<  
>  
Ledig stilling

Nettverkskonsulent Nettverksleveranser, Sykehuspartner

Søknadsfrist : 31.01.2020

Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon1 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon37 Presentasjon av stillingen:

Seksjon for datakommunikasjon er organisert under avdeling Basistjenester i virksomhetsområdet IKT Tjenester og har ansvar for drift og utvikling av nettverkene i og mellom alle sykehus i Helse Sør-Øst. Nettet består av blant annet ca. 5 000 svitsjer, 600 rutere og 20 000 trådløse aksesspunkter.

Vi søker nå etter, teamorienterte og gode kollegaer til enheten Nettverksleveranser innenfor datakommunikasjon sitt ansvarsområde. Her hos oss vil du få en unik anledning til å bidra til et samfunnsnyttig oppdrag. Du får brukt din kompetanse innen nettverksteknologi og vil være del av et fagområde og en seksjon i stadig utvikling. Vi leverer nettverk til flere helseforetak og du vil jobbe med flere av disse. Vær med og bygg din karriere i det mest spennende område innen IKT; helse-IKT!

Arbeidsoppgaver

  • Stillingen inngår i vårt Operasjons Center som en av flere ressurser i et team
  • Deltakelse som kø koordinator i vårt Operasjon Center
  • Løse og sørge for at vi leverer som avtalt på leveranser
  • Installasjon og konfigurasjon av LAN/WAN/WiFi på flere helseforetak
  • Overvåkning og monitorering av nettverk i Helse Sør-øst
  • Arbeid med kontinuerlig forbedring

Kvalifikasjoner

  • Universitets eller høgskoleutdannelse på bachelor nivå
  • Relevant arbeidserfaring kan oppveie for manglende formell kompetanse
  • Erfaring med drift av WIFI, LAN, WAN
  • Nettverkssertifiseringer vil være en fordel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

  • Fremoverlent
  • Evne og vilje til å gjøre oppgaver på tvers av teknologi og nettverksleverandører
  • Proaktiv
  • Nysgjerrig / spørrende
  • Høy serviceinnstilling og gjennomføringsevne
  • God overordnet teknisk forståelse og evne til å dykke ned i detaljer
  • God til å planlegge, gjennomføre og følge opp leveranser
  • Systematisk og løsningsorientert
  • Kan jobbe selvstendig så godt som i team
  • Har god forståelse for kunde og kundedialog
  • Nøyaktig og kvalitetsbevisst

Vi tilbyr

  • En utfordrende og variert stilling i et spennende fagmiljø med dyktige kollegaer
  • Et spennende og kompetent miljø hos en av Norges største IKT-bedrifter.
  • Varierte arbeidsdager der du vil jobbe med mange forskjellige helseforetak
  • Fleksible arbeidstidsordninger, med mulighet for hjemmekontor.
  • Fokus på faglig utvikling og sertifisering
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kontaktinformasjon

Roy Kenneth Torgersen, Enhetsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Sykehuspartner
0275 Oslo

