Ledig stilling

Helsefagarbeider Indre Sandviken - hjemmesykepleie

Søknadsfrist : 11.12.2019

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon46 Presentasjon av stillingen:

Indre Sandviken er en av fem hjemmesykepleiegrupper som leverer hjemmebaserte tjenester i byområdet Bergenhus. Bergen har mange fine byområder, og det som vi kaller Indre Sandviken er virkelig ett av de. Vi går, sykler og kjører i området rundt Sandviken kirke, opp Breistølen, ned til Bryggen og videre mot Fløyen. De ansatte jobber det meste av vakten sitt i ett av disse områdene, og beskriver avstandene som korte. Det er likevel en fordel at du som jobber i gruppen trives ute i frisk luft, året rundt. Vi har en variasjon i type oppdrag til de hjemmeboende, både innen geriatri men også andre aldersgrupper. Det er et gjennomgående fokus i personalgruppen på at alle skal bruke kompetansen sin, og våre fagarbeidere har en nøkkelrolle i arbeidet. Vi har fokus på opplæring, trygge medarbeidere og på å gi fullmakter der det er mulig.

Indre Sandviken er en gruppe som over tid har fått økt oppdragsmengde, som medfører at vi skal øke vår grunnbemanning og rekruttere nye medarbeidere. Vi søker med dette etter ett nytt lagmedlem, som trives med å jobbe selvstendig og som forstår behovet for å jobbe sammen for å lykkes. I Indre Sandviken jobber sykepleiere, fagarbeidere og assistenter tett for å levere best mulig tjenester. Vi søker etter deg som trives med å gjøre de rundt deg god.

Stillingen er nyopprettet og ledig etter avtale. Per i dag er stillingen i turnus med vakter på dag/kveld og hver 3. helg.

Arbeidsoppgaver

Som helsefagarbeider i Indre Sandviken vil du få et tydelig ansvar innen et geografisk primærområde. Hjemmesykepleien gir deg muligheten til å følge opp pasienter over tid. I Indre Sandviken er det et særlig fokus på at alle ansatte skal bruke sin fagutdanning, og det gis opplæring og delegasjoner (for eksempel insulin og fragmin) til våre fagarbeidere der det er hensiktsmessig. Våre helsefagarbeidere utfører varierte oppgaver blant annen innen stell, pleie, forflytning, knyttet til medikamenter og ernæring.

Kvalifikasjoner

Vi søker etter en ny helsefagarbeider som har gyldig norsk autorisasjon. Kommunikasjonsferdigheter er viktig i yrket, og vi søker etter deg som kan kommunisere tydelig på norsk muntlig og skriftlig. Alle ansatte i våre tjenester jobber digitalt, det vil si at en smattelefon er ett viktig arbeidsverktøy og det er krav til noe digital kompetanse. Det er krav om tilfredsstillende politiattest for oppstart i stillingen.

Utdanningsretning

  • Sykepleie
  • Sykepleie videreutdanning

Personlige egenskaper

Er du en medarbeider som trives med samarbeid og å dele kunnskap, passer det godt inn i vår kultur

Vi søker etter fagarbeidere som har evne til å bygge gode profesjonelle relasjoner

Vi ser for oss at du er positiv, ser muligheter og trives med en variert arbeidshverdag

Personlig egnethet til stillingen vektlegges

Vi tilbyr

God, trygg opplæring med en egen fadder

Mulighet til å bli del av et fint arbeidsfellesskap, der det er naturlig at vi hjelper hverandre

Varierte arbeidshverdager, med faglige utfordringer

Lønn etter tariff

Kontaktinformasjon

Marte Myklebust, Avdelingsleder Indre Sandviken, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Ladegårdsgaten 67
5033 Bergen

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Bergen kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon46 Stillingsprosent: 100% Fast Søknadsfrist: 11.12.2019





