<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lønns og HR konsulent - Accountor Helgeland Accountor

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Søker du nye utfordringer?

Har du et godt hode for lønn og HR?
Accountor Helgeland er et lokalt eid og styrt kontor som er medlem i Nord-Europas største selskap innen økonomi- og rådgivingstjenester. I Norge har vi rundt 70 kontorsteder. Størrelse har betydning, for vi skal være nær kundene våre og investere i deres fremtid.

Det er viktig for oss at du trives på jobben! Accountor Helgeland består av 30 dedikerte medarbeidere med høy kompetanse både faglig og på IT-systemer. Vi har avdelingskontorer både i Mosjøen og Sandnessjøen. Vi skal være best på automatisering, kostnadsreduksjon og fornøyde kunder. Interesse og kjennskap til skybaserte løsninger og ulike ERP-systemer, automatisering av dokumentflyt, forenkling av prosesser og fremtidsrettede systemer vektlegges hos våre medarbeidere. Erfaring og faglig dyktighet er viktig, men vel så viktig er dine personlige egenskaper og arbeidsglede.

Lønns- og HR konsulent -- Accountor Helgeland
Ser du etter en stilling der du kan utvikle deg -- og en arbeidsgiver som kan løfte deg videre? Ønsker du å jobbe i lag med hyggelige og høyt kompetente kolleger? Vi har stadig økende oppdragsmengde og skal styrke lønnsteamet vårt, som ivaretar rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder! Stillingen kan tenkes kombinert med andre arbeidsoppgaver avhengig av kandidatens bakgrunn og kompetanse. Arbeidssted kan være enten Mosjøen eller Sandnessjøen.

DU:

  • Har erfaring fra lønnsarbeid og kan lønninger fra A-Å, herunder gjeldende lover og regler
  • Har erfaring innen rådgivning, veiledning og lederstøtte innen HR- og personalarbeid (arbeidsavtaler, tariffavtaler, OTP, permitteringer, oppfølging og dialog med NAV.)
  • Har kjennskap til veiledning og kvalitetssikring av prosesser knyttet til GDPR
  • Har gjerne høyskoleutdanning, men erfaring fra arbeid med lønnsområdet kan kompensere
  • God IT-forståelse med sterk interesse for å jobbe effektivt
  • Har gode samarbeidsevner
  • Er resultatorientert, fleksibel og serviceinnstilt
  • Er strukturert, nøyaktig og ryddig
  • Har evne til å planlegge aktiviteter ut i tid, samtidig som du takler høyt tempo og korte frister
  • Blir motivert av fornøyde kunder
  • Kommuniserer godt, hovedsakelig norsk muntlig og skriftlig men behersker også engelsk

Vi kan tilby:

  • Interessante og utfordrende oppgaver
  • En faglig bred rolle innen lønn
  • Moderne løsninger til våre kunder og dermed en mer spennende jobb for våre medarbeidere
  • En jobb hvor du aldri blir utlært
  • Et godt miljø faglig og sosialt
  • Fleksibel arbeidstid og frihet under ansvar
  • Gode pensjons- og forsikrings ordninger
  • Gode utviklingsmuligheter

Søknadsfrist: snarest og senest innen 02.01.2020. Spørsmål? Ring teamleder Morten Edvardsen på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon eller send e-post til Logg inn for å se kontaktinformasjon. For mer informasjon om Accountor, se www.accountor.no.

Vi i Accountor arbeider med mennesker -- ikke bare med tall!