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Sykehuspartner HF

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon37 Stillingsprosent: 100%





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi søker dyktige .NET utviklere   Har du lyst til å jobbe i Norges mest spennende IT selskap? Application Innovation i EVRY vokser kraftig og vi behøver både erfarne utviklere/arkitekter og yngre utviklere med kort fartstid. Vi inviterer deg til samhold, strålende fagmiljø og utmerkede utviklingsmuligheter! Vi kan tilby en hyggelig arbeidsplass med spennende prosjekter, der du må like faglige utfordringer. EVRY i Porsgrunn skal være best på kunde, best på ansatte og best på fagutvikling. Vil du være med?   Kvalifikasjoner:  Utdannelse fra høyskole eller universitet God erfaring med .NET og C# Erfaring med HTML/CSS og JavaScript/TypeScript Fordel med erfaring på Angular, React, Vue eller Blazor Fordel med erfaring innen Containerteknologi, MicroServices, Serverless og/eller DevOps  Fordel med kjennskap til utvikling på skyplattformer, gjerne MS Azure Kjennskap og erfaring til smidig metodikk Brenner for kodekvalitet, sikkerhet, testing og automatisering Fordel med erfaring fra konsulentbransjen Du kommuniserer på flytende norsk   Personlige egenskaper:   Selvstendig og trives med å jobbe i team Godt humør, utadvendt og omgjengelig Strukturert, løsningsorientert og stor gjennomføringsevne Evner å kommunisere tydelig og skape gode relasjoner Flink til å avdekke kundens behov og inspireres av å finne de beste løsningene Fleksibel, tålmodig og har evnen til å håndtere forskjellige personer og situasjoner Initiativrik, fleksibel, løsningsorientert og trives med nye utfordringer Trives i hektisk miljø med hyppige endringer    Arbeidssted:  EVRY har kunder og lokasjoner flere steder i Norge. Vi er fleksible i forhold til kontorsted og tilhørighet. Ønsket lokasjon for denne stillingen er Porsgrunn.   Vi tilbyr:   Spennende og utfordrende stilling i Norges største IT-selskap  Sterkt fagmiljø som vil gi deg utfordringer og kunnskap slik at du raskt blir en del av laget!   Arbeid med samfunnskritiske tjenester  Svært gode utviklingsmuligheter  Et aktivt, kompetent og hyggelig arbeidsmiljø med begeistrede kollegaer  Interne nettverk: Young Professionals, Female@evry.com , bedriftsidrettslag  EVRY Academy - et eget akademi for faglig utvikling   Fleksibel arbeidstid  Gode pensjons- og forsikringsordninger  Konkurransedyktige betingelser   Søknadsfrist Snarest og senest 06.01.2020   For spørsmål vedrørende stillingen, ta kontakt med Roger Johannessen på tlf: +47  92040997
18.12.2019 Porsgrunn
RSM er nesten helt overflødig Vi har et bredt tjenestespekter innen revisjon, transaksjoner og skatt, men det har jo de store selskapene også. Vi har fantastisk flinke folk, men det er vi jo ikke alene om. Vi har kontorer utenfor Oslo, men de andre har jo absolutt flere. Firmaturer, festligheter og idrettslag har vi også, vi som dem. Sånn sett er vi nesten overflødige. Men bare nesten. I kontrast til store selskaper, er vi akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, type kunder og bransjer. Vi er også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Mange vil nok fortsatt velge en av de store, men det kan godt være du gjør lurt i å det minste vurdere oss. Kanskje du ikke er en av de som alltid følger flokken likevel? Hverdagen i det mellomstore revisjonsselskapet Som akkurat passe stor i konkurranse med store selskaper, har vi kanskje hakket mer tid å vie våre kunder, noen knepp mer personlig oppfølging og litt ekstra vilje til å prioritere kundene - selv de som ikke er store. For kundene våre er i all hovedsak mellomstore, eierstyrte virksomheter - altså kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Hos oss får du muligheten til en faglig spesialisering, og evner du å veilede andre ansatte og å gi konstruktive innspill på veien, kan prosjekt- og personalledelse også være aktuelt for deg.   KOMPETANSE Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har minst to årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte.
07.08.2019 Oslo, Bergen, Stord, Voss
