Service Manager
Radisson Blu Plaza Hotel søker SERVICE MANAGER til vårt profesjonelle resepsjonsteam!
Vår nye Service Manager brenner for å gi våre gjester minnerike serviceopplevelser!
Du vil jobbe sammen med 3-6 medarbeidere til enhver tid, av et team bestående av 32 ansatte. Du har ansvar for resepsjonen, arbeidsfordeling og arbeidsflyt gjennom skiftet, samt videreformidling av informasjon til neste skift. Du er en del av avdelingens management team som skal drive avdelingen videre til nye høyder ved å øke gjestetilfredsheten og være innovativ i forhold til det å skape enda bedre opplevelser for våre gjester. Den vi søker etter vil også jobbe for å videreutvikle de ansatte, spesielt lærlinger og nyansatte. I tillegg vil du være ansvarlig for til enhver tid å optimalisere driften og sørge for god kommunikasjon og samarbeidsrutiner med de øvrige avdelingene på hotellet. Det er viktig at du går foran som et godt eksempel for å kvalitetssikre at kjedens servicestandard "Yes I Can!" ytes mot gjester så vel som kollegaer.
Til rette vedkommende har vi gleden av å tilby en spennende og utfordrende mellomlederstilling med en meget variert hverdag. Stillingen går inn i en rullerende vaktliste med turnusarbeid med kombinasjon av dagtid, kveld -- og helgearbeid. Du vil også ha mulighet for videreutvikling og videre karriere i vår attraktive hotellkjede. Arbeidsmiljøet vårt beskrives som unikt og inkluderende; et team med service i ryggmargen og lidenskap for det vi leverer. Stillingen er en 100% fast stilling og lønn samt tiltredelse blir etter avtale.
Ønsker du å søke på stillingen så forventer vi at du har erfaring innen hotell- og reiselivsbransjen, eller ledelsesbakgrunn fra en relevant bransje. Det er et pluss om du i tillegg har utdannelse innen hotell, reiseliv eller ledelse. Du innehar gode lederegenskaper og en naturlig evne til å bygge relasjoner og motivere ditt team. Erfaring fra operativsystemet Opera er ønskelig. Du evner å planlegge strukturert og systematisk, og du er tydelig i din kommunikasjon. Du behersker pressede situasjoner, er løsningsorientert og ser detaljer uten å miste det store overblikket. Vi forventer at du strekker deg langt for å sikre at hver eneste gjest blir fornøyd - samtidig som du motiverer dine ansatte og de trives med deg som overordnet. Du behersker norsk eller et skandinavisk språk flytende i tillegg til engelsk. Det er også fordelaktig med flere fremmedspråk.
Kjenner du deg igjen i beskrivelsen over, så er du velkommen til å søke på stilling! Stillingen rapporterer til Quality Manager, Katrine Thorstensen og mer informasjon om stillingen fås ved henvendelse per e-post til Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Søknadsfrist 12.01.2020. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Adresse: Sonja Henies plass,Grünerløkka,0185 Oslo