Adresse: Tordenskjoldsgt. 20,8656 Mosjøen

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Vi søker en dyktig anestesisykepleier til vårt sykehus på Majorstua i Oslo. Aleris Sykehus Colosseum-Nobel er vårt topp moderne sykehus sentralt på Majorstuen, Sørkedalsveien 10B. Hos oss møter du noen av landets mest erfarne legespesialister innen hud, gynekologi, plastikkirurgi, åreknutebehandling og rygg/nakkekirurgi. Vi i Aleris er et spennende fagmiljø med et svært kompetent, tverrfaglig team. Helsepersonellet som arbeider hos oss har et velfungerende støtteapparat rundt seg – og får dermed de beste forutsetninger for å sette pasientene i fokus. Som anestesisykepleier på Aleris Colosseum Nobel arbeider du meget selvstendig, men med god støtte. Du må like å ta ansvar for å drifte den stue du arbeider på og skape et godt arbeidsmiljø sammen med et erfarent team på operasjonsstuen. Virksomheten er godt stukturert og du har forutsigbare dager. Vi samarbeider med Aleris Frogner for å få variasjon i hverdagen og effektiv drift. Vi søker etter deg som er engasjert, har høy grad av serviceinnstilling og ønsker å bidra i vårt arbeid til det beste for pasienten. Kvalifikasjoner Spesialitet utdanning som anestesisykepleier med minimum 2 års klinisk erfaring som anestesisykepleierBred erfaring innenfor anestesi er ønskelig God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne Personlige egenskaper Gode samarbeidsevnerSelvstendig og fleksibelFaglig trygg og engasjertHøy grad av serviceinnstilling Vi tilbyr Konkurransedyktige betingelserLønn etter avtaleGode forsikringsordningerVelordnede forhold og dagturnus Stillingsbrøk kan diskuteres, men ønskelig med tilnærmelsesvis heltid. For mer informasjon om stillingen på Colosseum-Nobel, ta kontakt med Stefan Hauptig, avdelingsoverlege anestesi, tlf.: 473 68 521, mail: stefan.hauptig@aleris.no
14.08.2020 Oslo
Aleris i Drammen søker Operasjonssykepleier Aleris er i sterk vekst i Drammen, og vi søker nå en dyktig og engasjert operasjonssykepleier. Du får jobbe i et tverrfaglig team bestående av kirurger, anestesipersonell, intensiv og sterilteknisk. Vi har en svært kompetent legegruppe bestående av medisinske spesialister og kirurger innen ortopedi, plastikk, urologi, hud m.m. Aleris i Drammen er sentralt plassert i Albumsgate 9. Vi stiller krav til at du kan arbeide selvstendig, effektivt og strukturert. Det er også viktig med gode samarbeidsevner, faglig engasjement, høy grad av serviceinnstilling, samt god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. For mer informasjon kontakt:Stian Tuvnes Ellingsen Leder Aleris DrammenM: 926 34 598stian.ellingsen@aleris.no Søknadsfrist: snarest Søknad med CV sendes til: stian.ellingsen@aleris.no
06.08.2020 Drammen
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din!Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (velg mellom deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
13.08.2020 Oslo
Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
13.08.2020 Stavanger
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
13.08.2020 Trondheim
Glad i å skrive? StudentTorget søker bloggere til studenttorget.no.   Du liker å skrive og er student, kommende student, utvekslingsstudent, trainee, intern, frilanser, young professional eller jobbsøker.Som blogger vil du: Skrive minimum 2-3 blogginnlegg per måned, men gjerne flere.  Bli en del av en gruppe bloggere som blogger for studenttorget.no. Skrive om ulike temaer som ditt studiested, din studiehverdag, hvordan det er å være på utveksling, tips til hvordan å lykkes som student, hvordan søke jobb, hvordan det er å jobbe som frilanser med mer.  Få oppfølging og veiledning fra bloggredaktør.   Spørsmål om stillingen kan rettes til bloggredaktør Mathilde Aarvold Bakke. Stillingen er ubetalt/frivillig arbeid. 
29.11.2018 Jobb hjemmefra
Stendi trenger flere trygge og fleksible sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere til våre team. Vi har behov for vikarer og ekstravakter. Hos oss så jobber du fast på en pasient. Personalet vårt jobber i team rundt voksne eller barn med behov for bemanning rundt seg hele døgnet eller store deler av døgner. Arbeidet foregår stort sett i pasientens hjem, men kan også være på institusjon. Våre ansatte bør like å jobbe selvstendig og kan tenke deg å jobbe med en eller få pasienter.  Vi vil at Stendi sin visjon og verdier skal prege alt vårt arbeid for å gi best mulig tjenester.     Arbeidsoppgaver: Dine arbeidsoppgaver vil bestå av helsehjelp til voksne eller barn med ulike utfordringer. Yte omsorg og helsehjelp slik at pasienter med ulike somatiske, psykososiale utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme eller i boliger med fast personal rundt seg. Skape livskvalitet for hver enkelt.  Kontinuerlig observasjon og vurdering av helsetilstand.           