Søkes til Østlandet/Trøndelag Ønsker du en hverdag fylt med varierte arbeidsoppgaver og har du lyst til å jobbe i team? Vi ser etter deg som har erfaring fra asfaltbransjen og som har lyst til å bidra til at vi blir bransjens beste arbeidsplass. Vi søker etter baser, asfaltlag og enkeltpersoner for sesongen 2019 knyttet til våre lokasjoner i Vestfold, Buskerud, Oslo, Akershus, Trondheimsområdet, Verdal og nordover i fylket. Vi ser etter deg med: Fagbrev i asfalt 3-5 års arbeidserfaring fra asfalt Minimum førerkort klasse B Behersker norsk/svensk/dansk Du bør like: Å jobbe i et lag Yte det lille ekstra Fleksibilitet og mobilitet Vi tilbyr: Tilpasset opplæring, mulighet for å ta fagbrev Høyt fokus på HMS og kvalitet Et uformelt og hyggelig miljø Fast- og sesongansettelse Svært gode pensjons- og forsikringsordninger AFP ordning ved fast ansettelse Vi gleder oss til å høre fra deg. Kun seriøse henvendelser.Ønsker ikke kontakt med selgere. Søknadsfrist 31.03.2020 Søk stillingen Peab er et av Nordens ledende bygg- og anleggsselskaper med cirka 15 000 ansatte og en omsetning på cirka 54 milliarder kroner. Konsernet har strategisk plasserte kontorer i Sverige, Norge og Finland. Hovedkontoret ligger i Förslöv i Skåne, Sverige. Aksjen er børsnotert på NASDAQ Stockholm. I Norge har Peab 1400 medarbeidere og en årlig omsetning på 5,7 milliarder kroner. Gaute Grankvist - Trøndelag   Telefon: +47 91322330 Hans Petter Skjellum - Trøndelag   Telefon: +47 911 13 397 Torbjørn Johansen - Buskerud og Vestfold   Telefon: +47 97401232
10.12.2019 Vestfold, Buskerud, Oslo, Akershus, Trondheim, Verdal
Kontrollsystem Ingeniør – Teknisk Support Vil du være en del av et team som gir teknisk støtte og rådføring til våre kunder? Du vil være i en nøkkelfunksjon for å minimalisere nedetid og optimalisere drift for alt roterende utstyr som er levert av oss. I tillegg vil du være kundens kontaktperson for teknisk ekspertise på roterende utstyr og kontrollsystem.Du får jobbe med roterende maskineri som kan levere hele 55 Mega Watt, noe som gir nok kraft til å lyse opp hele Drammen by. Vi er i en global bransje og du vil ha kontakt med kunder, leverandører og andre samarbeidspartnere i hele verden.  Dine viktigste arbeidsoppgaver:  Gi teknisk ekspertise til kunder og våre representanter i felten globalt Maskindiagnostikk på roterende utsyr Bistå med teknisk salg Det er mulighet for reising i form av kunde- og leverandørmøter eller feltoppdrag hvis ønskelig. Være en del av en 24/7 vakt ordning ved behov. Det vi tilbyr Det du først og fremst får gjennom denne jobben er muligheten til å være en del av et teknisk ekspertiseteam og jobbe med tilstandsovervåkning på  noe av det største roterende maskineriet i denne bransjen. Lønnen er på nivået du kan forvente i denne bransjen og det samme gjelder for goder, rettigheter og forsikringer. Din ideelle bakgrunn og erfaring Vår erfaring tilsier at det er gunstig om du har følgende bakgrunn og erfaring for å lykkes i denne jobben. Ingeniør eller sivilingeniør innen automasjon/kontrollsystemer. Gjerne erfaring med roterende utstyr og maskin diagnostikk Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk Vi ser etter deg som.. For å trives i denne jobben bør du være løsningsorientert som person, men som ingeniør er vel det en forutsetning. I tillegg må du trives med å jobbe i samarbeid med andre, både internt og eksternt. I det ligger det at du bør ha gode kommunikasjonsevner. Dessuten må du tåle at arbeidsmengden kan svinge, noe som er naturlig i da det kan være intenst i perioder hvor akutte problemstillinger kan oppstå og du med kort varsel må være den som aksjonerer når situasjonen oppstår. Om oss Gjennom vår virksomhet i Kongsberg Teknologipark strekker teknologien ut til mer enn 150 land. Som et selskap i Siemens-konsernet blir Dresser-Rand AS en del av de største globale leverandørene av spesiallagde gassturbindrevne kraftgeneratorer, kompressorer og gassturbiner. Våre ansatte drives av en nysgjerrighet for nye muligheter og ny teknologi, og vi som selskap tilbyr de mest effektive løsningene på verdens mest utfordrende spørsmål.Som endel av vår rekrutteringsprosess utføres bakgrunnsjekk. Job ID: 191928 Organization: Gas and Power Company: Dresser-Rand AS Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
08.01.2020 Kongsberg
Siemens Process Solutions Siemens Process Solutions is a leading supplier of integrated solutions to the Oil & Gas industry. We place a strong emphasis on supporting the complete value chain from pre-engineering to long term operational support. We offer a complete range of services covering everything from engineering services, automation, industrial IT and electrical & telecommunications systems, to turbines, compressors and process solutions. Siemens is a leading supplier of digitalization solutions.   Senior Software Developer IT Systems Integration (Backend/Fullstack) within our Digitalization Team  As a Senior Software Developer OT and IT Integration within our digitalization team you will be responsible for developing architecture and innovative applications for our digitalization platform for the Oil & Gas, Drilling and Marine market. You will be a part of the R&D Offshore department and work in an agile and innovative environment with a team focusing tomorrow’s challenges and solutions. In your work you will be reporting to the technical manager of the digitalization portfolio, project manager of the development project, and key stakeholders of the business.    