 45 658   Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4460&rmlang=NO
14.11.2019 Bodø
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Vil du jobbe med å skape energieffektive bygg? Kunne du tenke deg å bli en del av Norges ledende tekniske entreprenør og servicepartner? Vil du være med å utvikle de største prosjektene innen byggautomasjon i vårt distrikt? Vi søker nå etter en ny Prosjektleder til vår byggautomasjonsavdeling. Arbeidssted vil være ved vårt kontorsted i Trondheim. I dag består avdelingen av 20 engasjerte medarbeidere. Vi søker en strukturert og mulighetsorientert prosjektleder, med gode kommunikasjonsevner. Som Prosjektleder Byggautomasjon er du metodisk og systematisk i din tilnærming. Du planlegger fremover, gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt. Du utfører planer med engasjement og utholdenhet og oppnår kvalitetsmessige gode resultater. Du fokuserer på bunnlinjen og identifiserer potensiell risiko og overvåker finansielle konsekvenser av egen aktivitet. Arbeidsoppgaver: Prosjektering og prosjektledelse av tekniske installasjoner i bygg Koordinere samspillet mellom de tekniske fagene i byggeprosessen  Økonomisk ansvar for sine prosjekter  Ressurs- og tidsplanlegging for sine prosjektteam  Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniørutdannelse innen automasjon eller elektro  Relevant erfaring fra arbeid innen byggautomasjon /elektro/VVS  Systematisk, nøyaktig og trives med mange baller i luften samtidig  Evnen til god kommunikasjon og vilje til å jobbe i team      Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning   
03.09.2019 Trondheim
GK Norge jobber kontinuerlig med utvikling og effektivisering for å bedre vår konkurranseevne, øke lønnsomheten og redusere risikoen. Nå profesjonaliserer vi ytterligere ved å ansette en strategisk forretningsutvikler / Business Development manager som skal jobbe for og med konsernledelsen i Oslo. Som Business Development Manager vil du være en drivende kraft for våre strategiske endinger gjennom datadrevne beslutninger og profesjonell endringsledelse. Til å støtte deg får du tilgang til dyktige interne og eksterne ressurser. Innledende prosjekter inkluderer innkjøpsforbedringer, posisjoneringsstrategi og design av ny driftskostnadsmodell. Rett kandidat har minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeid, gjerne fra Management Consulting. Du klarer raskt å sette deg inn i komplekse problemstillinger, anbefale tiltak og kommunisere og implementere disse på en enkel og forståelig måte.   Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt med Mads Folke Nordmark, Partner i Panamera IMD Executive Search på: mads@panamera-search.no. Vi ser frem til å høre fra deg.  
02.10.2019 Oslo
Vis alle 19.778 ledige stillinger

Bergen kommune søker motiverte medarbeidere som er kompetente, åpne, pålitelige og samfunnsengasjerte. Kvalitet i tjenestene skapes gjennom godt arbeidsmiljø og mangfold blant ansatte.

Les mer om Olsvik skole, Bergen kommune

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon98 Presentasjon av stillingen:
Olsvik skole er en kombinert barne- og ungdomsskole i Laksevåg bydel med 675 elever og 102 ansatte. Vi er også innføringsskole, og har en klasse på ungdomstrinnet for nyankomne minoritetsspråklige elever. <> er vår visjon. Skolen er opptatt av å utvikle elever til å bli kreative, faglig sterke og sosialt kompetente i møtet med framtiden.
Vi legger stor vekt på å bygge et godt arbeidsmiljø for barn og voksne og søker derfor arbeidstakere som er positive og fleksible, har humor og er villig til å dele sin kunnskap i et kollegialt fellesskap. Skolen har et godt arbeidsmiljø med en fin blanding av erfarne og nyutdannede pedagoger. Vi samarbeider med UiB og HVL om studenter i praksis. Ved Olsvik skole har vi ledig stilling som avdelingsleder på mellomtrinnet fra 1.1.2020. I stillingen ligger det 30 % undervisning og 70 % ledelse. Avdelingslederen vil være del av skolens lederteam som i dag består av rektor, 4 avdelingsledere for skoledelen og avdelingsleder for SFO. Avdelingslederne leder det pedagogiske og personalmessige arbeidet på sine respektive avdelinger. Den vi søker må ha evne til å kommunisere godt med ansatte, elever og foresatte, og kunne arbeide målrettet og strukturert sammen med resten av lederteamet til beste for elever og ansatte slik at alle får oppleve mestring og utvikling.

Arbeidsoppgaver

Lede pedagogisk utviklingsarbeid for mellomtrinnet
Planlegging og oppfølging av læringsarbeidet på trinnene
Personalansvar Overordnet ansvar for elevene på trinnet Undervisning og administrasjon av mellomtrinnet

Kvalifikasjoner

Dine personlige egenskaper vil bli vektlagt i rekrutteringsprosessen
Gode kommunikasjonsevner
Ledererfaring og lederutdanning vil være en fordel Må ha gode norskkunnskaper Må ha gode digitale ferdigheter Må ha godkjent pedagogisk utdanning Erfaring fra arbeid som lærer i grunnskolen, gjerne spesialpedagogikk Kjennskap til Bergen kommune sine digitale plattformer, f.eks. Vigilo, BK 360 Godkjent politiattest jf. Opplæringsloven § 10-9 * *

Personlige egenskaper

Ser muligheter og viser entusiasme
Er systematisk, strukturert og målrettet
Har god arbeidskapasitet, og evner å ha mange baller i luften samtidig i en hektisk hverdag Har gode relasjonelle ferdigheter med evne til å samarbeide, lytte, veilede, motivere, inspirere og sette grenser Gode evner til å kommunisere med og motivere ansatte, elever og foresatte Er dyktig til å se og anerkjenne sine medarbeidere * *

Vi tilbyr

Bergen kommune - en profesjonell og engasjert arbeidsgiver
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Arbeid i et utviklingsorientert lederteam Dyktige pedagoger og fagarbeidere En hektisk, spennende og utfordrende hverdag Lønn og rammer etter avtaleverket * *

Kontaktinformasjon

Kjerstin Valborg Grøtta, rektor

Arbeidssted

5183

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Bergen kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon98 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 14.12.2019





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 14.12.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • DES 14
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Olsvik skole, Bergen kommune