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  Helsefagarbeider/miljøarbeider Helsefaglig kompetanse innenfor demensomsorg er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som helsefagarbeider/miljøarbeider hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en nattevaktturnus som innebærer 3 netter arbeid – 7 døgn fri – 4 netter arbeid – 7 døgn fri (2300-0800, 9 timers nattevakt) - stillingsprosent vil være 59,15. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Knut Anton Karlsen, 90 05 55 00
11.07.2019 Storfjord
Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Videre vurderes brukerens status for bistandsbehov og om vedtak eventuelt bør endres. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss helsepersonell som er faglig sterk. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov på nøyaktig vis. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Helsefagarbeider, ambulansefagarbeider, medisinstudent, sykepleiestudent, sykepleier, vernepleier, paramedic Førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Ulike stillingsprosenter tilgjengelig   Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
11.11.2019 Oslo, Bærum, Asker
Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg og hjemmetjenester. I den forbindelse er vi i behov av helsefagarbeider og studenter til våre avdelinger innen virksomhetene psykiatri og utviklingshemming i Lier, Asker, Bærum og Oslo. Avdelingene varerier i størrelse og har brukere med ulike utfordringer. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester gjennom høyt faglig fokus i alle ledd. Vi søker derfor faglig engasjerte og nytenkende personer som har lyst til å være med på å etablere avdelingene våre. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Dine oppgaver hos oss vil være primærkontaktansvar for brukere, utarbeidelse av tiltaksplaner, eventuell somatisk oppfølging av brukere, kontakt med helsevesen og spesialisthelsetjeneste, samt daglig oppfølging og aktivisering. Ansvarsområder og oppgaver vil samsvare med den enkeltes kompetanse og erfaring. Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap danner grunnlaget for arbeidet og tjenesten vi tilbyr, og vi forventer at vårt personell deler disse verdiene. Kvalifikasjoner  Autorisert helsefagarbeider Studenter fra helsefaglige studier Evne til å jobbe målrettet Kompetanse og erfaring fra arbeid med tiltaksplaner God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne Gode samarbeidsevner Du har erfaring med miljøterapi og utfordrende adferd Erfaring fra arbeid på natt kan være en fordel Personlige egenskaper  Du har gode relasjonelle ferdigheter Du ønsker å gjøre en forskjell i brukernes liv Du er målrettet, løsningsorientert og engasjert Du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Vi tilbyr  Fast stilling med ulik stillingsprosent    Nattevakter og helgestillinger 12-timersturnus Lønn etter gjeldene avtaler og kvalifikasjoner Gode pensjonsordninger Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Intern opplæring og kursing Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang Tiltredelse etter avtale – fortløpende. Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
18.11.2019 Oslo, Bærum, Asker, Lier
Vi er alltid interessert i å komme i kontakt med dyktige og engasjerte medarbeidere! Dersom du ønsker å jobbe på Risenga bo og omsorgssenter og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad blir du samtidig registrert i vår CV database, slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet. Ved å sende inn en åpen søknad samtykker du til at din CV og søknad blir oppbevart i vår CV database i inntil seks måneder.
08.06.2018 Asker
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Vil du jobbe med å skape energieffektive bygg? Kunne du tenke deg å bli en del av Norges ledende tekniske entreprenør og servicepartner? Vil du være med å utvikle de største prosjektene innen byggautomasjon i vårt distrikt? Vi søker nå etter en ny Prosjektleder til vår byggautomasjonsavdeling. Arbeidssted vil være ved vårt kontorsted i Trondheim. I dag består avdelingen av 20 engasjerte medarbeidere. Vi søker en strukturert og mulighetsorientert prosjektleder, med gode kommunikasjonsevner. Som Prosjektleder Byggautomasjon er du metodisk og systematisk i din tilnærming. Du planlegger fremover, gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt. Du utfører planer med engasjement og utholdenhet og oppnår kvalitetsmessige gode resultater. Du fokuserer på bunnlinjen og identifiserer potensiell risiko og overvåker finansielle konsekvenser av egen aktivitet. Arbeidsoppgaver: Prosjektering og prosjektledelse av tekniske installasjoner i bygg Koordinere samspillet mellom de tekniske fagene i byggeprosessen  Økonomisk ansvar for sine prosjekter  Ressurs- og tidsplanlegging for sine prosjektteam  Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniørutdannelse innen automasjon eller elektro  Relevant erfaring fra arbeid innen byggautomasjon /elektro/VVS  Systematisk, nøyaktig og trives med mange baller i luften samtidig  Evnen til god kommunikasjon og vilje til å jobbe i team      Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning   
03.09.2019 Trondheim
GK Norge jobber kontinuerlig med utvikling og effektivisering for å bedre vår konkurranseevne, øke lønnsomheten og redusere risikoen. Nå profesjonaliserer vi ytterligere ved å ansette en strategisk forretningsutvikler / Business Development manager som skal jobbe for og med konsernledelsen i Oslo. Som Business Development Manager vil du være en drivende kraft for våre strategiske endinger gjennom datadrevne beslutninger og profesjonell endringsledelse. Til å støtte deg får du tilgang til dyktige interne og eksterne ressurser. Innledende prosjekter inkluderer innkjøpsforbedringer, posisjoneringsstrategi og design av ny driftskostnadsmodell. Rett kandidat har minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeid, gjerne fra Management Consulting. Du klarer raskt å sette deg inn i komplekse problemstillinger, anbefale tiltak og kommunisere og implementere disse på en enkel og forståelig måte.   Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt med Mads Folke Nordmark, Partner i Panamera IMD Executive Search på: mads@panamera-search.no. Vi ser frem til å høre fra deg.  
02.10.2019 Oslo
Vis alle 19.778 ledige stillinger