Background  You are a dedicated software developer with proactive and innovative attitude and a team player. Through supporting your co-workers in both work and learning you contributes to a positive and efficient work environment. Independent work is something you also handle well, taking charge of your own work and deliver on time. In an everyday work you are eager and excited with your responsibilities and field of expertise and wants to continue developing and growing your knowledge. You understand the room of limitations and opportunities in a software solution. Working in an environment that is prone to changes does not influence your capacity, and you are flexible and adaptive to new ways of working. We can offer you a challenging and varying work in a fast-paced environment. We want to further develop our employees and to give them opportunities to learn and to develop their career in a large, international company.   Demands for competency  Successfully completed Master or Bachelor’s degree in computer science, Information systems or similar areas. Extensive experience in C++ and/or C# Experience of IT Infrastructure, Cloud platforms (eg. Azure, AWS), Server – Client solutions setup Experience in IT integration and standard interfaces towards ERP systems (eg. SAP) Experience of Industrial IoT communication standards and architectures Experience with OPC UA is preferable Experience in the engineering/industrial environment will be preferable Knowledge of Control Systems, preferably Simatic PCS 7 or other Siemens systems Knowledge of Industrial IoT devices Knowledge of modern integration technologies (eg. Azure integration services) Knowledge of Oil and Gas industries is also beneficial  Personal Characteristics  Team-focused, collaboration and influencing User centered/customer orientation Intercultural sensibility Open for both domestic and international travels Good communication skills and high proficiency in both written and spoken English (and Norwegial would be preferable). It is an advantage if you know other languages. Takes initiative, and likes challenges Adaptive and flexible to changes Positive and social We offer Good career and development opportunities in Siemens, both domestic and international. You will have varied tasks and the opportunity to influence your everyday work. Siemens has flexible working hours, which includes extra vacation on all bridge days. We also offer competitive wages and conditions. However, the most important reason for choosing Siemens is that you are eager to be a part of an inspiring organization that gives you an opportunity to create innovative solutions for our projects and customers, and that you will get the opportunity to influence peoples days, environment and future through technology.     Contactperson: Head of Department: Håvard Imset 47 920 28 545   Workplace: Oslo  Application date: 31.01.2020  We perform background check as part of our recruitment process   Job ID: 194498 Organization: Gas and Power Company: Siemens AS Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
08.01.2020 Oslo
Peab Bjørn Bygg er etablert med hovedkontor i Tromsø og distriktskontorer i Harstad, Narvik, Bardufoss, Finnsnes, Alta og Kirkenes. Selskapet har rundt 420 ansatte og en omsetning på omlag 1500 MNOK. Vi driver allsidig virksomhet innenfor nybygg, rehabilitering og vedlikehold for både private og offentlige byggherrer. Vi ser økende oppdragsmengde i Hålogalandregionen og ønsker å styrke organisasjonen med entreprenørkompetanse! Til denne nyopprettede stillingen søker vi etter deg som har bred erfaring fra entreprenørvirksomhet og prosjektgjennomføring.  Leder entreprenør har ansvaret for at prosjektene gjennomføres i henhold til interne og eksterne krav. Det er ønskelig at du har et godt nettverk og er vant til å drive markedsarbeid. Ønskede kvalifikasjoner: Byggfaglig formalkompetanse er ønskelig Sterk gjennomføringsevne og ledererfaring Har gode samarbeidsevner og er tydelig i kommunikasjon med andre Arbeidsoppgaver og ansvar: Lede, bistå og samarbeide med byggeplassledere i Hålogalandsdistriktet Kunde- og markedsarbeid samt anbudsregning Koordinerings- og resultatansvar innen HMS, KS og økonomi Peab Bjørn Bygg er en stolt samfunnsbygger og er opptatt av at våre medarbeidere identifiserer seg med våre verdier; jordnær, utviklende, personlig og pålitelig Hos oss garanterer vi deg utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter i en av Nord-Norges største entreprenørbedrifter. Vi har konkurransedyktige betingelser samt svært gode pensjons- og forsikringsvilkår inkludert AFP, helseforsikring, reiseforsikring mm.