Legemiddelhåndtering.            Tverrfaglig samarbeid.        Samhandling med påsient og pårørende/ foreldre.      Kvalifikasjoner: ·         Sykepleier/ helsefagarbeider/ helsepersonell.           Politiattest uten anmerkninger.  Kunne kommunisere godt skriftelig og muntlig på norsk.                         Fordel å ha arbeidserfaring med medisinsk teknisk utstyr som respirator, cpap,trakeostomi, men dette er ingen krav da man får god opplæring.                       Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.                    Personlig egnethet vil bli vektlagt.                   Basale IT kunnskaper.                 Vi kan tilby:                     Turnus med langvakter (12 timer) og arbeid hver 3. helg.  God opplæring, kurs og fagdager.      Muligheter for å jobbe på et pasient    Personlig og faglig utvikling.                 Tariffavtale. Pensjonsordning  Et trivelig arbeidsmiljø
12.08.2020 Randaberg
​Gjennom flere år med formidabel vekst, har Sector Alarm befestet sin posisjon som den mest ekspansive trygghetsleverandøren i Europa. Vi planlegger å fortsette veksten og har mange spennende oppgaver som skal løses. Vi søker deg som er målbevisst, selvgående og ønsker å jobbe med salg og montering av våre produkter. Din arbeidshverdag: Som Field Sales Installer vil du jobbe med rådgivning, salg og montering av vårt alarmsystem rettet mot privatmarkedet og små/mellomstore bedrifter. Din viktigste oppgave er å presentere våre produkter og tjeneste på en profesjonell og pålitelig måte gjennom behovsanalyse og befaring hos potensielle kunder. Etter gjennomført møte vil du avtale tidspunkt direkte med kunde for når de ønsker å få installert alarmsystemet. På denne måten kan du bidra til å skape trygghet i hverdagen for våre fremtidige kunder. Det er viktig at du er svært serviceorientert, og setter kundens behov i fokus. Din arbeidsdag vil være variert da du både jobber med oppsøkende salg og montering av unike alarmløsninger tilpasset hver enkelt kunde. Din arbeidsdag kickstartes med et oppstartsmøte sammen med din leder og resten av teamet. Arbeidstid vil i utgangspunktet være kl. 13-21 med noe fleksibilitet etter avtale med nærmeste leder. Stillingen er en del av driftsavdelingen, og rapporterer til regional driftssjef. På grunn av stillingens geografiske områdeansvar er det naturlig at du har bostedsadresse i Follo-området.    Har du gode kommunikasjonsferdigheter, et hode for salg og motiveres av å jobbe etter salgsmål? Da kan dette være jobben for deg! Sector Alarm kan tilby deg:        ​I Sector Alarm har vi et åpent og inkluderende arbeidsmiljø, hvor du vil bli en del av et solid team med fokus på måloppnåelse. Du vil få opplæring og trening gjennom vårt interne kursakademi, alle våre Field Sales Installers vil blant annet bli sertifisert FG-montør som en del av onboardingsprogrammet. Vi har dessuten egne coacher som vil sørge for din videreutvikling slik at du kan være trygg på at du vil lykkes i din nye stilling. Sector Alarm fremmer gode karrieremuligheter for dyktige medarbeidere, så hos oss vil du kjenne deg ivaretatt og få muligheten til å vokse internt. I det store og hele er det å være god på salg noe du har nytte av så lenge du lever, både i jobb og på privaten. Vi tilbyr deg gode lønnsbetingelser med fastlønn og provisjonsordning. Dersom du legger inn litt ekstra innsats vil belønningen øke i samme takt. På denne måten er du din egen lykkes smed. Du vil disponere egen tjenestebil iht. policy, i tillegg til at du styrer bestilling av varer/alarmkomponenter. Hvem ser vi etter? Vi ser etter deg som er selvgående, strukturert og ønsker å jobbe med salg. Det er en fordel om du har jobbet med oppsøkende salg tidligere, men det viktigste er ditt engasjement og din arbeidsvilje. Det er viktig for oss at du er en god ambassadør for selskapet og våre produkter. Vi ser etter deg som er ekstremt resultatorientert og som drives av å levere gode resultater. Du har et stort pågangsmot og står på ekstra i hverdagen, slik at du når de målene du setter deg. Du har gode kommunikasjonsferdigheter og evner å fremme budskap og salgsargumenter på en ryddig og god måte. Det er en fordel at du har et godt konkurranseinstinkt, og at du trives i en aktiv hverdag med kundekontakt. Du innehar førerkort klasse B. Du kan vise til en tilfredsstillende vandelsattest, vi vil bistå med å innhente nødvendig dokumentasjon. Innkomne CV’er og søknader vurderes fortløpende, så ikke vent med å registrer din søknad. Ved spørsmål kan du kontakte Recruitment Specialist, Celin Voldsæter på telefon 92626253 eller epost: celin.voldsaeter@sectoralarm.no. Regional driftssjef Stein Arne Johannessen kan nåes på telefon 95194059. Vi ser frem til å motta søknaden din.
11.08.2020 Indre Østfold, Vestby, Nordre Follo
Vis alle 20.100 ledige stillinger
Les mer om Accountor