Bergen kommune søker motiverte medarbeidere som er kompetente, åpne, pålitelige og samfunnsengasjerte. Kvalitet i tjenestene skapes gjennom godt arbeidsmiljø og mangfold blant ansatte.

Les mer om Indre Sandviken - hjemmesykepleie

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon46 Presentasjon av stillingen:

Indre Sandviken er en av fem hjemmesykepleiegrupper som leverer hjemmebaserte tjenester i byområdet Bergenhus. Bergen har mange fine byområder, og det som vi kaller Indre Sandviken er virkelig ett av de. Vi går, sykler og kjører i området rundt Sandviken kirke, opp Breistølen, ned til Bryggen og videre mot Fløyen. De ansatte jobber det meste av vakten sitt i ett av disse områdene, og beskriver avstandene som korte. Det er likevel en fordel at du som jobber i gruppen trives ute i frisk luft, året rundt. Vi har en variasjon i type oppdrag til de hjemmeboende, både innen geriatri men også andre aldersgrupper. Det er et gjennomgående fokus i personalgruppen på at alle skal bruke kompetansen sin, og våre fagarbeidere har en nøkkelrolle i arbeidet. Vi har fokus på opplæring, trygge medarbeidere og på å gi fullmakter der det er mulig.

Indre Sandviken er en gruppe som over tid har fått økt oppdragsmengde, som medfører at vi skal øke vår grunnbemanning og rekruttere nye medarbeidere. Vi søker med dette etter ett nytt lagmedlem, som trives med å jobbe selvstendig og som forstår behovet for å jobbe sammen for å lykkes. I Indre Sandviken jobber sykepleiere, fagarbeidere og assistenter tett for å levere best mulig tjenester. Vi søker etter deg som trives med å gjøre de rundt deg god.

Stillingen er nyopprettet og ledig etter avtale. Per i dag er stillingen i turnus med vakter på dag/kveld og hver 3. helg.

Arbeidsoppgaver

Som helsefagarbeider i Indre Sandviken vil du få et tydelig ansvar innen et geografisk primærområde. Hjemmesykepleien gir deg muligheten til å følge opp pasienter over tid. I Indre Sandviken er det et særlig fokus på at alle ansatte skal bruke sin fagutdanning, og det gis opplæring og delegasjoner (for eksempel insulin og fragmin) til våre fagarbeidere der det er hensiktsmessig. Våre helsefagarbeidere utfører varierte oppgaver blant annen innen stell, pleie, forflytning, knyttet til medikamenter og ernæring.

Kvalifikasjoner

Vi søker etter en ny helsefagarbeider som har gyldig norsk autorisasjon. Kommunikasjonsferdigheter er viktig i yrket, og vi søker etter deg som kan kommunisere tydelig på norsk muntlig og skriftlig. Alle ansatte i våre tjenester jobber digitalt, det vil si at en smattelefon er ett viktig arbeidsverktøy og det er krav til noe digital kompetanse. Det er krav om tilfredsstillende politiattest for oppstart i stillingen.

Utdanningsretning

  • Sykepleie
  • Sykepleie videreutdanning

Personlige egenskaper

Er du en medarbeider som trives med samarbeid og å dele kunnskap, passer det godt inn i vår kultur

Vi søker etter fagarbeidere som har evne til å bygge gode profesjonelle relasjoner

Vi ser for oss at du er positiv, ser muligheter og trives med en variert arbeidshverdag

Personlig egnethet til stillingen vektlegges

Vi tilbyr

God, trygg opplæring med en egen fadder

Mulighet til å bli del av et fint arbeidsfellesskap, der det er naturlig at vi hjelper hverandre

Varierte arbeidshverdager, med faglige utfordringer

Lønn etter tariff

Kontaktinformasjon

Marte Myklebust, Avdelingsleder Indre Sandviken, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Ladegårdsgaten 67
5033 Bergen

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Bergen kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon46 Stillingsprosent: 100% Fast Søknadsfrist: 11.12.2019





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 11.12.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • DES 11
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Indre Sandviken - hjemmesykepleie