08.01.2020 Harstad
Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 38.000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA. Skanska Norge, Region Industri, Bro og Marine innenfor anleggsvirksomheten, er i dag rundt 400 dyktige medarbeidere som utvikler og gjennomfører anleggsprosjekter i hele Norge. Erfaren prosjektleder til anleggsprosjekter i Stavanger / Rogaland   Ansvar: Lede prosjektet slik at vedtatte målsettinger for økonomi, fremdrift og kvalitet nås Ivareta arbeidsgiveransvar i prosjektet i henhold til gjeldende lover og regelverk      Gjennomføre prosjektet i samsvar med Skanskas prosjektmodell og styringssystem Sikre etterlevelse av Skanskas verdigrunnlag og retningslinjer innen HMS Etablere og utvikle kunde- og leverandørrelasjoner og sikre høy kundetilfredshet i prosjektet   Kvalifikasjoner: Teknisk fagskole, relevant Bachelor- eller Mastergrad. Erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse Minimum 5 års erfaring fra bygg- og anleggsbransjen God prosjektøkonomisk forståelse og erfaring fra kontraktsforhandlinger Egenskaper: En leder som kan delegere og utvikle andre Gode samarbeidsevner, gode kommunikasjons- og presentasjonsferdigheter Motivere og organisere prosjektmedarbeidere slik at alle effektivt bidrar til prosjektets måloppnåelse Kunne jobbe selvstendig, opptatt av god kvalitet og et godt resultat Må finne motivasjon i vårt mål om å være et forbilde innen sikkerhet, etikk og miljø Du må også kunne identifisere deg med våre verdier; Vis ansvarlighet, Vær åpen og ærlig, Bli bedre sammen og Skap kundeverdi   Vi tilbyr: En viktig lederrolle i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern      Spennende prosjekter, hvor du er med på å bygge landet, sikkert og effektivt Lederansvar for et team med dyktige fagpersoner, som utstråler stolthet for både faget og selskapet Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram   Arbeidssted vil være ute på våre anleggsprosjekter i Stavanger / Rogaland, men reisevirksomhet i varierende grad må påregnes. Vi har vårt hovedkontor i Oslo og regionskontorer i Stavanger, Bergen og Trondheim. Stillingen rapporterer til Prosjektsjef.   Kontakt: Prosjektsjef Mona Vareberg tlf 918 87 031 Rekrutterer Frank-Arild Normanseth  - Solv AS tlf 905 15 239   Søknadsfrist: 02.02.2020 Tilleggsopplysninger Sted: Rogaland, Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast
14.01.2020 Stavanger
Leger Orto, Akershus universitetssykehus HFAlle søkere må søke elektronisk. Søknadsblankett for legestilling i WebCruiter skal benyttes. Tjeneste som ikke er dokumentert vil ikke bli tatt med i vurderingen. Arbeidsoppgaver Stillingen innebærer rotasjon mellom fagområdene. Rotasjon skjer planmessig for å sikre god progresjon og gjennomføring av obligatoriske spesialistkrav. Stillingen inngår i avdelingens vaktsystem. Utdanningen skal gi grunnlag for å håndtere et bredt spekter av akutte og elektive tilstander. Utdanningen ivaretas gjennom veiledning, obligatorisk internundervisning og obligatorisk kurs i Legeforeningens regi. Hver LIS får tildelt en egen veileder og avdelingen har egen utdanningsplan for å sikre progresjon. Vi tilstreber at spesialistutdannelsen gjennomføres på normert tid. Tjenesten utføres i hovedsak ved Ahus Nordbyhagen, men rotasjon til Ski sykehus og ortopedisk akuttpoliklinikk må påregnes. Den som ansettes må påregne selv å veilede turnusleger og medisinstudenter. Kvalifikasjoner Søkere må ha norsk autorisasjon som lege og beherske et skandinavisk språk muntlig og skriftlig. Søker bør ha gjennomført norsk turnustjeneste eller tilsvarende. Vaktkompetent. Vitenskapelig kvalifikasjoner er ønskelig. Personlige egenskaper Personlig egnethet vektlegges. Gode evner til både tverrfaglig og selvstendig arbeid. Gode kommunikasjonsferdigheter. Strukturert, fleksibel og innsatsvillig. Interesse for utvikling av fag - og pasientsikkerhet. Bidra til et koordinerende helsetilbud. Samhandlingskompetanse. Være en lagspiller og bidra til et godt arbeidsmiljø. Vi tilbyr Mulighet for å opparbeide erfaring og kompetanse i fagområdet ortopedi. Et sterkt fag- og forskningsmiljø med mulighet for egen forskning. Stort pasientvolum. Veiledning og supervisjon. Internundervisning. Sentral beliggenhet i landlige omgivelser, kort reisevei til Oslo og Lillestrøm. Mulighet for barnehageplass og bolig. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud. Gode velferdstilbud. Pliktig medlemskap i pensjonsordning. En arbeidsplass som er inkluderende IA-bedrift. Dynamisk miljø med faglig fokus.    
22.01.2020 Lørenskog
Vis alle 26.036 ledige stillinger

Sykehuspartner -- en partner for helsetjenester i utvikling

Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst.

Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner hadde en omsetning i 2018 på 3,6 milliarder kroner og har ca 1500 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.

Sykehuspartner er miljøsertifisert.

Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, <>, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Les mer om Nettverksleveranser, Sykehuspartner

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon1 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon37 Presentasjon av stillingen:

Seksjon for datakommunikasjon er organisert under avdeling Basistjenester i virksomhetsområdet IKT Tjenester og har ansvar for drift og utvikling av nettverkene i og mellom alle sykehus i Helse Sør-Øst. Nettet består av blant annet ca. 5 000 svitsjer, 600 rutere og 20 000 trådløse aksesspunkter.

Vi søker nå etter, teamorienterte og gode kollegaer til enheten Nettverksleveranser innenfor datakommunikasjon sitt ansvarsområde. Her hos oss vil du få en unik anledning til å bidra til et samfunnsnyttig oppdrag. Du får brukt din kompetanse innen nettverksteknologi og vil være del av et fagområde og en seksjon i stadig utvikling. Vi leverer nettverk til flere helseforetak og du vil jobbe med flere av disse. Vær med og bygg din karriere i det mest spennende område innen IKT; helse-IKT!

Arbeidsoppgaver

  • Stillingen inngår i vårt Operasjons Center som en av flere ressurser i et team
  • Deltakelse som kø koordinator i vårt Operasjon Center
  • Løse og sørge for at vi leverer som avtalt på leveranser
  • Installasjon og konfigurasjon av LAN/WAN/WiFi på flere helseforetak
  • Overvåkning og monitorering av nettverk i Helse Sør-øst
  • Arbeid med kontinuerlig forbedring

Kvalifikasjoner

  • Universitets eller høgskoleutdannelse på bachelor nivå
  • Relevant arbeidserfaring kan oppveie for manglende formell kompetanse
  • Erfaring med drift av WIFI, LAN, WAN
  • Nettverkssertifiseringer vil være en fordel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

  • Fremoverlent
  • Evne og vilje til å gjøre oppgaver på tvers av teknologi og nettverksleverandører
  • Proaktiv
  • Nysgjerrig / spørrende
  • Høy serviceinnstilling og gjennomføringsevne
  • God overordnet teknisk forståelse og evne til å dykke ned i detaljer
  • God til å planlegge, gjennomføre og følge opp leveranser
  • Systematisk og løsningsorientert
  • Kan jobbe selvstendig så godt som i team
  • Har god forståelse for kunde og kundedialog
  • Nøyaktig og kvalitetsbevisst

Vi tilbyr

  • En utfordrende og variert stilling i et spennende fagmiljø med dyktige kollegaer
  • Et spennende og kompetent miljø hos en av Norges største IKT-bedrifter.
  • Varierte arbeidsdager der du vil jobbe med mange forskjellige helseforetak
  • Fleksible arbeidstidsordninger, med mulighet for hjemmekontor.
  • Fokus på faglig utvikling og sertifisering
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kontaktinformasjon

Roy Kenneth Torgersen, Enhetsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Sykehuspartner
0275 Oslo

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Sykehuspartner HF

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon37 Stillingsprosent: 100%





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 31.01.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Nettverksleveranser, Sykehuspartner