Stillingsbeskrivelse

Søker du nye utfordringer?

Har du et godt hode for lønn og HR?
Accountor Helgeland er et lokalt eid og styrt kontor som er medlem i Nord-Europas største selskap innen økonomi- og rådgivingstjenester. I Norge har vi rundt 70 kontorsteder. Størrelse har betydning, for vi skal være nær kundene våre og investere i deres fremtid.

Det er viktig for oss at du trives på jobben! Accountor Helgeland består av 30 dedikerte medarbeidere med høy kompetanse både faglig og på IT-systemer. Vi har avdelingskontorer både i Mosjøen og Sandnessjøen. Vi skal være best på automatisering, kostnadsreduksjon og fornøyde kunder. Interesse og kjennskap til skybaserte løsninger og ulike ERP-systemer, automatisering av dokumentflyt, forenkling av prosesser og fremtidsrettede systemer vektlegges hos våre medarbeidere. Erfaring og faglig dyktighet er viktig, men vel så viktig er dine personlige egenskaper og arbeidsglede.

Lønns- og HR konsulent -- Accountor Helgeland
Ser du etter en stilling der du kan utvikle deg -- og en arbeidsgiver som kan løfte deg videre? Ønsker du å jobbe i lag med hyggelige og høyt kompetente kolleger? Vi har stadig økende oppdragsmengde og skal styrke lønnsteamet vårt, som ivaretar rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder! Stillingen kan tenkes kombinert med andre arbeidsoppgaver avhengig av kandidatens bakgrunn og kompetanse. Arbeidssted kan være enten Mosjøen eller Sandnessjøen.

DU:

  • Har erfaring fra lønnsarbeid og kan lønninger fra A-Å, herunder gjeldende lover og regler
  • Har erfaring innen rådgivning, veiledning og lederstøtte innen HR- og personalarbeid (arbeidsavtaler, tariffavtaler, OTP, permitteringer, oppfølging og dialog med NAV.)
  • Har kjennskap til veiledning og kvalitetssikring av prosesser knyttet til GDPR
  • Har gjerne høyskoleutdanning, men erfaring fra arbeid med lønnsområdet kan kompensere
  • God IT-forståelse med sterk interesse for å jobbe effektivt
  • Har gode samarbeidsevner
  • Er resultatorientert, fleksibel og serviceinnstilt
  • Er strukturert, nøyaktig og ryddig
  • Har evne til å planlegge aktiviteter ut i tid, samtidig som du takler høyt tempo og korte frister
  • Blir motivert av fornøyde kunder
  • Kommuniserer godt, hovedsakelig norsk muntlig og skriftlig men behersker også engelsk

Vi kan tilby:

  • Interessante og utfordrende oppgaver
  • En faglig bred rolle innen lønn
  • Moderne løsninger til våre kunder og dermed en mer spennende jobb for våre medarbeidere
  • En jobb hvor du aldri blir utlært
  • Et godt miljø faglig og sosialt
  • Fleksibel arbeidstid og frihet under ansvar
  • Gode pensjons- og forsikrings ordninger
  • Gode utviklingsmuligheter

Søknadsfrist: snarest og senest innen 02.01.2020. Spørsmål? Ring teamleder Morten Edvardsen på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon eller send e-post til Logg inn for å se kontaktinformasjon. For mer informasjon om Accountor, se www.accountor.no.

Vi i Accountor arbeider med mennesker -- ikke bare med tall!




Adresse: Tordenskjoldsgt. 20,8656 Mosjøen

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter